Mark With A Tarrel wrote:Leidt jouw hoofd tot meer drugsgebruik of heb je zo'n hoofd door het vele drugsgebruik?Remi wrote:Met zo'n hoofd vraag je er ook om, toch?
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.Mark With A Tarrel wrote:Leidt jouw hoofd tot meer drugsgebruik of heb je zo'n hoofd door het vele drugsgebruik?Remi wrote:Met zo'n hoofd vraag je er ook om, toch?
Zijn er hier ervaringen met paddo druppels? Helemaal hip en gaande in de *randstad*.
Correlatie niet causatie.
Zoals je weet maar veel mensen ook wel eens vergeten dankzij mijn Brabantse expressies, woon ik in het dorp van de Edgecity aka Uuuuuuuu. Betreffende paddodruppels; ik ben het wel eens tegen gekomen hier op stap maar niet geconsumeerd.
Als je nog volle lachgas tankjes nodig hebt die liggen hier om de een of andere reden in de wijk iedere 4e straathoek. Een tijdje terug lagen er 2 volle in mijn voortuin. Ik heb het gevoel dat het klimaat hier geschikt genoeg is is dat ze hier van nature groeien. You wanna buy some?
Zoals je weet maar veel mensen ook wel eens vergeten dankzij mijn Brabantse expressies, woon ik in het dorp van de Edgecity aka Uuuuuuuu. Betreffende paddodruppels; ik ben het wel eens tegen gekomen hier op stap maar niet geconsumeerd.
Als je nog volle lachgas tankjes nodig hebt die liggen hier om de een of andere reden in de wijk iedere 4e straathoek. Een tijdje terug lagen er 2 volle in mijn voortuin. Ik heb het gevoel dat het klimaat hier geschikt genoeg is is dat ze hier van nature groeien. You wanna buy some?
Ik heb hoofdpijn van het proberen te begrijpen van dit verhaal.
Ja paddodruppels is lachen man. Gewoon gezellig, extra edge op de avond. Beetje 2cb light I guess?
Zegt een van de wijze heren uit het verre oosten.Rickzel wrote:Ik heb hoofdpijn van het proberen te begrijpen van dit verhaal.
Iemand eens stofjes gekocht op het donkere web?
Lemme know...
Lemme know...
Alleen wat lokale Chuppa Chups, meer nietMark With A Tarrel wrote:Iemand eens stofjes gekocht op het donkere web?
Lemme know...
is er nog goed gegoten afgelopen weekend ofne?
Wel meer genoten dan de bedoeling was maar was leuk.billieb15 wrote:is er nog goed gegoten afgelopen weekend ofne?
Elke dag 2mmc en in de avonden wat ket en wiet. Dit bracht zo als gewoonlijk het IQ naar 0 wat tot geweldige gesprekken leidt op de camping. Van totale war verhalen tot elkaar niet begrijpen.
Zaterdag aan de pillen gegaan en omdat we over hadden(te veel mee genomen) vond een vriend het een goed plan om zondag nog een keer aan de pillen te gaan. Aangezien ik geen ruggengraat heb dus mee gedaan. De zondag nacht goed afgesloten met een lading ket en hierdoor lag het IQ zelfs dik onder 0. Daardoor wel een top nacht gehad.
Straf, kerel. En daarna een katertje te pakken?
dus je bent slimmer geworden door drugs?

Gelukkig heb ik niet echt last van katers.Remi wrote:Straf, kerel. En daarna een katertje te pakken?
Maar jullie hebben je gedragen afgelopen weekend?
Alleen afgelopen vrijdag geweest, standaard recept, maar alsnog wel erg gaar geweest de rest van het weeekend 
Vrijdag schandalig veel gezopen, klein beetje 3mmc en relatief zuinig gedaan met de keta. Zaterdag met die warmte laat begonnen met wat Blue, later op de avond/nacht keta en zondag weer gewoon wat drankjes en wat 3mmc en keta (rustig aan want werd kon 's avonds met iemand mee naar huis rijden om nog een nacht op de camping te voorkomen)
Ik heb me keurig gedragen, eerlijk gezegd. Ik was zondag ook gewoon vrij fit, viel me niks tegen.
Nu even m'n gemak houden tot Defqon. Na dit weekend even een paar weken geen alcohol en dan staan we fit aan de start.
Nu even m'n gemak houden tot Defqon. Na dit weekend even een paar weken geen alcohol en dan staan we fit aan de start.
Ik heb nu nog een goeie aantal grammen 3M/3C/2M whatever. Met het verbod in zicht wil ik deze grammen voor komende jaren wel goed bewaren. Nu zegt Chat dat ik het in de vriezer moet doen, maar behoudt dit de kwaliteit dan echt beter? Iemand van jullie hier ervaring mee?
Heb het nu in een (lijkt me) luchtdicht en goed afgesloten zakje, ergens in de kast van mijn bureau.
Heb het nu in een (lijkt me) luchtdicht en goed afgesloten zakje, ergens in de kast van mijn bureau.
dit is prima jaaHeb het nu in een (lijkt me) luchtdicht en goed afgesloten zakje, ergens in de kast van mijn bureau.
Ik heb zelf goede kristallen. Die zou ik inderdaad lucht- en lichtdicht bewaren.
Iemand al eens 4-HO-MET (druppels) op hier?
Zomaar rustig hier, allemaal gestopt??
Ga net naar bed. 4 dagen doorgepakt
Dry January he, en weinig gefeest laatste maanden. 30 januari is het feestavond met Tino Martin, Marco Schuitmaker, Mart Hoogkamer, Django Wagner, John West, Robert van Hemert en consorten en dan gaat er weer bier gedronken worden.