Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1178, 1179, 1180, 1181, 1182

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2024 09:32 

Hardtraxx Elite

Ik ben op zoek naar een website oid waar ik (genees)middelen kan kopen die je doorgaans alleen op recept kan krijgen. Als je iets weet, dan mag dat als PB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2024 11:38 

Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Ik ben op zoek naar een website oid waar ik (genees)middelen kan kopen die je doorgaans alleen op recept kan krijgen. Als je iets weet, dan mag dat als PB.

Gag t?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2024 13:53 

Hardtraxx Elite

Men wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2024 14:18 

Hardtraxx Veteran

Maar weer even een lading 6-APB ingeslagen, voordat ik het per 1 juli niet meer bij de online vendor kan bestellen :P. Geen idee of die wetgeving daadwerkelijk intreedt per die datum, even het zekere voor het onzekere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2024 07:11 

Hardtraxxer

Over 6-APB gesproken. Een en ander over gelezen, maar ik lees wel dat de dosering redelijk nauw luistert en dat bijnemen niet per se aan te raden is.

Luistert dit echt zo nauw, of valt dit wel mee? En zelf capsules vullen heeft de voorkeur boven pellets neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2024 17:37 

Hardtraxx Newbie

Volgende week zaterdag het 1e festival inclusief xtc van dit jaar.
Iemand tips voor een goede space bril? Kom echt tig sites tegen, maar vroeg me af met welke jullie goede ervaringen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2024 17:59 

Hardtraxx Veteran

Raaverok schreef:
Iemand tips voor een goede space bril? Kom echt tig sites tegen, maar vroeg me af met welke jullie goede ervaringen hebben

Niet teveel droppen anders is de enige "space bril" die je tegenkomt een wc bril.
mvg
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2024 18:38 

Hardtraxxer

spacebril skippen

Riiss schreef:
Over 6-APB gesproken. Een en ander over gelezen, maar ik lees wel dat de dosering redelijk nauw luistert en dat bijnemen niet per se aan te raden is.

Luistert dit echt zo nauw, of valt dit wel mee? En zelf capsules vullen heeft de voorkeur boven pellets neem ik aan?

Voor zover ik weet is het grootste verschil vooral hoe heftig het inslaat. Komt niet zo nauw als met keta bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2024 21:03 

Hardtraxx Veteran

Ik meen dat ik bij 6-APB altijd 150mg deed, toen eens opgevoerd naar 180mg en dat is voor mij een top dosering. Merk dat het nét een tandje heftiger is en wat langer aan houd, ben er gemakkelijk 5 a 6 uur zoet mee. Die dosering is voor mij dus dikke priem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2024 08:33 

Hardtraxx Elite

Raaverok schreef:

UptempoSoldaat0411 schreef:
spacebril skippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2024 11:54 

Hardtraxxer

UptempoSoldaat0411 schreef:
spacebril skippen

Inderdaad, gewoon lekker genieten en niet teveel met het 'spacen' bezig zijn
Zo'n bril zonet je helemaal uit is mijn ervaring
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2024 21:47 

Hardtraxxer

Riiss schreef:

Bijnemen kan prima, gewoon iets van 1/3 of 1/2 nemen van je eerste dosis en dan begint de 6-apb trip gewoon weer opnieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2024 07:47 

Hardtraxx Elite

Sjaakie P schreef:
Riiss schreef:

Bijnemen kan prima, gewoon iets van 1/3 of 1/2 nemen van je eerste dosis en dan begint de 6-apb trip gewoon weer opnieuw.

Dat is het hele euvel juist met het bijnemen van 6-APB, toch? Dat het dan juist veel te lang duurt allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2024 09:56 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Dat is het hele euvel juist met het bijnemen van 6-APB, toch? Dat het dan juist veel te lang duurt allemaal.

Bedankt voor deze bevestiging haha. Op een gegeven moment is het mooi geweest en wil ik ook gewoon fatsoenlijk kunnen tukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2024 14:04 

Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:

Ik pak op een festival meestal 2 'lichte' doseringen van 120/130 mg en dan ben ik de hele dag zoet. Nooit problemen met slapen ook, maar die luxe heb ik eigenlijk met iedere drugs wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2024 22:01 

Hardtraxx Veteran

#jaloers.
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 08:27 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
#jaloers.

#xanax
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 10:06 

Hardtraxx Veteran

Ja dat sowieso maar zou toch fijn zijn als het niet nodig zou zijn en gewoon naturel gaat. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 15:55 

Kraak... Piep...

Remi schreef:
Ja dat sowieso maar zou toch fijn zijn als het niet nodig zou zijn en gewoon naturel gaat. :D

Dit idd, vuur met vuur bestrijden als makkelijke uitweg is toch evengoed gevaarlijk. Ik heb Defqon.1 ook gewoon lekker ingepland met ruime marges van slaaptijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 16:03 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Remi schreef:

Dit idd, vuur met vuur bestrijden als makkelijke uitweg is toch evengoed gevaarlijk. Ik heb Defqon.1 ook gewoon lekker ingepland met ruime marges van slaaptijd.

Ja, zeker mee eens. Moet er absoluut ook voorzichtig mee om gaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 20:54 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik heb Defqon.1 ook gewoon lekker ingepland met ruime marges van slaaptijd.

Ik weet niet wat je bedoeld maar tell me more.
Vorige  1 ... 1178, 1179, 1180, 1181, 1182
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic