Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1175, 1176, 1177, 1178, 1179, 1180, 1181, 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2024 15:13 
 
Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
Even een vraagje tussendoor. Velen van jullie zullen vast wel gehoord hebben van de typische lifetime junkies in Amerika en dergelijke, mensen die decennia lang dagelijks bergen sos wegwerkten en hun neus hebben verpest. Maar zijn er ook mensen die permanente neusschade hebben na recreatief gebruik? Of korte periodes van heftig gebruik? Ik kan erg weinig vinden over mensen met (zware) neusschade na kortdurig/recreatief gebruik en dan ook bijna alleen over cocaine, weinig over (in my case) 3m. Ben zelf naar een KNO arts geweest en die zegt geen schade te zien, maar ik ben er zeker van dat er na een relatief korte periode van gebruik (gedurende 2023 jaar ongeveer de helft van alle zaterdagen, zal ongeveer 25-30x zijn geweest dus) bij mij, al waren wel veel keren daarvan waren 24u binges, wel degelijk dingen verpest zijn daarbinnen. Met name sterk aangetaste reuk, scheefgegroeid septum, dat zeker nooit zo was voor 2023, zo goed als dagelijkse loopneus, linker neusvleugel die bij hard inademen zich dicht'zuigt tegen het midden aan dus). Ik zou graag weten of ik hierin de enige ben, met name omdat ik ook mensen in mn omgeving veel en veel meer zie gebruiken dan ik heb gedaan en die ruiken nog prima en heb ik nooit horen klagen. DM mag ook :)

Edit1: ben overigens al maanden gestopt met snuiven, en dit speelt allemaal nog steeds, zoals reuk en dergelijke, dus is geen tijdelijk colombiaans verkoudheidje allemaal.

Edit2: ik dacht dat je teksten met spoiler tag onzichtbaar kon maken, maar nee. dus later haal ik dit weer weg voor privacy.


Over jou verhaal, ik ken inderdaad dit soort verhalen. Lijkt op een langdurig ontstoken neusslijmvlies oid. Je geeft aan maanden gestopt te zijn maar ook maanden aan een stuk door gebruikt te hebben. Ik denk dat het nog een flinke tijd nodig heeft om te helen. Zelf had ik, toen ik nog heel veel in gebruik zat altijd een gezwollen, pijnlijke neus met ontstekingen, ene neusgat dikker dan het ander en n soort gevoel dat er een puist aan de binnenkant groeide. Nu naar maanden geen gebruik meer is alles hersteld en heb ik geen last meer van die kwaaltjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2024 22:07 
 
Hardtraxxer

Thanks voor je reactie. Nouja de laatste keer dat ik gesnoven heb is eind september, nu zo’n 4 maanden geleden en heb geen verbetering gemerkt. Slijmvliezen zijn vast en zeker aangetast (ook omdat ik sinds eind september eigenlijk helemaal niks meer ruik, alleen als ik iets een centimeter onder m’n neus hou ruik ik het). En de voorkant van mn neus die beweeglijker is bij aanraken, septum dat zichtbaar scheef is / uitsteekt aan de onderkant van mn neus als je het van onderen bekijkt, heb soms ook ‘pijn’scheuten als ik via het beruchte linkerneusgat inadem, alsof de lucht die erlangs gaat ‘prikt’, slecht adem kunnen halen en mn neusvleugel die dichtgaat bij ademhalen en zo mis ik nog wat dingen, maar het is iig allemaal elke dag merkbaar… en dat 4 maanden na stoppen. Vraag ik me af in hoeverre dit nog gaat verbeteren.. en dat na slechts 25-30 zaterdagavond/nachten snuiven in m’n hele leven. Toegegeven, waren soms echt debiele binges van 2-3 gram in 24u, met weinig schoonmaken, dus gaan slapen met restjes in mn neus en dat soort slordigheden, maar dan nog. In mn omgeving zie ik mensen die het veel meer en veel vaker doen en zeggen nooit dit soort dingen te hebben.

Eerst maar afspraak met KNO arts nummer 2 afwachten ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2024 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
Je gaat niet dat lichte gevoel in je benen krijgen wat je van 4f hebt. Alleen weinig effect hebben maar toch niet kunnen slapen klinkt wel als slechte pep.

Kunt ook keer bommetje proberen, vond ik ook wel beetje op effecten van 4f lijken zonder de tintelingen


Thanks! Hoeveel mg doen jullie dan in zo'n capsule?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2024 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Verschilt wel wat (doe je er 1? Neem je er nog 1 achteraan?). Zit meestal rond de 80mg tot 100mg voor een chille rush en dan nog wel eens wat puntjes er achteraan. Mocht je geen weegschaal hebben: 4 a 5 kleine puntjes is ongeveer die richting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2024 19:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Marks schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
Je gaat niet dat lichte gevoel in je benen krijgen wat je van 4f hebt. Alleen weinig effect hebben maar toch niet kunnen slapen klinkt wel als slechte pep.

Kunt ook keer bommetje proberen, vond ik ook wel beetje op effecten van 4f lijken zonder de tintelingen


Thanks! Hoeveel mg doen jullie dan in zo'n capsule?


Ligt aan je eigen tolerantie, gewicht en bouw e.d.
Ik met 1,91 en toen de tijd nog wat zwaarder had altijd iets van 120 a 130mg en later evt bijpakken met een lagere dosis. Maar als je een goede dosis/pep heb kan je meestal een heel feest op een bommetje doen.

Ik zou 130 iig als max doen, want als je daar al over gaat om wat te voelen is er iets mis met je tolerantie en gebruik.

Remi schreef:
Mocht je geen weegschaal hebben: 4 a 5 kleine puntjes is ongeveer die richting.

Dit zou ik dus echt nooit doen gezien verschil in sleutel en hoe korrelig/poederig je pep is. Als je dat aanhoudt kan je soms 100 er in gooien maar ook 200. Die fout heb ik een keer gemaakt en sindsdien weeg ik alles. Want als je het niet goed weegt, dan zit je er ook 7+ uur aan vast aan een fucked up opgejaagd en overhit gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2024 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

7 uur in de wolkjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2024 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

die moge zich ook bij mij in de dm melden ik zou graag 3 drugs willen ontvangen :cool: :cool: :cool:

en een krentenbol
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2024 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook zin om te kope
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2024 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weh kost deh
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2024 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is jullie go-to dosis 6APB? Merk dat hier in de provincie vaak extreem hoge doseringen genomen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2024 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had capsules van 150mg (zei de verpakking) en die vulde ik 3/4 maar was wel heel fijn poeder altijd (bruin tint)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+- 180mg zelf afgewogen, dan ben je wel 5 a 6 uur onder de pannen. Vind ik zelf een fijne dosering,
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik doe hem ook meestal tussen de 150mg / 180mg.

Maar zou bij de dosering ook vooral kijken naar de omstandigheden, setting en je eigen lichaamsbouw. Ik ben zelf 1.85, sport 7x per week en weeg 97KG en iedere keer pakt dit spul weer anders uit dan de andere keer haha. Ene keer meer spacen met minder mg, andere keer lekkerder gaan met meer mg. Hangt bij mij dus ook weer samen met setting; hoe donkerder het is, hoe vaker ik space. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gebruik zelf nooit melatonine na feesten, soms wel 'zwaarder spul'. Wat zijn jullie ervaringen naar algemeen melatonine gebruik? We gaan binnenkort een maand naar Vietnam en heb een aantal nachten een bus / trein / vliegtuig waarbij het wel lekker zou zijn om wat te slapen. Ik kreeg helaas van de dokter geen diazepam voorgeschreven, haha.
Dus: melatonine ja/nee, hoeveel mg etc? Is het raadzaam om dit tijdens een nachtvlucht van 10 uur te doen of tijdens een rit in een slaapbus / slaaptrein om wat gemakkelijker te slapen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 14:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik gebruik zelf nooit melatonine na feesten, soms wel 'zwaarder spul'. Wat zijn jullie ervaringen naar algemeen melatonine gebruik? We gaan binnenkort een maand naar Vietnam en heb een aantal nachten een bus / trein / vliegtuig waarbij het wel lekker zou zijn om wat te slapen. Ik kreeg helaas van de dokter geen diazepam voorgeschreven, haha.
Dus: melatonine ja/nee, hoeveel mg etc? Is het raadzaam om dit tijdens een nachtvlucht van 10 uur te doen of tijdens een rit in een slaapbus / slaaptrein om wat gemakkelijker te slapen?


Melatonine geeft meer natuurlijk melanine af zodat een gebrek er van wordt aangevuld. Je moet nog steeds condities hebben waar je in slaap zou kunnen vallen (e.g. geen licht en zo min mogelijk geluid) anders werkt het niet. Hoeveelheden gaan niet uitmaken voorbij een bepaald punt, het is een natuurlijk slaaphormoon, niet een daadwerkelijk medicijn.

Ik heb bijv 3 van die tabletjes van de Kruidvat (wat de max is per dag waarna het niks extra aan effect heeft) als ik een keer m'n ritme wil fixen maar dan nog moet ik echt in stilte en in het donker plat liggen, al klaar om te slapen, wil het werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De condities zouden er wel moeten zijn ('bedtijd', donker, liggen in een bed of stoel, oordoppen en slaapmasker voor licht en geluid) dus het zal wellicht helpen. Het zal er denk ik niet minder om worden, haha. Welke heb jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Remi schreef:
Ik gebruik zelf nooit melatonine na feesten, soms wel 'zwaarder spul'. Wat zijn jullie ervaringen naar algemeen melatonine gebruik? We gaan binnenkort een maand naar Vietnam en heb een aantal nachten een bus / trein / vliegtuig waarbij het wel lekker zou zijn om wat te slapen. Ik kreeg helaas van de dokter geen diazepam voorgeschreven, haha.
Dus: melatonine ja/nee, hoeveel mg etc? Is het raadzaam om dit tijdens een nachtvlucht van 10 uur te doen of tijdens een rit in een slaapbus / slaaptrein om wat gemakkelijker te slapen?


Melatonine geeft meer natuurlijk melanine af zodat een gebrek er van wordt aangevuld.


Krijgt er een mooi kleurtje van dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 14:52 
 
Hardtraxxer

Ik wil na een feestje nog wel eens zo’n melatonine tabletje van de Kruidvat nemen (heb de 3mg variant) of om mijn ritme te fixen inderdaad. Dan werkt het aardig goed. Ben er wel duf van de volgende ochtend.
Omstandigheden moeten goed zijn inderdaad, dus liggend, donker etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik kreeg helaas van de dokter geen diazepam voorgeschreven, haha.


Daar heb je geen dokter voor nodig, toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Remi schreef:
Ik kreeg helaas van de dokter geen diazepam voorgeschreven, haha.


Daar heb je geen dokter voor nodig, toch? ;)

Wel om het mee naar Vietnam te nemen, haha. Dan is het wel fijn dat er een certificaatje in zit. (Alhoewel ik eerder in Azië gemakkelijk van onder de toonbank prima valium kon scoren. :cool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 22:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
De condities zouden er wel moeten zijn ('bedtijd', donker, liggen in een bed of stoel, oordoppen en slaapmasker voor licht en geluid) dus het zal wellicht helpen. Het zal er denk ik niet minder om worden, haha. Welke heb jij?


Dit is dan wel een ding. Sommige pillen zijn wel beter dan de andere.
Ik heb die van de Kruidvat en die werkten altiijd wel, maar de kwaliteit er van is wel achteruit gegaan. Als in ze werken steeds minder goed voor mij en ik moet echt compleet stil en in het donker liggen na een relatief lange tijd voor het enigszins werkt. Dus zodra dit potje op is ga ik over op Lucovitaal Puur Melatonine, die schijnt het beste uit de test komen. Of uberhaupt Melatonine van dat merk.

Je kan via de consumentenbond checken welke het beste zijn. Sommige potjes die zeggen namelijk dat ze bepaalde hoeveelheden melatonine per tablet hebben maar bij meten blijkt dat niet waar.

Delt-A schreef:

Krijgt er een mooi kleurtje van dus


Ho, Melatonine bedoel ik gewoon natuurlijk haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2024 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.hollandandbarrett.nl/shop/p ... g-60049665

Deze zijn nu 1+1. Die maar doen, Dennie-boy?
Thanks voor je tips in ieder geval. Ik heb vorige week al een stripje van Kruidvat gekocht, deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-melato ... /p/5571686
Citaat:
Je gebruikt de Kruidvat Melatonine 3mg Tabletten bij de behandeling van een kortdurende jetlag bij volwassenen.

Geen idee in hoeverre die van Kruidvat nou weer verschilt van een 'Lucovitaal melatonine puur'. Vandaar mijn vraag.
Pff, de (zwarte) markt van benzo's is overzichtelijker dan dit, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2024 10:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vaak zit het hem in de manier en tempo van afgifte en soms de daadwerkelijke hoeveelheid in een tablet en hoe puur het tablet is.

En goeie van die 1+1, haal hem meteen ook even op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2024 10:02 
 
Hardtraxx Elite

Heeft er iemand ervaring met Clonazepam?

Vermoedelijk heb ik een rem slaapstoornis (ga hier nog op getest worden in de nabije toekomst).
Ondertussen was ik al wat informatie aan het zoeken over het mogelijke middel wat ze me voor gaan schrijven, hier lees ik dat het vaak een dosis Clonazepam is.

Mijn vraag is, wat is je ervaring met dit middel i.c.m. alcohol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2024 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Heeft er iemand ervaring met Clonazepam?

Vermoedelijk heb ik een rem slaapstoornis (ga hier nog op getest worden in de nabije toekomst).
Ondertussen was ik al wat informatie aan het zoeken over het mogelijke middel wat ze me voor gaan schrijven, hier lees ik dat het vaak een dosis Clonazepam is.

Mijn vraag is, wat is je ervaring met dit middel i.c.m. alcohol?



Ik heb een keer 2mg Clonazepam op, gezien dit geen inslaper maar een doorslaper is, zal ik hier zeker met alcohol mee oppassen. Ik werd een uur of 10/11 later wakker en voelde me vrij suf. Wellicht was de dosis vrij hoog, maar als je de dag erna verplichtingen hebt, moet je zeker rustig aan doen. Auto rijden zit er dan bijvoorbeeld echt niet in.
Vorige  1 ... 1175, 1176, 1177, 1178, 1179, 1180, 1181, 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic