I'm in 
Maar ik wil wel een sitter dan, oke?
Ja, of op je verjaardag, ook een ideewrote:geen idee, Dominator maaR?
Die sitter gaat dan methylone spuiten ipv snuiven. Want ja, dat doen sitters tegenwoordig, die gaan aan andere drugswrote:I'm in
Een zeer ervaren sitter die minstens drie keer het heeft gedaan!wrote:I'm in
Walibi world dus, daar hou ik me feestjewrote:Ja, of op je verjaardag, ook een ideewrote:geen idee, Dominator maaR?
Zeker in combinatie met GHB of GBLwrote:Jaa want van wiet kan je hard gaan hoor, en bad.. Pff.. wil ik wel een sitter bij hebben
Ik heb gelezen over mensen die hun ingewanden eruit kotste.wrote:Jaa want van wiet kan je hard gaan hoor, en bad.. Pff.. wil ik wel een sitter bij hebben
WTF!wrote:Ik heb gelezen over mensen die hun ingewanden eruit kotste.wrote:Jaa want van wiet kan je hard gaan hoor, en bad.. Pff.. wil ik wel een sitter bij hebben
Anders neem je toch een lijntje sos of spuit je gewoon heroïne? Dat schijnt nog wel mee te vallen. Crystal Meth kun je ook doen, overigens.wrote:WTF!wrote:Ik heb gelezen over mensen die hun ingewanden eruit kotste.wrote:Jaa want van wiet kan je hard gaan hoor, en bad.. Pff.. wil ik wel een sitter bij hebben![]()
Weet niet of ik dan meedoe hoor..
duurt nog wel even, je merkt er vrij weinig van in het begin.wrote:Zo, ik en Alex hebben net 10g op en Thijs ong. 12. Ben benieuwd!
En was het lekker?wrote:Zo, ik en Alex hebben net 10g op en Thijs ong. 12. Ben benieuwd!
ja wachten duurt lang, heb je ook geen besef van tijd meerwrote:Zeker in het begin, je kan beter iets hebben, waardoor je niet hoeft te wachten. MDMA is prima idd. Methylone zou ook kunnen.
We hebben rond half 8 gegeten, maar niet zoveel. 3 uur geleden dus..wrote:duurt nog wel even, je merkt er vrij weinig van in het begin.wrote:Zo, ik en Alex hebben net 10g op en Thijs ong. 12. Ben benieuwd!
Heb je een lege maag? zo niet.. duurt het nog langer
Oh dan moet het toch wel binnen een uur voelbaar zijn.wrote:We hebben rond half 8 gegeten, maar niet zoveel. 3 uur geleden dus..wrote:duurt nog wel even, je merkt er vrij weinig van in het begin.wrote:Zo, ik en Alex hebben net 10g op en Thijs ong. 12. Ben benieuwd!
Heb je een lege maag? zo niet.. duurt het nog langer