Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:08 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Over 40 jaar als de eerste gevolgen van roken zichtbaar worden bij de nieuwe generatie rokers is er toch al een middeltje uitgevonden die de effecten verminderen danwel verhelpen. Ik heb alle vertrouwen in de wetenschap! :cool:

Longkanker is dat middeltje :cool:

Geen eens slokdarm?

Elke vorm.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

Fuck dat. Voor AIDS is ook al een genezing te vinden, ik schat dat over 40 jaar er ook wel een (snelle) remedie is tegen kanker.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:43 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Fuck dat. Voor AIDS is ook al een genezing te vinden, ik schat dat over 40 jaar er ook wel een (snelle) remedie is tegen kanker.

Uhuh.

Let's wait and see :cool:
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:57 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Uhuh.

Ik gok het er gewoon op. Anders is het gegokt en verloren. Alhoewel ik wel denk dat mensen van nu gezonder leven dan mensen die 40 jaar begonnen met roken. Gewoon omdat er al zoveel is veranderd in de medische wereld en er zo veel meer bekent is.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Uhuh.

Ik gok het er gewoon op. Anders is het gegokt en verloren. Alhoewel ik wel denk dat mensen van nu gezonder leven dan mensen die 40 jaar begonnen met roken. Gewoon omdat er al zoveel is veranderd in de medische wereld en er zo veel meer bekent is.

Ja en omdat Darwin mensen selecteert die roken om te sterven op dagelijkse basis :cool:
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:42 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Uhuh.

Waarom gokken erop terwijl je ook een zekerheid kan hebben om het risico zo klein mogelijk te hebben? Ben jij zo'n stoere daredevil? :cool:
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:45 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Waarom gokken erop terwijl je ook een zekerheid kan hebben om het risico zo klein mogelijk te hebben? Ben jij zo'n stoere daredevil? :cool:

Inderdaad...

Gok het gewoon op zeker.
De meeste mensen doen dat ook.
Iedereen gaat namelijk zeker een keer dood.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:03 

Hardtraxx Veteran

al die pillen ken ik allemaal niet.
mischien omdat ik 14 ben :x
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

Stelletje hypocriete dickheads :P

Stop dan zelf ook met alle dingen die een mogelijkheid geven om een ziekte te krijgen? Stop met alle risicovolle dingen die je doet in je leven? Sterker nog, stop met leven! Als je dood bent, heb je geen enkele kans om ziek te worden of een aandoening te krijgen.

Het leven is een feest, geniet ervan zolang je kan. Dat is tenminste wat ik doe. Ik wil niet zeggen dat je alle ongeschreven wetten moet breken en alles wat God verboden heeft tot je moet nemen, maar een klein verzetje op z'n tijd kan geen kwaad ;)
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Stop dan zelf ook met alle dingen die een mogelijkheid geven om een ziekte te krijgen? Stop met alle risicovolle dingen die je doet in je leven? Sterker nog, stop met leven! Als je dood bent, heb je geen enkele kans om ziek te worden of een aandoening te krijgen.

Het leven is een feest, geniet ervan zolang je kan. Dat is tenminste wat ik doe. Ik wil niet zeggen dat je alle ongeschreven wetten moet breken en alles wat God verboden heeft tot je moet nemen, maar een klein verzetje op z'n tijd kan geen kwaad ;)

Maar bij roken is het aangetoond dat het een heel grote aanslag op je gezondheid heeft zowel direct als indirect. Kun jij werkelijk je rug keren naar de realiteit en dit voor jezelf goed praten met: het leven is een feest. Hoe kun je nou alle negatieve aspecten goed praten met dit ene lichtpuntje :whistle:
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:21 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
al die pillen ken ik allemaal niet.
mischien omdat ik 14 ben :x

Paracetamol ken je toch wel? :P
mrazura schreef:
Chukkels schreef:

Maar bij roken is het aangetoond dat het een heel grote aanslag op je gezondheid heeft zowel direct als indirect. Kun jij werkelijk je rug keren naar de realiteit en dit voor jezelf goed praten met: het leven is een feest. Hoe kun je nou alle negatieve aspecten goed praten met dit ene lichtpuntje :whistle:

Ik hoop toch zeker dat hij beseft dat hij nog maar 10 jaar te gaan heeft met de wijze van leven die hij hanteert?

Het wordt dan wel een heel kort, levendig en dood feestje.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:37 

Hardtraxx Veteran

Die weddenschap staat Daniël! Kom op zeg, er zijn mensen die nu 50 jaar oud zijn, vanaf hun 14 tot aan hun 30e elke dag minimaal één of anderhalf pakje peuken/chag rookten, minstens 3x per maand dronken waren en nu nog steeds goed leven, zonder enkele problemen. Denk je nou echt dat 4 pakjes peuken in de week roken, leidt tot longkanker op je 30e? Get real... :')
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Die weddenschap staat Daniël! Kom op zeg, er zijn mensen die nu 50 jaar oud zijn, vanaf hun 14 tot aan hun 30e elke dag minimaal één of anderhalf pakje peuken/chag rookten, minstens 3x per maand dronken waren en nu nog steeds goed leven, zonder enkele problemen. Denk je nou echt dat 4 pakjes peuken in de week roken, leidt tot longkanker op je 30e? Get real... :')

Heb jij ooit een rokende, pep/meph snuivend, pillen slikkend, gbl drinkend, oudje van 50 gezien? Ikke niet hoor..
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:48 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Chukkels schreef:

Heb jij ooit een rokende, pep/meph snuivend, pillen slikkend, gbl drinkend, oudje van 50 gezien? Ikke niet hoor..

Neither do I, maar ik zei gelukkig dan ook niks over een weddenschap.
Ik zei alleen dat je waarschijnlijk dood gaat.

Iets wat best wel waarschijnlijk is zelfs.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:
Chukkels schreef:

Neither do I, maar ik zei gelukkig dan ook niks over een weddenschap.
Ik zei alleen dat je waarschijnlijk dood gaat.

Iets wat best wel waarschijnlijk is zelfs.

Tuurlijk ga ik dood. Maar niet over 10 jaar en niet door overmatig (drugs)gebruik.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:36 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Tuurlijk ga ik dood. Maar niet over 10 jaar en niet door overmatig (drugs)gebruik.

Ik zeg dat dat wel zo is.

No way in hell dat er geen schade aan je brein is gedaan door jou zeer overmoedige gebruik :loving:
But still, smoking did the worst :cool:
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:50 

Hardtraxxer

Cry more. alcohol is ook slecht voor je en een alcoholist word ook ouder dan 30.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 22:11 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
Cry more. alcohol is ook slecht voor je en een alcoholist word ook ouder dan 30.

>.<
Jij bent?
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 22:13 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:

Och jongen, wat zul jij nog veel moeten leren als jij op deze manier de schadelijkheid van drugs gaat relativeren.

En een alcoholist wordt niet per definitie ouder dan 30, dus de zin 'een alcoholist wordt (d+t ja) ook ouder dan 30' kan je beter weghalen. Als een alcoholist per definitie 30 jaar zal worden zullen sommige mensen zelfs met plezier alcoholist worden om zo niet voor hun 30e te overlijden.

En met wie vergelijk je trouwens de 'ook'? Een alcoholist wordt net als wie, een drugsgebruiker? Of een kerngezond persoon?

Tja, lekker kinderachtig gereageerd.. Maar als jij met zo'n opmerking komt vind ik het leuk om je even de les te lezen mbt formuleringsfouten en spelfouten in je stukje waardeloze tekst ;) Maja, dat zijn nog kleine fouten in vergelijking met de fout die je maakt mbt het relativeren van de schadelijkheid van drugs.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 22:51 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

No way in hell dat er geen schade aan je brein is gedaan door jou zeer overmoedige gebruik :loving:

Ach ja, mijn vader heeft het met overmatig zuipen en roken over hele lange periodes niet langer volgehouden dan 62 jaar, maar ik ken ook mensen die bijna 80 zijn en nog steeds zuipen en roken als de motherfucker. De een kan er tegen de ander niet.

Chukkels gaat niet dood op z'n 30ste. Ik ben het op zich wel met hem eens dat je moet genieten van je leven. Alleen de manier waarop hij geniet heeft weinig zin, aangezien ie zich niks meer zal herinneren van z'n geniet-periode xd Veel hersenen blijven er niet meer over met al dat genieten haha.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 22:56 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Ach ja, mijn vader heeft het met overmatig zuipen en roken over hele lange periodes niet langer volgehouden dan 62 jaar, maar ik ken ook mensen die bijna 80 zijn en nog steeds zuipen en roken als de motherfucker. De een kan er tegen de ander niet.

Chukkels gaat niet dood op z'n 30ste. Ik ben het op zich wel met hem eens dat je moet genieten van je leven. Alleen de manier waarop hij geniet heeft weinig zin, aangezien ie zich niks meer zal herinneren van z'n geniet-periode xd Veel hersenen blijven er niet meer over met al dat genieten haha.

Chukkels gaat wel dood op z'n 30ste! :P
Een enorme brok pep blijft dan in zijn neus hangen wat dan verbrokkelt en al zijn longblaasjes vernietigt!

No seriously, jullie vatten mij veel te serieus op.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 22:57 

Donateur

Ik dacht dat het over iets nuttigs ging. Maar helaas... vergat helemaal dat links van de post de naam Olijfboompje stond :(
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik dacht dat het over iets nuttigs ging. Maar helaas... vergat helemaal dat links van de post de naam Olijfboompje stond :(

Precies...

Roken is dodelijk, dit meen ik wel.

Ieder ander middel wat hij gebruikt, tja...care, dat doen er zoveel.
Roken is gewoon de meest zinloze drug met totaal geen feeling of rush, behalve dat je jezelf meer nadelen dan voordelen geeft.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 22:59 

Wie gaan er dit weekend biertjes nuttigen op the qontinent? :clap:
Bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:01 

Hardtraxx Addict

Banaanslak schreef:
Wie gaan er dit weekend biertjes nuttigen op the qontinent? :clap:

:yay: :yay:

Alleen niet te veel, anders :sick: :sick: kan niet zo goed tegen drank
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic