Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

We hebben een villa in Malaga gehuurd voor een week en wilde misschien een drugsavondje doen. Dan zouden we 3-MMC meenemen en zaten te denken om het in capsules te doen, en die dan in een pot met eenzelfde soort capsules te doen waar vitamines oid in zitten.

Denk ook niet dat we het gaan doen, ook vanwege wat jullie zeggen. Maar was wel benieuwd of iemand het eens had gedaan, want hoor laatste tijd wel wat verhalen van dat het eigenlijk niet te controleren is tenzij er een hond is.

Remi schreef:
alhoewel ik ongekend vaak word aangesproken, waar ter wereld ik ook kom.

Haha same. Toch heb ik altijd het idee dat 9 van de 10 keer ze je een packie met poedersuiker verkopen, daarom ook nog nooit gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 07:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het risico inderdaad niet waard. De kans is enorm klein dat ze het vinden, maar als ze het vinden heb je een hoop gezeik en kun je fluiten naar je vakantie.

Als je voor een aantal vrienden capsules maakt zit je al snel boven gebruikershoeveelheid (0.5g) en geloof me, daar krijg je een hoop gezeik mee. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar ben ik in Malaga geweest en ook daar wordt het e.e.a. gewoon aangeboden, haha. Ik zou eerder die optie overwegen maar persoonlijk zie ik van zo´n avond ook niet per se de meerwaarde aangezien je het hier bij wijze van elke avond kan doen. Als je een festival o.i.d. zou hebben, zou ik het nog begrijpen.

O, ik bedenk me net dat ik wel eens drugs in het buitenland heb gekocht. In Thailand was wiet overal (semi) legaal verkrijgbaar, en inmiddels hebben ze daar gek genoeg een soepeler gedoogbeleid dan in Nederland. Dat reken ik dus niet echt mee. Maaaaarrr tijdens een Full Moon Party op Koh Phangan kocht ik via een Nederlandse guy die daar woonde een gram mdma-kristallen, wat echt flinke brokken waren, voor zo'n 20 euro. Prima nachtje mee gehad. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 09:56 
 
Hardtraxxer

Heb zelf ook afgelopen winter per ongeluk met m'n vriendin een ponypackie sos en grammetje miauw meegenomen naar Curaçao. Het is wss makkelijk doorkomen maar zou ook zelf bewust dat risico absoluut niet gaan lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DefQon gehad in 2012, tas neergooit en schone sokken overgeheveld in de vakantie koffer. Op dinsdag open ik de koffer in Tunesië en vis daar 3 pillen uit een bolletje sokken wat Biddinghuizen had gezien dat weekend Hoe dit goed is gegaan is mij een raadsel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
DefQon gehad in 2012, tas neergooit en schone sokken overgeheveld in de vakantie koffer. Op dinsdag open ik de koffer in Tunesië en vis daar 3 pillen uit een bolletje sokken wat Biddinghuizen had gezien dat weekend Hoe dit goed is gegaan is mij een raadsel


Wel een mooie avond van gemaakt in Tunesië neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 08:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
ErikZ schreef:
DefQon gehad in 2012, tas neergooit en schone sokken overgeheveld in de vakantie koffer. Op dinsdag open ik de koffer in Tunesië en vis daar 3 pillen uit een bolletje sokken wat Biddinghuizen had gezien dat weekend Hoe dit goed is gegaan is mij een raadsel


Wel een mooie avond van gemaakt in Tunesië neem ik aan?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien het weer bijna zo ver is, wat zijn de plannen voor op Decibel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pep en bier
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een klein beetje G, wat speed en 3-MMC. En een hoop bier natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ouderwets aan de benzofury!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ouderwets aan de benzofury!

^ deze op zaterdag, klein capsuletje mdma er achteraan.

Mitch schreef:
Een klein beetje G, wat speed een hoop bier natuurlijk :)

^ deze op zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
chas1n schreef:
Ouderwets aan de benzofury!

^ deze op zaterdag, klein capsuletje mdma er achteraan.


Ben benieuwd; wat voel je dan?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat je een vliegtuig bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Aangezien het weer bijna zo ver is, wat zijn de plannen voor op Decibel? :P


Vrijdag sos, Zaterdag Xtc en Zondag Pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Remi schreef:
chas1n schreef:
Ouderwets aan de benzofury!

^ deze op zaterdag, klein capsuletje mdma er achteraan.


Ben benieuwd; wat voel je dan?!

Dan voel je je lekker! De afterglow en het energieke van 6-APB met een beetje mdma on top. Feesten geblazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2024 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
chas1n schreef:
Ouderwets aan de benzofury!

^ deze op zaterdag, klein capsuletje mdma er achteraan.

Mitch schreef:
Een klein beetje G, wat speed een hoop bier natuurlijk :)

^ deze op zondag.


gaan we biertje doen chef
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2024 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso, neef.
Glijd even in mijn Insta DM dan om wat af te spreken. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2024 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ik krijg al zenuwen van al die verhalen over per ongeluk drugs mee het vliegtuig innemen. Ik ben zo tering panisch als ik met het vliegtuig ga. Controleer al zakken en heel de tas wordt onderste boven gehaald. En nog knijp ik hem bij de douane. Terwijl ik dit jaar maar 1x iets heb gebruikt en ben daar scherp op om die nog ergens neer te leggen, wat ik vervolgens de volgende dag weer controleer. Volgende week naar Nieuw Zeeland. Ga weer alles overhoop halen zodat ik zeker weet dat er niks stiekem meegaat :lol:

Als ik bewust iets mee zou nemen, dan pakken ze mij er zo uit. Ik denk dat ik er normaliter ook schuldig uitzie zonder dat ik iets meeheb, puur omdat ik van binnen panisch ben. Teveel discovery channel gekeken vroeger denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 08:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Als ik bewust iets mee zou nemen, dan pakken ze mij er zo uit.


Haha, ik denk dat dat bij veel mensen het geval zal zijn. Juist daarom ook sterk af te raden om ellende te voorkomen.

Is er iemand wel eens gepakt met drugs hier eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vrees dat ze Martin Waus nog steeds te pakken hebben :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Is er iemand wel eens gepakt met drugs hier eigenlijk?


Door de ibahesj bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
Is er iemand wel eens gepakt met drugs hier eigenlijk?


Door de ibahesj bedoel je?


Ja, of gewoon beveiliging o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja in een kroeg met spiegels aan het plafond op de wc xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2024 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig nog nooit. Wel keer uit de rij gepikt om in zo'n hokje gefouilleerd te worden. Geen idee wat me toen te wachten stond, maar ik kreeg eigenlijk nou niet echt een heftigere fouillering ofzo.

Zooi bleef netjes aan de balzak plakken, dus kwam gewoon met de hele zooi binnen :thumbsup: .
Vorige  1 ... 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic