Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 20:05 

/b/ is full of underaged summerfriends.
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 21:17 

Hardtraxx Elite

Witte Paracetamol 500 mg :worship: of met codeine erbij in.
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 21:22 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
/b/ is full of underaged summerfriends.

Niggers!
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 21:43 

Chukkels schreef:
0xygen schreef:
Geen idee ik had dorst en cola was echt heel lekker :)

En je wordt er 'nuchterder' van :P Het effect van de XTC wordt namelijk vermindert door de suikers ;)

Ja maar iets te lang feesten met XTC zonder suikers is geen goed idee :innocent:.

In het vooruitzicht ook helemaal geen zin om te "gaan" met decibel. Laten we het proberen zo te houden.
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Chukkels schreef:
0xygen schreef:

En je wordt er 'nuchterder' van :P Het effect van de XTC wordt namelijk vermindert door de suikers ;)

Ja maar iets te lang feesten met XTC zonder suikers is geen goed idee :innocent:.

In het vooruitzicht ook helemaal geen zin om te "gaan" met decibel. Laten we het proberen zo te houden.

Same here. Met afgelopen weken in het achterhoofd, zit ik er ook zwaar over te twijfelen. Op dit moment zeg ik van "Ik blijf van de XTC af". Maar de mensen die mij kennen, weten dat die gedachte een uur voor het feest (of op het feest zelf) kan veranderen. :P Maar 1 ding is wel zeker: naar de kloten gaan we op Spacibel :D
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:01 

Hardtraxx Elite

0xygen schreef:

Cola? Lekker als je hardgaat? Neuh! Als ik iets smerig vind als k hard ga is t cola wel :x

Ijsthee is pas heldig! :thumbsup: :love: :love:
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:04 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
0xygen schreef:

Cola? Lekker als je hardgaat? Neuh! Als ik iets smerig vind als k hard ga is t cola wel :x

Ijsthee is pas heldig! :thumbsup: :love: :love:

Of een benzootje. Bepaalde mensen hier (iets met Kut met een Q ofzo) die hadden hier toch ervaring mee? :P
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:35 

Hardtraxxer

ja de cola smaakte vaag maar nog wel lekker en ijsthee zit ook super veel suiker in xD.
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf gewoon water drinken. Te hard gaan komt niet in mijn woordeboek voor op feestjes. Die heb ik geschrapt sinds Q-Base xd
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik blijf gewoon water drinken. Te hard gaan komt niet in mijn woordeboek voor op feestjes. Die heb ik geschrapt sinds Q-Base xd

Junkieeeee
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Stoer hoor, mag ik je aanraken :$
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:45 

mrazura schreef:
Chukkels schreef:

Je mag mij overal aanraken hoor, stoere bink :$
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:51 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
mrazura schreef:
Chukkels schreef:

Je mag mij overal aanraken hoor, stoere bink :$

Je lokt Biscuit, sssssst, ik meld het maar even. Ik ben hier nu weer weg, wil niet dat ik de dader ben als het te off-topic gaat.
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

Off topic hier?

Impossible.
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:14 

Hardtraxx Veteran

Heb zojuist besloten dat ik op Decibel mijn Rode Eekhoorntjes op de proef zal nemen!
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:16 

Donateur

Nou het is weer ff geleden maar op Decibel ga ik denk ik maar weer eens flink de Pommer uithangen :cool:
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:17 

Hardtraxxer

Hallo allemaal! even een vraagje hoelang kan je xtc bewaren in een afgesloten zakje?

Thnks.
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:17 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Nou het is weer ff geleden maar op Decibel ga ik denk ik maar weer eens flink de Pommer uithangen :cool:

Goed bezig :thumbsup: Ik ga mezelf denk ik niet uithangen deze keer, al is het me wel prima bevallen op Bass Academy.
Op Festivals hou ik toch meer van een snoepje dan 's nachts op een of andere manier ^^
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:18 

Hardtraxx Veteran

blackrosa schreef:
Hallo allemaal! even een vraagje hoelang kan je xtc bewaren in een afgesloten zakje?

Thnks.

Volgens mij spreken we dan over jaren, als het over een donkere/droge plek gaat tenminste. ;)

blackrosa schreef:

Thnks.

Forever & ever & ever & ever. Totdat je pillen uit elkaar vallen.

Hardtraxx Veteran

blackrosa schreef:

Thnks.

Een jaar of 1357, 239 dagen, 17 uur en drieënveertig seconden. Mits je het koel en droog bewaart.
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:20 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

Goed bezig :thumbsup: Ik ga mezelf denk ik niet uithangen deze keer, al is het me wel prima bevallen op Bass Academy.
Op Festivals hou ik toch meer van een snoepje dan 's nachts op een of andere manier ^^

Ik juist niet. Nachtspacen is zoveel beter. Ik kijk daarom ook enorm uit naar Space Base. Dat wordt me toch weer een avond! Ben benieuwd wat ik deze keer ga zien :love:
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:32 

Donateur

Q-base is én festival én 's nachts. Dat zijn ideale vooruitzichten om flink te genieten ;)

Eigenlijk best slecht, ik kijk enorm uit naar Q-base. Maar de grootste reden waarom ik ernaar uitkijk is echter dat ik volgas uit mn koekenpan ga xd . Heb ik echt nog nooit gehad, behalve bij Qlimax vorig jaar dan. Q-base is gewoon gemaakt voor drugs, ik voel het haha :P
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:49 

Hardtraxx Addict

Lol, een hoop mensen die wel al eens drugs gebruikt hebben, ik blijf toch liever clean ^^
Bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:52 

Hardtraxxer

LOL wth
Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic