Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Remi wrote: of ik ga maandag meteen naar Duitsland door.
xd
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Ja, als ze tweede worden dan wordt dat wel realiteit. Extended Defqon met een afterparty maandagavond in Düsseldorf, haha. :surrender:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
- 6-APB
- Pep
- X

Wat welke dag moet ik nog ff bedenken
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 11 days ago
Mark With A Tarrel wrote:
joostmakaay wrote: Niet om het een of ander, maar waarom ga je (direct) de weg op in die situatie?
Ik ben niet zo bang aangelegd.
Geloof ik direct, maar kun je dat geval niet ff een halfuurtje chillen in plaats van andere (mogelijk) in gevaar brengen?
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
joostmakaay wrote:
Mark With A Tarrel wrote:
joostmakaay wrote: Niet om het een of ander, maar waarom ga je (direct) de weg op in die situatie?
Ik ben niet zo bang aangelegd.
Geloof ik direct, maar kun je dat geval niet ff een halfuurtje chillen in plaats van andere (mogelijk) in gevaar brengen?
Heb nog even gewandeld. Weet het niet precies meer maar visuals was niet echt het probleem. Dat het cognitief wat mis ging merkte ik pas toen ik van de snelweg af ging en daadwerkelijk voor een stoplicht stond. Toen was ik al bijna thuis.
Remi wrote:Ja, als ze tweede worden dan wordt dat wel realiteit. Extended Defqon met een afterparty maandagavond in Düsseldorf, haha. :surrender:
Sterkte.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Remi wrote:Microdosing ging één keer mis bij mij waardoor het bijna een volledige trip op m'n werk was. :thumbup:
Moet er niet denken als leraar om in deze situatie te belanden :lol:
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Hekzitter wrote:
Remi wrote:Microdosing ging één keer mis bij mij waardoor het bijna een volledige trip op m'n werk was. :thumbup:
hahahah pfffff
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Hekzitter wrote:
Of net wel. Vaak bu'j te bang
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Hoe is het op de afters van Defqon?
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Aan eenieder die het hier over 6-APB heeft gehad en daarmee mijn nieuwsgierigheid heeft aangewakkerd, dank (L) Heb een prachtige dag gehad zaterdag. En natuurlijk speciale shoutout naar Remi voor extra advies. Nog even op de valreep 7 gram gekocht om even vooruit te kunnen. :cool:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Geen probleem, neef. Er waren meerdere amigo's die er van genoten hebben. :lol:
Ik onbewust zelfs een extra dag. Dacht zondag een punt pep te nemen en vond het al tering hard branden. Daarna nog één genomen en toen zag ik op de achterkant van het zakje heel lichtjes nog in stift geschreven '6-APB'. Dat verklaarde een hoop... Wel een mooie middag gehad. Daarna bleek ook de ket nog eens miauw te zijn dus ben die dag twee keer de boot in gegaan.
Verder best netjes gehouden het weekend. :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Remi wrote: Dacht zondag een punt pep te nemen en vond het al tering hard branden. Daarna nog één genomen
:lol:

Ook een paar keer gehad, valt toch tegen als je ket pakt in plaats van coke/pep/3mmc. Doe nu altijd met zo'n Dymo LetraTag op kantoor wat stickers maken. Blijft dan goed zichtbaar op het zakje :)
Hardtraxx Veteran
4420 posts member since 2023
last seen 8 minutes ago
ik heb dit echt nooit voor elkaar gekregen :lol: ket is net glas scherven, heel anders dan 3mmc / pep / sos. Of zijn jullie dan al te wap om dat nog te zien
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Aan het eind van de dag in een donkere tent kun je je nog wel eens vergissen, haha. Goed fijngestampte 3MMC en (suiker)keta lijken dan behoorlijk op elkaar ;)
Hardtraxx Veteran
4420 posts member since 2023
last seen 8 minutes ago
Hahaha, lijkt me echt vreselijk. 2 puntjes ket en ik ben een kasplantje die niks meer begrijpt, laat staan op een feest pffff
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Op DQ ook weer 6-apb gedaan en helaas zoals altijd slaat het onwijs op mijn darmen, ik moet minimaal 3x schijten voordat de volle capsule echt begint. Bekend ook bij andere?

Voor het eerst ket gedaan op de after zaterdag, pff xd blij dat ik mijn tent vond (die 4 meter verderop stond)
Hardtraxxer
Mitch wrote:Aan het eind van de dag in een donkere tent kun je je nog wel eens vergissen, haha. Goed fijngestampte 3MMC en (suiker)keta lijken dan behoorlijk op elkaar ;)
Eind van de avond met 1 oog dichtgeknepen proberen te achterhalen welk zakje ket is, is wel gewoon een vibe
Zaagkick wrote:ket is net glas scherven
ligt aan de soort matsko
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
UptempoSoldaat0411 wrote: Eind van de avond met 1 oog dichtgeknepen proberen te achterhalen welk zakje ket is, is wel gewoon een vibe
Jij snapt 't, maat! Wanneer gaan wij een keer feesten dan?
Hardtraxx Addict
last seen 9 hours ago
Oh vraagje, bij m'n bestelling 6-APB kreeg ik ook gratis 4-MPD erbij. Heb al even online gezocht maar ben ook benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft?
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Geen ervaring mee, maar wel het een en het ander over gelezen. "Opvolger" van 3-MMC, waar mensen al wel snel erg onrustig van worden en hartkloppingen krijgen. Lees vooral de nadelige effecten, niet kunnen slapen, onrustig/hartkloppingen, weinig euforie etc.

Op Drugsforum staan een aantal topics, neus hier eens rond zou ik zegen. Pas er goed mee op als je het wil doen, vooral met de hoeveelheid :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ah, gewoon de volgende in het rijtje dus nu 2-MMC en 3-CMC ook verboden gaan worden.

Kort gezegd, blijf er ver vandaan. Het is al vrij absurd als je moet zeggen dat 3-MMC vele malen "beter voor je" is dan die aftreksels. Dat terwijl 3-MMC al enorm neurotoxisch is t.o.v. bijv. 4-MMC.

Hoe vaker het een opvolger ergens van is, hoe slechter het is.
Hardtraxx Addict
last seen 9 hours ago
Mitch wrote:Geen ervaring mee, maar wel het een en het ander over gelezen. "Opvolger" van 3-MMC, waar mensen al wel snel erg onrustig van worden en hartkloppingen krijgen. Lees vooral de nadelige effecten, niet kunnen slapen, onrustig/hartkloppingen, weinig euforie etc.

Op Drugsforum staan een aantal topics, neus hier eens rond zou ik zegen. Pas er goed mee op als je het wil doen, vooral met de hoeveelheid :)
Thanks Mitch. :) Had daar al het een en ander gelezen, maar dacht ik gooi hier nog een balletje op.
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Maar inderdaad, zoals Broken Balance zegt:
Broken Balance wrote:Hoe vaker het een opvolger ergens van is, hoe slechter het is.
Hardtraxxer
Mitch wrote:
UptempoSoldaat0411 wrote: Eind van de avond met 1 oog dichtgeknepen proberen te achterhalen welk zakje ket is, is wel gewoon een vibe
Jij snapt 't, maat! Wanneer gaan wij een keer feesten dan?
Ik zie weinig leuke feesten op dees forum helaas
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Iemand hier die wel eens hooikoortstabletten heeft genomen als slaapmiddel na een feest? Ik word daar zelf altijd heel suf en moe van, dus ben benieuwd of zoiets helpt.