Wat poepig! 
Q-Spacewrote:
![]()
![]()
![]()
Jammer dat ze nog een tijdje moeten wachten!
Nog minder dan een maandje!
Q-Spacewrote:
![]()
![]()
![]()
Jammer dat ze nog een tijdje moeten wachten!
Ich bin dabei!wrote:Q-Spacewrote:
![]()
![]()
![]()
Jammer dat ze nog een tijdje moeten wachten!![]()
Nog minder dan een maandje!
Op feesten eigenlijk tot nu toe alleen gedaan met pep, GBL, XTC en alcohol..wrote:wat heb je allemaal al gehad?:P
Probeer is coke?wrote:Op feesten eigenlijk tot nu toe alleen gedaan met pep, GBL, XTC en alcohol..wrote:wat heb je allemaal al gehad?:P
Veel waus plezierwrote:Ik ben weer even bijpakken hoor!
Ik heb thuis een overload aan ritalin, concerta en stratterawrote:http://www.nu.nl/binnenland/2588556/meer-vergiftiging-experiment-medicijnen.html
Haha geweldig!Als ze niet klagen over de ongelukken met illegale middelen gaan ze wel klagen over mensen die ongelukken veroorzeken met in de supermarkt te verkrijgen spul
Njaa.. Ritalin is dan niet zomaar verkrijgbaar, maar met een beetje doorzettingsvermogen kan je binnen 24 uur wel zo'n pil bemachtigen denk ik zo
Ligt aan jou!wrote:Is het hier zo rustig omdat iedereen de junkdeluxe uithangt op the qontinent of ligt het gewoon aan mij.
Ik nietwrote:Is het hier zo rustig omdat iedereen de junkdeluxe uithangt op the qontinent of ligt het gewoon aan mij.
Rode eekhoornswrote:Ik nietwrote:Is het hier zo rustig omdat iedereen de junkdeluxe uithangt op the qontinent of ligt het gewoon aan mij.
Wat zijn atm eigenlijk de groene eekhoorns (goede snoepjes)?
Heb et niet meer zo gevolgd laatste tijd...
wrote:Rode eekhoornswrote:Ik nietwrote:Is het hier zo rustig omdat iedereen de junkdeluxe uithangt op the qontinent of ligt het gewoon aan mij.
Wat zijn atm eigenlijk de groene eekhoorns (goede snoepjes)?
Heb et niet meer zo gevolgd laatste tijd...![]()
Ik gaat maar eens flink Pommeren! Hajeeeee
Ahaha jij ook weer hier? xDwrote:Ligt aan jou!wrote:Is het hier zo rustig omdat iedereen de junkdeluxe uithangt op the qontinent of ligt het gewoon aan mij.
Ga je naar Decibel?
Teh same powers?wrote:Rode eekhoorns
Hmm vergelijkbaarwrote:Teh same powers?wrote:Rode eekhoorns
Je kan in de dikte ook zien dat de rode eekhoorn net iets minder is dan de groene eekhoornwrote:De nieuwe rode eekhoorntjes zijn 343 mg, de groene 1e batch was 360 mg! Triforce zonder breeklijn is 336 mg totaal.