Ox_Ite schreef:
0xygen schreef:
Ox_Ite schreef:
Lol, een hoop mensen die wel al eens drugs gebruikt hebben, ik blijf toch liever clean

lol broek wel is koffie,cola,bier gedronken? Caffeine en alcohol zijn ook drugs. Wel is gerookt? nicotine is ook drugs.
WTF caffeïne drinkt iedereen OMFG, btw je wordt er niet echt high van (voor zover ik weet), en van alcohol wordt je alleen dronken, en NEE ik ben nog nooit zodanig dronken geweest dat ik er een black-out van over heb.
En nee ik rook niet, nooit gedaan ook.
Let the battle begin!!!!
Citaat:
en van alcohol wordt je alleen dronken
,
- Van wiet wordt je "alleen" stoned
- Van Speed krijg je "alleen" energie
Zo kan je wel door blijven gaan, veel mensen zien alcohol niet als drugs. Maar eigenlijk hoort het bij de gevaarlijkste, kijk is om je heen hoeveel mensen wel niet psychisch verslaafd zijn, mensen die niet kunnen losgaan zonder dat ze een biertje ophebben.
Het wordt geaccepteerd in de maatschappij omdat het al duizenden jaren bestaat, en we er gewoon mee zijn opgegroeid en het normaal is in de maatschappij. Maar alcohol is nog slechter voor je dan bijv. Xtc mits je het verstandig gebruikt (dus niet 5 pillen slikken elk weekend)
Alcohol = Drugs
Citaat:
Alcohol is, vooral bij grotere hoeveelheden, een onvervalste hard drug: het is een middel dat een zogenaamde psychotrope werking heeft (net als de meeste andere drugs); dat betekent dat het middel invloed heeft op de psyche (geest) van de gebruiker; het is ook een verslavend middel net als de andere harddrugs (het kan zowel lichamelijk als geestelijke afhankelijkheid veroorzaken).
Er zijn twee belangrijke verschillen: alcohol is, bij regelmatig gebruik van meer dan 1 á 2 glazen per dag schadelijker voor het lichaam dan de meeste drugs en alcohol is legaal: de verkoop is volgens bepaalde regels toegestaan. En dat is zoals u weet niet het geval voor de middelen die in de volksmond drugs worden genoemd en waarvan de productie en de handel verboden is.