billieb15 schreef:
Hoe nemen jullie altijd je zooi mee als je een hoop zooi meeneemt?
Dit voor Defqon. weet niet hoe ze fouilleren en waar ze naar kijken.
Bij decibel kon je makkelijk paar keer heen en weer vanaf auto want we zaten durudere camping.
Verder nooit op camping geweest.
Ik heb t dan over 5g miauw/wiet, 2g m en capsules. Tips zijn welkom.
Of mocht je een bolderkar hebben waar je het ergens in kan verstoppen, dan hoor ik t ook graag.
De laatste keren heb ik een zak krentenbollen gekocht, het lipje er voorzichtig afgehaald, een of twee krentenbollen uit het midden met een klein gaatje in het midden opengemaakt (waar de broodjes daarna weer tegen elkaar liggen) en het daar naar binnen geduwd/gepropt. Netjes de krentenbollen weer in de zak (met de opening van de bollen dus naar elkaar toe) en met het lipje dicht doen. Niks aan te zien. En met een beetje geluk vergeet je dat het daar zit en is het feest als je de bol op eet.
Bier houd je geen dagen koud. Voor de donderdag kun je het in de auto gewoon nog in een koelbox stoppen met koelelementen/ijsblokjes en dan heb je iig t/m de gathering nog koud bier. Op de andere dagen gewoon een blikje of 2 in je kontzak en zo het festivalterrein oplopen. Als je een beetje handig loopt checkt niemand je kontzak. Beste om trippeltjes mee te nemen, dat is tenminste nog de moeite van de hoeveelheid bier om mee te nemen.
Je kunt ook altijd nog de klassieke wodka-in-fles-water techniek gebruiken, met het losweken/peuteren van de dop van de waterfles, zodat de beveiliger niet kan zien dat het flesje al eens open is geweest.