Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

oké, tof! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 09:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie heeft er hier ervaring met truffels? Ik wil ze misschien binnenkort proberen, maar hoor verhalen dat je dan echt gewoon de hele dag waus bent enzo? Iemand misschien tips over hoe je ze het beste kan eten dat ze het minst vies zijn, en misschien nog welke ik moet halen voor een eerste keer? (wil niet te gek worden haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Wie heeft er hier ervaring met truffels? Ik wil ze misschien binnenkort proberen, maar hoor verhalen dat je dan echt gewoon de hele dag waus bent enzo? Iemand misschien tips over hoe je ze het beste kan eten dat ze het minst vies zijn, en misschien nog welke ik moet halen voor een eerste keer? (wil niet te gek worden haha)

Met chocolade blijkt een mooie te zijn. :)

Heel de dag waus lijkt mij sterk sinds ze een duur hebben van 6 tot 8 uur if I'm not mistaking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:02 
 

Taxi schreef:
Wie heeft er hier ervaring met truffels? Ik wil ze misschien binnenkort proberen, maar hoor verhalen dat je dan echt gewoon de hele dag waus bent enzo? Iemand misschien tips over hoe je ze het beste kan eten dat ze het minst vies zijn, en misschien nog welke ik moet halen voor een eerste keer? (wil niet te gek worden haha)

Ik hoorde ook veel geklaag over dat het heel vies zou zijn toen ik het de eerste keer ging doen, dus ik verwachtte echt gewoon dat ik het meest ranzige ooit zou proeven, en stopte gewoon 10 gram in me mond. Maar toen viel het uiteindelijk best mee met de smaak imho :P. Niet lekker ofzo maar bijvoorbeeld zuurkool is ranziger vind ik. Had deze trouwens: http://azarius.nl/smartshop/shrooms/mus ... mpanensis/
Trip duurde 5 uur ofzo, eerste uur wel wat visuals in de vorm van patroontjes op de vloer en muren die op me af kwamen (wat ik grappig vond) de uren daarna gingen we door het bos lopen en heb ik echt non stop gelachen om alle domme shit die iedereen uitkraamde.
Oja als je het eet moet je het echt heel lang in je mond kauwen zodat je echt alleen maar pap in je mond hebt en het daarna pas doorslikken, anders kan het nogal lang duren voordat het werkt. En ik zou ook iets van 3 uur vantevoren niets eten zodat het minder lang duurt voordat het werkt.
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:02 
 

Taxi schreef:
Wie heeft er hier ervaring met truffels? Ik wil ze misschien binnenkort proberen, maar hoor verhalen dat je dan echt gewoon de hele dag waus bent enzo? Iemand misschien tips over hoe je ze het beste kan eten dat ze het minst vies zijn, en misschien nog welke ik moet halen voor een eerste keer? (wil niet te gek worden haha)

Ik hoorde ook veel geklaag over dat het heel vies zou zijn toen ik het de eerste keer ging doen, dus ik verwachtte echt gewoon dat ik het meest ranzige ooit zou proeven, en stopte gewoon 10 gram in me mond. Maar toen viel het uiteindelijk best mee met de smaak imho :P. Niet lekker ofzo maar bijvoorbeeld zuurkool is ranziger vind ik. Had deze trouwens: http://azarius.nl/smartshop/shrooms/mus ... mpanensis/
Trip duurde 5 uur ofzo, eerste uur wel wat visuals in de vorm van patroontjes op de vloer en muren die op me af kwamen (wat ik grappig vond) de uren daarna gingen we door het bos lopen en heb ik echt non stop gelachen om alle domme shit die iedereen uitkraamde.
Oja als je het eet moet je het echt heel lang in je mond kauwen zodat je echt alleen maar pap in je mond hebt en het daarna pas doorslikken, anders kan het nogal lang duren voordat het werkt. En ik zou ook iets van 3 uur vantevoren niets eten zodat het minder lang duurt voordat het werkt.
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Wie heeft er hier ervaring met truffels? Ik wil ze misschien binnenkort proberen, maar hoor verhalen dat je dan echt gewoon de hele dag waus bent enzo? Iemand misschien tips over hoe je ze het beste kan eten dat ze het minst vies zijn, en misschien nog welke ik moet halen voor een eerste keer? (wil niet te gek worden haha)


Je moet lemon tek proberen! Superzuur, maar dan dek je de vieze smaak van truffels..

Je snijd ze allemaal in kleine stukjes, perst uit 2 citroenen het sap in een glas, je doet al je gesneden truffeltjes erin en gaat lekker roeren! Dit moet je opdrinken en de restjes opeten met een theelepeltje.. Als je kan kauwen op het spul, DOE HET! Is leuker voor de trip, ik zelf kan het niet en heb ze altijd (net als paddo's) met water weggespoeld.. Wees niet bang, je blijft nog steeds lekker trippen ;)

Over het waus zijn na tijd klopt niet echt.. Misschien ben je overdonderd door de ervaring wat je in de uren erna meesleept, maar dit heeft niets met het effect van truffels te maken!

Je krijgt eerst een afwachtende fase, wat gebeurd er.. iets lacherig.. wat visuals ongeveer 1 tot 2-3 uur na inname.. Daarna voornamelijk closed eye visuals en stoned gevoel, lachkick gevoel! Supertof is dat! Op het eind kan het voorkomen dat je er 'klaar' mee bent, je wilt weer jezelf zijn en niet nog iets waus zoals jij dat dus noemt.. Dit is goed op te lossen door lekker wat energy drink naar binnen te werken en vet eten! Vult je maag na gebruik weer (aangezien je 8-10 uur niet hebt gegeten) en je zult je er een stuk beter door voelen ;)

Daarnaast kan je ook gewoon lekker dat laatste uurtje nasleep uitzitten! Het zal in totaal 4-5 uur in beslag gaan nemen, daarna ben je gewoon weer functioneel als normaal :P

De eerste paar keer heb ik mezelf in de nasleep laten zitten, naarmate je vaker tript heb je dat wel een keer gezien en ga je jezelf eruit eten + drinken, eigen keus!

En zoals banaanslak zegt, van te voren NIET eten! Het beste kun je zelfs 4 uur aanhouden.. Het is niet zo dat je trip er dan veel minder van gaat als je wel eet, maar het is om misselijkheid te voorkomen tijdens trip.. Schrik ook absoluut niet van misselijkheid, ik ben ELKE keer nog misselijk geweest van trippen op truffels en/of paddo's.. Dit hoort erbij en je zult niet hoeven te kotsen ;) Niet iedereen heeft er last van, ik ben er iig wel gevoelig voor.. Alleen het gevoel blijft, lach erom en het is zelfs grappig..

edit: En je laatste vraag, begin met de Atlantis! ;) Pajaritos is de sterkste en atlantis de zwakste.. De atlantis scheelt niet veel van de mexicaanse dus als ze atlantis niet hebben is mexicaanse een goede vervanger.. Een andere naam voor de Pajoritos is dragons dynamite. Die moet je dus (nog) niet pakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu we het toch over truffels hebben, kan je het gebruiken als je wat ziek bent? Heb namelijk volgens mij een griepje te pakken en heb ook oorpijn sinds gister (hopelijk geen oorontsteking). Ik weet dat het niet slim is, maar mijn vraag is: Kan het veel kwaad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Nu we het toch over truffels hebben, kan je het gebruiken als je wat ziek bent? Heb namelijk volgens mij een griepje te pakken en heb ook oorpijn sinds gister (hopelijk geen oorontsteking). Ik weet dat het niet slim is, maar mijn vraag is: Kan het veel kwaad?


Hmm ligt eraan hoe je jezelf voelt.. Als jij echt je oor als irriterend beschouwd kan je er misschien in je trip er om gaan lachen of je er nog 10 x zo hard aan ergeren! ;) En dat laatste is niet echt leuk..

Verder als je ziek bent, tja geen idee! Misselijk wordt ik altijd, maar ik zou het niet hebben gedaan :) Gewoon om het feit dat je niet lekker in orde bent, en je daardoor misschien niet lekker gaat trippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Nando schreef:
Nu we het toch over truffels hebben, kan je het gebruiken als je wat ziek bent? Heb namelijk volgens mij een griepje te pakken en heb ook oorpijn sinds gister (hopelijk geen oorontsteking). Ik weet dat het niet slim is, maar mijn vraag is: Kan het veel kwaad?


Hmm ligt eraan hoe je jezelf voelt.. Als jij echt je oor als irriterend beschouwd kan je er misschien in je trip er om gaan lachen of je er nog 10 x zo hard aan ergeren! ;) En dat laatste is niet echt leuk..

Verder als je ziek bent, tja geen idee! Misselijk wordt ik altijd, maar ik zou het niet hebben gedaan :) Gewoon om het feit dat je niet lekker in orde bent, en je daardoor misschien niet lekker gaat trippen.

Kan serieus reteveel invloed hebben, dat heb ik zelf ook ervaren met trippen tijdens spierpijn. Later leek mijn been een blok beton en deed het gruwelijk veel pijn. Dat is echt niet chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Nando schreef:
Nu we het toch over truffels hebben, kan je het gebruiken als je wat ziek bent? Heb namelijk volgens mij een griepje te pakken en heb ook oorpijn sinds gister (hopelijk geen oorontsteking). Ik weet dat het niet slim is, maar mijn vraag is: Kan het veel kwaad?


Hmm ligt eraan hoe je jezelf voelt.. Als jij echt je oor als irriterend beschouwd kan je er misschien in je trip er om gaan lachen of je er nog 10 x zo hard aan ergeren! ;) En dat laatste is niet echt leuk..

Verder als je ziek bent, tja geen idee! Misselijk wordt ik altijd, maar ik zou het niet hebben gedaan :) Gewoon om het feit dat je niet lekker in orde bent, en je daardoor misschien niet lekker gaat trippen.

Hmm oke. Ik kijk nog ff hoe het morgen gaat en als het nog steeds zo erg is dan doe ik het niet. Heb geen zin in een kut trip. Wel erg jammer, had er echt veel zin in. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 16:21 
 

Gewoon vandaag tantoe veel fruit chappen swa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Gewoon vandaag tantoe veel fruit chappen swa!

Je keel doorsmeren duh
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 18:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand de nieuwe Donald Duck van vandaag gelezen? :lol: De laatste strip met Donald en Katrien .. hihihihi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 18:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Iemand de nieuwe Donald Duck van vandaag gelezen? :lol: De laatste strip met Donald en Katrien .. hihihihi :D

pics oreee
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oké wacht .. :P Doe wel van 1 plaatje, alleen is het verhaaltje ook wel geinig ofc
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 18:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Je kunt wel nagaan waar 't over gaat :D Ze hebben iets per ongeluk genomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

whaha wtf das de nieuwe:) over willie wortel met zijn wonderpilletjes toch???:P

edit:
over die truffels. Vorige week zaterdag ook voor het eerst gedaan.
We hebben atlantis genomen, de man uit de smartshop adviseerde ons die, en hij zei dat we het beste eerst een half bakje konden opeten (10gram) en naar een uurtje ongeveer de 2de helft (als we daar tenminste zin in hadden)
Wij hebben gedaan wat hij zei en na ongeveer een uurtje de andere helft opgeten in totaal dus 20gram. De 2de portie vond ik echt veeeel ranziger als de eerste (opzich viel de smaak wel mee, beetje nootachtig maar die nasmaak :sick: ) ik denk dat de tweede helft viezer was als de eerste helft omdat de trip al een beetje werkte.
Zoals al eerder om schreven kwam hij langzaam binnen, eerst begon het gras een beetje te golven, en gezichtsuitdrukkingen werden veel duidelijker, was echt heel vermakkelijk volgens nuchtere kameraad meer als uur met smile naar gras gekeken:P
daarna kwam echt de lachkick, en alles werd vaag dat vonk juist wel leuk, ik had echt het gevoel dat alles wat mijn rug was er niet was zeg maar, de aarde hield achter mij op te bestaan.
Uit eindelijk werd het allemaal wat minder en op een gegeven moment dacht ik het is voorbij, dus zijn we weg gegaan om ergens anders heen te gaan, maar god wat waren de bomen enzo mooi met de zon erachter, dat heb ik nog wel een hele tijd na de trip gehad, dat bomen en grasvelden veel mooier waren als normaal.

Maar was echt super. En ik wens je ook veel plezier morgen:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hmm oke. Ik kijk nog ff hoe het morgen gaat en als het nog steeds zo erg is dan doe ik het niet. Heb geen zin in een kut trip. Wel erg jammer, had er echt veel zin in. :(


Haha vertel mij wat :P ik zit aan de antibiotica dus voor mij ging het sowieso al niet door...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Morgen spacen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Morgen spacen :love:


Veel plezier :love: Ben jaloers, moet nog 2 weken wachten en het is al een maand geleden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Nando schreef:
Hmm oke. Ik kijk nog ff hoe het morgen gaat en als het nog steeds zo erg is dan doe ik het niet. Heb geen zin in een kut trip. Wel erg jammer, had er echt veel zin in. :(


Haha vertel mij wat :P ik zit aan de antibiotica dus voor mij ging het sowieso al niet door...

Ja hier waarschijnlijk hetzelfde.. Heb blijkbaar een oorontsteking en ga vandaag naar de dokter, ff kijken wat ie me gaat geven. We doen het wel een keer over als we allebei weer genezen zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 14:23 
 

Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:
Nando schreef:
Hmm oke. Ik kijk nog ff hoe het morgen gaat en als het nog steeds zo erg is dan doe ik het niet. Heb geen zin in een kut trip. Wel erg jammer, had er echt veel zin in. :(


Haha vertel mij wat :P ik zit aan de antibiotica dus voor mij ging het sowieso al niet door...

Ja hier waarschijnlijk hetzelfde.. Heb blijkbaar een oorontsteking en ga vandaag naar de dokter, ff kijken wat ie me gaat geven. We doen het wel een keer over als we allebei weer genezen zijn. :D

Wel vanavond op msn komen dan hè, ga ik proberen een serieus gesprek met je te voeren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 22:58 
 

Net samen met Rickie en de ekte ekte oostzaner 15 gram truffels gegeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 00:16 
 

lblajbasjb HA HA HA liggen grote pupillen wauw wit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 00:16 
 

zweetklauwen typen is leuk muziek op
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic