En ik heb er geen eens 1 van jou gehadwrote:Was echt een geweldig sfeertje op Dominator :-) Heb ook bijna iedereen een knuffel gegeven in die Italian Hardcore tent
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Heb jou ook maar 1 keer gezienwrote:En ik heb er geen eens 1 van jou gehadwrote:Was echt een geweldig sfeertje op Dominator :-) Heb ook bijna iedereen een knuffel gegeven in die Italian Hardcore tent
2 keer.wrote:Heb jou ook maar 1 keer gezienwrote:En ik heb er geen eens 1 van jou gehadwrote:Was echt een geweldig sfeertje op Dominator :-) Heb ook bijna iedereen een knuffel gegeven in die Italian Hardcore tent
View on YouTubewrote:Chris! Chris! TIKKIE! Jij bent em!
-
G
schitterend filmpje 
-
M
-
LHardtraxxer
- 51 posts member since 2010
- last seen Aug 2014
Hey,
Ik heb afgelopen weekend met een maatje voor het eerst samen Coke gedaan. Beide een gram verder (wel verspreid natuurlijk) maar echt van wow was het niet.. Kleine rush af en toe, maar in onze koppen was er gewoon niks.. gewoon weinig effect. Wat hart kloppingen, verdoofd keel, thats it.
Verwacht ik teveel van coke ? (Doe een jaar of 2-3 aan xtc op een feest of tijdens het uitgaan, wel erg veel tolerantie) Of heb ik gewoon echt slappe coke gehad?
En hoe snuif je het beste, Hard doorsnuiven of gewoon voorzichtig en in de neus laten intrekken? Want we zogen het wel hard naar binnen haha..
Want voor 15-40euro zijn we met zn 2 zwaar van de kaart en een mooie avond op xtc, en met coke waren we 80euro lichter en we vroegen ons af waar alles heen is gegaan..
Eeeeeeennn is het goed te combineren met evt een pilletje, of alcohol? We willen deze vakantie (nog paar daagjes ;p) toch wel een keer samen ff gezellig op de bank hebben gezeten. Daarna is het uit met de pret voor een langere tijd..
Thanks alvast ;D
Ik heb afgelopen weekend met een maatje voor het eerst samen Coke gedaan. Beide een gram verder (wel verspreid natuurlijk) maar echt van wow was het niet.. Kleine rush af en toe, maar in onze koppen was er gewoon niks.. gewoon weinig effect. Wat hart kloppingen, verdoofd keel, thats it.
Verwacht ik teveel van coke ? (Doe een jaar of 2-3 aan xtc op een feest of tijdens het uitgaan, wel erg veel tolerantie) Of heb ik gewoon echt slappe coke gehad?
En hoe snuif je het beste, Hard doorsnuiven of gewoon voorzichtig en in de neus laten intrekken? Want we zogen het wel hard naar binnen haha..
Want voor 15-40euro zijn we met zn 2 zwaar van de kaart en een mooie avond op xtc, en met coke waren we 80euro lichter en we vroegen ons af waar alles heen is gegaan..
Eeeeeeennn is het goed te combineren met evt een pilletje, of alcohol? We willen deze vakantie (nog paar daagjes ;p) toch wel een keer samen ff gezellig op de bank hebben gezeten. Daarna is het uit met de pret voor een langere tijd..
Thanks alvast ;D
Het leukste van coke is om het door de plee te spoelen en het nooit meer aan te raken 
Je kan beter rustig snuiven voor je neus dan he.wrote:Hey,
Thanks alvast ;D
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Je verwacht er denk teveel van.
De rush duurt maar even en dan heb je veel energie en hebt zin om te praten, verder ben je gewoon helder.
Dit duurt ongeveer maar een half uur ofzo en daarna krijg je een dipje en alleen bijpakken werkt.
Ik zou et dus niet meer kopen als ik jou was, veel te duur voor wat je krijgt!
De rush duurt maar even en dan heb je veel energie en hebt zin om te praten, verder ben je gewoon helder.
Dit duurt ongeveer maar een half uur ofzo en daarna krijg je een dipje en alleen bijpakken werkt.
Ik zou et dus niet meer kopen als ik jou was, veel te duur voor wat je krijgt!
-
B
Coke is ook niet heel veel aan, dikke energie rush maar wanneer die na een half uur over is ben je helemaal buiten adem en moet je weer bijpakken. De energie rush is ook bijna het enige wat je er echt van merkt.
Coke is voor homo's.. Is toch geen fuck aan.. Althans.. Ik vond van niet..
Echt knap dat mensen daar verslaafd aan kunnen raken.
wrote:Coke is voor homo's.. Is toch geen fuck aan.. Althans.. Ik vond van niet..
blijven bijpakken..... *zucht*
-
LHardtraxxer
- 51 posts member since 2010
- last seen Aug 2014
Thanks voor jullie reacties.. nooit meer dus haha
Nah, coke is echt zonde van je tijd, geld en je avond. Zal eerlijk zijn heb t zelf nooit gedaan, maar als je ziet hoelang je er plezier van hem en hoeveel je ervoor moet betalen etc. is het echt niet de moeite waard.
Er zijn beter dingen
Er zijn beter dingen
wrote:wrote:Coke is voor homo's.. Is toch geen fuck aan.. Althans.. Ik vond van niet..
blijven bijpakken..... *zucht*
Jij en bijpakken.. Zullen we dat niet doen? Kijk hoe je drbij liep op Bass Academy, en hoe je drbij zat op de after
Misschien verstandig om dan ook niet gelijk het slechte voorbeeld te geven aan die jongen, Jeff 
wrote:Misschien verstandig om dan ook niet gelijk het slechte voorbeeld te geven aan die jongen, Jeff
Ow, dus je mag niet gebruiken als een onervaren persoon erbij is? Als je moet oppassen op een baby neem je toch ook een dikke lijn pep om wakker en alert te blijven?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Nog nooit zo lekker gepommerd vanavond met al mn maten
Wel jammer dat mijn iphone op de stenen viel en nu barsten heeft maarja

Wel jammer dat mijn iphone op de stenen viel en nu barsten heeft maarja
Hoezo gaf ik het slechte voorbeeld?wrote:Misschien verstandig om dan ook niet gelijk het slechte voorbeeld te geven aan die jongen, Jeff
Ik geloof dat ik het minste op had van iedereen.. Op Sander na dan, want die was nuchter.
Van iedereen die daar nog zat? Dat zou best kunnen. Van iedereen in het huis iig niet 
Btw niet eens iets wat lijkt op een dip, erg fijn
Alleen zondag een beetje moodswingerig zoals altijd, en nou ben ik verkouden haha.
En dat zonder 5htp te nemen. Methylone is echt heel erg mild
Btw niet eens iets wat lijkt op een dip, erg fijn
Same here. Ben alleen zondag overdag wat 'down' geweest, maar dat kwam door slaaptekort en ochtenhumeurtjewrote:Van iedereen die daar nog zat? Dat zou best kunnen. Van iedereen in het huis iig niet
Btw niet eens iets wat lijkt op een dip, erg fijnAlleen zondag een beetje moodswingerig zoals altijd, en nou ben ik verkouden haha.