Ah ja op die manier, haha heel ahndig dat ze je dat dan verteld 
Hou ik liever even voor me als je het niet erg vindwrote:Hoezo ga je stoppen dan?
Hou ik liever even voor me als je het niet erg vindwrote:Hoezo ga je stoppen dan?
Kom je naar mijn huis dan?wrote:Morgen naar het grootste snuiffuif van nederland
nee jo dominatorrrrrrwrote:Kom je naar mijn huis dan?wrote:Morgen naar het grootste snuiffuif van nederland
dat was jij toch thijs die dat zij op whatsapp??wrote:Oh dat is echt niet lievvvwrote:bananenjongen met je chinese blije smoel
Jawrote:dat was jij toch thijs die dat zij op whatsapp??wrote:Oh dat is echt niet lievvvwrote:bananenjongen met je chinese blije smoel
lol.. have fun!wrote:2 uren gelesen half rood eekhorentje gehad... Dit gaat hard zit.nu.chill in de bus te space lekker 4 urem reixen of spacen
Danku voelt net alod ik vliegtuig xitwrote:lol.. havewrote:2 uren gelesen half rood eekhorentje gehad... Dit gaat hard zit.nu.chill in de bus te space lekker 4 urem reixen of spacenfun!
dat hoop ik niet voor je (tenzij het business class iswrote:Danku voelt net alod ik vliegtuig xitwrote:lol.. havewrote:2 uren gelesen half rood eekhorentje gehad... Dit gaat hard zit.nu.chill in de bus te space lekker 4 urem reixen of spacenfun!
Daar hebben ze tenminste nog gratis drankwrote:dat hoop ik niet voor je (tenzij het business class is)
En? Heb je je mening bijgesteld na het bezoeken van Dominator?wrote:Vandaag voor het eerst dat ik zoveel mensen vdk heb gezien op een feestHet was wel 'erg' extreem vandaag op Free Festival met het drugs gebruik. Op zich wel begrijpelijk want er was geen hol aan.. Maar toch, kan toch niet
jouw onderschriftwrote:Dominator had wel een erg hoog vdk-gehalte ja... Ging ook nog een vent voor me bij de main nokkie, 4 security nodig om die vetzak weg te dragen
Ja, ik schrok zelfs een beetje toen ik rond 3 uur binnen kwam. Niet normaal hoeveel er vdk waren!!wrote:En? Heb je je mening bijgesteld na het bezoeken van Dominator?wrote:Vandaag voor het eerst dat ik zoveel mensen vdk heb gezien op een feestHet was wel 'erg' extreem vandaag op Free Festival met het drugs gebruik. Op zich wel begrijpelijk want er was geen hol aan.. Maar toch, kan toch niet
Om 2 uur was er al 1 afgevoerd door de security. Zat me toch wankel te doen in het water tot aan haar middel met haar kleren aanwrote:Ja, ik schrok zelfs een beetje toen ik rond 3 uur binnen kwam. Niet normaal hoeveel er vdk waren!!wrote:En? Heb je je mening bijgesteld na het bezoeken van Dominator?wrote:Vandaag voor het eerst dat ik zoveel mensen vdk heb gezien op een feestHet was wel 'erg' extreem vandaag op Free Festival met het drugs gebruik. Op zich wel begrijpelijk want er was geen hol aan.. Maar toch, kan toch niet
Was wel positief voor de sfeer
Inderdaad, er is er altijd wel iemand die nóg harder gaat hahawrote:Was er zelf niet bij maar klinkt wel goed, heb je tenminste geen last van mensen die je de hele tijd aan zitten te staren