/b/ is full of underaged summerfriends.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Witte Paracetamol 500 mg
of met codeine erbij in.
Niggers!wrote:/b/ is full of underaged summerfriends.
-
S
Ja maar iets te lang feesten met XTC zonder suikers is geen goed ideewrote:En je wordt er 'nuchterder' vanwrote:Geen idee ik had dorst en cola was echt heel lekkerHet effect van de XTC wordt namelijk vermindert door de suikers
In het vooruitzicht ook helemaal geen zin om te "gaan" met decibel. Laten we het proberen zo te houden.
Same here. Met afgelopen weken in het achterhoofd, zit ik er ook zwaar over te twijfelen. Op dit moment zeg ik van "Ik blijf van de XTC af". Maar de mensen die mij kennen, weten dat die gedachte een uur voor het feest (of op het feest zelf) kan veranderen.wrote:Ja maar iets te lang feesten met XTC zonder suikers is geen goed ideewrote:En je wordt er 'nuchterder' vanwrote:Geen idee ik had dorst en cola was echt heel lekkerHet effect van de XTC wordt namelijk vermindert door de suikers
.
In het vooruitzicht ook helemaal geen zin om te "gaan" met decibel. Laten we het proberen zo te houden.
Cola? Lekker als je hardgaat? Neuh! Als ik iets smerig vind als k hard ga is t cola welwrote:Geen idee ik had dorst en cola was echt heel lekker
Ijsthee is pas heldig!
Of een benzootje. Bepaalde mensen hier (iets met Kut met een Q ofzo) die hadden hier toch ervaring mee?wrote:Cola? Lekker als je hardgaat? Neuh! Als ik iets smerig vind als k hard ga is t cola welwrote:Geen idee ik had dorst en cola was echt heel lekker![]()
Ijsthee is pas heldig!![]()
![]()
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
ja de cola smaakte vaag maar nog wel lekker en ijsthee zit ook super veel suiker in xD.
Ik blijf gewoon water drinken. Te hard gaan komt niet in mijn woordeboek voor op feestjes. Die heb ik geschrapt sinds Q-Base 
Junkieeeeewrote:Ik blijf gewoon water drinken. Te hard gaan komt niet in mijn woordeboek voor op feestjes. Die heb ik geschrapt sinds Q-Base
Stoer hoor, mag ik je aanrakenwrote:Ik blijf gewoon water drinken. Te hard gaan komt niet in mijn woordeboek voor op feestjes. Die heb ik geschrapt sinds Q-Base
-
B
Je mag mij overal aanraken hoor, stoere binkwrote:Stoer hoor, mag ik je aanrakenwrote:Ik blijf gewoon water drinken. Te hard gaan komt niet in mijn woordeboek voor op feestjes. Die heb ik geschrapt sinds Q-Base
Je lokt Biscuit, sssssst, ik meld het maar even. Ik ben hier nu weer weg, wil niet dat ik de dader ben als het te off-topic gaat.wrote:Je mag mij overal aanraken hoor, stoere binkwrote:Stoer hoor, mag ik je aanrakenwrote:Ik blijf gewoon water drinken. Te hard gaan komt niet in mijn woordeboek voor op feestjes. Die heb ik geschrapt sinds Q-Base
Heb zojuist besloten dat ik op Decibel mijn Rode Eekhoorntjes op de proef zal nemen!
Nou het is weer ff geleden maar op Decibel ga ik denk ik maar weer eens flink de Pommer uithangen 
Hallo allemaal! even een vraagje hoelang kan je xtc bewaren in een afgesloten zakje?
Thnks.
Thnks.
Goed bezigwrote:Nou het is weer ff geleden maar op Decibel ga ik denk ik maar weer eens flink de Pommer uithangen
Op Festivals hou ik toch meer van een snoepje dan 's nachts op een of andere manier
Volgens mij spreken we dan over jaren, als het over een donkere/droge plek gaat tenminste.wrote:Hallo allemaal! even een vraagje hoelang kan je xtc bewaren in een afgesloten zakje?
Thnks.
Last edited by Inner Creativity on 08 Aug 2011 23:18, edited 1 time in total.
-
B
Forever & ever & ever & ever. Totdat je pillen uit elkaar vallen.wrote:Hallo allemaal! even een vraagje hoelang kan je xtc bewaren in een afgesloten zakje?
Thnks.
Een jaar of 1357, 239 dagen, 17 uur en drieënveertig seconden. Mits je het koel en droog bewaart.wrote:Hallo allemaal! even een vraagje hoelang kan je xtc bewaren in een afgesloten zakje?
Thnks.
Ik juist niet. Nachtspacen is zoveel beter. Ik kijk daarom ook enorm uit naar Space Base. Dat wordt me toch weer een avond! Ben benieuwd wat ik deze keer ga zienwrote:Goed bezigwrote:Nou het is weer ff geleden maar op Decibel ga ik denk ik maar weer eens flink de Pommer uithangenIk ga mezelf denk ik niet uithangen deze keer, al is het me wel prima bevallen op Bass Academy.
Op Festivals hou ik toch meer van een snoepje dan 's nachts op een of andere manier
Q-base is én festival én 's nachts. Dat zijn ideale vooruitzichten om flink te genieten 
Eigenlijk best slecht, ik kijk enorm uit naar Q-base. Maar de grootste reden waarom ik ernaar uitkijk is echter dat ik volgas uit mn koekenpan ga
. Heb ik echt nog nooit gehad, behalve bij Qlimax vorig jaar dan. Q-base is gewoon gemaakt voor drugs, ik voel het haha 
Eigenlijk best slecht, ik kijk enorm uit naar Q-base. Maar de grootste reden waarom ik ernaar uitkijk is echter dat ik volgas uit mn koekenpan ga
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Lol, een hoop mensen die wel al eens drugs gebruikt hebben, ik blijf toch liever clean 
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
LOL wth