Moet wel erbij zeggen dat ik het zelf uiteindelijk niet nog een keer ga doen.Paling wrote:Bovenstaande berichten klinken allemaal wel gezellig, mogelijk dat ik de zaterdag van Defqon het ook maar eens een kans geef. Is de dosering van Sjaak aan te raden (incl re-dose) voor een eerste keer of raden jullie aan wat voorzichtiger te doen? Weeg zo'n 85 kg momenteel mocht dat belangrijk zijn
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 9 minutes ago
Remi wrote: doe zelf altijd een capsule van 180mg en daarna capsules MDMA bijnemen.

Hoeveel gooi je in die capsules M dan? Lees beetje gemixte verhalen erover. Klinkt wel relaxed maar ook betje eng ofzo idkkkk
Dat verschilt wel eens maar over het algemeen 100 tot 120mg en dan neem ik er 2. Heel soms nog een derde om het net nog even een uurtje of 2 te rekken maar dan is dat meestal de helft van de dosering.
Na inname van de 6-APB wacht ik 5 tot 6 uurtjes, zo lang ben ik er wel zoet mee, en dan neem ik die M er achteraan. Niet te snel droppen want soms zit je nog wel een beetje op een piek en dan sta je flink te koekeloeren.
Na inname van de 6-APB wacht ik 5 tot 6 uurtjes, zo lang ben ik er wel zoet mee, en dan neem ik die M er achteraan. Niet te snel droppen want soms zit je nog wel een beetje op een piek en dan sta je flink te koekeloeren.
View on SpotifyAfteren Podcast
Uitgaan. Het is een simpele formule met ontelbaar veel uitkomsten. Vermenigvuldig de nacht met muziek (of iets anders) en drank (of iets anders), en reken maar dat het gelijk staat aan goede verhalen.
In Afteren verlenen Justin Verkijk en Nellie Benner alleen toegang op hun afterparty, aan gasten die bereid zijn dat ene legendarische verhaal te vertellen dat ze wél hebben kunnen onthouden.
goed hoor dit
Zal 'm eens luisterenUptempoSoldaat0411 wrote:View on SpotifyAfteren Podcast
Uitgaan. Het is een simpele formule met ontelbaar veel uitkomsten. Vermenigvuldig de nacht met muziek (of iets anders) en drank (of iets anders), en reken maar dat het gelijk staat aan goede verhalen.
In Afteren verlenen Justin Verkijk en Nellie Benner alleen toegang op hun afterparty, aan gasten die bereid zijn dat ene legendarische verhaal te vertellen dat ze wél hebben kunnen onthouden.
goed hoor dit
Had hoge verwachtingen van die podcast maar vond de eerste aflevering niet heel boeiend 
Had een iets spannender verhaal verwacht dan een waterpas deepthroaten en een after bij iemand van Di-Rect (waar Justin het al 10 keer eerder over heeft gehad). Misschien dat het ook aan de gast ligt, hoop dat er ook wat mensen uit "onze" industrie langskomen 
Denk niet dat Justin en Nellie Wavesynthesizerzzzzz ofzo gaan uitnodigen man. Maar snap je punt wel, is ook leuker als je de personen kent
Sorry, wellicht wat verwarrend, maar met "onze industrie" bedoelde ik meer algemeen elektronische muziek. Paar namen die ook bij Bakkie Bakkie hebben gezeten bijvoorbeeld 
Vrijdag weer eens 2C-B doen
Tijdje terug had Ramon een Spotify playlist gestuurd hier, die was erg goed. Iemand nog suggesties voor de muziek tijdens de 2C-B trip?
Tijdje terug had Ramon een Spotify playlist gestuurd hier, die was erg goed. Iemand nog suggesties voor de muziek tijdens de 2C-B trip?
Mijn playlist ervoorMitch wrote:Vrijdag weer eens 2C-B doen![]()
En deze eigenlijk om te starten: View on SoundCloud
Ik heb zelf altijd bij 2cb dat ik erg melig word en niet echt, in tegenstelling tot truffels/lsd, de diepte op wil zoeken ofzo. Dan is zoiets prachtig om beetje op te ''pfffff-en''
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Ja, dat heb ik ook. Gegarandeerd een flinke lachkick, maar dan is het ook wel leuk om wat te experimenteren met muziek, haha. Thanks!UptempoSoldaat0411 wrote:Ik heb zelf altijd bij 2cb dat ik erg melig word en niet echt, in tegenstelling tot truffels/lsd, de diepte op wil zoeken ofzo.
View on YouTube
Oja en deze zijn mooi. De texturen van de natuur zijn erg fraai dan. Ook wel lekker spacey muziek, vooral 2e
View on YouTube
View on YouTube
Oja en deze zijn mooi. De texturen van de natuur zijn erg fraai dan. Ook wel lekker spacey muziek, vooral 2e
View on YouTube
View on YouTube
Ik nam er volgens mij altijd 2,5 om te starten en na een uur of 2 a 3 nog één er bij. De opkomst is vrij 'heftig', volledige chaos en wat melig maar daarna lig ik wel gestrekt op een matras, hoor. Dan is er niet heel veel communicatie en lachen bij mij bij, ik wil voornamelijk juist genieten, zweven en dromen. Ik vind het dan ook altijd erg irritant als de mensen om me heen heel druk worden enzo, laat me lekker a.u.b.UptempoSoldaat0411 wrote:Ik heb zelf altijd bij 2cb dat ik erg melig word en niet echt, in tegenstelling tot truffels/lsd, de diepte op wil zoeken ofzo.
2,5 van hoeveel mg?
Gaan er morgen ook meer in om een leuke avond te hebben en flink te lachen, dus begin met een hele van 12mg, later misschien nog een halve of hele bijnemen of wat keta er bij
Gaan er morgen ook meer in om een leuke avond te hebben en flink te lachen, dus begin met een hele van 12mg, later misschien nog een halve of hele bijnemen of wat keta er bij
In een muzikaal epos werd ooit gevraagd: ''Haben wir noch Peps dabei?''Mitch wrote:2,5 van hoeveel mg?![]()
We hebben nu deze liggen, dus als die testbevindingen kloppen in totaal zo'n 25mg. https://en.saferparty.ch/warnungen/plus ... c-b-140323
Ah, de gele Pikachu! Die hebben we de vorige keer gehad 
En daar neem je er 2,5 vanRemi wrote:We hebben nu deze liggen, dus als die testbevindingen kloppen in totaal zo'n 25mg. https://en.saferparty.ch/warnungen/plus ... c-b-140323