Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186, 1187 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 10:58 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
En daar neem je er 2,5 van :oh: ? Dan praat je in 4D

:lol: :lol: :lol: :lol:
deze comment
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 11:06 

Hardtraxxer

25mg totaal he, niet per pil. Is te doen maar wel een flinke ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 11:14 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Remi schreef:
We hebben nu deze liggen, dus als die testbevindingen kloppen in totaal zo'n 25mg. https://en.saferparty.ch/warnungen/plus ... c-b-140323

Wij hebben wel eens avonden gehad dat er 6 tot 7 2cb pillen worden genomen. Das een extreme, maar 'normaal' geeft ons de vetste ervaring obv 4 of 5 per avond; 2,5 of 3 start en 1,5 tot 2 erbij. Verschil met 6 of 7 was een 3e keer nemen ipv 2 in totaal.

Uiteindelijk blijkt dat als je brein zijn max heeft afgegeven qua effecten en ervaring, meer nemen ook niet voor meer 'output' zorgt zeg maar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 11:22 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Remi schreef:
We hebben nu deze liggen, dus als die testbevindingen kloppen in totaal zo'n 25mg. https://en.saferparty.ch/warnungen/plus ... c-b-140323

Baas boven baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 11:41 

Hardtraxx Addict

wat vinden jullie van 2cb?
is dat beetje top tier qua ervaring?
heb het nog nooit geprobeerd, spreekt me wel aan.

Daarnaast de vraag, wat is jullie favo drug qua ervaring, los van de kater die er bij kan hangen, dus echt alleen op het moment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 11:48 

Hardtraxxer

Zeker leuk om keer te proberen. Heb nu zelf wel dat ik elke keer na 2 uur heb van ''ja ik weet het nu wel wil nu weer normaal zijn''.

Vetste ervaring was lsd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 12:06 

Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:

Daarnaast de vraag, wat is jullie favo drug qua ervaring, los van de kater die er bij kan hangen, dus echt alleen op het moment?

2cb: Groot fan van in thuissetting of bij de tent, vrienden hebben het gedaan met endshow DQ op zondag maar dat zie ik mijzelf nooit doen

Truffels! Het feit dat dit 100% natuurlijk is maakt het voor mij nog specialer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 13:11 

Kraak... Piep...

billieb15 schreef:

Geweldig, een van de beste dingen die er is.

Vrij stuurbare tripdrug met een lichte seretonine afgave. Als je normaal doseert blijf je ook wel redelijk bij de les, ben zelf geen fan van enorme visuele vervormingen, diep in een trip zitten of in het derde daluniversum zitten. Heb met vrienden echt de mooiste herinneringen aan trips op 2cb. Vooral omdat alles enorm grappig isen alles een ademend filter heeft. Je voelt jezelf net weer een kleuter tijdens zo'n trip. Maar dosering en setting (net als met al het trippen) blijft belangrijk voor wat je wilt.

Muzikaal kan het ook echt heel nice zijn (maar alleen nog op techno gedaan), maar in groepsverband is het echt lachen geblazen.

Ik heb het wel op de eindshow ook op Defqon.1 gehad, en dat was echt een geweldige ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 13:27 

Hardtraxx Elite

billieb15 schreef:

Erg leuk om (eens in de zoveel tijd) te doen! Voor mij zeker met een wat lagere dosis (12-20 mg totaal), is het echt gegarandeerd heel de avond lachen! Wel in een vertrouwde omgeving, waar iedereen het doet. Verder wel met ErikZ eens:

ErikZ schreef:
2cb: Groot fan van in thuissetting of bij de tent, vrienden hebben het gedaan met endshow DQ op zondag maar dat zie ik mijzelf nooit doen

billieb15 schreef:

Op feesten: GHB + speed! :loving:
Thuis/bij vrienden: 2C-B
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 13:35 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Remi schreef:

Haha. Ik knal er (samen met Remi) eigenlijk ook altijd wel 2,5 stuks in als startdosis. Niet omdat een ander het doet, maar omdat het voor mij een fijne ervaring geeft. Eerste keer begonnen met 1 en daar merkte ik niks van. Toen 1,5 en ook niet echt iets. Rond de 2,5 bleek voor mij persoonlijk de juiste dosering te zijn en dan voel ik het wel, ja. Je moet het natuurlijk ook wel een beetje merken dat je iets naar binnen gooit. En dan nog heb ik dan het idee dat ik nog wat meer / dieper wil gaan. Qua redose ook wel rond de 1 - 1,5 er bij (en soms wel 2 keer), maar dit is hem ook vaak net niet helemaal. Ondertussen trouwens al wel een jaar of 2 a 3 geleden dat ik het voor het laatst heb gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 14:09 

Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:
Haha. Ik knal er (samen met Remi) eigenlijk ook altijd wel 2,5 stuks in als startdosis.

De gebroeders zitten op een heel ander level
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 14:27 

Hardtraxxer

billieb15 schreef:

UptempoSoldaat0411 schreef:
Zeker leuk om keer te proberen. Heb nu zelf wel dat ik elke keer na 2 uur heb van ''ja ik weet het nu wel wil nu weer normaal zijn''.

Vetste ervaring was lsd

Idem. Ervaar dat als een intensere versie van 2cb, waarbij de wereld om je heen nog meer vervormt en je ook dieper in jezelf kan keren. Fantastisch als je het in een omgeving met mooie natuur gebruikt. Gevaar is echter wel dat je ~ 12 uur aan de effecten vast zit (de piek duurt een paar uur) en het voor sommigen overweldigend kan zijn.

ErikZ schreef:
Dan praat je in 4D

Als je zin hebt om naar een compleet andere realiteit geschoten te worden kan je ook altijd aan een giftige kikker likken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 15:44 

Hardtraxx Addict

Was nieuwsgierig over die likkende kikker, maar die filmpjes zijn insane.
Dan heb je ze echt niet meer alle 24 in n kratje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 09:00 

Hardtraxx Veteran

2c-b op een feest deed ik in het verleden wel vaker. Jaarlijks tijdens de Defqon closing op zondag maar tegenwoordig wel eens een half tabletje bij de 6-APB op techno en da's genieten geblazen. Zeker in een lage dosis op een feest is het goed te sturen en is het eerder mild mdma-effect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 11:20 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Vrijdag weer eens 2C-B doen :D

Tijdje terug had Ramon een Spotify playlist gestuurd hier, die was erg goed. Iemand nog suggesties voor de muziek tijdens de 2C-B trip?

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 11:31 

Hardtraxxer

dromen na een gek weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 11:38 

Hardtraxx Veteran

^ Classic.

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 13:11 

Hardtraxx Elite

:lol:
Zal er vanavond eens wat op zetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 13:34 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 14:06 

Hardtraxx Veteran

Ik ga daar echt zo moker slecht op, vooral als het heel grimmig wordt. Doe mij maar gewoon peace, love, happiness en allemaal vrolijke dingetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 14:50 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Ik ga daar echt zo moker slecht op, vooral als het heel grimmig wordt.

Dat snap ik na 3.5 2C-B pillen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 15:31 

Hardtraxx Veteran

Is het dan niet 7C-B?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 15:38 

Hardtraxx Elite

Mark With A Tarrel schreef:
Is het dan niet 7C-B?

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2024 13:00 

Hardtraxxer

Remi schreef:
vooral als het heel grimmig wordt.

Dit is toch echt afhankelijk van je eigen mindset :P en staat (naar mijn mening en ervaring) los van de hoeveelheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2024 23:13 

Hardtraxxer

Annual Report 2023 Drugs Information and Monitoring System (DIMS) van Trimbos
https://www.trimbos.nl/wp-content/uploa ... 023-EN.pdf

Best lachen om te zien. Vooral sick hoe laaggedoseerd LSD zegels zijn geworden, terwijl d'n delert over het algemeen redelijk opschept met hoe sterk hun spul is. Leve 1P!
Vorige  1 ... 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186, 1187 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic