Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1187, 1188, 1189, 1190, 1191, 1192, 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik zou ff kalm aan doen idd jezus xd


het is idd verslavend maar het is niet normaal dat je 7 gram wegsnuift in een dag
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja ik ken niemand die dat doet eigenlijk
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb je ook enorme cravings bij capsules ja? Hoor altijd wel dat de drang om bij te nemen groot is met snuiven, maar in capsules heb ik dat zelf nooit echt zo ervaren. Mijn lichaam is er altijd ook wel klaar mee na een x aantal capsules.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
ja ik ken niemand die dat doet eigenlijk


Same, en ik ken echt tientallen mensen die dat spul gebruiken, maar niet in deze hoeveelheid.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar zeg ik dat het niet bestaat?

Ik kijk er vooral van op dat er mensen in staat zijn zulke hoeveelheden weg te werken, aangezien dat in mijn omgeving niet gebeurt. Vind het vooral zorgwekkend.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2025 10:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Heb je ook enorme cravings bij capsules ja? Hoor altijd wel dat de drang om bij te nemen groot is met snuiven, maar in capsules heb ik dat zelf nooit echt zo ervaren. Mijn lichaam is er altijd ook wel klaar mee na een x aantal capsules.


Same, betere high, minder drang
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 10:50 
 
Hardtraxxer

https://npo.nl/npo3/verdoofd/POMS_S_POW ... &q=verdoof

Miauw doet me altijd aan Boaz denken xd. Ook zelf enkele jaren terug de ervaring gehad dat miauw, vooral bij psychisch instabiele mensen, problemen kan geven. Ik had een huisgenoot die nog nooit drugs had gebruikt omdat ze dus psychisch instabiel is, uiteindelijk is de verleiding toch te groot geworden, en ging altijd helemaal naar de kloten op dat spul. Ze werd er ook een heel naar mens van. Ongelooflijk paranoïde en manisch

Snapte zelf de hype van 3mmc snuiven niet zo. Slap aftreksel van pep. Voor mijn gevoel is het ook een drug die bij ieder persoon een hele andere uitwerking kan hebben
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Benieuwd wat voor middeltjes er de komende jaren allemaal op de markt gaan komen. Of zou zo'n verbod echt het einde zijn? Jammer genoeg 4-MMC nooit kunnen proberen, maar op 3-MMC (en de afgezwakte versies) heb ik me altijd zeer goed vermaakt.
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog wel wat aan oude miauw / 4mmc en wat 3mmc liggen. Dat bewaar ik wel eens 'voor later' of voor mijn vriendin maar al die nieuwe varianten (2mmc of 3cmc blijkbaar) waag ik me niet aan.
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2025 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hey gasten en gastinnen, weet iemand waar je dit spulleke kan halen?

https://en.wikipedia.org/wiki/2,5-Dimet ... mphetamine

gr
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2025 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope, echter wel interessant om te lezen.
Bericht Geplaatst op 30 apr 2025 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit topic bijna op pagina 2, is iedereen gestopt?
Bericht Geplaatst op 30 apr 2025 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

beginnen net :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 30 apr 2025 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Koningsdag heb ik me best keurig gedragen, hier in de stad.

De festivalagenda is dit seizoen overigens een stuk leger dan andere jaren. De animo is helaas minder bij onze vaste groep en dat heeft ook wel invloed op mijn eigen festivalbezoek en daardoor ook drugsgebruik. Dat is overigens niet zozeer een slechte zaak, hoor :lol: . Het beperkt zich nu voornamelijk tot een pepje of sosje bij een dag zuipen ofzo. De laatste keer MDMA was geloof ik begin november. Misschien met Intents dat weer eens een kans geven.
Bericht Geplaatst op 30 apr 2025 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch bijzonder dat je er zo openhartig over bent met nota bene je real-life voornaam als gebruikersnaam en een foto van je real-life heufd als profielfoto. The internet doesn't forget.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2025 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met zo'n hoofd vraag je er ook om, toch?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2025 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het tegenwoordige vaderschap zorgt voor een drastische wending in het aantal feestbezoeken en daarmee ook het drugsgebruik :P . Dit festivalseizoen Boothstock en Decibel op de planning en beide keren zal het aan de 6APB worden.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2025 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Met zo'n hoofd vraag je er ook om, toch?


Leidt jouw hoofd tot meer drugsgebruik of heb je zo'n hoofd door het vele drugsgebruik?
Vorige  1 ... 1187, 1188, 1189, 1190, 1191, 1192, 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic