Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1189, 1190, 1191, 1192, 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2026 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil even zeggen dat jullie goed bezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2026 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ik wil even zeggen dat jullie goed bezig zijn.

Dank, vriend. Ik ben, ongeacht wat, ook altijd trots op jou!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2026 09:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De laatste keren pep vielen bij mij een beetje tegen. Dat echte pepgevoel mis ik een beetje. Heb ik dan gewoon pech met mindere kwaliteit pep (zowel gewassen als ongewassen gebruikt) of is het inmiddels gewenning? Zo vaak gebruik ik het ook niet; sinds begin 2025 slechts 3x genomen. Of heeft het dagelijks consumeren vanaf allerlei schermen mijn dopamine dusdanig in de war gebracht dat het niet meer datzelfde gevoel geeft?

Ik wil gewoon weer die ouderwetse peprush. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2026 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik op dezelfde frequentie zit en ik deel die ervaring niet. Meer nemen misschien? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2026 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat is die peprush?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2026 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
wat is die peprush?


Dat is wanneer je een paar goede lijnen neemt en daarna 2 dagen niet kan slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hele dag een kriebel in je achterhoofd hebben, kaken stijf op elkaar en ontzettend lichtvoetig bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maar is dat chiller dan bijvoorbeeld xtc? zo ja, waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja na een pep binge vroeger was ik niet een maand suicidaal. Is gwn alsof je tientallen grammen geleidelijk releasende caffeine in je hebt. Xtc en mmc’tjes die op sero werken daarentegen… ik ben mss niet zo’n goed voorbeeld omdat mijn mentale gezondheid van zichzelf al instabiel is, maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

suicidaal zijn na drugs lijkt me dan nou echt n motiverende factor om nooit aan drugs te zitten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebeurt ook nog zelden, maar dat wist je ook al wel sinds we onze Grindr uitgewisseld hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Ik denk dat ik op dezelfde frequentie zit en ik deel die ervaring niet. Meer nemen misschien? :oh:


Haha ja, ik denk dat ik wel al bovengemiddeld zit qua wat ik normaal neem.

Fantazoo schreef:
De hele dag een kriebel in je achterhoofd hebben, kaken stijf op elkaar en ontzettend lichtvoetig bent.


Dit ja! Dat heerlijke gevoel vanaf je kruin tot aan de kippenvel op je armen bij ieder lekker nummer. Een ook het gevoel dat alles goed/prima is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2026 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
maar is dat chiller dan bijvoorbeeld xtc? zo ja, waarom?


Van XTC raakte ik altijd ontzettend verrot, al jaren niet meer gedaan daarom (en de aanslag op je serotonine). Daarnaast had ik altijd het gevoel dat je bij XTC de controle veel meer kwijt raakt. Nou ben ik van mezelf iemand die graag controle heeft (kan me bij psychedelica ook nooit volledig er aan overgeven) en bij pep kun je dat voor mijn gevoel een stuk beter sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2026 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Instant zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2026 10:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
De laatste keren pep vielen bij mij een beetje tegen. Dat echte pepgevoel mis ik een beetje. Heb ik dan gewoon pech met mindere kwaliteit pep (zowel gewassen als ongewassen gebruikt) of is het inmiddels gewenning? Zo vaak gebruik ik het ook niet; sinds begin 2025 slechts 3x genomen. Of heeft het dagelijks consumeren vanaf allerlei schermen mijn dopamine dusdanig in de war gebracht dat het niet meer datzelfde gevoel geeft?

Ik wil gewoon weer die ouderwetse peprush. :cry:


Ik vind het nu juist fijner om wat minder te nemen, haha. Al was die peprush wel lekker, niet slapen (zonder benzos) en 2 dagen lang pepzweet hebben, is het me niet meer waard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2026 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
^ Instant zin.


Maar jij leeft toch op pep? (Als ik je Foto mag geloven)

Denkeleda schreef:
Heb ik dan gewoon pech met mindere kwaliteit pep


Krijg de laatste tijd een beetje het idee dat er weer mindere kwaliteit drugs in omloop is. Zelf ben ik niet zo fan van amfetamine omdat ik daar erg slecht op slaap en het gevoel toch niet heel bijzonder vind. Sinds ik 4MMC heb leren kennen ben ik daar echt helemaal gek op. Eigenlijk heel de methcathinone groep wel gebruikt toen het legaal te krijgen was. Nadat 2M niet meer legaal te krijgen was heb ik weer echte 4M kunnen vinden bij de dealers maar laatste batch die ik kocht was zeker geen 4M. Dikke hartkloppingen, onrustig en een nacht niet kunnen slapen waarschijnlijk is het NEP (n-ethylpentedrone) of 4-MPD(4-methylpentrdrone) ik moet het nog laten testen.

Maar wat ik lees op het drugsforum is dat er wel meer onzuiverheden in de rondte gaan de laatste tijd. Daardoor krijg ik dus het gevoel dat er wat mindere kwaliteit op de markt is. Maar even wachten op het DISM rapport van 2025 om hier een echt antwoord op te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2026 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2026 11:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heb ik geen last van wbt 4mmc.
Blijf me verbazen van de werking.
maarja, ik gebruik ook niet zovaak.
Wel veel als ik gebruuk, dat wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2026 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
heb ik geen last van wbt 4mmc.
Blijf me verbazen van de werking.
maarja, ik gebruik ook niet zovaak.
Wel veel als ik gebruuk, dat wel xd


De werking van 4m vind ik echt top. Kan helemaal uit mijn bol gaan van dat spul en dan toch een paar uur erna gewoon slapen. Als ik gebruik dan vliegen de grammen er hier ook wel door heen in een weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2026 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is echte 4m weer makkelijk verkrijgbaar ? zeg wllh :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2026 22:18 
 
Hardtraxxer

Denkeleda schreef:
De laatste keren pep vielen bij mij een beetje tegen. Dat echte pepgevoel mis ik een beetje. Heb ik dan gewoon pech met mindere kwaliteit pep (zowel gewassen als ongewassen gebruikt) of is het inmiddels gewenning? Zo vaak gebruik ik het ook niet; sinds begin 2025 slechts 3x genomen. Of heeft het dagelijks consumeren vanaf allerlei schermen mijn dopamine dusdanig in de war gebracht dat het niet meer datzelfde gevoel geeft?

Ik wil gewoon weer die ouderwetse peprush. :cry:

Hier nog altijd zeer goede kwaliteit aanwezig. Let op de structuur (na wassen). Als het geen poedersuiker structuur is, is het troep. Net als van die harde korrels erin, ook een indicatie voor troep
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
is echte 4m weer makkelijk verkrijgbaar ? zeg wllh :surrender:

Nouja vorig jaar was er makkelijk aankomen. 2x batch gekocht en beide getest en dat was 4m. Wat ik laatst gekocht heb is zeker geen 4m, moet het nog testen wat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2026 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe nemen jullie altijd je zooi mee als je een hoop zooi meeneemt?
Dit voor Defqon. weet niet hoe ze fouilleren en waar ze naar kijken.
Bij decibel kon je makkelijk paar keer heen en weer vanaf auto want we zaten durudere camping.
Verder nooit op camping geweest.
Ik heb t dan over 5g miauw/wiet, 2g m en capsules. Tips zijn welkom.
Of mocht je een bolderkar hebben waar je het ergens in kan verstoppen, dan hoor ik t ook graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2026 13:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oh en praktische vraag. hoe houden jullie je bier koud? of drinken jullie alleen klok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2026 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Hoe nemen jullie altijd je zooi mee als je een hoop zooi meeneemt?
Dit voor Defqon. weet niet hoe ze fouilleren en waar ze naar kijken.
Bij decibel kon je makkelijk paar keer heen en weer vanaf auto want we zaten durudere camping.
Verder nooit op camping geweest.
Ik heb t dan over 5g miauw/wiet, 2g m en capsules. Tips zijn welkom.
Of mocht je een bolderkar hebben waar je het ergens in kan verstoppen, dan hoor ik t ook graag.


De laatste keren heb ik een zak krentenbollen gekocht, het lipje er voorzichtig afgehaald, een of twee krentenbollen uit het midden met een klein gaatje in het midden opengemaakt (waar de broodjes daarna weer tegen elkaar liggen) en het daar naar binnen geduwd/gepropt. Netjes de krentenbollen weer in de zak (met de opening van de bollen dus naar elkaar toe) en met het lipje dicht doen. Niks aan te zien. En met een beetje geluk vergeet je dat het daar zit en is het feest als je de bol op eet.

Bier houd je geen dagen koud. Voor de donderdag kun je het in de auto gewoon nog in een koelbox stoppen met koelelementen/ijsblokjes en dan heb je iig t/m de gathering nog koud bier. Op de andere dagen gewoon een blikje of 2 in je kontzak en zo het festivalterrein oplopen. Als je een beetje handig loopt checkt niemand je kontzak. Beste om trippeltjes mee te nemen, dat is tenminste nog de moeite van de hoeveelheid bier om mee te nemen.

Je kunt ook altijd nog de klassieke wodka-in-fles-water techniek gebruiken, met het losweken/peuteren van de dop van de waterfles, zodat de beveiliger niet kan zien dat het flesje al eens open is geweest.
Vorige  1 ... 1189, 1190, 1191, 1192, 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic