Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179, 1180 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 00:41 
 
Hardtraxxer

UptempoSoldaat0411 schreef:
Zijn er nog research chemicals over die de moeite waard zijn? Heb het idee (ja testen I know) dat miauw bij Mo'tje ook gewoon 3cmc oid is dus dan is internet best een optie


3cmc werkt tenminste nog. Ben gestopt met cathinones omdat ik t nooit bij gezonde hoeveelheden kon laten dus weet t niet 100% zeker maar op de websites heb je nu 3fmc, en da’s helemaal bagger imo. Moet je echt grammen van wegwerken wil je uberhaupt wat voelen. Zou t in deze tijden eerder bij Mo’tje halen; heb je vaak tenminste iets wat werkt. Alleen ja als je bang bent dat het 3cmc is sowieso niet doen want vgm is 95% 3cmc bij dealers tegenwoordig. Verder weinig research chems geprobeerd maar hoor wel goeie dingen over 6-apb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 09:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Proberen een goede dealer te zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 10:15 
 
Hardtraxx Elite

Vind alle "miauw-soorten" bagger, je moet er inderdaad kilo's van weg werken, althans dat was mijn ervaring op het laatst, en tis niet dat ik het ieder weekend deed.

Inmiddels 15 weken niks aangeraakt en ben van plan deze lijn (haha ja) door te trekken.
Voel me al 100x energieker en mentaal gezonder. Ik zeg niet dat ik 't nooit meer zal aanraken maar mijn laatste ervaringen waren nou niet bepaald positief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Verder weinig research chems geprobeerd maar hoor wel goeie dingen over 6-apb.

Zeker, fanboy hier. Maar slechts een paar keer per jaar en meestal op techno-feesten.
Ik gebruik niet veel research chemicals meer. Heb nog wat oude 4-fa / 4-fmp en wél goede 3-mmc. Ik pak er sporadisch eens naar voor de afwisseling maar 9/10x is het toch good old pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zaagkick schreef:
Verder weinig research chems geprobeerd maar hoor wel goeie dingen over 6-apb.

Heb nog wat oude 4-fa / 4-fmp


Pfoh had ik daar nog maar een stapel van liggen xd niet meer aan te komen.
Blijft voor mij toch wel de meest chille designer drug die ik ooit gehad heb. Veel energie, lekker gevoel en helder :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 17:46 
 
Hardtraxxer

Hhaha, 4-fmp heb ik 1x gehad en daar ging ik knetter hard op. Miauw kan ik letterlijk slaperig op zijn als ik niet elk kwartier bijpak, pep totaal ander verhaal, dan kan ik 2-3 dagen wakker zijn van een paar puntjes. Maar 4fmp ging voor mij nog harder dan pep. Eindeloze energie rush (toevallig tijdens Element vs Kruelty @ DB22, verbaas me nog steeds dat al m'n gewrichten nog werken vandaag de dag na die set, maar die rush kwam dus goed uit), een energie waarbij pep gewoon soft leek in vergelijking tot.

Brandde wel als de neten in de nosso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6-APB is mijn go-to tegenwoordig. Altijd nog scherp en genoeg energie voor 4/5 uur met 1 capsule. En altijd gewoon als een roosje slapen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 10:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

3cmc en 2mmc gaan binnekort ook illegaal worden zag ik laatst nog staan. Ze gaan die wet weer omvormen dat designerspul nog moeilijker wordt om om te vormen en als nieuwe vorm te verkopen.

Ik zou sws nooit een van die twee halen, 3mmc is al een omgevormde variant van 4mmc om het maar legaal als designer te kunnen verkopen. Net als 4fma een verkapte variant van 4fa/4fmp is.

Wat ze allemaal gemeen hebben is dat je er veel meer van nodig hebt om enigszins in de buurt te komen van het origineel, en dan nog heb je niet het zelfde. Gevolg is dat ze veel meer neurotoxisch zijn en je je brein in rap tempo naar de getver helpt, zeker bij verslavende als 3cmc/2mmc. Bij een volgend verbod zal alles nog een stap verder gaan.

De makers/verkopers willen alleen iets legaal kunnen verkopen, die geven niet zo veel om hoe verslavend/hoe neurotoxisch iets is.

Van alles wat je als designer kan krijgen is 1p-LSD en 6-APB nog het beste, die zijn meer dan prima, beiden zijn niet geweldig voor hardstyle feesten verder. 3cmc en 2mmc zou ik compleet links laten liggen. 4fma kan ergens nog maar meer reguliere gebruikers nemen vaak al bommetjes die echt in de hoge mg lopen om maar wat te voelen wat op hun standaard zit, dus zou ik ook links laten liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah ja 6apb helemaal vergeten. 1x gebruikt op Harmony of Hardcore wat niet echt mijn ding is maarja tijdens dansen met Janssen ben je net wat minder kieskeurig :P. Wel een goeie om eens bij een techno feest te proberen, kan me goed voorstellen dat dat het daar meer geschikt voor is.

@3cmc is ook al niet meer beschikbaar op thuisscheikunde zag ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
Wel een goeie om eens bij een techno feest te proberen, kan me goed voorstellen dat dat het daar meer geschikt voor is.

Ik vind dit dus heel chill. Een enkele keer met hardstyle gedaan maar ik vind het niet ideaal. Tijdens techno wél, na een uur of 5 a 6 eens rustig een capsule M er bij en je hebt echt een topdag.
Ik twijfel om het bij Melodic Madness te doen (want: zieke euforie) maar twijfels twijfels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet maar 4fma vond ik dus totaal niet relax. Niet m'n ding denk ik.
Ook 6-apb (benzo fury wordt het ook wel genoemd toch?) was niet helemaal mijn straatje. Dus laatste tijd gewoon weer oldschool aan de xtc of M. Ik zoek nog steeds iets waar ik veel energie van krijg en pep doet mij mij eerlijk gezegd ook geen wonderen.. Ja ik slaap niet maar ik krijg er ook geen haast van in mijn benen zeg maar xd het mooie van 4fmp was dat ik super lichte benen had, veel energie en hele tijd het gevoel had dat ik op een trampoline stond ofzo :woot:

Iemand nog suggesties van een middel waar je dus echt meters mee kunt maken / veel energie van krijgt? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Ik weet niet maar 4fma vond ik dus totaal niet relax. Niet m'n ding denk ik.
Ook 6-apb (benzo fury wordt het ook wel genoemd toch?) was niet helemaal mijn straatje. Dus laatste tijd gewoon weer oldschool aan de xtc of M. Ik zoek nog steeds iets waar ik veel energie van krijg en pep doet mij mij eerlijk gezegd ook geen wonderen.. Ja ik slaap niet maar ik krijg er ook geen haast van in mijn benen zeg maar xd het mooie van 4fmp was dat ik super lichte benen had, veel energie en hele tijd het gevoel had dat ik op een trampoline stond ofzo :woot:

Iemand nog suggesties van een middel waar je dus echt meters mee kunt maken / veel energie van krijgt? :thumbsup:


Remi schreef:
good old pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Ik zoek nog steeds iets waar ik veel energie van krijg en pep doet mij mij eerlijk gezegd ook geen wonderen.. Ja ik slaap niet maar ik krijg er ook geen haast van in mijn benen zeg maar xd

Iemand nog suggesties van een middel waar je dus echt meters mee kunt maken / veel energie van krijgt? :thumbsup:


Misschien een keer de pep wassen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 21:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
Marks schreef:
Ik zoek nog steeds iets waar ik veel energie van krijg en pep doet mij mij eerlijk gezegd ook geen wonderen.. Ja ik slaap niet maar ik krijg er ook geen haast van in mijn benen zeg maar xd

Iemand nog suggesties van een middel waar je dus echt meters mee kunt maken / veel energie van krijgt? :thumbsup:


Misschien een keer de pep wassen?


Dat gaat niks uitmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je gaat niet dat lichte gevoel in je benen krijgen wat je van 4f hebt. Alleen weinig effect hebben maar toch niet kunnen slapen klinkt wel als slechte pep.

Kunt ook keer bommetje proberen, vond ik ook wel beetje op effecten van 4f lijken zonder de tintelingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 22:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
Je gaat niet dat lichte gevoel in je benen krijgen wat je van 4f hebt. Alleen weinig effect hebben maar toch niet kunnen slapen klinkt wel als slechte pep.

Kunt ook keer bommetje proberen, vond ik ook wel beetje op effecten van 4f lijken zonder de tintelingen


Meer dat hij zegt dat hij pep ook geen wonderen doet qua energie.

Ongewassen pep bevat vaak cafeine waardoor je meer opgejaagd bent dan met schone. Dus qua energieniveau gaat gewassen t.o.v. ongewassen pep niet veel voor je doen.

Gewassen is zeker wel een chiller gevoel met net zo veel energie als ongewassen, maar als je al niet enorm veel energie van pep krijgt dan maakt wassen niet veel uit.

Wat je verder zegt, een bom is, met gewassen pep, wel idd een goede om dan eens te proberen als je meer die high zoekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de feels / de tintelingen die je met 4-fa hebt, ervaar je m.i. ook met een bom pep. Zo'n strakke rilling over je lijf, love it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zo'n strakke rilling over je lijf, love it.


Dit i.c.m. wat G op een festival met een zonnetje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:19 
 
Hardtraxxer

Even een vraagje tussendoor. Velen van jullie zullen vast wel gehoord hebben van de typische lifetime junkies in Amerika en dergelijke, mensen die decennia lang dagelijks bergen sos wegwerkten en hun neus hebben verpest. Maar zijn er ook mensen die permanente neusschade hebben na recreatief gebruik? Of korte periodes van heftig gebruik? Ik kan erg weinig vinden over mensen met (zware) neusschade na kortdurig/recreatief gebruik en dan ook bijna alleen over cocaine, weinig over (in my case) 3m. Ben zelf naar een KNO arts geweest en die zegt geen schade te zien, maar ik ben er zeker van dat er na een relatief korte periode van gebruik (gedurende 2023 jaar ongeveer de helft van alle zaterdagen, zal ongeveer 25-30x zijn geweest dus) bij mij, al waren wel veel keren daarvan waren 24u binges, wel degelijk dingen verpest zijn daarbinnen. Met name sterk aangetaste reuk, scheefgegroeid septum, dat zeker nooit zo was voor 2023, zo goed als dagelijkse loopneus, linker neusvleugel die bij hard inademen zich dicht'zuigt tegen het midden aan dus). Ik zou graag weten of ik hierin de enige ben, met name omdat ik ook mensen in mn omgeving veel en veel meer zie gebruiken dan ik heb gedaan en die ruiken nog prima en heb ik nooit horen klagen. DM mag ook :)

Edit1: ben overigens al maanden gestopt met snuiven, en dit speelt allemaal nog steeds, zoals reuk en dergelijke, dus is geen tijdelijk colombiaans verkoudheidje allemaal.

Edit2: ik dacht dat je teksten met spoiler tag onzichtbaar kon maken, maar nee. dus later haal ik dit weer weg voor privacy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ken wel iemand
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:35 
 
Hardtraxxer

UptempoSoldaat0411 schreef:
Ik ken wel iemand


Dit is wel een serieuze vraag dus als je serieus bent mag je DMen. Ik ben namelijk een beetje gestresst omdat ik nu wss de rest van m'n leven met deze shit zit en de kennis van een KNO arts dus blijkbaar nogal beperkt is. Dus kan er nergens mee heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
verhaal


Iets wat KNO artsen vaak slecht kunnen zien zijn aangetaste neusslijmvliezen, en die worden nagenoeg altijd aangetast bij snuiven want die nemen heel veel op. Ik heb dat ook (niet door gebruik maar aangeboren) waardoor je vaak een drogere keel hebt en waardoor je sneller loopneuzen en irritaties in dat gebied hebt. Je neus maakt in essentie niet genoeg of te veel slijm aan waardoor je sneller volle holtes krijgt en daar tegenover weer te veel droge lucht door een onbeschermd neus/keel kanaal krijgt, wat gaat irriteren.

Er helpt niet echt wat tegen, sommige huisartsen die hebben wel neussprays (ik had een voor dat + hooikoorts) op maat maar dit spul is soms even slecht voor je neus, dus dat zou in goed overleg moeten.

Dat is wat wel aangetast kan zijn, maar het is moeilijk om dat aan te tonen omdat dat niet echt af te lezen is, meer aan de symptomen.

Een scheefgegroeide septum heeft niet een correlatie met dat. Dit is vaak gewoon een aangeboren afwijking over tijd, je krijgt kraakbeen niet zo snel permanent scheef tenzij alles verkalkt (en dat ziet een KNO arts wel). Je krijgt eerder een gat in je neusschot door te veel snuiven dan dat hij scheef groeit (en dat ziet een KNO arts ook wel). Niet werkende neusslijmvliezen kunnen door verstopping wel het gevoel geven dat een kant meer dicht zit en ademhaling moeilijker gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:47 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Zaagkick schreef:
verhaal


Iets wat KNO artsen vaak slecht kunnen zien zijn aangetaste neusslijmvliezen. Ik heb dat ook (niet door gebruik maar aangeboren) waardoor je vaak een drogere keel hebt en waardoor je sneller loopneuzen en irritaties in dat gebied hebt. Je neus maakt in essentie niet genoeg of te veel slijm aan waardoor je sneller volle holtes krijgt en daar tegenover weer te veel droge lucht door een onbeschermd neus/keel kanaal krijgt, wat gaat irriteren.

Er helpt niet echt wat tegen, sommige huisartsen die hebben wel neussprays (ik had een voor dat + hooikoorts) op maat maar dit spul is soms even slecht voor je neus, dus dat zou in goed overleg moeten.

Dat is wat wel aangetast kan zijn, maar het is moeilijk om dat aan te tonen omdat dat niet echt af te lezen is, meer aan de symptomen.

Een scheefgegroeide septum heeft niet een correlatie met dat. Dit is vaak gewoon een aangeboren afwijking over tijd, je krijgt kraakbeen niet zo snel permanent scheef tenzij alles verkalkt (en dat ziet een KNO arts wel). Je krijgt eerder een gat in je neusschot door te veel snuiven dan dat hij scheef groeit. Niet werkende neusslijmvliezen kunnen door verstopping wel het gevoel geven dat een kant meer dicht zit en ademhaling moeilijker gaat.


Bedankt voor je reactie.

Even over het dikgedrukte gedeelte. Ik had altijd al wel een licht 'deviated septum', alleen heel erg minimaal. Schijnt ook dat een groot deel van de mensen geen kaarsrecht septum heeft uberhaupt. Maar tegen het eind van 2023, en ook de reden dat ik gestopt ben is omdat m'n vriendin zei dat ze aan de binnenkant van m'n rechterneusgat wat zag uitsteken, en als je van onder kijkt zie je idd iets wat lijkt op het linkerneusgat van dit random google plaatje:

https://th.bing.com/th/id/OIP.AKttSOJvS ... .1&pid=1.7

Dit was na de zoveelste binge in 2023, en dit was daarvoor nooit zichtbaar. De dag erna viel het haar meteen op, dus er is zeker wel iets veranderd. Dit is ook de keer dat ik me kapot schrok en gestopt ben met snuiven.

Internet heeft het ook altijd over ´gaatjes´ in septums, en die zitten er inderdaad niet, vandaar dat de KNO arts me waarschijnlijk meteen weer terug naar huis stuurde, maar bij voelen voelt het alsof (en 90% van de zooi is door m´n linkerneusgat gegaan) het kraakbeen aan de linkerkant veel en veel dunner is als rechts. Ook steekt er ergens een stukje 'bot?' uit wat rechts niet het geval is. Verder is de neustip ook wat soepeler (kon ik eerst nooit echt indrukken, nu wel, het voelt wat als een lossere constructie dan eerst zegmaar).

Smerige informatie wellicht, maar ik weet niet waar ik het anders kwijt moet. Heb al een afspraak staan bij een andere KNO arts in een ziekenhuis dit keer, want dat er 'niks mis is' gaat er bij mij niet in, ik weet zelf hoe m'n neus eruitzag pre 2023 en er is zeker verandering geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 14:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er zal zeker wat aan veranderd zijn als je lange tijd veel gebruikt en zeker uit een neusgat, omdat 3m en sos nou eenmaal bij overmatig gebruik je kraakbeen aantasten. Daardoor ontstaan de gaten, dus in die zin kan het wel iets schever zijn gegroeid als je veel hebt gebruikt bij maar een neusgat.

Maar wat je niet moet vergeten is dat de mens ook heel goed is in zichzelf voor de gek houden. Het valt je nu pas op, maar dat zegt niks over hoe het eerst was, zeker als je het niet zeker weet en je de twijfels hebt. Als je het al scheef aangeboren had en je hebt dan vanaf een kant gebruikt, dan zal het ook aan die kant uiteindelijk meer zichtbaar worden omdat de beschermende huid/vliezen worden aangetast.

Ik heb dat bijv op sommige momenten ook met tinnitus, dat ik denk dat het erger is dan eerst terwijl het eigenlijk is omdat ik er nu meer op let. Dagen later, terwijl ik er niet op let heb ik er weer geen last van wat betekent dat het eigenlijk helemaal niet erger is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 15:19 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Even een vraagje tussendoor. Velen van jullie zullen vast wel gehoord hebben van de typische lifetime junkies in Amerika en dergelijke, mensen die decennia lang dagelijks bergen sos wegwerkten en hun neus hebben verpest. Maar zijn er ook mensen die permanente neusschade hebben na recreatief gebruik? Of korte periodes van heftig gebruik? Ik kan erg weinig vinden over mensen met (zware) neusschade na kortdurig/recreatief gebruik en dan ook bijna alleen over cocaine, weinig over (in my case) 3m. Ben zelf naar een KNO arts geweest en die zegt geen schade te zien, maar ik ben er zeker van dat er na een relatief korte periode van gebruik (gedurende 2023 jaar ongeveer de helft van alle zaterdagen, zal ongeveer 25-30x zijn geweest dus) bij mij, al waren wel veel keren daarvan waren 24u binges, wel degelijk dingen verpest zijn daarbinnen. Met name sterk aangetaste reuk, scheefgegroeid septum, dat zeker nooit zo was voor 2023, zo goed als dagelijkse loopneus, linker neusvleugel die bij hard inademen zich dicht'zuigt tegen het midden aan dus). Ik zou graag weten of ik hierin de enige ben, met name omdat ik ook mensen in mn omgeving veel en veel meer zie gebruiken dan ik heb gedaan en die ruiken nog prima en heb ik nooit horen klagen. DM mag ook :)

Edit1: ben overigens al maanden gestopt met snuiven, en dit speelt allemaal nog steeds, zoals reuk en dergelijke, dus is geen tijdelijk colombiaans verkoudheidje allemaal.

Edit2: ik dacht dat je teksten met spoiler tag onzichtbaar kon maken, maar nee. dus later haal ik dit weer weg voor privacy.


Kan je niet dicht schroeien? Als je neusvlies wat zwak is schroeien dokters deze wel eens dicht toch? Denk zelf dat het gewoon zwak is en misschien nu bezig is met het herstellen dat je dit zo opvalt.
Vorige  1 ... 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179, 1180 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic