Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 14:19 

Hardtraxx Veteran

Een keer bij VWAB had ik een klein restantje nog bij. Gozer bij fouilleren zat denk ik aan de rand van mijn boxer door m’n broek heen. Hij vroeg of ik wat bij had. Heb het ingeleverd en werd nog even grondig gefouilleerd in een hokje. Maar dat was alles en toen mocht ik gewoon verder. Die gozer gaf aan dat beveiliging je ook niet in je onderbroek mag zetten wanneer ze in een hokje fouilleren
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 15:41 

Hardtraxx Veteran

Een keer op de Defqon camping, onderweg naar het terrein, krabde ik aan m'n ballen want ik had jeuk. Toevallig liep er net undercover beveiliging voorbij dus ik mocht even meekomen. Had toen 4-fa mee wat nét sinds 1 juni op Lijst 1 was gezet. De vermoorde onschuld gespeeld, ik vertelde heel overtuigend dat het nog legaal was en ze gingen er haast in mee. Toch belden ze voor de zekerheid even naar de Officier van Justitie waarna bleek dat het inmiddels illegaal was. Spul ingeleverd en we mochten weer door. Luck was on my side want ik was m'n ballonnen G in de tent vergeten, anders had het wellicht een ander verhaal geweest.

Op een feest in België ook eens door undercover agenten meegenomen, vlak nadat ik een halve pil had genomen. Terwijl dat eerste halfje insloeg moest ik mee naar het politiebureau, ik had maar liefst een halve pil bij, en werd ik in een grote cel met 25 anderen gezet. Daar mocht ik een uur of 6 a 7 brommen. Gelukkig zat ik in een cel met een maat die tegelijkertijd was meegenomen. Ze hadden alleen het zakje keta bij hem niet ontdekt dus dat hebben we daar maar stiekem in het wc-hokje opgemaakt dus hebben daar best een leuke tijd gehad. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 16:06 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Ze hadden alleen het zakje keta bij hem niet ontdekt dus dat hebben we daar maar stiekem in het wc-hokje opgemaakt dus hebben daar best een leuke tijd gehad. :thumbup:

Hahaha wtf xd

Remi schreef:
Luck was on my side want ik was m'n ballonnen G in de tent vergeten, anders had het wellicht een ander verhaal geweest.

Gebruikershoeveelheid is 5ml, daar zit je snel overheen natuurlijk, dit geluk had ik niet bij Dominator helaas. Na controle meegenomen, goed gefouilleerd en overgedragen aan de politie. Hier hadden ze zo'n mobiele cel staan waar ik ook een uur of 5 mocht brommen voordat ik verhoord werd. Uiteindelijk nog een hoop ellende mee gehad, voor moeten komen en gelukkig onder de eerst geëiste straf van 120 uur taakstraf uitgekomen en met €450 boete het er redelijk goed vanaf gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 16:31 

Hardtraxx Veteran

O ja, ik kwam er overigens ook in België zonder vervolg vanaf. Moest even naar Antwerpen om bij commissaris Bosman (never forget: een lief, klein vrouwtje van 1,50 meter) een verklaring af te leggen waar ik de 'amfetamienekes' vandaan had en werd na een kwartier weer vriendelijk uitgezwaaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 17:35 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Ze hadden alleen het zakje keta bij hem niet ontdekt dus dat hebben we daar maar stiekem in het wc-hokje opgemaakt dus hebben daar best een leuke tijd gehad. :thumbup:

pfffffffffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 19:03 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Een keer op de Defqon camping, onderweg naar het terrein, krabde ik aan m'n ballen want ik had jeuk. Toevallig liep er net undercover beveiliging voorbij dus ik mocht even meekomen. Had toen 4-fa mee wat nét sinds 1 juni op Lijst 1 was gezet. De vermoorde onschuld gespeeld, ik vertelde heel overtuigend dat het nog legaal was en ze gingen er haast in mee. Toch belden ze voor de zekerheid even naar de Officier van Justitie waarna bleek dat het inmiddels illegaal was. Spul ingeleverd en we mochten weer door. Luck was on my side want ik was m'n ballonnen G in de tent vergeten, anders had het wellicht een ander verhaal geweest.

Op een feest in België ook eens door undercover agenten meegenomen, vlak nadat ik een halve pil had genomen. Terwijl dat eerste halfje insloeg moest ik mee naar het politiebureau, ik had maar liefst een halve pil bij, en werd ik in een grote cel met 25 anderen gezet. Daar mocht ik een uur of 6 a 7 brommen. Gelukkig zat ik in een cel met een maat die tegelijkertijd was meegenomen. Ze hadden alleen het zakje keta bij hem niet ontdekt dus dat hebben we daar maar stiekem in het wc-hokje opgemaakt dus hebben daar best een leuke tijd gehad. :thumbup:

Hahahahhahaha Remi maat wat ben je toch een eindbaas! In een politiecel keta gepakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 20:18 

Hardtraxx Veteran

Net wanneer je denkt wel goed op de hoogte te zijn van alle "straffe" verhalen komt Remi weer met deze aankakken haha. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2024 08:35 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:

Hahaha Remi stelt nooit teleur in het drugs topic. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2024 09:28 

Hardtraxx Veteran

Ik denk niet dat ik nog een verhaal heb wat dit overtreft, hoor. Ik ben er ook niet per se trots op maar het verhaal doet het altijd goed op feesten en partijen. Achteraf vind ik het wel een schitterend verhaal, haha. Als jullie het eens op een feest in geuren en kleuren willen horen, dan roep je maar.
Ik zal jullie op de hoogte houden van alle ontwikkelingen de komende jaren. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2024 11:28 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Gelukkig zat ik in een cel met een maat die tegelijkertijd was meegenomen. Ze hadden alleen het zakje keta bij hem niet ontdekt dus dat hebben we daar maar stiekem in het wc-hokje opgemaakt dus hebben daar best een leuke tijd gehad. :thumbup:

Remi in de politiecel
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2024 13:34 

Hardtraxxer

Mitch schreef:
Remi schreef:
Mitch schreef:
Is er iemand wel eens gepakt met drugs hier eigenlijk?

Door de ibahesj bedoel je?

Ja, of gewoon beveiliging o.i.d.

Een vriend is een keer op de schouder getikt terwijl net xtc bijgenomen werd. Moest alles inleveren en mochten weer door met ons feestje. Was op fatality botsauto stage.

Enkele jaren terug op hardcore at sea zat ik wat te buurten met iemand, bleek dat hij alleen maar ket aan het scheppen was op t feest. Hij zag er ook totaal nie uit :lol: (ook zo'n typische verket uitstraling). Ket op een feest kan ik sowieso niet zo begrijpen, maar goed :P . Lang verhaal kort; ik kwam hem later die dag tegen op de wc's, waar hij bij zo'n 4-persoons plaszuil weer flink zat te scheppen. Security met 3 man sterk sprak hem aan, waarop hij vroeg: 'dus ik moet dit inleveren?'. Na een voltallige en teleurgestelde ja van de security, ramde hij nog ff vlug 3 punten ket in zijn neus en gaf hij de ket plus eigen sleutels af xd hij mocht daarna ook gewoon weer z'n gang gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2024 16:02 

Hardtraxx Elite

Marks schreef:

Een vriend is een keer op de schouder getikt terwijl net xtc bijgenomen werd. Moest alles inleveren en mochten weer door met ons feestje. Was op fatality botsauto stage.

Enkele jaren terug op hardcore at sea zat ik wat te buurten met iemand, bleek dat hij alleen maar ket aan het scheppen was op t feest. Hij zag er ook totaal nie uit :lol: (ook zo'n typische verket uitstraling). Ket op een feest kan ik sowieso niet zo begrijpen, maar goed :P . Lang verhaal kort; ik kwam hem later die dag tegen op de wc's, waar hij bij zo'n 4-persoons plaszuil weer flink zat te scheppen. Security met 3 man sterk sprak hem aan, waarop hij vroeg: 'dus ik moet dit inleveren?'. Na een voltallige en teleurgestelde ja van de security, ramde hij nog ff vlug 3 punten ket in zijn neus en gaf hij de ket plus eigen sleutels af xd hij mocht daarna ook gewoon weer z'n gang gaan

Haha, het is maar net welke beveiliger(s) je treft en hoeveel je bij hebt natuurlijk. Wij hebben ook een aantal keer gehad dat we het moesten inleveren en gewoon verder konden feesten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2024 16:09 

Hardtraxxer

Toevallig werd ik vorig weekend op Lowlands gepakt. Normaal loopt er geen beveiliging rond, maar dit jaar waren ze wel op zoek, wat mij opviel.
Ik zat rustig op de bult waar normaal Defqon Red staat, en met een uurtje zou Fred Again beginnen. Dus ik dacht, ik neem alvast een halve pil. Ik brak een pil doormidden en net toen ik een helft doorslikte, scheen er opeens een zaklamp op mij met twee beveiligers naast me. Ik moest direct opstaan en mijn zakje afgeven, waar twee hele en één halve pil in zaten. Daarna vroegen ze of ik nog meer bij me had. Ik had nog 2 gram 3MMC op zak, dus dat gaf ik ook af. Vervolgens werd mij nog twee keer gevraagd of dat alles was en of ik zeker was. Op de bult fouilleerden ze me nog grondig, maar natuurlijk vonden ze niets. Ze vroegen of ik afstand wilde doen van de middelen, wat ik uiteraard deed want ik wilde geen problemen maken. Toen één beveiliger mij nog boos aansprak, zei de andere: ‘Afronden, ik zie de volgende al,’ en toen waren ze weg.

Vorig jaar is een meid uit onze groep gesnapt op Intents ze even aan het bijpunten was en toen stond er uit het niks 4 man om haar heen. Ze moest het afgeven en werd gefouilleerd en na een boos gesprekje mocht ze gelukkig wel op het terrein blijven. Wat ik heb gehoord is Intents nogal streng en gooien ze je gelijk naar buiten.

Dit jaar is er ook nog een vriend van ons betrapt op Intents. We stonden in de indoor main, en vrienden waren bezig met bijpakken toen er opeens beveiliging aankwam. Eén van de vrienden riep toen: "Weggooien!" Op dat moment gooit iemand het zakje weg dat hij vast had. De beveiliging had al gezien dat ze bezig waren, dus een van de beveiligers zei: "Geef dat zakje maar hier." Hij antwoordde dat hij het net had weggegooid. Blijkbaar had een beveiliger dat gezien, dus begonnen ze met zaklampen op de grond te zoeken, maar ze konden niets vinden. Ze hebben ongeveer vijf minuten gezocht. Mensen achter ons hadden dit zien gebeuren en wezen om wat verwarring te stichten random naar lege zakjes. Na een tijdje zoeken kwamen de beveiligers tot de conclusie dat het zakje wel tussen de platen gevallen moest zijn. Hun opmerking was: "Je hebt geluk dat we niets hebben kunnen vinden." Toen de beveiligers weg waren, kwam iemand naar ons toe met het zakje en zei: "Hier heb je je zakje terug." Wat bleek. Hij had gezien dat het zakje werd weggegooid, en hij was erop gaan staan en had het naar achteren geschoven. De mensen achter ons hadden dit ook gezien en daarom wezen ze naar die random zakjes.
Dit was wel een mooie actie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2024 16:31 

Hardtraxx Addict

haha teamwork!!
Sowieso goed opletten als je bijneemt, dan is er niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2024 18:14 

Hardtraxx Elite

Kickzaag schreef:
Dit jaar is er ook nog een vriend van ons betrapt op Intents. We stonden in de indoor main, en vrienden waren bezig met bijpakken toen er opeens beveiliging aankwam. Eén van de vrienden riep toen: "Weggooien!" Op dat moment gooit iemand het zakje weg dat hij vast had. De beveiliging had al gezien dat ze bezig waren, dus een van de beveiligers zei: "Geef dat zakje maar hier." Hij antwoordde dat hij het net had weggegooid. Blijkbaar had een beveiliger dat gezien, dus begonnen ze met zaklampen op de grond te zoeken, maar ze konden niets vinden. Ze hebben ongeveer vijf minuten gezocht. Mensen achter ons hadden dit zien gebeuren en wezen om wat verwarring te stichten random naar lege zakjes. Na een tijdje zoeken kwamen de beveiligers tot de conclusie dat het zakje wel tussen de platen gevallen moest zijn. Hun opmerking was: "Je hebt geluk dat we niets hebben kunnen vinden." Toen de beveiligers weg waren, kwam iemand naar ons toe met het zakje en zei: "Hier heb je je zakje terug." Wat bleek. Hij had gezien dat het zakje werd weggegooid, en hij was erop gaan staan en had het naar achteren geschoven. De mensen achter ons hadden dit ook gezien en daarom wezen ze naar die random zakjes. Dit was wel een mooie actie.

Hahaha, dit soort dingen zijn echt prachtig. :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2024 12:32 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Kickzaag schreef:
Dit jaar is er ook nog een vriend van ons betrapt op Intents. We stonden in de indoor main, en vrienden waren bezig met bijpakken toen er opeens beveiliging aankwam. Eén van de vrienden riep toen: "Weggooien!" Op dat moment gooit iemand het zakje weg dat hij vast had. De beveiliging had al gezien dat ze bezig waren, dus een van de beveiligers zei: "Geef dat zakje maar hier." Hij antwoordde dat hij het net had weggegooid. Blijkbaar had een beveiliger dat gezien, dus begonnen ze met zaklampen op de grond te zoeken, maar ze konden niets vinden. Ze hebben ongeveer vijf minuten gezocht. Mensen achter ons hadden dit zien gebeuren en wezen om wat verwarring te stichten random naar lege zakjes. Na een tijdje zoeken kwamen de beveiligers tot de conclusie dat het zakje wel tussen de platen gevallen moest zijn. Hun opmerking was: "Je hebt geluk dat we niets hebben kunnen vinden." Toen de beveiligers weg waren, kwam iemand naar ons toe met het zakje en zei: "Hier heb je je zakje terug." Wat bleek. Hij had gezien dat het zakje werd weggegooid, en hij was erop gaan staan en had het naar achteren geschoven. De mensen achter ons hadden dit ook gezien en daarom wezen ze naar die random zakjes. Dit was wel een mooie actie.

Hahaha, dit soort dingen zijn echt prachtig. :lol: :worship:

Niet alle superhelden dragen een cape haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2025 15:55 

Hardtraxx Addict

Door het aan banden leggen van de research chemicals, verwachten we een stijging van de prijzen?
Zijn mensen aan het hamsteren?

zo ja nog wat om te hamsteren als tip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2025 16:05 

Hardtraxx Veteran

Een prijsstijging lijkt me wel, toch? Ik gebruik eigenlijk nooit rc (meer) behalve 6-apb / benzo fury. Misschien dat ik daar nog iets van haal maar that's it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2025 16:06 

Hardtraxx Elite

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2025 16:15 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Een prijsstijging lijkt me wel, toch? Ik gebruik eigenlijk nooit rc (meer) behalve 6-apb / benzo fury. Misschien dat ik daar nog iets van haal maar that's it.

Ja dat is eigenlijk ook het enige mooie spul nog. Sinds 3mmc verboden is, is er weing soeps meer over helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 13:20 

Hardtraxx Addict

3mmc is echt de grootste kk zooi wat er is.
Mn vrienden er aan onderdoor zien gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 15:34 

Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:

Op welke manier precies? Het werd in mijn omgeving ook erg veel gebruikt. Maar ben wel benieuwd wat je met "er onderdoor gaan" bedoelt.

Merk dat het ouder worden, huisje boompje beestje vooral er voor zorgt dat iedereen wat normaler is gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 15:52 

Hardtraxx Addict

Afhankelijk zijn.
In gezelschap snuiven, maar dan meer met het 'gebruiken' bezig zijn dan met de omgang.
Hierdoor elke keer steeds n beetje meer een bedrieglijke karakteristiek aanhouden waar anderen (waaronder ik) hinder aan hebben,
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 16:00 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
billieb15 schreef:

Op welke manier precies? Het werd in mijn omgeving ook erg veel gebruikt. Maar ben wel benieuwd wat je met "er onderdoor gaan" bedoelt.

Merk dat het ouder worden, huisje boompje beestje vooral er voor zorgt dat iedereen wat normaler is gaan doen.

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2025 16:02 

Hardtraxx Addict

5-7 gr?
Kanus maat, dat is goed fors.
Als jij moet niezen sta je strak
Vorige  1 ... 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic