Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Zeker interessant ja! :)
UptempoSoldaat0411 wrote:Vooral sick hoe laaggedoseerd LSD zegels zijn geworden, terwijl d'n delert over het algemeen redelijk opschept met hoe sterk hun spul is. Leve 1P!
Dit is ook de reden waarom ik het nog nooit gedaan heb, lastig om hier goed spul voor te vinden. Terwijl we eigenlijk vrij gemakkelijk aan alle andere drugs van goede kwaliteit kunnen komen.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Thanks voor het delen soldaat, leuk om te lezen :)
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Mitch wrote:Zeker interessant ja! :)
UptempoSoldaat0411 wrote:Vooral sick hoe laaggedoseerd LSD zegels zijn geworden, terwijl d'n delert over het algemeen redelijk opschept met hoe sterk hun spul is. Leve 1P!
Dit is ook de reden waarom ik het nog nooit gedaan heb, lastig om hier goed spul voor te vinden. Terwijl we eigenlijk vrij gemakkelijk aan alle andere drugs van goede kwaliteit kunnen komen.
Daarom 1p neefje
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
UptempoSoldaat0411 wrote:
Mitch wrote:Zeker interessant ja! :)
Daarom 1p neefje
Ja, wellicht dat eens proberen. Jij al ervaring mee dus? :)
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Ik heb ook nog 1P liggen. Naar wat ik eens begreep komt dat overeen met zo'n 3 tabletjes 2C-B qua sterkte maar met iets meer LSD-diepgang. Ben er ook erg benieuwd naar, ligt al jaren te verstoffen maar moet toch eens genuttigd worden.
Hardtraxxer
1P-LSD is exact hetzelfde als normale LSD :P. Chille is dat het dus gewoon in een gecontroleerde 'legale' omgeving wordt gemaakt waardoor je zeker bent van de dosis
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Remi wrote:Ik heb ook nog 1P liggen. Naar wat ik eens begreep komt dat overeen met zo'n 3 tabletjes 2C-B qua sterkte maar met iets meer LSD-diepgang. Ben er ook erg benieuwd naar, ligt al jaren te verstoffen maar moet toch eens genuttigd worden.
Ideale startdosis voor jou dan, maat!
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Daarom. Overigens starten we de sesh altijd met een shotje wodka o.i.d., voor de extra kick. In het verleden deden we dit altijd met pure absinth en dat zorgde gegarandeerd voor een mooie avond dus dit hebben we er maar ingehouden, haha.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Remi wrote:Daarom. Overigens starten we de sesh altijd met een shotje wodka o.i.d., voor de extra kick. In het verleden deden we dit altijd met pure absinth en dat zorgde gegarandeerd voor een mooie avond dus dit hebben we er maar ingehouden, haha.
Dit doet mij denken aan onze 2cb tradities.
Tijdens de trip pakken we het "Jezus Water" erbij en nemen we allemaal een slok pure Bacardi. Het water van Jezus gaat een aantal keer per avond rond en aan het einde van de trip blijkt meestal dat er in totaal misschien 2 slokken uit zijn.

Daarnaast dansen we ook altijd een rondje om een tafel, bar of biljart met het nummer The Riddle van Gigi Di'Agostino, lijkt net of dat we in een cult/sekte veranderen als we een trip avond hebben.

Laatste keer dateert van 2020 ergens in de lockdown, zou t nog altijd wel eens willen doen.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
1P is daarom ook zeer geschikt voor microdose. Weet je precies waar je aan toe bent. Heeft mij echt heel erg geholpen even 'verder' te komen in het leven toen ik het gevoel had dat ik stilstond. mochten mensen interesse hebben wil ik hier best wel wat meer over delen
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Jordi wrote:1P is daarom ook zeer geschikt voor microdose. Weet je precies waar je aan toe bent. Heeft mij echt heel erg geholpen even 'verder' te komen in het leven toen ik het gevoel had dat ik stilstond. mochten mensen interesse hebben wil ik hier best wel wat meer over delen
Graag! Vind ik altijd erg interessant, mag ook per PM eventueel! :)
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Ja hook me up. Wil na de zomer weer gaan microdosen maar twijfel nog waarmee. Truffels, LSD of iets anders. Truffels beviel me toen wel, was volgens mij deze: https://funcaps.nl/microdosing-pack-mag ... ffels.html
Ik neem aan dat dat gewoon gepost mag worden...
Hardtraxxer
M'n huisgenootje is ook helemaal fan van microdosen. Heb het zelf wel eens geprobeerd maar kwam er niet echt lekker in ofzo, net wat te wazig. Denk ook dat ik het niet gestructureerd genoeg deed achteraf
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Beter gewoon macrodosen maatje
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Rickzel wrote:Beter gewoon macrodosen maatje
:worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Microdosing ging één keer mis bij mij waardoor het bijna een volledige trip op m'n werk was. :thumbup:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Jordi wrote:1P is daarom ook zeer geschikt voor microdose. Weet je precies waar je aan toe bent. Heeft mij echt heel erg geholpen even 'verder' te komen in het leven toen ik het gevoel had dat ik stilstond. mochten mensen interesse hebben wil ik hier best wel wat meer over delen
Hier mag je mij ook wel wat meer over vertellen als je wilt :) .
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Remi wrote:Microdosing ging één keer mis bij mij waardoor het bijna een volledige trip op m'n werk was. :thumbup:
Pff same here haha. Zat in een meeting in Zoetermeer en zag de gezichten om me heen ineens wel heel kleurrijk worden. Op de weg terug naar Utrecht snapte ik het concept stoplichten en voorrangsregels niet meer xd
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Lekker man. Spreek je er nog wel over.
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Jongens gooi die misbruik plannen voor defqon maar erin.

Zelf ga ik:Donderdag nuchter Wie hou ik voor de gein wordt gewoon pep, Vrijdag pep, Zaterdag Xtc 320 mg getest :surrender: , Zondag beetje pep.
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 11 days ago
Mark With A Tarrel wrote:
Remi wrote:Microdosing ging één keer mis bij mij waardoor het bijna een volledige trip op m'n werk was. :thumbup:
Pff same here haha. Zat in een meeting in Zoetermeer en zag de gezichten om me heen ineens wel heel kleurrijk worden. Op de weg terug naar Utrecht snapte ik het concept stoplichten en voorrangsregels niet meer xd
Niet om het een of ander, maar waarom ga je (direct) de weg op in die situatie?
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Lennard95 wrote:Jongens gooi die misbruik plannen voor defqon maar erin.

Zelf ga ik:Donderdag nuchter Wie hou ik voor de gein wordt gewoon pep, Vrijdag pep, Zaterdag Xtc 320 mg getest :surrender: , Zondag beetje pep.
Waarom doe je eerst pep, dan xtc en dan weer pep? Zou eerst xtc doen en dan peppen de dagen er na.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Ik ga donderdag sowieso nuchter van drank en drugs en daarna even zien. Ik ga het Nederlands Elftal volgen tijdens de volgende rondes dit EK en er bestaat een kans dat het tijdens Defqon is of de maandag er na, dus afhankelijk van de speeldag ben ik er misschien een dag niet of ik ga maandag meteen naar Duitsland door. Dat bepaalt best de planning, haha.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
joostmakaay wrote: Niet om het een of ander, maar waarom ga je (direct) de weg op in die situatie?
Ik ben niet zo bang aangelegd.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Vaak ben je te bang maar soms ben je niet bang genoeg blijkbaar