Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Denkeleda wrote:Iemand hier die wel eens hooikoortstabletten heeft genomen als slaapmiddel na een feest? Ik word daar zelf altijd heel suf en moe van, dus ben benieuwd of zoiets helpt.
Dit is eigen alleen zo met oude soorten antihestime zoals clemastine. Tegenwoordig wordt je er niet meer slaperig van tenzi je echt hele zware hebt op dokters recept. Dus tenzij je oude tabletten hebt of via de dokter zou ik eerder kijken naar melotanine tabletten
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 16 days ago
ErikZ wrote:
Denkeleda wrote:Iemand hier die wel eens hooikoortstabletten heeft genomen als slaapmiddel na een feest? Ik word daar zelf altijd heel suf en moe van, dus ben benieuwd of zoiets helpt.
Dit is eigen alleen zo met oude soorten antihestime zoals clemastine. Tegenwoordig wordt je er niet meer slaperig van tenzi je echt hele zware hebt op dokters recept. Dus tenzij je oude tabletten hebt of via de dokter zou ik eerder kijken naar melotanine tabletten
https://www.dromenwinkel.com/c/droomsap

Vind het zelf geen lekker spul though. Volgende middag nog suf ervan, maar het werkt wel!
B
Hardtraxxer
90 posts member since 2021
last seen 24 days ago
Paling wrote:Oh vraagje, bij m'n bestelling 6-APB kreeg ik ook gratis 4-MPD erbij. Heb al even online gezocht maar ben ook benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft?
6-APB vroeger regelmatig gebruikt, heel lang niet meer gezien en over gehoord, maar ik zie net dat je dit gewoon nog altijd online kan kopen als ik het goed begrijp. Mooi land leven we in, haha. Waar bestellen jullie dit en hoeveel mg doseer je dan? Was van plan dan gewoon poeder te bestellen en zelf in capsules te butsen.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Sinds 01-07 zou dat niet meer zo makkelijk moeten zijn, het is op de lijst gezet (als het goed is)
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 24 days ago
ErikZ wrote:Sinds 01-07 zou dat niet meer zo makkelijk moeten zijn, het is op de lijst gezet (als het goed is)
Ja? Ik krijg er niks over gevonden. Wordt inderdaad ook nog verkocht, ook door de grotere webshops die dat (normaal gezien) wel goed bijhouden. :)
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Dat is als het goed is verder uitgesteld tot in ieder geval september. Kreeg er laatst een mail over dat ze de wet nog niet konden doorvoeren, omdat er nog extra vragen zijn gesteld die beantwoord moesten worden oid.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Pfff, op Liquicity zat ik op de camping naast een kerel en die had gewoon 4-FMP laten maken in het lab waar ie z'n PhD doet. De hele mikmak werd gewoon in een luchtkussen envelop thuisbezorgd met de universiteit als afzender. Fantastisch.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Ik neem aan dat jullie meer dan alleen speeksel hebben uitgewisseld en je hem zodoende al hebt geappt voor een tweede batch?
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Graag meeloten
B
Hardtraxxer
last seen 24 days ago
Mitch wrote:
ErikZ wrote:Sinds 01-07 zou dat niet meer zo makkelijk moeten zijn, het is op de lijst gezet (als het goed is)
Ja? Ik krijg er niks over gevonden. Wordt inderdaad ook nog verkocht, ook door de grotere webshops die dat (normaal gezien) wel goed bijhouden. :)
Thanks, heb inderdaad net ff een grammetje besteld! Hoeveel gebruiken jullie ongeveer qua aantal milligram? Vind het op basis van bevindingen op internet een beetje lastig afwegen. :/
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Even dit topic een paar pagina's teruglezen, volgens mij rond Defqon ging de 'discussie' er ook over, inclusief tips en dosering.
B
Hardtraxxer
last seen 24 days ago
Remi wrote:Even dit topic een paar pagina's teruglezen, volgens mij rond Defqon ging de 'discussie' er ook over, inclusief tips en dosering.
Thanks!
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
^ En hier gratis het hele artikel te lezen: https://archive.ph/BV5XR
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Image
Hardtraxx Veteran
3816 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Mitch wrote:Image
:lol: :lol:
Hardtraxxer
109 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Ook Remi:
Image
Hardtraxx Addict
1385 posts member since 2022
last seen 2 hours ago
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Die man is overal.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Mitch wrote:Image
:lol: :lol:
Hardtraxx Addict
last seen 9 days ago
Heeft iemand wel eens bewust drugs meegenomen in het vliegtuig naar vakantie?
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Denkeleda wrote:Heeft iemand wel eens bewust drugs meegenomen in het vliegtuig naar vakantie?
Niet bewust, wel onbewust een flesje Xanax en een XTC pil in mijn toilettas mee naar Curaçao. Vrienden ook wel eens per ongeluk wat coke meegenomen.

Wil je dat gaan doen? Het is gemakkelijk, maar het risico absoluut niet waard! ;)
Hardtraxx Addict
last seen 9 days ago
Haha nou ja, dat. Ik wil het misschien doen, hoor ook alleen maar verhalen van hoe makkelijk het is. Het zou een leuke toevoeging zijn, maar het risico ook absoluut niet waard.
Hardtraxx Veteran
3816 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Risk vs reward hierin lijkt me het inderdaad totaal niet waard. Is er niet een mogelijkheid om op locatie wat te scoren?
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Iets meer inhoud om te kunnen beoordelen, s.v.p. Wat wil je meenemen en waar ga je naartoe?

Overigens: het antwoord op je vraag is 'nee' en er ook nooit over getwijfeld. Over het algemeen valt er overal wel iets te scoren. Ook dát nog nooit gedaan alhoewel ik ongekend vaak word aangesproken, waar ter wereld ik ook kom.