Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2024 11:09 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
of ik ga maandag meteen naar Duitsland door.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2024 12:02 

Hardtraxx Veteran

Ja, als ze tweede worden dan wordt dat wel realiteit. Extended Defqon met een afterparty maandagavond in Düsseldorf, haha. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2024 13:46 

Hardtraxx Veteran

- 6-APB
- Pep
- X

Wat welke dag moet ik nog ff bedenken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2024 23:59 

Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
joostmakaay schreef:
Niet om het een of ander, maar waarom ga je (direct) de weg op in die situatie?

Ik ben niet zo bang aangelegd.

Geloof ik direct, maar kun je dat geval niet ff een halfuurtje chillen in plaats van andere (mogelijk) in gevaar brengen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 09:37 

Hardtraxx Veteran

joostmakaay schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
joostmakaay schreef:
Niet om het een of ander, maar waarom ga je (direct) de weg op in die situatie?

Ik ben niet zo bang aangelegd.

Geloof ik direct, maar kun je dat geval niet ff een halfuurtje chillen in plaats van andere (mogelijk) in gevaar brengen?

Heb nog even gewandeld. Weet het niet precies meer maar visuals was niet echt het probleem. Dat het cognitief wat mis ging merkte ik pas toen ik van de snelweg af ging en daadwerkelijk voor een stoplicht stond. Toen was ik al bijna thuis.

Remi schreef:
Ja, als ze tweede worden dan wordt dat wel realiteit. Extended Defqon met een afterparty maandagavond in Düsseldorf, haha. :surrender:

Sterkte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 11:31 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Microdosing ging één keer mis bij mij waardoor het bijna een volledige trip op m'n werk was. :thumbup:

Moet er niet denken als leraar om in deze situatie te belanden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 11:45 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Remi schreef:
Microdosing ging één keer mis bij mij waardoor het bijna een volledige trip op m'n werk was. :thumbup:

hahahah pfffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 14:07 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Remi schreef:

Of net wel. Vaak bu'j te bang
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 09:36 

Hardtraxx Elite

Hoe is het op de afters van Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 12:11 

Hardtraxx Addict

Aan eenieder die het hier over 6-APB heeft gehad en daarmee mijn nieuwsgierigheid heeft aangewakkerd, dank (L) Heb een prachtige dag gehad zaterdag. En natuurlijk speciale shoutout naar Remi voor extra advies. Nog even op de valreep 7 gram gekocht om even vooruit te kunnen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 14:37 

Hardtraxx Veteran

Geen probleem, neef. Er waren meerdere amigo's die er van genoten hebben. :lol:
Ik onbewust zelfs een extra dag. Dacht zondag een punt pep te nemen en vond het al tering hard branden. Daarna nog één genomen en toen zag ik op de achterkant van het zakje heel lichtjes nog in stift geschreven '6-APB'. Dat verklaarde een hoop... Wel een mooie middag gehad. Daarna bleek ook de ket nog eens miauw te zijn dus ben die dag twee keer de boot in gegaan.
Verder best netjes gehouden het weekend. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 14:43 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Dacht zondag een punt pep te nemen en vond het al tering hard branden. Daarna nog één genomen

:lol:

Ook een paar keer gehad, valt toch tegen als je ket pakt in plaats van coke/pep/3mmc. Doe nu altijd met zo'n Dymo LetraTag op kantoor wat stickers maken. Blijft dan goed zichtbaar op het zakje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 14:47 

Hardtraxx Elite

ik heb dit echt nooit voor elkaar gekregen :lol: ket is net glas scherven, heel anders dan 3mmc / pep / sos. Of zijn jullie dan al te wap om dat nog te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 14:59 

Hardtraxx Elite

Aan het eind van de dag in een donkere tent kun je je nog wel eens vergissen, haha. Goed fijngestampte 3MMC en (suiker)keta lijken dan behoorlijk op elkaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 15:15 

Hardtraxx Elite

Hahaha, lijkt me echt vreselijk. 2 puntjes ket en ik ben een kasplantje die niks meer begrijpt, laat staan op een feest pffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 10:14 

Hardtraxx Veteran

Op DQ ook weer 6-apb gedaan en helaas zoals altijd slaat het onwijs op mijn darmen, ik moet minimaal 3x schijten voordat de volle capsule echt begint. Bekend ook bij andere?

Voor het eerst ket gedaan op de after zaterdag, pff xd blij dat ik mijn tent vond (die 4 meter verderop stond)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 11:19 

Hardtraxxer

Mitch schreef:
Aan het eind van de dag in een donkere tent kun je je nog wel eens vergissen, haha. Goed fijngestampte 3MMC en (suiker)keta lijken dan behoorlijk op elkaar ;)

Eind van de avond met 1 oog dichtgeknepen proberen te achterhalen welk zakje ket is, is wel gewoon een vibe

Zaagkick schreef:
ket is net glas scherven

ligt aan de soort matsko
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 11:40 

Hardtraxx Elite

UptempoSoldaat0411 schreef:
Eind van de avond met 1 oog dichtgeknepen proberen te achterhalen welk zakje ket is, is wel gewoon een vibe

Jij snapt 't, maat! Wanneer gaan wij een keer feesten dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 12:36 

Hardtraxx Addict

Oh vraagje, bij m'n bestelling 6-APB kreeg ik ook gratis 4-MPD erbij. Heb al even online gezocht maar ben ook benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 13:09 

Hardtraxx Elite

Geen ervaring mee, maar wel het een en het ander over gelezen. "Opvolger" van 3-MMC, waar mensen al wel snel erg onrustig van worden en hartkloppingen krijgen. Lees vooral de nadelige effecten, niet kunnen slapen, onrustig/hartkloppingen, weinig euforie etc.

Op Drugsforum staan een aantal topics, neus hier eens rond zou ik zegen. Pas er goed mee op als je het wil doen, vooral met de hoeveelheid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 13:17 

Kraak... Piep...

Ah, gewoon de volgende in het rijtje dus nu 2-MMC en 3-CMC ook verboden gaan worden.

Kort gezegd, blijf er ver vandaan. Het is al vrij absurd als je moet zeggen dat 3-MMC vele malen "beter voor je" is dan die aftreksels. Dat terwijl 3-MMC al enorm neurotoxisch is t.o.v. bijv. 4-MMC.

Hoe vaker het een opvolger ergens van is, hoe slechter het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 13:23 

Hardtraxx Addict

Mitch schreef:
Geen ervaring mee, maar wel het een en het ander over gelezen. "Opvolger" van 3-MMC, waar mensen al wel snel erg onrustig van worden en hartkloppingen krijgen. Lees vooral de nadelige effecten, niet kunnen slapen, onrustig/hartkloppingen, weinig euforie etc.

Op Drugsforum staan een aantal topics, neus hier eens rond zou ik zegen. Pas er goed mee op als je het wil doen, vooral met de hoeveelheid :)

Thanks Mitch. :) Had daar al het een en ander gelezen, maar dacht ik gooi hier nog een balletje op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 13:51 

Hardtraxx Elite

Maar inderdaad, zoals Broken Balance zegt:
Broken Balance schreef:
Hoe vaker het een opvolger ergens van is, hoe slechter het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 18:48 

Hardtraxxer

Mitch schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:

Jij snapt 't, maat! Wanneer gaan wij een keer feesten dan?

Ik zie weinig leuke feesten op dees forum helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2024 11:19 

Hardtraxx Addict

Iemand hier die wel eens hooikoortstabletten heeft genomen als slaapmiddel na een feest? Ik word daar zelf altijd heel suf en moe van, dus ben benieuwd of zoiets helpt.
Vorige  1 ... 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic