RomanAnthony schreef:
Sjaakie P schreef:
Riiss schreef:
Over 6-APB gesproken. Een en ander over gelezen, maar ik lees wel dat de dosering redelijk nauw luistert en dat bijnemen niet per se aan te raden is.
Luistert dit echt zo nauw, of valt dit wel mee? En zelf capsules vullen heeft de voorkeur boven pellets neem ik aan?
Bijnemen kan prima, gewoon iets van 1/3 of 1/2 nemen van je eerste dosis en dan begint de 6-apb trip gewoon weer opnieuw.
Dat is het hele euvel juist met het bijnemen van 6-APB, toch? Dat het dan juist veel te lang duurt allemaal.
Jep, je bent dan wel zeker een halve dag bezig, als je erg gevoelig bent voor de nastimulatie van uppers en moeite hebt met pitten dan is dit wel iets om rekening mee te houden ja.
Paar jaar terug op Defqon om 10:30 160mg ingenomen, redose van 80mg ergens rond 16:00, en rond 2:30 maar eens geprobeerd wat slaap te pakken (wat voor m'n gevoel gelukkig wel een stuk makkelijker ging dan met 4-fa of goeie pep). Bijna de volledige middag en avond zat ik toen op het 6-apb plateau, al met al duurde het vanaf het moment dat ik het op voelde komen (rond 12:00) t/m het moment dat ik me weer volledig nuchter voelde (rond 2:00) zo'n 14 uur.