Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 16:37 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Was echt een geweldig sfeertje op Dominator :-) Heb ook bijna iedereen een knuffel gegeven in die Italian Hardcore tent (L)

En ik heb er geen eens 1 van jou gehad :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 16:45 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Was echt een geweldig sfeertje op Dominator :-) Heb ook bijna iedereen een knuffel gegeven in die Italian Hardcore tent (L)

Heb jou ook maar 1 keer gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 16:58 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Heb jou ook maar 1 keer gezien :lol:

2 keer. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 21:30 

Hardtraxx Elite

Chris! Chris! TIKKIE! Jij bent em! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 21:32 

Donateur

Jeff3rd schreef:
Chris! Chris! TIKKIE! Jij bent em! :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 22:02 

schitterend filmpje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 23:04 

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 05:29 

Hardtraxxer

Hey,

Ik heb afgelopen weekend met een maatje voor het eerst samen Coke gedaan. Beide een gram verder (wel verspreid natuurlijk) maar echt van wow was het niet.. Kleine rush af en toe, maar in onze koppen was er gewoon niks.. gewoon weinig effect. Wat hart kloppingen, verdoofd keel, thats it.

Verwacht ik teveel van coke ? (Doe een jaar of 2-3 aan xtc op een feest of tijdens het uitgaan, wel erg veel tolerantie) Of heb ik gewoon echt slappe coke gehad?

En hoe snuif je het beste, Hard doorsnuiven of gewoon voorzichtig en in de neus laten intrekken? Want we zogen het wel hard naar binnen haha..

Want voor 15-40euro zijn we met zn 2 zwaar van de kaart en een mooie avond op xtc, en met coke waren we 80euro lichter en we vroegen ons af waar alles heen is gegaan..

Eeeeeeennn is het goed te combineren met evt een pilletje, of alcohol? We willen deze vakantie (nog paar daagjes ;p) toch wel een keer samen ff gezellig op de bank hebben gezeten. Daarna is het uit met de pret voor een langere tijd..

Thanks alvast ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 11:05 

Donateur

Het leukste van coke is om het door de plee te spoelen en het nooit meer aan te raken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 13:53 

Hardtraxx Veteran

legendarisch schreef:
Hey,

Ik heb afgelopen weekend met een maatje voor het eerst samen Coke gedaan. Beide een gram verder (wel verspreid natuurlijk) maar echt van wow was het niet.. Kleine rush af en toe, maar in onze koppen was er gewoon niks.. gewoon weinig effect. Wat hart kloppingen, verdoofd keel, thats it.

Verwacht ik teveel van coke ? (Doe een jaar of 2-3 aan xtc op een feest of tijdens het uitgaan, wel erg veel tolerantie) Of heb ik gewoon echt slappe coke gehad?

En hoe snuif je het beste, Hard doorsnuiven of gewoon voorzichtig en in de neus laten intrekken? Want we zogen het wel hard naar binnen haha..

Want voor 15-40euro zijn we met zn 2 zwaar van de kaart en een mooie avond op xtc, en met coke waren we 80euro lichter en we vroegen ons af waar alles heen is gegaan..

Eeeeeeennn is het goed te combineren met evt een pilletje, of alcohol? We willen deze vakantie (nog paar daagjes ;p) toch wel een keer samen ff gezellig op de bank hebben gezeten. Daarna is het uit met de pret voor een langere tijd..

Thanks alvast ;D

Je kan beter rustig snuiven voor je neus dan he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

Je verwacht er denk teveel van.
De rush duurt maar even en dan heb je veel energie en hebt zin om te praten, verder ben je gewoon helder.
Dit duurt ongeveer maar een half uur ofzo en daarna krijg je een dipje en alleen bijpakken werkt.
Ik zou et dus niet meer kopen als ik jou was, veel te duur voor wat je krijgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 15:43 

Coke is ook niet heel veel aan, dikke energie rush maar wanneer die na een half uur over is ben je helemaal buiten adem en moet je weer bijpakken. De energie rush is ook bijna het enige wat je er echt van merkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 17:04 

Hardtraxx Elite

Coke is voor homo's.. Is toch geen fuck aan.. Althans.. Ik vond van niet..
Echt knap dat mensen daar verslaafd aan kunnen raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:

blijven bijpakken..... *zucht*
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 18:56 

Hardtraxx Addict

Pak een punt!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 21:20 

Hardtraxxer

Thanks voor jullie reacties.. nooit meer dus haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:05 

Hardtraxx Addict

Nah, coke is echt zonde van je tijd, geld en je avond. Zal eerlijk zijn heb t zelf nooit gedaan, maar als je ziet hoelang je er plezier van hem en hoeveel je ervoor moet betalen etc. is het echt niet de moeite waard.

Er zijn beter dingen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:06 

Hardtraxx Elite

QnalQut schreef:
Jeff3rd schreef:

blijven bijpakken..... *zucht*

Jij en bijpakken.. Zullen we dat niet doen? Kijk hoe je drbij liep op Bass Academy, en hoe je drbij zat op de after :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:25 

Donateur

Misschien verstandig om dan ook niet gelijk het slechte voorbeeld te geven aan die jongen, Jeff :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 00:56 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Misschien verstandig om dan ook niet gelijk het slechte voorbeeld te geven aan die jongen, Jeff :P

:whistle:

Ow, dus je mag niet gebruiken als een onervaren persoon erbij is? Als je moet oppassen op een baby neem je toch ook een dikke lijn pep om wakker en alert te blijven? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 02:35 

Hardtraxx Veteran

Nog nooit zo lekker gepommerd vanavond met al mn maten :D
Wel jammer dat mijn iphone op de stenen viel en nu barsten heeft maarja :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 07:12 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Hoezo gaf ik het slechte voorbeeld? :$
Ik geloof dat ik het minste op had van iedereen.. Op Sander na dan, want die was nuchter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 10:41 

Donateur

Van iedereen die daar nog zat? Dat zou best kunnen. Van iedereen in het huis iig niet :P

Btw niet eens iets wat lijkt op een dip, erg fijn :) Alleen zondag een beetje moodswingerig zoals altijd, en nou ben ik verkouden haha.
En dat zonder 5htp te nemen. Methylone is echt heel erg mild ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 12:35 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Van iedereen die daar nog zat? Dat zou best kunnen. Van iedereen in het huis iig niet :P

Btw niet eens iets wat lijkt op een dip, erg fijn :) Alleen zondag een beetje moodswingerig zoals altijd, en nou ben ik verkouden haha.
En dat zonder 5htp te nemen. Methylone is echt heel erg mild ;)

Same here. Ben alleen zondag overdag wat 'down' geweest, maar dat kwam door slaaptekort en ochtenhumeurtje xd Maar het is gezien de omstandigheden ook vrijwel onmogelijk om een dip te hebben deze keer voor mij. Ben namelijk helemaal in de 7e hemel, nog nooit zo vrolijk gevoeld na gebruik. Sterker nog, als ik niet beter wist, zou ik denken dat ik helemaal niet gebruikt hebt dit weekend. I luv my life! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 13:15 

Hardtraxx Veteran

Aaahw, Chris is ook verliefd. :D
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic