Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 10:56 

Hardtraxx Addict

Die rode laat ik maar aan me voorbij gaan denk ik.. Volgende week op Decibel denk ik weer eens een hele oude canadees erin knallen.. Dingen zijn 130-140 en heerlijk om in een keer te droppen. Daarna verder met halfjes groene eekhoorns of paarse triforce (zonder breeklijn)..

Op Q-base moet ik nog bedenken wat ik ga nemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 12:39 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
160 tot 179 :thumbup:

Ja ik heb ook even gezocht en idd, lang niet zo heel hoog ;) Toch zijn ze wel heel iets dikker dan de triforce, maar dus niet hoger gedoseeerd.. Triforce resultaten waren volgens mij beter wat ik ervan weet.. Al hoewel ik dan toch even mijn 175 wil corrigeren, meeste testresultaten komen rond de 170! :)

De rode eekhoorn is dus gewoon zelfde als triforce, leuk om te hebben, niet heel bijzonder dus ;) Blijft het toch jammer dat eekhoorn 1e batch niet meer aan te komen is, tijd dat ze weer zo'n lading gaan produceren! :D

Heb m'n post hierboven ook even iets aangepast ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 12:57 

da zind godverdomme goede snoepjes dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 13:41 

Hardtraxxer

is het waar wat ze over bruine bomen vertellen? Dat die op 220mg zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 13:52 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
is het waar wat ze over bruine bomen vertellen? Dat die op 220mg zitten?

220 is iets overdreven :) Bruine bomen zitten op 190-210 mg! ;) Gemiddelde van 200 dus.. Qua milligrammen heel mooi, qua verhalen zijn bijvoorbeeld de eekhoorntjes beter, omdat die toch lekkerder knallen dan de bruine bomen!

Zelf weet ik het niet, heb nog nooit een bruine boom gehad :) Maar het beste kun je uitgaan van ervaringen van anderen, en niet het aantal mg... 2 verschillende pillen van beiden 170 mg kunnen allebei anders inslaan en een ander gevoel erbij geven ;) Dus als je twee pillen aangeboden krijgt, ene 200 mg en andere 180, maar je hoort over die van 180 betere verhalen, dan sowieso die nemen en niet op het aantal mg afgaan! :thumbup:

KSwoosh schreef:
da zind godverdomme goede snoepjes dan :P

Dat sowieso :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 14:24 

Hardtraxxer

ik had gele armani's en die waren getest op 150 mg volgens mij en ik had is paarse driehoeken. Die zouden op 180mg zitten maar ik vond die gele armani's toch beter inklappen :P. Dus wat je verteld bevestig ik nu even :p.

Nog een vraagje.... Kan ik 3 paarse driehoeken op een dag/nacht nemen? (beginnen in de middag doorgaan tot de nacht)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 15:09 

Donateur

Rode eekhoorntjes zijn inderdaad goed, klappen ook snoeihard in :lol: Goed spul dat :surrender:

0xygen schreef:
ik had gele armani's en die waren getest op 150 mg volgens mij en ik had is paarse driehoeken. Die zouden op 180mg zitten maar ik vond die gele armani's toch beter inklappen :P. Dus wat je verteld bevestig ik nu even :p.

Heb die ook gehad, wel nadat ik een triforce op had. Viel mij wel tegen :thumbdown:

0xygen schreef:
Nog een vraagje.... Kan ik 3 paarse driehoeken op een dag/nacht nemen? (beginnen in de middag doorgaan tot de nacht)

Ja hoor dat kan wel :thumbsup: Is natuurlijk niet gezond, maar dat is drugs gebruik sowieso niet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 16:01 

Hardtraxxer

haha nee ik snap het is niet gezond. Maar ik ga niet out? Ik vond die gele armani wel beter dan de paarse driehoeken. Maarn u kan ik op het moment niet anders krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 18:15 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
haha nee ik snap het is niet gezond. Maar ik ga niet out? Ik vond die gele armani wel beter dan de paarse driehoeken. Maarn u kan ik op het moment niet anders krijgen :P

Out ga je door teveel in 1 keer, ga jij alles verspreiden over een hele dag dan blijf je sowieso overeind ;) Je moet alleen even proberen tussendoor wel wat te eten :) Want een beetje suikers en vetten kan je lichaam op zo'n moment wel gebruiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 21:40 

Hardtraxx Elite

I love rode eekhoorns! (L) :loving:

Die kerel die ze had geregeld voor me voor Bass Academy moet ze niet vergeten voor me met Decibel.
Anders doe ik hem wat :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 00:02 

Hardtraxxer

Squirrie schreef:
0xygen schreef:

Out ga je door teveel in 1 keer, ga jij alles verspreiden over een hele dag dan blijf je sowieso overeind ;) Je moet alleen even proberen tussendoor wel wat te eten :) Want een beetje suikers en vetten kan je lichaam op zo'n moment wel gebruiken!

en als je een dikkertje bent val je dan ook af of is dat onzin?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 00:21 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:

Tijdelijk.
Datgene wat je afvalt zal voor 90% uit vocht bestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 00:50 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
0xygen schreef:

Tijdelijk.

dus dan moet ik veel water drinken om niet uit te drogen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 00:52 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
pepepe schreef:
0xygen schreef:

Tijdelijk.

dus dan moet ik veel water drinken om niet uit te drogen?

Veel water drinken is sowieso geen goed idee.
Als je op een feest staat en XTC pakt, hou dan een glas water per uur aan.
Het maakt niet uit of je hier IETS onder of boven zit, maar probeer die richtlijn aan te houden.

Ik neem aan dat je weet wat water vergiftiging is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 00:58 

cola af en toe is ook wel goed, ff lekker suikers tanken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 00:59 

Hardtraxx Addict

Ik dronk ook altijd teveel water.. Pff kotste het daarna altijd weer uit. Nu weet ik mij beter in te houden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 01:00 

Hardtraxxer

Veel water drinken is sowieso geen goed idee.
Als je op een feest staat en XTC pakt, hou dan een glas water per uur aan.
Het maakt niet uit of je hier IETS onder of boven zit, maar probeer die richtlijn aan te houden.

Ik neem aan dat je weet wat water vergiftiging is?

Van gehoord ja. Thnx voor die richtlijn ;). Ga niet naar een feest. Ga gewoon een avondje freaken met vrienden. In totaal wil ik er 3 misschien 4 door heen jassen. (beginnen woensdag om 3 uur wil door gaan tot de volgende ochtend 11 uur ofzo)

@kwoosh ik had de vorige keer op 1 pilletje(gele armani) 4 flesjes cola.(had daarvoor ook nog niet gedronken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 01:12 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
Van gehoord ja. Thnx voor die richtlijn ;). Ga niet naar een feest. Ga gewoon een avondje freaken met vrienden. In totaal wil ik er 3 misschien 4 door heen jassen. (beginnen woensdag om 3 uur wil door gaan tot de volgende ochtend 11 uur ofzo)

@kwoosh ik had de vorige keer op 1 pilletje(gele armani) 4 flesjes cola.(had daarvoor ook nog niet gedronken)

Probeer niet alleen maar cola te drinken, want door een overvloed aan suikers kan je je space behoorlijk verminderen!

Het beste kan je gewoon een AA'tje of Extran drinken.
Dit houdt je vocht wat langer vast.

Eet in ieder geval voordat je gaat beginnen iets lekker zouts en probeer tijdens het wappereren ook nog wat zouten binnen te krijgen. Dit houdt namelijk ook wat vocht vast.

Veel plezier in ieder geval. Pak niet te vaak XTC, want geloof me.. het is zonde als de magie er vanaf gaat!
Ik spreek uit ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 01:17 

Hardtraxxer

probeer het zeker niet te vaak te doen. probeer het op 6/8 weken te houden voor ik weer pak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 01:22 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
probeer het zeker niet te vaak te doen. probeer het op 6/8 weken te houden voor ik weer pak.

Dat probeerde ik ook en met 6 weken ga je toch al snel de verkeerde kant op.
Wil niet zeggen dat je verslaafd raakt of whatever, maar het onwijze verliefde gevoel wat je van xtc krijgt, gaat er zeker op achteruit.
Dan is het niet meer "WOOOOW DAT IS MOOI... pfff.. aaah heerlijk" maar "Aaah ja dit is fijn.. ooh hooi kaak, doe je rustig? xd ".

Maarja, je moet het allemaal zelf weten he :P
Wil ook geen moraalridder zijn :P

K geef je alleen advies op basis van mijn eigen ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 01:35 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
0xygen schreef:

Dat probeerde ik ook en met 6 weken ga je toch al snel de verkeerde kant op.
Wil niet zeggen dat je verslaafd raakt of whatever, maar het onwijze verliefde gevoel wat je van xtc krijgt, gaat er zeker op achteruit.
Dan is het niet meer "WOOOOW DAT IS MOOI... pfff.. aaah heerlijk" maar "Aaah ja dit is fijn.. ooh hooi kaak, doe je rustig? xd ".

Maarja, je moet het allemaal zelf weten he :P
Wil ook geen moraalridder zijn :P

K geef je alleen advies op basis van mijn eigen ervaring.

Ik begrijp je denk ik. Heb dat zelf gehad met weed. Gaf mensen ook advies op basis van eigen mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 01:42 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
Ik begrijp je denk ik. Heb dat zelf gehad met weed. Gaf mensen ook advies op basis van eigen mening ;)

Inderdaad! Met wiet heb ik dat zelf ook ondervonden :P
Nja k ben blij dat je me in ieder geval begrijpt!
Doe lekker waar je zelf zin in hebt, maar probeer het beperkt te houden.
Er zijn nog zat andere leuke dingen die je kan proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 01:50 

pepepe schreef:
Probeer niet alleen maar cola te drinken, want door een overvloed aan suikers kan je je space behoorlijk verminderen!

de suiker ja?
ik dacht juist het koolzuurgas
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 01:57 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
pepepe schreef:

de suiker ja?
ik dacht juist het koolzuurgas

Ga maar uit van suikers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 02:06 

Hardtraxxer

Ben nu 3 weken alleen thuis dus ga nu een keertje helemaal waus. Gewoon 2 dagen zeg maar. Daarna nog is volgende week truffels proberen. Daarna kijk ik of ik truffels wat vond. Zo niet exit zo wel soms nog is nuttige.Vrienden van me proberen me over te halen om vaker xtc te gebruiken. Geef deze keer toe omdat ik alleen thuis ben maar daarna probeer ik echt 6-8 weken er tussen te houden.(ik weet het het is een slecht excuus)
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic