Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 02:08 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
Ben nu 3 weken alleen thuis dus ga nu een keertje helemaal waus. Gewoon 2 dagen zeg maar. Daarna nog is volgende week truffels proberen. Daarna kijk ik of ik truffels wat vond. Zo niet exit zo wel soms nog is nuttige.Vrienden van me proberen me over te halen om vaker xtc te gebruiken. Geef deze keer toe omdat ik alleen thuis ben maar daarna probeer ik echt 6-8 weken er tussen te houden.(ik weet het het is een slecht excuus)

Oude vrienden? Of "vrienden" waar je drugs mee kan gebruiken.
Klinkt namelijk niet echt positief als ze jou vaker willen laten gebruiken.

Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 02:17 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
0xygen schreef:
Ben nu 3 weken alleen thuis dus ga nu een keertje helemaal waus. Gewoon 2 dagen zeg maar. Daarna nog is volgende week truffels proberen. Daarna kijk ik of ik truffels wat vond. Zo niet exit zo wel soms nog is nuttige.Vrienden van me proberen me over te halen om vaker xtc te gebruiken. Geef deze keer toe omdat ik alleen thuis ben maar daarna probeer ik echt 6-8 weken er tussen te houden.(ik weet het het is een slecht excuus)

Eigenlijk zei ik het verkeerd. Ze zeggen meer van ja het was super vet en we kunnen nog wel een keer dat doen en van het een komt het ander. Leeftijd is 17.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 02:23 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
pepepe schreef:
0xygen schreef:

Eigenlijk zei ik het verkeerd. Ze zeggen meer van ja het was super vet en we kunnen nog wel een keer dat doen en van het een komt het ander. Leeftijd is 17.

Haha ja okee, dan is t goed :P
Nja, je hebt een aantal pointers gekregen van iemand die al redelijk wat ervaring heeft op het gebied van XTC, dus kijk maar wat je er mee doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 02:31 

Hardtraxxer

In ieder geval Bedankt!:). Heb je ook ervaring op het gebied van truffels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 02:35 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
In ieder geval Bedankt!:). Heb je ook ervaring op het gebied van truffels?

Nee, wel paddo's & lsd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 02:40 

Hardtraxxer

Hoe waren paddo's? want ze zeggen dat die 2 te vergelijken zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 02:52 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
Hoe waren paddo's? want ze zeggen dat die 2 te vergelijken zijn.

Erg leuk spul :P
Verwacht niet al te veel hallicunaties. Je omgeving zal zich juist wat meer vervormen, ipv echt dingen zien.
Verhalen zoals kabouters of roze olifantjes zien zijn meestal gewoon broodje aap verhalen.

Je kunt het beste in een veilige omgeving gaan trippen, aangezien invloeden van buitenaf behoorlijk hard aan kunnen komen.
Zet dus lekker je telefoon uit! (Ik weet nog wel dat een hele goeie vriend vn me mij belde toen ik LSD op had.. ik raakte bijna in paniek en wist het allemaal niet meer.) Probeer dat soort dingen dus te vermijden :P

Je hoeft nergens bang voor te zijn btw. Tripmiddelen zijn toch wel 1 van de mooiste drugs die er zijn als je dit in de juiste setting, met de juiste mensen doet.

Guitar Hero is trouwens een aanrader tijdens je trip :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 03:00 

Hardtraxxer

Guitar hero heb ik niet :p. Voor de rest we gaan bij mij in huis trippen dus dat is wel vertrouwd. Heb verhalen gehoord over dat ze een hond zagen die ongeveer 1,5m was :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 11:42 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
Guitar hero heb ik niet :p. Voor de rest we gaan bij mij in huis trippen dus dat is wel vertrouwd. Heb verhalen gehoord over dat ze een hond zagen die ongeveer 1,5m was :P.

Oke, ga daar dus niet van uit ;)
Wie weet hebben ze het wel echt gezien, maar dingen zien die er niet zijn (echt objecten e.d.) is bij mij nog nooit gebeurd. Zelfs met LSD niet.

Hallicuneren tijdens een trip, is het vervormen van al bestaande dingen (based on my experience, en dat heb ik veel!.. heb vroeger me eigen paddo's gekweekt ^^ ).

Je kan wel echt dingen gaan zien en horen van veel MDMA haha. Dat is echt ziek soms!
Na de afgelopen Dominator, paar weken terug, had ik voor t eerst in 3 maanden tijd weer xtc gepakt.
Toen we weer in de bus zaten van eventtravel, dacht ik dus al 5 minuten lang dat we aan het rijden waren en ik hoorde de motor ook echt en zag de bus gewoon over de weg rijden.
Bleek, toen ik mezelf ff wakker schudde, dat we dus gewoon nog steeds op de parkeerplaats stonden en geen meter vooruit waren gegaan :P

Als je nog vragen hebt, hoor ik het van je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 11:51 

Donateur

Ik had met 2cb + mdma dat ik een beeldje van een eend tot leven toverde xD
er was 1 maar later zag ik een stuk of 10 xD een moeder eend met allemaal kleintjes in de vensterbank xD

geweldige mind fuck... vooral omdat ik iedereen die nog wakker was ervan probeerde te overtuigen dat er echt eenden in huis waren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 11:55 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Ik had met 2cb + mdma dat ik een beeldje van een eend tot leven toverde xD
er was 1 maar later zag ik een stuk of 10 xD een moeder eend met allemaal kleintjes in de vensterbank xD

geweldige mind fuck... vooral omdat ik iedereen die nog wakker was ervan probeerde te overtuigen dat er echt eenden in huis waren xd

Haha ja, ik vind de shit die je ziet van mdma (mocht je gaan hallicuneren) toch wel het meest realistisch!
Op een feest is het wel eens voorgekomen dat er van die (ingebeeld natuurlijk) dwanghekken voor me neus stonden.. midden in de zaal whaha.
Je weet dat je kapot hard gaat en het niet echt is, maar toch loop je er met een boog omheen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 11:57 

Donateur

Ik zag op.hardbass hekken tafels en vliegende rolstoel xD gekke boel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 12:00 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

Hahahaha dat is zowat mijn lijstje!
Alleen ik heb hekken, statafels en een vrouw met een kinderwagen gezien xd
Echt apart wat dat spul wel niet met je kan doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 12:03 

Hardtraxx Addict

pepepe schreef:
roberttt schreef:

Hahahaha dat is zowat mijn lijstje!
Alleen ik heb hekken, statafels en een vrouw met een kinderwagen gezien xd
Echt apart wat dat spul wel niet met je kan doen

Ik ben volgens mij nog een recordhouder met alleen puur op mdma een complete vijver te zien in de Matrixx.. Ik stond zo en zo keihard te gaan, ongelooflijk :P Ik stond ook tegen achterhoofden van mensen aan te praten, had niet door of het nu hun voor of achterhoofd was xd Daar stond ik alleen nog maar om me heen te kijken want ik kon niets meer man! Ben ook op een plek gaan staan waar het rustiger was, in de drukte schrok ik zo erg van alle bewegingen om me heen dat dat niet meer chill was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 12:27 

Donateur

Ik heb altijd "audio-hallucinaties" na een feest met mdma. Als ik dan in de bus zit, hoor ik in de motor-geluiden altijd een nummer wat ze op dat feest hebben gedraaid haha.

En op Ground Zero zag ik ook allemaal kleinere dingen, maar het ergste was gewoon dat ik niet wilde geloven dat bepaalde dingen er wél stonden. Terwijl die er gewoon echt waren :P Toen was ik ver.

Engste MDMA-ervaring was toch wel dat ik niet meer kon slikken/ademen vorig jaar op Defqon :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 12:30 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Ik heb altijd "audio-hallucinaties" na een feest met mdma. Als ik dan in de bus zit, hoor ik in de motor-geluiden altijd een nummer wat ze op dat feest hebben gedraaid haha.

En op Ground Zero zag ik ook allemaal kleinere dingen, maar het ergste was gewoon dat ik niet wilde geloven dat bepaalde dingen er wél stonden. Terwijl die er gewoon echt waren :P Toen was ik ver.

Engste MDMA-ervaring was toch wel dat ik niet meer kon slikken/ademen vorig jaar op Defqon :oh:

Audio is ook zoooo vet! :P Altijd als ik terug fiets van de Matrixx, zondagochtend, geen mens op straat.. En jij denkt even dat er overal mensen staan te praten, dus jij gaat elke straat en elke hoek bekijken om te kijken van "Waar staan gvd die mensen nou?!".. Maja uiteraard, nergens iemand te bekennen :P

Of als je gaat douchen na mdma gebruik, dat je denkt dat er mensen op je kamer komen, dat je het hoort.. Geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 12:31 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Heeeeul erg herkenbaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 12:33 

Hardtraxx Veteran

Gewoon helemaal naar de tering gaan toch...

Gewoon 6 xtc pillen op een dag in de mik en je voelt je prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 12:34 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:

Uhh daniel, een dag is 24 uur.. Is 6 dan niet een beetje weinig? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 12:38 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:

Haha, wat moet jij kut pillen hebben dan zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 12:38 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:

Uhh daniel, een dag is 24 uur.. Is 6 dan niet een beetje weinig? :/

Ah ja, uiteraard!

24 dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:50 

pepepe schreef:
Afbeelding

Afbeelding

:lol: :lol:

edit: komt dus hier vandaan blijkbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:52 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
pepepe schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Haha je hebt de full cartoon gevonden? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:56 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
KSwoosh schreef:
pepepe schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Haha je hebt de full cartoon gevonden? xD

Epic xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:00 

Donateur

Oké dus het blijkt dat ik gewoon een hele week vrij ben na Decibel.
En het blijkt ook dat ik hier rode eekhoorns heb liggen.

Moet ik mn beloftes maar weer doorbreken? :P
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic