Hoe lang heeft het gewerkt dan?wrote:Oke, truffels zijn uitgewerkt en ik vond het vet vaag. Niet echt voor herhaling vatbaar denk ik. De lachkick was wel echt lachen, maar ik heb nog steeds het gevoel van: Wtf heb ik meegemaakt?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het begon om 22:45 te werken en het werkte uit om 01:45 zoiets. Dus zeg maar 3 uur.wrote:Hoe lang heeft het gewerkt dan?wrote:Oke, truffels zijn uitgewerkt en ik vond het vet vaag. Niet echt voor herhaling vatbaar denk ik. De lachkick was wel echt lachen, maar ik heb nog steeds het gevoel van: Wtf heb ik meegemaakt?
Oke, opzich redelijke tijd niet te lang en niet te kort.wrote:Het begon om 22:45 te werken en het werkte uit om 01:45 zoiets. Dus zeg maar 3 uur.wrote:Hoe lang heeft het gewerkt dan?wrote:Oke, truffels zijn uitgewerkt en ik vond het vet vaag. Niet echt voor herhaling vatbaar denk ik. De lachkick was wel echt lachen, maar ik heb nog steeds het gevoel van: Wtf heb ik meegemaakt?
Heb zelf nooit echt drug gebruikt
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ja het is denk ik heel erg die gesprekkenwrote:I lolled tonight at my phone
Haha schitterendwrote:Olijf heeft gelijk al die filmpjes en plaatjes boeien niet
Ik vind het zonder al Leip alles beweegd rnz
Achter je laptopje of whatever gaan zitten met tripmiddelen is tijdverspilling.
Tenzij het nog niet goed inwerkt!
Dat zijn tripmiddelen en dan met name natuurlijke tripmiddelenwrote:Dit is echt te vreemd. Het ene moment lijkt het over en dan weer niet. Ik voel me er ook niet helemaal super bij. Werd net echt misselijk, maar dat gaat soms ook zomaar weg. Heb ook de hele tijd het gevoel dat ik moet pissen en dat moet ik ook steeds wel, te vreemd. Wat ik wel heb is dat ik het meer in mezelf voel dan dat ik echt visuals heb.
Haha Nando held
Misselijkheid, join the club
! Ik heb er ook ALTIJD last van tijdens tripmiddelen als paddo's en truffels.. Leer je wel mee omgaan, want één ding is zeker: kotsen doe je niet!
Gewoon lekker misselijkheid laten gaan, het is ook als het goed is een andere misselijkheid dan als je ziek bent ofzo, meer een zeurende misselijkheid die net niet erg genoeg is om ervoor naar de wc te gaan 
Misselijkheid, join the club
Chukkels, vnv zuipfestijn @ my new place? Heb de sleutel en heb net de koelkast bijgevuld ghehe.
Nee nodig hem niet uit!!!!!!!!!!!!wrote:Chukkels, vnv zuipfestijn @ my new place? Heb de sleutel en heb net de koelkast bijgevuld ghehe.
Jawel, z'n alcoholtolerantie moet nodig omhoog geschroefd!wrote:Nee nodig hem niet uit!!!!!!!!!!!!wrote:Chukkels, vnv zuipfestijn @ my new place? Heb de sleutel en heb net de koelkast bijgevuld ghehe.
wrote:Jawel, z'n alcoholtolerantie moet nodig omhoog geschroefd!wrote:Nee nodig hem niet uit!!!!!!!!!!!!wrote:Chukkels, vnv zuipfestijn @ my new place? Heb de sleutel en heb net de koelkast bijgevuld ghehe.
Doen we! Mag jij me ff leren wat zuipen iswrote:Jawel, z'n alcoholtolerantie moet nodig omhoog geschroefd!wrote:Nee nodig hem niet uit!!!!!!!!!!!!wrote:Chukkels, vnv zuipfestijn @ my new place? Heb de sleutel en heb net de koelkast bijgevuld ghehe.
Had dat voor Defqon bedachtwrote:Doen we! Mag jij me ff leren wat zuipen iswrote:Jawel, z'n alcoholtolerantie moet nodig omhoog geschroefd!wrote:Nee nodig hem niet uit!!!!!!!!!!!!
Wil je vanavond nog even meeten met zn 3en?
Wat gaan we nemen? Crystal Meth, LSD, Heroïne, Stroh 80, DMT of een combinatie van al die dingen? 
Stroh 80 is mine.wrote:Wat gaan we nemen? Crystal Meth, LSD, Heroïne, Stroh 80, DMT of een combinatie van al die dingen?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Damn best bizar die truffels... ik kan het allemaal nog niet op een rijtje zetten
echt een hele rare ervaring
Trippenwrote:Damn best bizar die truffels... ik kan het allemaal nog niet op een rijtje zettenecht een hele rare ervaring
wrote:Trippenwrote:Damn best bizar die truffels... ik kan het allemaal nog niet op een rijtje zettenecht een hele rare ervaring
zullen we alles maar combineren? Is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld. Maar we kunnen vnv nog wel even langskomen? Of heeft u al andere plannen? We gaan toch in de stad ergens wat eten..wrote:Wat gaan we nemen? Crystal Meth, LSD, Heroïne, Stroh 80, DMT of een combinatie van al die dingen?
Ik zoop niet meer. Maar het is vakantie, dus dan mag hetwrote:Jij zuipt toch niet meer?wrote:Chukkels, vnv zuipfestijn @ my new place? Heb de sleutel en heb net de koelkast bijgevuld ghehe.
Alcoholist tssswrote:Ik zoop niet meer. Maar het is vakantie, dus dan mag hetwrote:Jij zuipt toch niet meer?wrote:Chukkels, vnv zuipfestijn @ my new place? Heb de sleutel en heb net de koelkast bijgevuld ghehe.
Zegt degene die elke avond lazerus in Lloret 
Haha valt wel mee alleen de combi met wiet was gister niet zo bevallenwrote:Zegt degene die elke avond lazerus in Lloret