Afgelopen zaterdag op Soenda 6-apb dan geprobeerd, begonnen om 14u met 150mg. Redelijk op tijd omdat het bij mij altijd redelijk lang duurt voor het een beetje inslaat. Zo ook hier, maar daar maakte ik me dus niet al te druk om.
Ik denk dat de piek zo rond 16.30/17u lag, maar in hoeverre er van een echte piek te spreken is vind ik lastig. Het effect zakte daarna een klein beetje weg, maar ook niet extreem. Eigenlijk alles wat ik erover gelezen ontbrak een beetje. Ik had niet het gevoel veel te kunnen sturen, stond ook niet geparkeerd, maar ook geen licht spacend gevoel. Eigenlijk was het vooral een licht gevoel van wel een soort van onder invloed te zijn, maar vervolgens niet echt iets kunnen met die energie. Daarnaast was ik er in mijn hoofd iets te helder bij. Ergens wel fijn dat je niet volledig van de kaart rondloopt, maar voor het mooie was ik me net iets te bewust van alles om er echt van te kunnen genieten.
Iets voor 20u er wat mdma tegenaan, wat vrij vlot voor gewenst en verwacht effect zorgde. Niet heel extreem overigens, gewoon zoals mdma dat altijd doet.
Conclusie: blij dat ik het op techno heb geprobeerd, maar niet per se voor herhaling vatbaar.