Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1180, 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2024 18:25 

Hardtraxxer

Paling schreef:
Bovenstaande berichten klinken allemaal wel gezellig, mogelijk dat ik de zaterdag van Defqon het ook maar eens een kans geef. Is de dosering van Sjaak aan te raden (incl re-dose) voor een eerste keer of raden jullie aan wat voorzichtiger te doen? Weeg zo'n 85 kg momenteel mocht dat belangrijk zijn

Moet wel erbij zeggen dat ik het zelf uiteindelijk niet nog een keer ga doen. :P Ik miste persoonlijk net effe een "kick", net effe de energie die bij een pep/3-mmc er wel is. Het effect gaat net als bij MDMA/XTC ook golvend op en neer, en met dat golvende effect merkte ik wel dat ik me om de zoveel minuten best nuchter voelde, en dan ineens weer vol erin ging (maar wel helder bleef van geest, soms eigenlijk net iets te helder zoals Riiss ook beschrijft).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2024 19:14 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
doe zelf altijd een capsule van 180mg en daarna capsules MDMA bijnemen.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 08:43 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 09:27 

Hardtraxxer

Hoeveel gooi je in die capsules M dan? Lees beetje gemixte verhalen erover. Klinkt wel relaxed maar ook betje eng ofzo idkkkk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 10:03 

Hardtraxx Veteran

Dat verschilt wel eens maar over het algemeen 100 tot 120mg en dan neem ik er 2. Heel soms nog een derde om het net nog even een uurtje of 2 te rekken maar dan is dat meestal de helft van de dosering.
Na inname van de 6-APB wacht ik 5 tot 6 uurtjes, zo lang ben ik er wel zoet mee, en dan neem ik die M er achteraan. Niet te snel droppen want soms zit je nog wel een beetje op een piek en dan sta je flink te koekeloeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2024 10:09 

Hardtraxxer

poh dan ga ik wel goed wappa hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2024 11:43 

Hardtraxxer

Citaat:
Afteren Podcast

Uitgaan. Het is een simpele formule met ontelbaar veel uitkomsten. Vermenigvuldig de nacht met muziek (of iets anders) en drank (of iets anders), en reken maar dat het gelijk staat aan goede verhalen.

In Afteren verlenen Justin Verkijk en Nellie Benner alleen toegang op hun afterparty, aan gasten die bereid zijn dat ene legendarische verhaal te vertellen dat ze wél hebben kunnen onthouden.

https://open.spotify.com/episode/52udA8 ... a576b34e6e

goed hoor dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2024 11:53 

Hardtraxx Elite

UptempoSoldaat0411 schreef:
Citaat:
Afteren Podcast

Uitgaan. Het is een simpele formule met ontelbaar veel uitkomsten. Vermenigvuldig de nacht met muziek (of iets anders) en drank (of iets anders), en reken maar dat het gelijk staat aan goede verhalen.

In Afteren verlenen Justin Verkijk en Nellie Benner alleen toegang op hun afterparty, aan gasten die bereid zijn dat ene legendarische verhaal te vertellen dat ze wél hebben kunnen onthouden.

https://open.spotify.com/episode/52udA8 ... a576b34e6e

goed hoor dit

Zal 'm eens luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2024 13:24 

Hardtraxx Addict

Had hoge verwachtingen van die podcast maar vond de eerste aflevering niet heel boeiend :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2024 14:30 

Hardtraxxer

Het is toch gewoon precies de omschrijving?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2024 10:16 

Hardtraxx Addict

Had een iets spannender verhaal verwacht dan een waterpas deepthroaten en een after bij iemand van Di-Rect (waar Justin het al 10 keer eerder over heeft gehad). Misschien dat het ook aan de gast ligt, hoop dat er ook wat mensen uit "onze" industrie langskomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2024 11:43 

Hardtraxxer

Denk niet dat Justin en Nellie Wavesynthesizerzzzzz ofzo gaan uitnodigen man. Maar snap je punt wel, is ook leuker als je de personen kent
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 09:00 

Hardtraxx Addict

Sorry, wellicht wat verwarrend, maar met "onze industrie" bedoelde ik meer algemeen elektronische muziek. Paar namen die ook bij Bakkie Bakkie hebben gezeten bijvoorbeeld :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2024 10:20 

Hardtraxxer

Is al goed broeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2024 09:02 

Hardtraxx Elite

Vrijdag weer eens 2C-B doen :D

Tijdje terug had Ramon een Spotify playlist gestuurd hier, die was erg goed. Iemand nog suggesties voor de muziek tijdens de 2C-B trip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2024 09:41 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Vrijdag weer eens 2C-B doen :D

Tijdje terug had Ramon een Spotify playlist gestuurd hier, die was erg goed. Iemand nog suggesties voor de muziek tijdens de 2C-B trip?

Mijn playlist ervoor :) https://soundcloud.com/dj-equinox/sets/trip-1
En deze eigenlijk om te starten: https://soundcloud.com/eelke-kleijn/out ... /sets/trip
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2024 11:24 

Hardtraxxer

Ik heb zelf altijd bij 2cb dat ik erg melig word en niet echt, in tegenstelling tot truffels/lsd, de diepte op wil zoeken ofzo. Dan is zoiets prachtig om beetje op te ''pfffff-en''

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2024 14:44 

Hardtraxx Elite

Ik heb zelf altijd bij 2cb dat ik erg melig word en niet echt, in tegenstelling tot truffels/lsd, de diepte op wil zoeken ofzo.

Ja, dat heb ik ook. Gegarandeerd een flinke lachkick, maar dan is het ook wel leuk om wat te experimenteren met muziek, haha. Thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2024 15:41 

Hardtraxxer

Oja en deze zijn mooi. De texturen van de natuur zijn erg fraai dan. Ook wel lekker spacey muziek, vooral 2e

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 09:41 

Hardtraxx Veteran

Ik heb zelf altijd bij 2cb dat ik erg melig word en niet echt, in tegenstelling tot truffels/lsd, de diepte op wil zoeken ofzo.

Ik nam er volgens mij altijd 2,5 om te starten en na een uur of 2 a 3 nog één er bij. De opkomst is vrij 'heftig', volledige chaos en wat melig maar daarna lig ik wel gestrekt op een matras, hoor. Dan is er niet heel veel communicatie en lachen bij mij bij, ik wil voornamelijk juist genieten, zweven en dromen. Ik vind het dan ook altijd erg irritant als de mensen om me heen heel druk worden enzo, laat me lekker a.u.b.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 10:01 

Hardtraxx Elite

2,5 van hoeveel mg? xd

Gaan er morgen ook meer in om een leuke avond te hebben en flink te lachen, dus begin met een hele van 12mg, later misschien nog een halve of hele bijnemen of wat keta er bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 10:23 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
2,5 van hoeveel mg? xd

Gaan er morgen ook meer in om een leuke avond te hebben en flink te lachen, dus begin met een hele van 12mg, later misschien nog een halve of hele bijnemen of wat keta er bij :)

In een muzikaal epos werd ooit gevraagd: ''Haben wir noch Peps dabei?''
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 10:33 

Hardtraxx Veteran

We hebben nu deze liggen, dus als die testbevindingen kloppen in totaal zo'n 25mg. https://en.saferparty.ch/warnungen/plus ... c-b-140323
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 10:39 

Hardtraxx Elite

Ah, de gele Pikachu! Die hebben we de vorige keer gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 10:57 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
We hebben nu deze liggen, dus als die testbevindingen kloppen in totaal zo'n 25mg. https://en.saferparty.ch/warnungen/plus ... c-b-140323

En daar neem je er 2,5 van :oh: ? Dan praat je in 4D
Vorige  1 ... 1180, 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic