Haha ik denk dat de wiet niet goed was. Het was gruis, ik had dikke visuaisaties en daar werd ik misselijk vanwrote:Hoezo niet? Van GBL wordt je ook dronken en GBL + wiet is een heldige combiwrote:Haha valt wel mee alleen de combi met wiet was gister niet zo bevallenwrote:Zegt degene die elke avond lazerus in Lloret
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hallucineren haha, herkenbaar als je soort van dronken bent en wiet neemt 
Mja ik hoefde niet te kotsen maar had best moeite het niet te doenwrote:Hallucineren haha, herkenbaar als je soort van dronken bent en wiet neemt
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Gister had ik zo van ik wil niet meer trippen omdat ik het allemaal niet begreep maar nu word ik toch wel nieuwsgierig naar een sterkere trip 
2C-B of LSD ga je dan zeker vette shizzle vindenwrote:Gister had ik zo van ik wil niet meer trippen omdat ik het allemaal niet begreep maar nu word ik toch wel nieuwsgierig naar een sterkere trip
2-cb + lsd + mdmawrote:2C-B of LSD ga je dan zeker vette shizzle vindenwrote:Gister had ik zo van ik wil niet meer trippen omdat ik het allemaal niet begreep maar nu word ik toch wel nieuwsgierig naar een sterkere trip
De lekkerste pil die ik ooit heb gehad is ongetwijfeld de zetpil, wat een ervaring. 
Ik dacht dat ik mn 2-cb pillen had weggeflikkert, blijkt gewoon dat ik ze nog heb
Ze lagen in een dvd-hoesje met 2 verdwaalde oranje Q-dance haha.
Zo zonde dat hier uit mn directe omgeving niemand geïnteresseerd is in tripmiddelen te proberen
Wil echt een keer goed spacen op dat spul.
Zo zonde dat hier uit mn directe omgeving niemand geïnteresseerd is in tripmiddelen te proberen
wrote:Ik dacht dat ik mn 2-cb pillen had weggeflikkert, blijkt gewoon dat ik ze nog hebZe lagen in een dvd-hoesje met 2 verdwaalde oranje Q-dance haha.
Zo zonde dat hier uit mn directe omgeving niemand geïnteresseerd is in tripmiddelen te proberenWil echt een keer goed spacen op dat spul.
Kom maar langs
Wat is je directe omgeving?wrote:Ik dacht dat ik mn 2-cb pillen had weggeflikkert, blijkt gewoon dat ik ze nog hebZe lagen in een dvd-hoesje met 2 verdwaalde oranje Q-dance haha.
Zo zonde dat hier uit mn directe omgeving niemand geïnteresseerd is in tripmiddelen te proberenWil echt een keer goed spacen op dat spul.
Ik woon in Zuid Holland
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Elke keer als je er door heen rijdt.wrote:Spaceparty in Friesland? Wanneer?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ben ook wel benieuwd naar die 2c-b 
Had het meer over de mensen waar ik hier het meest mee omga en die wel eens wat gebruiken.wrote:Wat is je directe omgeving?wrote:Ik dacht dat ik mn 2-cb pillen had weggeflikkert, blijkt gewoon dat ik ze nog hebZe lagen in een dvd-hoesje met 2 verdwaalde oranje Q-dance haha.
Ik woon in Zuid Holland
Zwijndrecht is nog best te doen
-
C
Vakantiewerker wou weten of ik aan GHB kon komen...
Ik zo van wtf... zie ik eruit als junk?
Hij: ja...
Ik zo van wtf... zie ik eruit als junk?
Hij: ja...
Be my guestwrote:Had het meer over de mensen waar ik hier het meest mee omga en die wel eens wat gebruiken.wrote:Wat is je directe omgeving?wrote:Ik dacht dat ik mn 2-cb pillen had weggeflikkert, blijkt gewoon dat ik ze nog hebZe lagen in een dvd-hoesje met 2 verdwaalde oranje Q-dance haha.
Ik woon in Zuid Holland
Zwijndrecht is nog best te doenEn mij lijkt het gewoon dope om een keer te doen!
I like to trip, I like to trip alot
2 CB klinkt betrouwbaarder als X als ik Unity moet geloven. Hoe zit het met de mogelijk dip die je kunt ervaren na gebruik?
Geen dip.wrote:2 CB klinkt betrouwbaarder als X als ik Unity moet geloven. Hoe zit het met de mogelijk dip die je kunt ervaren na gebruik?
2CB zou minder betrouwbaar zijn dan XTC vanwege het feit alleen al dat 2CB een RC is.
wrote:RC?
Het is een nog niet goed onderzocht chemisch goedje.wrote:Research Chemical
Korte termijn effecten zijn wel duidelijk merkbaar qua schadelijkheid.
Je korte termijn geheugen wordt zeker aangetast en daarnaast ook licht je serotonine.
Alleen de lange termijn effecten is niks tot weinig over bekend.
X is nou ook niet echt betrouwbaar.wrote:Hmm ok, niet betrouwbaarder dus dan X
Wat dat betreft is naar elke drug bizar weinig goed onderzoek gedaan.
Iig om duidelijkheid over schade te krijgen.
Er is nog te veel controverse.
Al kun je wel conclusies trekken uit hoe je je voelt naderhand.
Ik kan bijv beamen dat je korte termijn geheugen zeker te leiden heeft onder MDMA.