Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 9 minutes ago
Paling wrote:Bovenstaande berichten klinken allemaal wel gezellig, mogelijk dat ik de zaterdag van Defqon het ook maar eens een kans geef. Is de dosering van Sjaak aan te raden (incl re-dose) voor een eerste keer of raden jullie aan wat voorzichtiger te doen? Weeg zo'n 85 kg momenteel mocht dat belangrijk zijn
Moet wel erbij zeggen dat ik het zelf uiteindelijk niet nog een keer ga doen. :P Ik miste persoonlijk net effe een "kick", net effe de energie die bij een pep/3-mmc er wel is. Het effect gaat net als bij MDMA/XTC ook golvend op en neer, en met dat golvende effect merkte ik wel dat ik me om de zoveel minuten best nuchter voelde, en dan ineens weer vol erin ging (maar wel helder bleef van geest, soms eigenlijk net iets te helder zoals Riiss ook beschrijft).
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Remi wrote: doe zelf altijd een capsule van 180mg en daarna capsules MDMA bijnemen.
Image
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Image
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Hoeveel gooi je in die capsules M dan? Lees beetje gemixte verhalen erover. Klinkt wel relaxed maar ook betje eng ofzo idkkkk
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Dat verschilt wel eens maar over het algemeen 100 tot 120mg en dan neem ik er 2. Heel soms nog een derde om het net nog even een uurtje of 2 te rekken maar dan is dat meestal de helft van de dosering.
Na inname van de 6-APB wacht ik 5 tot 6 uurtjes, zo lang ben ik er wel zoet mee, en dan neem ik die M er achteraan. Niet te snel droppen want soms zit je nog wel een beetje op een piek en dan sta je flink te koekeloeren.
Hardtraxxer
poh dan ga ik wel goed wappa hoor
Hardtraxxer
Afteren Podcast

Uitgaan. Het is een simpele formule met ontelbaar veel uitkomsten. Vermenigvuldig de nacht met muziek (of iets anders) en drank (of iets anders), en reken maar dat het gelijk staat aan goede verhalen.

In Afteren verlenen Justin Verkijk en Nellie Benner alleen toegang op hun afterparty, aan gasten die bereid zijn dat ene legendarische verhaal te vertellen dat ze wél hebben kunnen onthouden.
View on Spotify

goed hoor dit
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 24 days ago
UptempoSoldaat0411 wrote:
Afteren Podcast

Uitgaan. Het is een simpele formule met ontelbaar veel uitkomsten. Vermenigvuldig de nacht met muziek (of iets anders) en drank (of iets anders), en reken maar dat het gelijk staat aan goede verhalen.

In Afteren verlenen Justin Verkijk en Nellie Benner alleen toegang op hun afterparty, aan gasten die bereid zijn dat ene legendarische verhaal te vertellen dat ze wél hebben kunnen onthouden.
View on Spotify

goed hoor dit
Zal 'm eens luisteren :)
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 12 hours ago
Had hoge verwachtingen van die podcast maar vond de eerste aflevering niet heel boeiend :/
Hardtraxxer
Het is toch gewoon precies de omschrijving?
Hardtraxx Addict
last seen 12 hours ago
Had een iets spannender verhaal verwacht dan een waterpas deepthroaten en een after bij iemand van Di-Rect (waar Justin het al 10 keer eerder over heeft gehad). Misschien dat het ook aan de gast ligt, hoop dat er ook wat mensen uit "onze" industrie langskomen :)
Hardtraxxer
Denk niet dat Justin en Nellie Wavesynthesizerzzzzz ofzo gaan uitnodigen man. Maar snap je punt wel, is ook leuker als je de personen kent
Hardtraxx Addict
last seen 12 hours ago
Sorry, wellicht wat verwarrend, maar met "onze industrie" bedoelde ik meer algemeen elektronische muziek. Paar namen die ook bij Bakkie Bakkie hebben gezeten bijvoorbeeld :cool:
Hardtraxxer
Is al goed broeder
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Vrijdag weer eens 2C-B doen :D

Tijdje terug had Ramon een Spotify playlist gestuurd hier, die was erg goed. Iemand nog suggesties voor de muziek tijdens de 2C-B trip?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Mitch wrote:Vrijdag weer eens 2C-B doen :D

Tijdje terug had Ramon een Spotify playlist gestuurd hier, die was erg goed. Iemand nog suggesties voor de muziek tijdens de 2C-B trip?
Mijn playlist ervoor :) View on SoundCloud
En deze eigenlijk om te starten: View on SoundCloud
Hardtraxxer
Ik heb zelf altijd bij 2cb dat ik erg melig word en niet echt, in tegenstelling tot truffels/lsd, de diepte op wil zoeken ofzo. Dan is zoiets prachtig om beetje op te ''pfffff-en''

View on YouTube
View on YouTube
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
UptempoSoldaat0411 wrote:Ik heb zelf altijd bij 2cb dat ik erg melig word en niet echt, in tegenstelling tot truffels/lsd, de diepte op wil zoeken ofzo.
Ja, dat heb ik ook. Gegarandeerd een flinke lachkick, maar dan is het ook wel leuk om wat te experimenteren met muziek, haha. Thanks! :thumbup:
Hardtraxxer
View on YouTube

Oja en deze zijn mooi. De texturen van de natuur zijn erg fraai dan. Ook wel lekker spacey muziek, vooral 2e

View on YouTube
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
UptempoSoldaat0411 wrote:Ik heb zelf altijd bij 2cb dat ik erg melig word en niet echt, in tegenstelling tot truffels/lsd, de diepte op wil zoeken ofzo.
Ik nam er volgens mij altijd 2,5 om te starten en na een uur of 2 a 3 nog één er bij. De opkomst is vrij 'heftig', volledige chaos en wat melig maar daarna lig ik wel gestrekt op een matras, hoor. Dan is er niet heel veel communicatie en lachen bij mij bij, ik wil voornamelijk juist genieten, zweven en dromen. Ik vind het dan ook altijd erg irritant als de mensen om me heen heel druk worden enzo, laat me lekker a.u.b.
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
2,5 van hoeveel mg? xd

Gaan er morgen ook meer in om een leuke avond te hebben en flink te lachen, dus begin met een hele van 12mg, later misschien nog een halve of hele bijnemen of wat keta er bij :)
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Mitch wrote:2,5 van hoeveel mg? xd

Gaan er morgen ook meer in om een leuke avond te hebben en flink te lachen, dus begin met een hele van 12mg, later misschien nog een halve of hele bijnemen of wat keta er bij :)
In een muzikaal epos werd ooit gevraagd: ''Haben wir noch Peps dabei?''
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
We hebben nu deze liggen, dus als die testbevindingen kloppen in totaal zo'n 25mg. https://en.saferparty.ch/warnungen/plus ... c-b-140323
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Ah, de gele Pikachu! Die hebben we de vorige keer gehad :P
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Remi wrote:We hebben nu deze liggen, dus als die testbevindingen kloppen in totaal zo'n 25mg. https://en.saferparty.ch/warnungen/plus ... c-b-140323
En daar neem je er 2,5 van :oh: ? Dan praat je in 4D