Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2024 12:18 

Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Iemand hier die wel eens hooikoortstabletten heeft genomen als slaapmiddel na een feest? Ik word daar zelf altijd heel suf en moe van, dus ben benieuwd of zoiets helpt.

Dit is eigen alleen zo met oude soorten antihestime zoals clemastine. Tegenwoordig wordt je er niet meer slaperig van tenzi je echt hele zware hebt op dokters recept. Dus tenzij je oude tabletten hebt of via de dokter zou ik eerder kijken naar melotanine tabletten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2024 15:37 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Denkeleda schreef:
Iemand hier die wel eens hooikoortstabletten heeft genomen als slaapmiddel na een feest? Ik word daar zelf altijd heel suf en moe van, dus ben benieuwd of zoiets helpt.

Dit is eigen alleen zo met oude soorten antihestime zoals clemastine. Tegenwoordig wordt je er niet meer slaperig van tenzi je echt hele zware hebt op dokters recept. Dus tenzij je oude tabletten hebt of via de dokter zou ik eerder kijken naar melotanine tabletten

https://www.dromenwinkel.com/c/droomsap

Vind het zelf geen lekker spul though. Volgende middag nog suf ervan, maar het werkt wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2024 14:40 

Hardtraxxer

Paling schreef:
Oh vraagje, bij m'n bestelling 6-APB kreeg ik ook gratis 4-MPD erbij. Heb al even online gezocht maar ben ook benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft?

6-APB vroeger regelmatig gebruikt, heel lang niet meer gezien en over gehoord, maar ik zie net dat je dit gewoon nog altijd online kan kopen als ik het goed begrijp. Mooi land leven we in, haha. Waar bestellen jullie dit en hoeveel mg doseer je dan? Was van plan dan gewoon poeder te bestellen en zelf in capsules te butsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2024 15:06 

Hardtraxx Veteran

Sinds 01-07 zou dat niet meer zo makkelijk moeten zijn, het is op de lijst gezet (als het goed is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2024 15:36 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Sinds 01-07 zou dat niet meer zo makkelijk moeten zijn, het is op de lijst gezet (als het goed is)

Ja? Ik krijg er niks over gevonden. Wordt inderdaad ook nog verkocht, ook door de grotere webshops die dat (normaal gezien) wel goed bijhouden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2024 16:04 

Hardtraxx Addict

Dat is als het goed is verder uitgesteld tot in ieder geval september. Kreeg er laatst een mail over dat ze de wet nog niet konden doorvoeren, omdat er nog extra vragen zijn gesteld die beantwoord moesten worden oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2024 23:00 

Hardtraxx Veteran

Pfff, op Liquicity zat ik op de camping naast een kerel en die had gewoon 4-FMP laten maken in het lab waar ie z'n PhD doet. De hele mikmak werd gewoon in een luchtkussen envelop thuisbezorgd met de universiteit als afzender. Fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2024 09:08 

Hardtraxx Veteran

Ik neem aan dat jullie meer dan alleen speeksel hebben uitgewisseld en je hem zodoende al hebt geappt voor een tweede batch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2024 12:42 

Hardtraxx Elite

Graag meeloten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 21:16 

Hardtraxxer

Mitch schreef:
ErikZ schreef:

Ja? Ik krijg er niks over gevonden. Wordt inderdaad ook nog verkocht, ook door de grotere webshops die dat (normaal gezien) wel goed bijhouden. :)

Thanks, heb inderdaad net ff een grammetje besteld! Hoeveel gebruiken jullie ongeveer qua aantal milligram? Vind het op basis van bevindingen op internet een beetje lastig afwegen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 22:11 

Hardtraxx Veteran

Even dit topic een paar pagina's teruglezen, volgens mij rond Defqon ging de 'discussie' er ook over, inclusief tips en dosering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2024 22:50 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Even dit topic een paar pagina's teruglezen, volgens mij rond Defqon ging de 'discussie' er ook over, inclusief tips en dosering.

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 12:32 

Hardtraxx Elite

https://www.nu.nl/uit-andere-media/6323 ... -norm.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 12:34 

Hardtraxx Veteran

^ En hier gratis het hele artikel te lezen: https://archive.ph/BV5XR
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 13:24 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 13:26 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Afbeelding

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 13:53 

Hardtraxxer

Ook Remi:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 14:07 

Hardtraxx Addict

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 14:09 

Hardtraxx Veteran

Die man is overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 15:28 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Afbeelding

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 11:29 

Hardtraxx Addict

Heeft iemand wel eens bewust drugs meegenomen in het vliegtuig naar vakantie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 11:59 

Hardtraxx Elite

Denkeleda schreef:
Heeft iemand wel eens bewust drugs meegenomen in het vliegtuig naar vakantie?

Niet bewust, wel onbewust een flesje Xanax en een XTC pil in mijn toilettas mee naar Curaçao. Vrienden ook wel eens per ongeluk wat coke meegenomen.

Wil je dat gaan doen? Het is gemakkelijk, maar het risico absoluut niet waard! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 14:42 

Hardtraxx Addict

Haha nou ja, dat. Ik wil het misschien doen, hoor ook alleen maar verhalen van hoe makkelijk het is. Het zou een leuke toevoeging zijn, maar het risico ook absoluut niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 14:56 

Hardtraxx Veteran

Risk vs reward hierin lijkt me het inderdaad totaal niet waard. Is er niet een mogelijkheid om op locatie wat te scoren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 15:31 

Hardtraxx Veteran

Iets meer inhoud om te kunnen beoordelen, s.v.p. Wat wil je meenemen en waar ga je naartoe?

Overigens: het antwoord op je vraag is 'nee' en er ook nooit over getwijfeld. Over het algemeen valt er overal wel iets te scoren. Ook dát nog nooit gedaan alhoewel ik ongekend vaak word aangesproken, waar ter wereld ik ook kom.
Vorige  1 ... 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic