Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:06 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Oké dus het blijkt dat ik gewoon een hele week vrij ben na Decibel.
En het blijkt ook dat ik hier rode eekhoorns heb liggen.

Moet ik mn beloftes maar weer doorbreken? :P

Is een mooi moment om het te doen inderdaad, maar je breekt dn wel je belofte :P
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:09 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

het is verleidelijk maar als je je beloftes niet wilt breken niet doen :P.
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:14 

Donateur

Nja ik heb het alleen aan mezelf beloofd haha.
We zien wel :P Ik denk namelijk dat ik na Q-base drastisch moet minderen met feesten en al helemaal met drugs gebruiken...
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:20 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Nja ik heb het alleen aan mezelf beloofd haha.
We zien wel :P Ik denk namelijk dat ik na Q-base drastisch moet minderen met feesten en al helemaal met drugs gebruiken...

Ja maar daar ben jij niet de enige van op dit forum ;) Ik meld me ook aan voor afkickkliniek RU Nijmegen! :P Als ik weer begin met studeren gaat sowieso alles weer op een lager pitje :) Prachtzomer gehad, met decibel + qbase als leuke afsluiters, en vanaf dan de studieboeken in!

Al hoewel ik nu al bezig weer ben met studeren voor herkansing, 1 voordeel.. Ondanks m'n gebruik snap ik nog alles! xd

Mja, stoppen doen we niet met feesten, minderen wel! En zo ook met droekz :)
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:03 

Hardtraxx Veteran

Gisteren onverwachts eerste keer pep(snuiven) gedaan op The Qontinent , leuk spul moet ik zeggen. Eerste uurtjes merkte ik er naar mijn gevoel heel weinig van, maar achteraf gezien had ik wel degelijk meer energie maar verder eigenlijk niet zo veel speciaals. Na 2 uur begon ik me opeens zo blij als een kind te voelen en wat tintelingen te krijgen, kwam echt allemaal heel geleidelijk in ieder geval. Echt top dat je ook zo helder in je hoofd blijft. Alleen jammer dat ik ruim een uur voor het einde er weer zwaar doorheen zat, maar goed eerste keer iets nieuws doseren kan dat wel gebeuren. :P

Was een goede ervaring in ieder geval! Voelde heerlijk aan om als nog een hele dag flink te kunnen door beuken na de twee voorafgaande zware dagen. :D En nog bedankt voor de hulp van sommigen hier. ;)
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:05 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Gisteren onverwachts eerste keer pep(snuiven) gedaan op The Qontinent , leuk spul moet ik zeggen. Eerste uurtjes merkte ik er naar mijn gevoel heel weinig van, maar achteraf gezien had ik wel degelijk meer energie maar verder eigenlijk niet zo veel speciaals. Na 2 uur begon ik me opeens zo blij als een kind te voelen en wat tintelingen te krijgen, kwam echt allemaal heel geleidelijk in ieder geval. Echt top dat je ook zo helder in je hoofd blijft. Alleen jammer dat ik ruim een uur voor het einde er weer zwaar doorheen zat, maar goed eerste keer iets nieuws doseren kan dat wel gebeuren. :P

Was een goede ervaring in ieder geval! Voelde heerlijk aan om als nog een hele dag flink te kunnen door beuken na de twee voorafgaande zware dagen. :D

Haha mooi spul he!
Volgende keer gewoon lekker wat meer nemen.
Als je pep wilt overdoseren moet je wel HEEEEEL erg je best doen
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:07 

Donateur

dawasiknie schreef:

:drool: :love:

Jaa decibel heerlijk weertje wordt het waarschijnlijk!! :innocent:
heerlijk om dan te genieten met die zon op je hoofd!
helaas ben ik de BOB , en mag ik gaan aftellen tot Q-base voordat ik weer wat gebruik.
Maar op Decibel ga ik er zeker niet minder op los!!!!!! :woot:
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:12 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
93Wesley93 schreef:

Was een goede ervaring in ieder geval! Voelde heerlijk aan om als nog een hele dag flink te kunnen door beuken na de twee voorafgaande zware dagen. :D

Haha mooi spul he!
Volgende keer gewoon lekker wat meer nemen.
Als je pep wilt overdoseren moet je wel HEEEEEL erg je best doen

Ja dat wist ik dus allemaal niet, wist van te voren niet eens dat ik ging peppen anders had ik wel al wat research gedaan. :P Deed wel voorzichtig omdat het mijn eerste keer was ook al werd me nog meer aangeboden. Bij de volgende keer ga ik inderdaad wat meer pakken. :D
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:28 

Hardtraxxer

zelf geen echt chille ervaringen gehad met pep. Vind het maar rommel dat in je neus brand :p
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:30 

Donateur

0xygen schreef:
zelf geen echt chille ervaringen gehad met pep. Vind het maar rommel dat in je neus brand :p

Ik neem het meestal ook in capsules ;)
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:39 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
0xygen schreef:

Ik neem het meestal ook in capsules ;)

ah bommetje :P. Heb daar over gehoord nog niet zelf gehad.
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:42 

Donateur

Mwah bommetjes zijn kut :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 21:09 

Donateur

roberttt schreef:
Mwah bommetjes zijn kut :thumbdown:

Ja ieder ze eigen ding, het duurt wat langer voordat het opkomt, maar het houd langer aan. En je heb sneller last met slapen als je bommetjes neemt :cool:
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

Wss met vriendengroep een camping op bij Q-base...
Benieuwd wat dat gaat worden sinds ik min of meer heb beloofd niet meer te snuiven xd
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 22:14 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Benieuwd wat dat gaat worden sinds ik min of meer heb beloofd niet meer te snuiven xd

bommetjes? :whistle: pluggen? :whistle: eyeball? :whistle:
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 22:22 

Bierkoning

Olijfboompje schreef:

Heb je daar mss een link van ofzo van die camping?
Ik moet ook nog wat regelen maar ben echt een noob daarin xd
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:

bommetjes? :whistle: pluggen? :whistle: eyeball? :whistle:

Misschien in mijn drinken gooien xd
Of in hun drinken, dan willen ze meer en kan ik gewoon lekker mijn gang gaan :cool:
Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:

Heb je daar mss een link van ofzo van die camping?
Ik moet ook nog wat regelen maar ben echt een noob daarin xd

Tis nog niet geregeld, maar kzal even voor je vragen :)
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 22:33 

Bierkoning

Ok thanks ;)
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ok thanks ;)

No problemo, oh grote Pommeraar :cool:
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 22:42 

Donateur

93Wesley93 schreef:

Was een goede ervaring in ieder geval! Voelde heerlijk aan om als nog een hele dag flink te kunnen door beuken na de twee voorafgaande zware dagen. :D En nog bedankt voor de hulp van sommigen hier. ;)

Haha dat had ik ook, dat ik me echt heel erg opgewekt voelde en allemaal tintelingen had. Vond het eigenlijk een MDMA-achtige rush maar dan zonder die geforceerde euforie/liefde.
Je bent op zich wel helder alleen ga je op een gegeven moment wel teveel en een beetje dom lullen :P

Hoe vond je de afterdip/kater eigenlijk?
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 22:57 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Hoe vond je de afterdip/kater eigenlijk?

Volgens mij vond jij hem toen niet zo heel tof of wel :P?

Ik vind die van pep altijd gruwelijk mee vallen ;) Heb sowieso nooit echt last van een come down bij gebruik, behalve bij tripmiddelen (raar maar waar :P )

Maar tja, bij pep.. Je moet je gewoon bij neerleggen dat je lastig tot niet slaapt.. Het leukste is ook dat je het sowieso samen met een ander doet of een paar zodat je niet alleen de uren door moet brengen :) Zodra je alleen de uurtjes moet doorbrengen kan je je behoorlijk kut en leeg voelen, dat heb ik zelf ook wel keer meegemaakt..
Bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:09 

Donateur

Katers zijn nooit relaxt maar achteraf vond ik alles wel meevallen.
Omdat ik maandag gelijk weer volle bak moest was het die dag wel ff afzien, ik was gebroken en was ook een paar uurtjes flink chago. En je eetlust is echt rampzalig :x Maar al met al was het echt niet een hel ofzo.

Daarom wil het best nog een keer doen, maar alleen als ik daarna ff kan bijkomen. Ideaal ook om een nachtje door te gaan :)
Bericht Geplaatst op 16 aug 2011 07:08 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Huh? We gingen toch met zn allen vanaf Nijmegen de bus pakkeng?
Of zijn jullie weer aan t plannen zonder mij? :(
Bericht Geplaatst op 16 aug 2011 11:42 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Olijfboompje schreef:

Wtf is dit nu weer?
Bij mij staat al voor Free Festival vast dat ik met hun meeging naar Q-base en dus niet met de gebruikelijke malloten. :huh:
Bericht Geplaatst op 16 aug 2011 11:59 

Hardtraxx Addict

Jeff3rd schreef:
Olijfboompje schreef:

Heuuu, hier stem ik mee in! Want ik woon er ook :D

En tja, laat Daniel maar lekker met die dames van hem op een camping gaan staan, W-A-U-W! Wat zal dat toch vetjes gaan worden :thumbdown:
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic