Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1182, 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2024 08:38 

Hardtraxx Elite

Zeker interessant ja! :)

UptempoSoldaat0411 schreef:
Vooral sick hoe laaggedoseerd LSD zegels zijn geworden, terwijl d'n delert over het algemeen redelijk opschept met hoe sterk hun spul is. Leve 1P!

Dit is ook de reden waarom ik het nog nooit gedaan heb, lastig om hier goed spul voor te vinden. Terwijl we eigenlijk vrij gemakkelijk aan alle andere drugs van goede kwaliteit kunnen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2024 08:57 

Hardtraxx Addict

Thanks voor het delen soldaat, leuk om te lezen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2024 09:01 

Hardtraxxer

Mitch schreef:

Vooral sick hoe laaggedoseerd LSD zegels zijn geworden, terwijl d'n delert over het algemeen redelijk opschept met hoe sterk hun spul is. Leve 1P!

Dit is ook de reden waarom ik het nog nooit gedaan heb, lastig om hier goed spul voor te vinden. Terwijl we eigenlijk vrij gemakkelijk aan alle andere drugs van goede kwaliteit kunnen komen.

Daarom 1p neefje
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2024 09:10 

Hardtraxx Elite

Mitch schreef:

Daarom 1p neefje

Ja, wellicht dat eens proberen. Jij al ervaring mee dus? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2024 10:31 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook nog 1P liggen. Naar wat ik eens begreep komt dat overeen met zo'n 3 tabletjes 2C-B qua sterkte maar met iets meer LSD-diepgang. Ben er ook erg benieuwd naar, ligt al jaren te verstoffen maar moet toch eens genuttigd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2024 10:45 

Hardtraxxer

1P-LSD is exact hetzelfde als normale LSD :P. Chille is dat het dus gewoon in een gecontroleerde 'legale' omgeving wordt gemaakt waardoor je zeker bent van de dosis
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2024 10:55 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Ik heb ook nog 1P liggen. Naar wat ik eens begreep komt dat overeen met zo'n 3 tabletjes 2C-B qua sterkte maar met iets meer LSD-diepgang. Ben er ook erg benieuwd naar, ligt al jaren te verstoffen maar moet toch eens genuttigd worden.

Ideale startdosis voor jou dan, maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2024 10:57 

Hardtraxx Veteran

Daarom. Overigens starten we de sesh altijd met een shotje wodka o.i.d., voor de extra kick. In het verleden deden we dit altijd met pure absinth en dat zorgde gegarandeerd voor een mooie avond dus dit hebben we er maar ingehouden, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2024 00:36 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Daarom. Overigens starten we de sesh altijd met een shotje wodka o.i.d., voor de extra kick. In het verleden deden we dit altijd met pure absinth en dat zorgde gegarandeerd voor een mooie avond dus dit hebben we er maar ingehouden, haha.

Dit doet mij denken aan onze 2cb tradities.
Tijdens de trip pakken we het "Jezus Water" erbij en nemen we allemaal een slok pure Bacardi. Het water van Jezus gaat een aantal keer per avond rond en aan het einde van de trip blijkt meestal dat er in totaal misschien 2 slokken uit zijn.

Daarnaast dansen we ook altijd een rondje om een tafel, bar of biljart met het nummer The Riddle van Gigi Di'Agostino, lijkt net of dat we in een cult/sekte veranderen als we een trip avond hebben.

Laatste keer dateert van 2020 ergens in de lockdown, zou t nog altijd wel eens willen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2024 01:10 

Hardtraxx Veteran

1P is daarom ook zeer geschikt voor microdose. Weet je precies waar je aan toe bent. Heeft mij echt heel erg geholpen even 'verder' te komen in het leven toen ik het gevoel had dat ik stilstond. mochten mensen interesse hebben wil ik hier best wel wat meer over delen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2024 08:19 

Hardtraxx Elite

Jordi schreef:
1P is daarom ook zeer geschikt voor microdose. Weet je precies waar je aan toe bent. Heeft mij echt heel erg geholpen even 'verder' te komen in het leven toen ik het gevoel had dat ik stilstond. mochten mensen interesse hebben wil ik hier best wel wat meer over delen

Graag! Vind ik altijd erg interessant, mag ook per PM eventueel! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2024 10:20 

Hardtraxx Veteran

Ja hook me up. Wil na de zomer weer gaan microdosen maar twijfel nog waarmee. Truffels, LSD of iets anders. Truffels beviel me toen wel, was volgens mij deze: https://funcaps.nl/microdosing-pack-mag ... ffels.html
Ik neem aan dat dat gewoon gepost mag worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2024 10:32 

Hardtraxxer

M'n huisgenootje is ook helemaal fan van microdosen. Heb het zelf wel eens geprobeerd maar kwam er niet echt lekker in ofzo, net wat te wazig. Denk ook dat ik het niet gestructureerd genoeg deed achteraf
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2024 12:27 

Hardtraxx Veteran

Beter gewoon macrodosen maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2024 13:10 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Beter gewoon macrodosen maatje

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2024 13:41 

Hardtraxx Veteran

Microdosing ging één keer mis bij mij waardoor het bijna een volledige trip op m'n werk was. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2024 14:11 

Hardtraxx Elite

Jordi schreef:

Hier mag je mij ook wel wat meer over vertellen als je wilt :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2024 21:56 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Microdosing ging één keer mis bij mij waardoor het bijna een volledige trip op m'n werk was. :thumbup:

Pff same here haha. Zat in een meeting in Zoetermeer en zag de gezichten om me heen ineens wel heel kleurrijk worden. Op de weg terug naar Utrecht snapte ik het concept stoplichten en voorrangsregels niet meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2024 22:03 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:

Lekker man. Spreek je er nog wel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2024 14:24 

Hardtraxx Elite

Jongens gooi die misbruik plannen voor defqon maar erin.

Zelf ga ik:Donderdag nuchter Wie hou ik voor de gein wordt gewoon pep, Vrijdag pep, Zaterdag Xtc 320 mg getest :surrender: , Zondag beetje pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2024 01:31 

Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Remi schreef:

Pff same here haha. Zat in een meeting in Zoetermeer en zag de gezichten om me heen ineens wel heel kleurrijk worden. Op de weg terug naar Utrecht snapte ik het concept stoplichten en voorrangsregels niet meer xd

Niet om het een of ander, maar waarom ga je (direct) de weg op in die situatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2024 09:56 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Jongens gooi die misbruik plannen voor defqon maar erin.

Zelf ga ik:Donderdag nuchter Wie hou ik voor de gein wordt gewoon pep, Vrijdag pep, Zaterdag Xtc 320 mg getest :surrender: , Zondag beetje pep.

Waarom doe je eerst pep, dan xtc en dan weer pep? Zou eerst xtc doen en dan peppen de dagen er na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2024 09:57 

Hardtraxx Veteran

Ik ga donderdag sowieso nuchter van drank en drugs en daarna even zien. Ik ga het Nederlands Elftal volgen tijdens de volgende rondes dit EK en er bestaat een kans dat het tijdens Defqon is of de maandag er na, dus afhankelijk van de speeldag ben ik er misschien een dag niet of ik ga maandag meteen naar Duitsland door. Dat bepaalt best de planning, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2024 10:51 

Hardtraxx Veteran

joostmakaay schreef:
Niet om het een of ander, maar waarom ga je (direct) de weg op in die situatie?

Ik ben niet zo bang aangelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2024 10:56 

Hardtraxx Addict

Vaak ben je te bang maar soms ben je niet bang genoeg blijkbaar
Vorige  1 ... 1182, 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic