4fmp en Methylone waren wel leuk. Prima alternatief voor als je een keer wat minder heftig wilt spacen.
Je kan wel heel duidelijk merken dat Methylone geen MDMA is. De rush is lekker, maar niet wauw. Ergens bij de 2e cap had ik ongeveer een half uur zoiets van: dit gaat er echt op lijken, maar daarna zwakte het gelijk weer af. Sowieso vond ik dat het wel erg snel uitwerkte. Het uitwerken voelde wel goed, en itt tot MDMA hield ik hier wel aardig wat energie over.
Wel erg relaxt: ik heb me heel de dag enorm scherp gevoeld. Ja je lult weer 10 uur in een kwartier en je kaken gaan tekeer, maar ik zag alles nog enorm scherp en had het onder controle. Dat vond ik wel enorm prettig. Echt honger heb ik niet maar ik heb gisternacht zelfs nog een zakje met appelschijfjes weggegeten. Met MDMA is mn bek meestal te droog/goor, nu lukte me dat moeiteloos.
Het enige echt vervelende aan "kater" van deze combi was dat ik echt heel erg slecht geslapen heb. In totaal wss maar 3/4 uurtjes en van diep in slaap vallen was totaal geen sprake. Gelukkig voelde het half wakker/half slapen wel oké, dus werd ik d'r niet helemaal chagrijnig van.
Nou is er weinig bekend over de schade die zo'n combinatie aanricht, maar zoals ik het heb ervaren tijdens en na het gebruiken kan ik me nauwelijks voorstellen dat het erg schadelijk is. Het belangrijkste is voor mij iig dat ik me nu en de komende dagen niet zo brak voel. Dan boeit de rest me ook niet zoveel.
Maar ik zeg: voor herhaling vatbaar! Ik denk dat het prima is om dit soort goedjes af te wisselen met je MDMA-tripjes. Een beetje dezelfde tussenpauzes aanhouden zodat het leuk blijft en ik vermaak me denk ik wel