2-cb is goed spul, vooral als ik doseer samen met Squirrie 
Was wel een geniaal weekend
Die trap.. Leek wel een fucking duikboot hahha!
Mooiste weekend ooit van me leven, zoveel mee gemaakt.. Kan een boek schrijvenwrote:Hahah! Ja.. Jullie en doseren.. Godver wat ging dat hard.. Hahah!
Was wel een geniaal weekend![]()
Ik wel hoorwrote:Ik herinner me dr niks van hoor Daniel
Dinsdag veel meegemaaktwrote:Mooiste weekend ooit van me leven, zoveel mee gemaakt.. Kan een boek schrijvenwrote:Hahah! Ja.. Jullie en doseren.. Godver wat ging dat hard.. Hahah!
Ja, maar een of andere boef had mijn whatsapp gestolen en ging allemaal onaardige dingen zeggen tegen chriswrote:Dinsdag veel meegemaaktwrote:Mooiste weekend ooit van me leven, zoveel mee gemaakt.. Kan een boek schrijvenwrote:Hahah! Ja.. Jullie en doseren.. Godver wat ging dat hard.. Hahah!
Die trap.. Leek wel een fucking duikboot hahha!en chukkels heeft meegenoten via whatsapp volgensmij
Zit het allemaal terug te lezen en er staat echt vage shit tussenwrote:I lolled tonight at my phone
27-07-11 01:30:54: Banaanslak: Ik voel me echt raar
27-07-11 01:31:00: Hoofdcoach: Ik ook
27-07-11 01:31:03: Banaanslak: Ik ook Alex
Hahah! Echt he.. En dat schilderij bij de keukenwrote:Mooiste weekend ooit van me leven, zoveel mee gemaakt.. Kan een boek schrijvenwrote:Hahah! Ja.. Jullie en doseren.. Godver wat ging dat hard.. Hahah!
Ja, ik herinner me wel vaag iets.. Dat jij mij/ons even ging wijsmaken dat je aan een niet nader te noemen stof zat. Denk niet dat het bij de rest echt doordrong wat je zei.. Maar ik was flink pissig op je. Niet meer doen jongemanwrote:Ik wel hoorwrote:Ik herinner me dr niks van hoor Daniel
Staat dat ertussen? Het enige wat ik zie is:wrote:Zit het allemaal terug te lezen en er staat echt vage shit tussenwrote:I lolled tonight at my phone
Haha.wrote:Staat dat ertussen? Het enige wat ik zie is:wrote:Zit het allemaal terug te lezen en er staat echt vage shit tussenwrote:I lolled tonight at my phone
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nog 20 A4-lengtes van dat soort emoticons
Moet je daar even voorbij scrollen, we gingen allemaal onzin lullen dat we naar het frikandellenbos gingen en daarvan vielen we van de bank van het lachenwrote:Staat dat ertussen? Het enige wat ik zie is: emoticonswrote:Zit het allemaal terug te lezen en er staat echt vage shit tussenwrote:I lolled tonight at my phone
Oh dat is echt niet lievvvwrote:bananenjongen met je chinese blije smoel
Dat was echt een mooi moment jawrote: Haha.Echt prachtig hoe wij op de grond lagen van het lachen toen we dat allemaal zeiden.
Moeten we sowieso vaker doen zoiets, maar dan liever niet met truffels. Ik vond het echt te vreemd voor herhaling.wrote:Dat was echt een mooi moment jawrote: Haha.Echt prachtig hoe wij op de grond lagen van het lachen toen we dat allemaal zeiden.
kan echt niet wachten tot we weer zoiets meemaken
Ik wil nog wel een keer truffels, was achteraf toch best vetwrote:Moeten we sowieso vaker doen zoiets, maar dan liever niet met truffels. Ik vond het echt te vreemd voor herhaling.wrote:Dat was echt een mooi moment jawrote: Haha.Echt prachtig hoe wij op de grond lagen van het lachen toen we dat allemaal zeiden.
kan echt niet wachten tot we weer zoiets meemaken
en je zou stoppen :')wrote:Wij gaan volgende week aan de truffels
Na de truffels...wrote:en je zou stoppen :')wrote:Wij gaan volgende week aan de truffels
ik heb mn moeder natuurlijk niet verteld dat ik gebruikwrote:Haha, wat handigWat vind je ma ervan? Neem aan dat ze het niet zo erg vindt? Anders vertelt ze je zoiets niet lijkt mij