Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:54 

Hardtraxxer

Ox_Ite schreef:
Lol, een hoop mensen die wel al eens drugs gebruikt hebben, ik blijf toch liever clean ^^

lol broek wel is koffie,cola,bier gedronken? Caffeine en alcohol zijn ook drugs. Wel is gerookt? nicotine is ook drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 01:36 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
wie heeft hier een ban?:P

lijkt net of jij dat hebt xd
want er staat een - bij laatst online :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 02:14 

Hardtraxxer

haha nee een om het ontopic te houden ik ben addicted aan dit topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 09:32 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
Ox_Ite schreef:
Lol, een hoop mensen die wel al eens drugs gebruikt hebben, ik blijf toch liever clean ^^

lol broek wel is koffie,cola,bier gedronken? Caffeine en alcohol zijn ook drugs. Wel is gerookt? nicotine is ook drugs.

WTF caffeïne drinkt iedereen OMFG, btw je wordt er niet echt high van (voor zover ik weet), en van alcohol wordt je alleen dronken, en NEE ik ben nog nooit zodanig dronken geweest dat ik er een black-out van over heb.
En nee ik rook niet, nooit gedaan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 10:47 

Donateur

Ox_Ite schreef:
0xygen schreef:
Ox_Ite schreef:

WTF caffeïne drinkt iedereen OMFG, btw je wordt er niet echt high van (voor zover ik weet), en van alcohol wordt je alleen dronken, en NEE ik ben nog nooit zodanig dronken geweest dat ik er een black-out van over heb.

Let the battle begin!!!! :woot: :woot: :woot:

Citaat:
en van alcohol wordt je alleen dronken
,

- Van wiet wordt je "alleen" stoned
- Van Speed krijg je "alleen" energie

Zo kan je wel door blijven gaan, veel mensen zien alcohol niet als drugs. Maar eigenlijk hoort het bij de gevaarlijkste, kijk is om je heen hoeveel mensen wel niet psychisch verslaafd zijn, mensen die niet kunnen losgaan zonder dat ze een biertje ophebben.
Het wordt geaccepteerd in de maatschappij omdat het al duizenden jaren bestaat, en we er gewoon mee zijn opgegroeid en het normaal is in de maatschappij. Maar alcohol is nog slechter voor je dan bijv. Xtc mits je het verstandig gebruikt (dus niet 5 pillen slikken elk weekend)
Alcohol = Drugs

Citaat:
Alcohol is, vooral bij grotere hoeveelheden, een onvervalste hard drug: het is een middel dat een zogenaamde psychotrope werking heeft (net als de meeste andere drugs); dat betekent dat het middel invloed heeft op de psyche (geest) van de gebruiker; het is ook een verslavend middel net als de andere harddrugs (het kan zowel lichamelijk als geestelijke afhankelijkheid veroorzaken).

Er zijn twee belangrijke verschillen: alcohol is, bij regelmatig gebruik van meer dan 1 á 2 glazen per dag schadelijker voor het lichaam dan de meeste drugs en alcohol is legaal: de verkoop is volgens bepaalde regels toegestaan. En dat is zoals u weet niet het geval voor de middelen die in de volksmond drugs worden genoemd en waarvan de productie en de handel verboden is.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 11:10 

Hardtraxx Addict

Ox_Ite schreef:

Drugs zijn geestverruimende middelen.
Wil jij beweren dat alcohol dit niet doet?

Kevin, goed beargumenteerd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 12:44 

Ox_Ite schreef:
0xygen schreef:
Ox_Ite schreef:

Eh, van speed krijg je energie. Speed is een drug. Van caffeine krijg je energie. Caffeine is een drug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 12:48 

te grappig om die kerel te zien praten zonder dat ie ook maar enig idee heeft waar ie het over heeft xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 12:49 

Donateur

Here we go again haha...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:00 

Donateur

dawasiknie schreef:
Here we go again haha...

hahaha dat zei ik ook al, maar wel ff weer leuk want drugs offtopic is niet zo actief meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:17 

Hardtraxx Veteran

Cafeïne is een extreme drug zelfs.
Drink 7 koppen koffie op een dag, stop opeens en je hebt stevige ontwenningsverschijnselen van koppijn variërend richting verlaagd energieniveau.

Mensen snappen nooit zo goed waar ze het over hebben, erg jammer.

Ik vind het nog veel dieptriester dat er bizar veel mensen verslaafd zijn aan dodelijkste drug aller tijden, namelijk sigaretten/roken/nicotine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:20 

Bierkoning

Daar heb ik gelukkig totaal geen behoefte aan, snap ook niet wat er lekker aan is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:22 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Daar heb ik gelukkig totaal geen behoefte aan, snap ook niet wat er lekker aan is :P

Anders ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:33 

Donateur

Pommer schreef:

Ik ook niet, maar ik ben ik "dronken" verslaafd aan. Elke keer als ik veel bier op heb , heb ik trek in een sigaret. Terwijl ik er nu echt niet aan moet denken, en er op zondag echt spijt van hem omdat heel je keel weer vol zit met teringzooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:31 

Hardtraxx Addict

excuse me while i light my cig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:42 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:

Ga maar deauwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:44 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
pepepe schreef:

Ga maar deauwd!

Will do!
Denk alleen dat het nog aardig wat jaartjes gaat duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 14:46 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Olijfboompje schreef:
pepepe schreef:

Ga maar deauwd!

Will do!
Denk alleen dat het nog aardig wat jaartjes gaat duren.

Inderdaad, we moeten nog een aantal oneindige keertjes samen stampen op Broodstok. Dus je mag nog niet deauwd! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 15:10 

Hardtraxx Veteran

Met roken gaan der lekker tien jaar af :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 15:11 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Met roken gaan der lekker tien jaar af :corn:

Bij de meeste ja.
Ik ben altijd al een appart geval geweest, dus ik word, al rokend, dik 90 jaar oud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

1-1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 16:17 

Hardtraxx Veteran

Over 40 jaar als de eerste gevolgen van roken zichtbaar worden bij de nieuwe generatie rokers is er toch al een middeltje uitgevonden die de effecten verminderen danwel verhelpen. Ik heb alle vertrouwen in de wetenschap! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 16:58 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Over 40 jaar als de eerste gevolgen van roken zichtbaar worden bij de nieuwe generatie rokers is er toch al een middeltje uitgevonden die de effecten verminderen danwel verhelpen. Ik heb alle vertrouwen in de wetenschap! :cool:

Longkanker is dat middeltje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:01 

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:08 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Geen eens slokdarm?
Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic