Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
roberttt wrote:Was echt een geweldig sfeertje op Dominator :-) Heb ook bijna iedereen een knuffel gegeven in die Italian Hardcore tent (L)
En ik heb er geen eens 1 van jou gehad :cry:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:
roberttt wrote:Was echt een geweldig sfeertje op Dominator :-) Heb ook bijna iedereen een knuffel gegeven in die Italian Hardcore tent (L)
Heb jou ook maar 1 keer gezien :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:
Chukkels wrote:
Heb jou ook maar 1 keer gezien :lol:
2 keer. :$
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Chris! Chris! TIKKIE! Jij bent em! :lol:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Jeff3rd wrote:Chris! Chris! TIKKIE! Jij bent em! :lol:
View on YouTube
G
schitterend filmpje xd
M
xd
L
Hardtraxxer
51 posts member since 2010
last seen Aug 2014
Hey,

Ik heb afgelopen weekend met een maatje voor het eerst samen Coke gedaan. Beide een gram verder (wel verspreid natuurlijk) maar echt van wow was het niet.. Kleine rush af en toe, maar in onze koppen was er gewoon niks.. gewoon weinig effect. Wat hart kloppingen, verdoofd keel, thats it.

Verwacht ik teveel van coke ? (Doe een jaar of 2-3 aan xtc op een feest of tijdens het uitgaan, wel erg veel tolerantie) Of heb ik gewoon echt slappe coke gehad?

En hoe snuif je het beste, Hard doorsnuiven of gewoon voorzichtig en in de neus laten intrekken? Want we zogen het wel hard naar binnen haha..

Want voor 15-40euro zijn we met zn 2 zwaar van de kaart en een mooie avond op xtc, en met coke waren we 80euro lichter en we vroegen ons af waar alles heen is gegaan..

Eeeeeeennn is het goed te combineren met evt een pilletje, of alcohol? We willen deze vakantie (nog paar daagjes ;p) toch wel een keer samen ff gezellig op de bank hebben gezeten. Daarna is het uit met de pret voor een langere tijd..

Thanks alvast ;D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Het leukste van coke is om het door de plee te spoelen en het nooit meer aan te raken ;)
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
legendarisch wrote:Hey,

Ik heb afgelopen weekend met een maatje voor het eerst samen Coke gedaan. Beide een gram verder (wel verspreid natuurlijk) maar echt van wow was het niet.. Kleine rush af en toe, maar in onze koppen was er gewoon niks.. gewoon weinig effect. Wat hart kloppingen, verdoofd keel, thats it.

Verwacht ik teveel van coke ? (Doe een jaar of 2-3 aan xtc op een feest of tijdens het uitgaan, wel erg veel tolerantie) Of heb ik gewoon echt slappe coke gehad?

En hoe snuif je het beste, Hard doorsnuiven of gewoon voorzichtig en in de neus laten intrekken? Want we zogen het wel hard naar binnen haha..

Want voor 15-40euro zijn we met zn 2 zwaar van de kaart en een mooie avond op xtc, en met coke waren we 80euro lichter en we vroegen ons af waar alles heen is gegaan..

Eeeeeeennn is het goed te combineren met evt een pilletje, of alcohol? We willen deze vakantie (nog paar daagjes ;p) toch wel een keer samen ff gezellig op de bank hebben gezeten. Daarna is het uit met de pret voor een langere tijd..

Thanks alvast ;D
Je kan beter rustig snuiven voor je neus dan he.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Je verwacht er denk teveel van.
De rush duurt maar even en dan heb je veel energie en hebt zin om te praten, verder ben je gewoon helder.
Dit duurt ongeveer maar een half uur ofzo en daarna krijg je een dipje en alleen bijpakken werkt.
Ik zou et dus niet meer kopen als ik jou was, veel te duur voor wat je krijgt!
B
Coke is ook niet heel veel aan, dikke energie rush maar wanneer die na een half uur over is ben je helemaal buiten adem en moet je weer bijpakken. De energie rush is ook bijna het enige wat je er echt van merkt.
Hardtraxx Elite
Coke is voor homo's.. Is toch geen fuck aan.. Althans.. Ik vond van niet..
Echt knap dat mensen daar verslaafd aan kunnen raken.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Jeff3rd wrote:Coke is voor homo's.. Is toch geen fuck aan.. Althans.. Ik vond van niet..

blijven bijpakken..... *zucht*
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Pak een punt!!!
L
Hardtraxxer
51 posts member since 2010
last seen Aug 2014
Thanks voor jullie reacties.. nooit meer dus haha
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Nah, coke is echt zonde van je tijd, geld en je avond. Zal eerlijk zijn heb t zelf nooit gedaan, maar als je ziet hoelang je er plezier van hem en hoeveel je ervoor moet betalen etc. is het echt niet de moeite waard.

Er zijn beter dingen :whistle:
Hardtraxx Elite
QnalQut wrote:
Jeff3rd wrote:Coke is voor homo's.. Is toch geen fuck aan.. Althans.. Ik vond van niet..

blijven bijpakken..... *zucht*

Jij en bijpakken.. Zullen we dat niet doen? Kijk hoe je drbij liep op Bass Academy, en hoe je drbij zat op de after :lol:
Donateur
last seen Mar 2017
Misschien verstandig om dan ook niet gelijk het slechte voorbeeld te geven aan die jongen, Jeff :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:Misschien verstandig om dan ook niet gelijk het slechte voorbeeld te geven aan die jongen, Jeff :P
:whistle:

Ow, dus je mag niet gebruiken als een onervaren persoon erbij is? Als je moet oppassen op een baby neem je toch ook een dikke lijn pep om wakker en alert te blijven? :surrender:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Nog nooit zo lekker gepommerd vanavond met al mn maten :D
Wel jammer dat mijn iphone op de stenen viel en nu barsten heeft maarja :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
dawasiknie wrote:Misschien verstandig om dan ook niet gelijk het slechte voorbeeld te geven aan die jongen, Jeff :P
Hoezo gaf ik het slechte voorbeeld? :$
Ik geloof dat ik het minste op had van iedereen.. Op Sander na dan, want die was nuchter.
Donateur
last seen Mar 2017
Van iedereen die daar nog zat? Dat zou best kunnen. Van iedereen in het huis iig niet :P

Btw niet eens iets wat lijkt op een dip, erg fijn :) Alleen zondag een beetje moodswingerig zoals altijd, en nou ben ik verkouden haha.
En dat zonder 5htp te nemen. Methylone is echt heel erg mild ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:Van iedereen die daar nog zat? Dat zou best kunnen. Van iedereen in het huis iig niet :P

Btw niet eens iets wat lijkt op een dip, erg fijn :) Alleen zondag een beetje moodswingerig zoals altijd, en nou ben ik verkouden haha.
En dat zonder 5htp te nemen. Methylone is echt heel erg mild ;)
Same here. Ben alleen zondag overdag wat 'down' geweest, maar dat kwam door slaaptekort en ochtenhumeurtje xd Maar het is gezien de omstandigheden ook vrijwel onmogelijk om een dip te hebben deze keer voor mij. Ben namelijk helemaal in de 7e hemel, nog nooit zo vrolijk gevoeld na gebruik. Sterker nog, als ik niet beter wist, zou ik denken dat ik helemaal niet gebruikt hebt dit weekend. I luv my life! :love:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Aaahw, Chris is ook verliefd. :D