Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 09:57 
 
Hardtraxx Elite

Mijn planning gaat zijn: vrijdag 6apb (170mg) rond een uur of 5 a 6.
Zaterdag: 3mmc
Zondag: 3mmc

Heb 3gr bij maar t hoeft niet op en wil gewoon slaap pakken.
Aangevuld met wat biertjes.

Wilde nog 1 laatste keer 3mmc doen dus dat gaat dit weekend zijn.
Waarschijnlijk ga ik het nasaal doen en geen caps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 10:18 
 
Hardtraxxer

Mitch schreef:
Zaagkick schreef:
Als die hoeveelheden miauw van billie te veel zijn, had ik al 10x dood moeten zijn :lol:


billieb15 schreef:
6 capsules over 1g is 160mg, en 1x heeft hij in 5capsules gedaan.


Dit valt toch wel mee? 160mg


Ja dat zeg ik dus ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 10:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Mitch schreef:
Zaagkick schreef:
Als die hoeveelheden miauw van billie te veel zijn, had ik al 10x dood moeten zijn :lol:


billieb15 schreef:
6 capsules over 1g is 160mg, en 1x heeft hij in 5capsules gedaan.


Dit valt toch wel mee? 160mg


Ja dat zeg ik dus ook :P


xd verkeerd gelezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
De originele 4-MMC? :drool:

Si señor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
De originele 4-MMC? :drool:

Si señor.


:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 21:47 
 
Hardtraxx Elite

Iemand hier voor een dosis 6apb wel eens wat puntjes 3mmc genomen?
Bevorderde dat het effect of juist in tegendeel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 08:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand hier voor een dosis 6apb wel eens wat puntjes 3mmc genomen?
Bevorderde dat het effect of juist in tegendeel?


Ik niet, kan ook niks vinden op internet..

Hoe doet iedereen het dit weekend op Decibel met slapen? Even door de zure appel heen bijten en de nodige uren wakker liggen of gebruiken jullie Benzodiazepines of iets dergelijks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Hoe doet iedereen het dit weekend op Decibel met slapen? Even door de zure appel heen bijten en de nodige uren wakker liggen of gebruiken jullie Benzodiazepines of iets dergelijks?


Ik gebruik zelf eigenlijk maar in twee situaties mijn diazepam. Óf als ik LSD heb gebruikt, óf als ik op weekendfestivals niet kan slapen maar geen uppers heb gedaan (handig bij luide buren oid). Weet niet wat het is, maar het voelt voor mij niet goed om de plafonddienst als gevolg van te veel pep maar te verzachten met benzo's. Voor zover ik kon vinden zouden er geen extra risico's moeten zitten aan de combinatie, maar ik laat het toch voor wat het is. Sowieso probeer ik pep op weekendfestivals tegenwoordig alleen op de zondag te gebruiken, dan maakt de plafonddienst toch niet meer zo uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Een hasj joint en een 10mg Melotanine tablet half uur voordat ik naar bed ga werkt bij mij altijd erg goed, ondanks de uppers. De Melatonine werkt wel lang waardoor het opstarten in de ochtend wat trager kan gaan als je laat je tent in duikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gebruik wel een vorm van benzodiazepine na uppers maar heb wel als stelregel dat ik het met pep zo'n 8 uur na de laatste punt doe, om mijn hart / lichaam daarvoor wat tot rust te laten komen. Het is inderdaad niet goed maar je pakt wel wat rust en ben er heilig van overtuigd dat het wel een lifesaver (voor mij) is.
Ik merk altijd wel dat ik in de ochtend nog wat wazig ben en er soms nog wel een mist in mijn hoofd hangt, teken dat het nog doorwerkt. Maar die 4 of 5 uurtjes die je er mee pakt, zijn toch mooi meegenomen. Ik slaap zelf namelijk erg lastig met uppers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 21:03 
 
Hardtraxxer

Is pep zo’n ziek spul dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Is pep zo’n ziek spul dan?


Als je een beetje kwaliteit hebt kan je van een goede lijn al zo'n 24 uur wakker zijn. Gooi je het in capsule-vorm red je de 36 ook nog wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 23:05 
 
Hardtraxxer

Pff vond een pammetje na LSD wel altijd een must. M’n hoofd voelde altijd als een ziek op hol geslagen kortsluiting die maar niet tot rust kwam. Naar spul wat dat betreft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Is pep zo’n ziek spul dan?

Love it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 09:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
billieb15 schreef:
Is pep zo’n ziek spul dan?

Love it.


Heerlijk! Wel in combinatie met alcohol of GHB, dan komt het echt tot zn recht (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pak zelf regelmatig na een festival wel wat druppels Xanax, wel ook met de regel dat ik daarvoor een flink aantal uren geen pep of heftige stimulant op heb. Zeker met weekendfestivals kunnen die paar uur slaap mijn weekend echt maken of juist breken als ik ze niet pak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 03:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even een nachtelijk zenuwpoepje dus dan maar mijn menu delen voor het weekend xd
Vrijdag bier
Zaterdag zo laat mogelijk 160mg 6apb
Zondag pep zo vroeg mogelijk beginnen en ook eindigen

Gebruik btw geen benzo's om in slaap te vallen. Neem wel 5mg melatonine en wat valeriaan, ben benieuwd of dat voldoende gaat helpen om nog wat uurtjes te slapen op zondag. Was vorig jaar met 2mg melatonine in ieder geval niet gelukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Zondag pep zo vroeg mogelijk

Dit is sowieso altijd goeie. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2023 12:52 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
In 1 pil zit een bepaalde dosering mdma, laten we zeggen 250mg. Een gram mdma-kristal is zo'n 84% zuiver, dus 100mg mdma is 84mg werkende stof. Ik vul mijn capsules rond de 100mg, dus 84mg werkende stof en pak die ongeveer elke 2 uur. Met de pillen van nu is dat 1/3e pil.
Ik doe het meestal na een capsule 6-apb, en neem dan 2 (2x 100mg) of 3 (2x 100mg en 1 kleinere van +- 70mg) capsules, afhankelijk van hoe lang het feest duurt e.d. Reken maar uit.

Vroeger heb ik er vast ook wel eens 2,5 naar binnen getrapt maar ik merk het nu aan mezelf wanneer het (te) veel is: ik kan niet goed meer lezen en ik sta ook strakker / ogen staan open. Nog goed te doen, maar meer is niet beter.


Dit werkt super. Alleen moet die mdma dan wel daadwerkelijk 84% puur zijn als je zo wilt rekenen. Ik laat het daarom altijd testen zodat ik weet wat het percentage is. Had laatste keer 80% en dat was lang geleden voor me. Ook volgens de tester.

Maar goed. Jij pakt dus 2 gelijke capsules. Ik zal dat eens proberen. Gooi er meestal omgerekend 130 mg werkende stof in. En in de 2e capsule ongeveer de helft die ik 2u pak na de eerste. Maar laatste keer had ik er wat minder in gedaan en dat werkte eigenlijk net zo goed. Ik heb alleen op een gegeven moment juist dat m’n ogen dicht gaan ipv open.

Schijnbaar is goede start dose en redose binnen 1,5u van 1/3 tot 1/2 van de eerste dose een shulgin regeltje. Ik vind dat eigenlijk wat snel. Maar 2x rond de 80 zoals jij doet is mischien ook wel iets om te proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is jullie ervaring met tolerantie afbouwen? Een zoektocht online brengt me eigenlijk vooral op verhalen over verslaving en dergelijke.

Ben nu zelf 8 weken volledig nuchter, zowel van alcohol als drugs. Ben benieuwd of jullie ook wel eens voor een (langere) periode nuchter zijn geweest en daar iets van hebben gemerkt qua tolerantie bij het eerstvolgende gebruik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 16:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Wat is jullie ervaring met tolerantie afbouwen? Een zoektocht online brengt me eigenlijk vooral op verhalen over verslaving en dergelijke.

Ben nu zelf 8 weken volledig nuchter, zowel van alcohol als drugs. Ben benieuwd of jullie ook wel eens voor een (langere) periode nuchter zijn geweest en daar iets van hebben gemerkt qua tolerantie bij het eerstvolgende gebruik?


Dat verschilt per drug echt enorm. Bij benzodiazepines bijvoorbeeld bouw je veel sneller tolerantie op dan bij alcohol, coke, speed etc. De langere pauzes tussen serotonine verbruikers merk je wel echt goed, daar probeer ik ook rekening mee te houden :) ook probeer ik het gebruik van benzodiazepines echt te beperken, omdat je hier enorm snel tolerantie voor opbouwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 13:49 
 
Hardtraxx Newbie

Veel blowen haha. Wat vinden jullie trouwens van een https://www.jaghead.nl/roken/aanstekers/clipper/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om aan te stampen bedoel je? Kan handig zijn maar in principe werkt alles wel daarvoor haha
BIC beste man
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

draxy schreef:
Veel blowen haha. Wat vinden jullie trouwens van een https://www.jaghead.nl/roken/aanstekers/clipper/


Schaamteloos dit. :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn er nog research chemicals over die de moeite waard zijn? Heb het idee (ja testen I know) dat miauw bij Mo'tje ook gewoon 3cmc oid is dus dan is internet best een optie
Vorige  1 ... 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic