We doen wel alleen truffels. 
Noh.wrote:zit iris daar dan overin?het verlies van een geslachtsdeel..?
daar hebben ze tegenwoordig toch ook een oplossing voor?
y i noh they like plastic!
Noh.wrote:zit iris daar dan overin?het verlies van een geslachtsdeel..?
daar hebben ze tegenwoordig toch ook een oplossing voor?
y i noh they like plastic!
Zou ik ook zeggen!wrote:We doen wel alleen truffels.
wrote:Zou ik ook zeggen!wrote:We doen wel alleen truffels.![]()
en gewoon lekker alles erin flikkeerrreeennn!!! haha
Pfff, trippy shitwrote:Zien? Naar horen zeggen nemen ze zelfs je kwetsbare ziel in danwrote:Overal demonen zien enzo, jwt.
Gaat die net als die eindbaas van BA in de rolstoel zitten!wrote:Nando doe je wel voorzichtig, als je je ledematen (o.a.) verliest (wat veel voor schijnt te komen) kunnen we niet meer samen stampen
Nee, je penis verliezen is waarschijnlijk als je het met tripmiddelen gaat combineren. Ledematen verliezen is veel minder waarschijnlijk, dat komt alleen voor bij opiaten.wrote:Nando doe je wel voorzichtig, als je je ledematen (o.a.) verliest (wat veel voor schijnt te komen) kunnen we niet meer samen stampen
Leuk......wrote:wrote:Zou ik ook zeggen!wrote:We doen wel alleen truffels.![]()
en gewoon lekker alles erin flikkeerrreeennn!!! haha
Wij gaan volgende week nog even x chilleng.wrote:Ja, dat was ik ook van plan, maar ik ben nu gewoon klaarwakker. Iedereen heeft mij opeens nodig, ik kom niet aan m'n rust toe
wrote:Het zijn maar truffels.
Wat een geblaat om zoiets simpels.
Als je raar gaat op truffels, moet je wel heel fucked up zijn.
Ik hoorde dat Methylone snuiven wel chill is.wrote:wrote:Het zijn maar truffels.
Wat een geblaat om zoiets simpels.
Als je raar gaat op truffels, moet je wel heel fucked up zijn.
Nou inderdaad :') zo erg en extreem trip je er niet van..
Drop er dan een pilletje bij, wordt het een stuk leuker
Veule malen slimmer!wrote:Methylone spuiten schijnt nog chiller te zijn
Ik ga tegenwoordig ook minder snuiven en meer spuiten, want m'n neus raakt kapot man
gewoon spuit in de armwrote:Veule malen slimmer!wrote:Methylone spuiten schijnt nog chiller te zijn
Ik ga tegenwoordig ook minder snuiven en meer spuiten, want m'n neus raakt kapot man
Wanneer gaan we dat doen?wrote:gewoon spuit in de armwrote:Veule malen slimmer!wrote:Methylone spuiten schijnt nog chiller te zijn