Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 34 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 46 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 9 days ago
We hebben een villa in Malaga gehuurd voor een week en wilde misschien een drugsavondje doen. Dan zouden we 3-MMC meenemen en zaten te denken om het in capsules te doen, en die dan in een pot met eenzelfde soort capsules te doen waar vitamines oid in zitten.

Denk ook niet dat we het gaan doen, ook vanwege wat jullie zeggen. Maar was wel benieuwd of iemand het eens had gedaan, want hoor laatste tijd wel wat verhalen van dat het eigenlijk niet te controleren is tenzij er een hond is.
Remi wrote:alhoewel ik ongekend vaak word aangesproken, waar ter wereld ik ook kom.
Haha same. Toch heb ik altijd het idee dat 9 van de 10 keer ze je een packie met poedersuiker verkopen, daarom ook nog nooit gedaan.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Het risico inderdaad niet waard. De kans is enorm klein dat ze het vinden, maar als ze het vinden heb je een hoop gezeik en kun je fluiten naar je vakantie.

Als je voor een aantal vrienden capsules maakt zit je al snel boven gebruikershoeveelheid (0.5g) en geloof me, daar krijg je een hoop gezeik mee. ;)
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Vorig jaar ben ik in Malaga geweest en ook daar wordt het e.e.a. gewoon aangeboden, haha. Ik zou eerder die optie overwegen maar persoonlijk zie ik van zo´n avond ook niet per se de meerwaarde aangezien je het hier bij wijze van elke avond kan doen. Als je een festival o.i.d. zou hebben, zou ik het nog begrijpen.

O, ik bedenk me net dat ik wel eens drugs in het buitenland heb gekocht. In Thailand was wiet overal (semi) legaal verkrijgbaar, en inmiddels hebben ze daar gek genoeg een soepeler gedoogbeleid dan in Nederland. Dat reken ik dus niet echt mee. Maaaaarrr tijdens een Full Moon Party op Koh Phangan kocht ik via een Nederlandse guy die daar woonde een gram mdma-kristallen, wat echt flinke brokken waren, voor zo'n 20 euro. Prima nachtje mee gehad. :cool:
B
Hardtraxxer
90 posts member since 2021
last seen 24 days ago
Heb zelf ook afgelopen winter per ongeluk met m'n vriendin een ponypackie sos en grammetje miauw meegenomen naar Curaçao. Het is wss makkelijk doorkomen maar zou ook zelf bewust dat risico absoluut niet gaan lopen.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
DefQon gehad in 2012, tas neergooit en schone sokken overgeheveld in de vakantie koffer. Op dinsdag open ik de koffer in Tunesië en vis daar 3 pillen uit een bolletje sokken wat Biddinghuizen had gezien dat weekend Hoe dit goed is gegaan is mij een raadsel
Hardtraxx Veteran
3816 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
ErikZ wrote:DefQon gehad in 2012, tas neergooit en schone sokken overgeheveld in de vakantie koffer. Op dinsdag open ik de koffer in Tunesië en vis daar 3 pillen uit een bolletje sokken wat Biddinghuizen had gezien dat weekend Hoe dit goed is gegaan is mij een raadsel
Wel een mooie avond van gemaakt in Tunesië neem ik aan?
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Justinhafc wrote:
ErikZ wrote:DefQon gehad in 2012, tas neergooit en schone sokken overgeheveld in de vakantie koffer. Op dinsdag open ik de koffer in Tunesië en vis daar 3 pillen uit een bolletje sokken wat Biddinghuizen had gezien dat weekend Hoe dit goed is gegaan is mij een raadsel
Wel een mooie avond van gemaakt in Tunesië neem ik aan?
:lol:
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Aangezien het weer bijna zo ver is, wat zijn de plannen voor op Decibel? :P
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Pep en bier
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Een klein beetje G, wat speed en 3-MMC. En een hoop bier natuurlijk :)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Ouderwets aan de benzofury!
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
chas1n wrote:Ouderwets aan de benzofury!
^ deze op zaterdag, klein capsuletje mdma er achteraan.
Mitch wrote:Een klein beetje G, wat speed een hoop bier natuurlijk :)
^ deze op zondag.
Hardtraxx Addict
1385 posts member since 2022
last seen 1 hour ago
Remi wrote:
Ben benieuwd; wat voel je dan?!
Hardtraxxer
93 posts member since 2023
Dat je een vliegtuig bent
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 23 hours ago
Fantazoo wrote:Aangezien het weer bijna zo ver is, wat zijn de plannen voor op Decibel? :P
Vrijdag sos, Zaterdag Xtc en Zondag Pep.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
billieb15 wrote:
Remi wrote:
Ben benieuwd; wat voel je dan?!
Dan voel je je lekker! De afterglow en het energieke van 6-APB met een beetje mdma on top. Feesten geblazen.
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Remi wrote:
Mitch wrote:Een klein beetje G, wat speed een hoop bier natuurlijk :)
^ deze op zondag.
gaan we biertje doen chef
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Sowieso, neef.
Glijd even in mijn Insta DM dan om wat af te spreken. :cool:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 56 minutes ago
Ik krijg al zenuwen van al die verhalen over per ongeluk drugs mee het vliegtuig innemen. Ik ben zo tering panisch als ik met het vliegtuig ga. Controleer al zakken en heel de tas wordt onderste boven gehaald. En nog knijp ik hem bij de douane. Terwijl ik dit jaar maar 1x iets heb gebruikt en ben daar scherp op om die nog ergens neer te leggen, wat ik vervolgens de volgende dag weer controleer. Volgende week naar Nieuw Zeeland. Ga weer alles overhoop halen zodat ik zeker weet dat er niks stiekem meegaat :lol:

Als ik bewust iets mee zou nemen, dan pakken ze mij er zo uit. Ik denk dat ik er normaliter ook schuldig uitzie zonder dat ik iets meeheb, puur omdat ik van binnen panisch ben. Teveel discovery channel gekeken vroeger denk ik
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Pipa wrote: Als ik bewust iets mee zou nemen, dan pakken ze mij er zo uit.
Haha, ik denk dat dat bij veel mensen het geval zal zijn. Juist daarom ook sterk af te raden om ellende te voorkomen.

Is er iemand wel eens gepakt met drugs hier eigenlijk?
Hardtraxx Veteran
3816 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Ik vrees dat ze Martin Waus nog steeds te pakken hebben :x
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Mitch wrote:Is er iemand wel eens gepakt met drugs hier eigenlijk?
Door de ibahesj bedoel je?
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Remi wrote:
Mitch wrote:Is er iemand wel eens gepakt met drugs hier eigenlijk?
Door de ibahesj bedoel je?
Ja, of gewoon beveiliging o.i.d.
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Ja in een kroeg met spiegels aan het plafond op de wc xd
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Gelukkig nog nooit. Wel keer uit de rij gepikt om in zo'n hokje gefouilleerd te worden. Geen idee wat me toen te wachten stond, maar ik kreeg eigenlijk nou niet echt een heftigere fouillering ofzo.

Zooi bleef netjes aan de balzak plakken, dus kwam gewoon met de hele zooi binnen :thumbsup: .