Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1164, 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 14:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Afgelopen vrijdag voor het eerst 2CB gedaan. Waren 2 pillen van 16 mg werd gezegd en heb ze allebei genomen, maar helaas helemaal niks van gevoeld. In februari nog eens proberen, ben er erg benieuwd naar. (Dan met andere pillen uiteraard)

En mijn perfecte drug was echt 100% 3MMC, in capsules. Qua gevoel en energie echt precies wat ik zoek. De vervanger 3CMC is opzich wel een goeie, die gebruik ik nu eigenlijk altijd.

2-cb is vaak zwaar ondergedoseerd en kleine stappen in dosis maken groot verschil. Herken dit idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Zijn jullie ook wel eens tevergeefs opzoek naar jullie perfecte drug om te gebruiken op festivals?

En als je deze gevonden hebt, wat is de perfecte drug voor jou of komt heel dicht in de buurt van perfectie.

Imo is deze er niet of ik moet het nog ontdekken.


GHB + speed is de perfecte combo voor een hardstyle feest :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Niets van gevoeld of heel licht wat gemerkt? Was je misschien ''zenuwachtig'' ervoor?


Nee, ik had er juist heel veel zin in! Had stevig geluncht en toen om half 4 voor het laatst nog wat kwark gegeten. Om 7 uur 's avonds die pillen erin (op een redelijk lege maag dus, op aanraden van de mensen die het al eens gedaan hadden.) Misschien dat ik iets vrolijker werd? Maar het was zo minimaal, dat ik eerder denk dat ik mezelf dat idee gaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 16:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Afgelopen vrijdag voor het eerst 2CB gedaan. Waren 2 pillen van 16 mg werd gezegd en heb ze allebei genomen, maar helaas helemaal niks van gevoeld. In februari nog eens proberen, ben er erg benieuwd naar. (Dan met andere pillen uiteraard)

En mijn perfecte drug was echt 100% 3MMC, in capsules. Qua gevoel en energie echt precies wat ik zoek. De vervanger 3CMC is opzich wel een goeie, die gebruik ik nu eigenlijk altijd.


Dan heb je hele slechte of neppe pillen gehad denk ik of je tolerantie is onmenselijk hoog.

Ik heb met meerdere varianten van pillen dat ik op een kwartje al de effecten voel en mijn tolerantie is bovengemiddeld. Ook ken ik doorgewinterde trippers die met een halve ook al goed de drug voelen. Als je twee tegelijkertijd eet, dan zou je juist keihard moeten gaan trippen.

Als je begint met minder dan een kwartje, dan kan het zijn dat je te weinig hebt gehad en dat je daarna met bijnemen niet meer daar over kan.Maar als beginnende tripper of beginnende gebruiker van 2CB zou je voor de eerste keer aan een kwartje of 1/3e al genoeg moeten hebben. Ik zou nooit aanraden meteen 2 te nemen, dat is echt mokerveel om in een keer te nemen in het begin.

Het klinkt mij eerder alsof je bent opgelicht en dat wat je hebt compleet impotent is of geen 2cb is. Want met 2 hele op zou ik al veel te hard gaan, zeker bij een eerste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dan heb je hele slechte of neppe pillen gehad denk ik of je tolerantie is onmenselijk hoog.

Ik heb met meerdere varianten van pillen dat ik op een kwartje al de effecten voel en mijn tolerantie is bovengemiddeld. Ook ken ik doorgewinterde trippers die met een halve ook al goed de drug voelen. Als je twee tegelijkertijd eet, dan zou je juist keihard moeten gaan trippen.

Als je begint met minder dan een kwartje, dan kan het zijn dat je te weinig hebt gehad en dat je daarna met bijnemen niet meer daar over kan.Maar als beginnende tripper of beginnende gebruiker van 2CB zou je voor de eerste keer aan een kwartje of 1/3e al genoeg moeten hebben. Ik zou nooit aanraden meteen 2 te nemen, dat is echt mokerveel om in een keer te nemen in het begin.

Hier ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens. Ik heb recent met wat vrienden 2C-B gedaan, waarbij ik de enige was die al ervaring met trippen had. Heb iedereen geadviseerd om er anderhalf of twee te doen, maar er waren twee dames bij die toch liever één pil wouden doen de eerste keer. Helemaal prima natuurlijk, je moet bij trippen vooral doen waar jij je comfortabel bij voelt dus ik heb ze hun gang laten gaan. Ze lieten echter na een uur of anderhalf/twee ook beiden weten er nauwelijks iets van te voelen, een beetje zoals Denkeleda beschrijft. Niet heel vreemd, want mijn pillen zaten als ik de online bronnen moet geloven zo rond de 12mg.

De dosering in 2C-B pillen wisselt nogal, maar het is tegenwoordig steeds gangbaarder dat pillen zo rond de 10 tot 15mg zitten. Dat zie je ook terug in bijvoorbeeld te testresultaten op internet (zie bijvoorbeeld: https://drugsdata.org/results.php?searc ... all&s=2c-b). Voor m'n gevoel lag dat gemiddelde vroeger een stuk (misschien 5mg) hoger. Als je kijkt naar wat gemiddelde doseringen zijn, dan zie je online ook dat tot 15mg wordt gezien als een lichte dosis (bijv https://erowid.org/chemicals/2cb/2cb_dose.shtml of https://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-werking). Met sommige pillen tegenwoordig zit je met een halfje net aan de drempelwaarde.

Ik ben van mening dat je echt geen onredelijke tolerantie hoeft te hebben om weinig te merken van een enkele 2C-B pil. Zelf gebruik ik ook maar een paar keer per jaar tripmiddelen, maar ik pak in een thuissetting vaak drie pillen gezien de doseringen van tegenwoordig. Op festivals hou ik het meestal bij twee en pak ik er eventueel in de piek nog één bij mocht ik de trip toch wat te licht vinden. Eén pil hoef ik in ieder geval niet te proberen als ik het niet combineer met iets anders. Moet er wel bij zeggen dat ik persoonlijk altijd al een behoorlijke natuurlijke tolerantie voor psychedelica heb gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 19:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan zal het eerder een lage mg pil zijn geweest icm met resistentie. Al is het nog steeds niet aan te raden om ongeteste pillen zomaar in je mik te gooien natuurlijk. Stel je hebt wel hele sterke, dan zit je bij UFO piloot in het derde daluniversum.

Met mijn huidige heb ik ongeveer 10 a 12 mensen van verschillende statuur en resistentie behoorlijk zien trippen op dosissen van een halve tot een hele. Weet zelf niet precies hoeveel er in zit omdat degene waar ik het van heb altijd wel kwaliteit levert dus ik hou nooit wat anders dan die standaard van een halve tot een hele aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dan heb je hele slechte of neppe pillen gehad denk ik of je tolerantie is onmenselijk hoog.

Ik heb met meerdere varianten van pillen dat ik op een kwartje al de effecten voel en mijn tolerantie is bovengemiddeld. Ook ken ik doorgewinterde trippers die met een halve ook al goed de drug voelen. Als je twee tegelijkertijd eet, dan zou je juist keihard moeten gaan trippen.

Als je begint met minder dan een kwartje, dan kan het zijn dat je te weinig hebt gehad en dat je daarna met bijnemen niet meer daar over kan.Maar als beginnende tripper of beginnende gebruiker van 2CB zou je voor de eerste keer aan een kwartje of 1/3e al genoeg moeten hebben. Ik zou nooit aanraden meteen 2 te nemen, dat is echt mokerveel om in een keer te nemen in het begin.

Het klinkt mij eerder alsof je bent opgelicht en dat wat je hebt compleet impotent is of geen 2cb is. Want met 2 hele op zou ik al veel te hard gaan, zeker bij een eerste keer.


Hier ook niet mee eens. Kan mij ook niet zo goed voorstellen dat iemand aan 1/3e of een kwart al iets kan voelen (en als je dit wel hebt: top. Dan doe je ook lekker lang met een bestelling). Mijn eerste keer was ik wat voorzichtig en begon ik met 1 (rode nijntje). Voelde hier niets van. Tweede keer 1,5 (ook rode nijntjes) en, toen ik ook hier niets van merkte, nog wat 2-cb poeder er bij gesnoven (en per ongeluk M, maar dat kwam omdat ik de zakjes verwisseld had :lol: ). Ook hier niks van gemerkt. De keer daarna 2 (en een kwart) gele batmans genomen en toen was het wel feest. Daarna ook nog 2,5 van die gele batmans als startdosis gepakt en dat ging prima. Ook nog eens 2,5 paarse mojojojo's als startdosis genomen en dat was wel vergelijkbaar met die batmans. Uiteindelijk altijd nog wel 1 of anderhalve er bij genomen om het effect te verlengen en ook dat gaat wel prima. Geen idee hoeveel er in de nijntjes, batmans en mojojojo's zit (ik verwacht allemaal wel een beetje rond dezelfde hoeveelheid), maar je moet maar net boven een bepaalde treshold komen om het te merken. Mijn tip is dus om de volgende keer gewoon nog wat meer te nemen dan de keer ervoor als je toen niets voelde. Het liefst wel van dezelfde soort pil als je helemaal safe wilt zitten.

Overigens niets kutter om helemaal hyped te zijn voor je (eerste keer) trippen, om vervolgens niets te voelen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Overigens niets kutter om helemaal hyped te zijn voor je (eerste keer) trippen, om vervolgens niets te voelen haha.

Enige wat als eerste keer nog vervelender is dan niks merken is te veel nemen :P Als je er niets van hebt gevoeld, ben je waarschijnlijk ook eerder te porren om het nog eens een kans te geven. Als je bad gaat omdat de trip je te veel wordt kan ik me voorstellen dat je het geen tweede keer meer hoeft te proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 23:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had nog nooit psychedelica gebruikt. Degene met wie ik het afgelopen weekend heb gedaan, deden het voor de tweede keer. De vorige keer hadden ze allebei ook twee (andere) pillen genomen, van dezelfde dealer als nu. Was toen echt een hele sicke ervaring voor ze. Mede door hun eerste ervaring ook gelijk twee pillen genomen. Ben zelf ook wat groter/breder en van andere mensen in mijn omgeving hoorde ik ook dat 1,5 pil vaak niet genoeg was.

Hebben nu in februari iig weer een momentje gepland staan, zal dan vast beter uitpakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 23:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
RomanAnthony schreef:
Overigens niets kutter om helemaal hyped te zijn voor je (eerste keer) trippen, om vervolgens niets te voelen haha.

Enige wat als eerste keer nog vervelender is dan niks merken is te veel nemen :P Als je er niets van hebt gevoeld, ben je waarschijnlijk ook eerder te porren om het nog eens een kans te geven. Als je bad gaat omdat de trip je te veel wordt kan ik me voorstellen dat je het geen tweede keer meer hoeft te proberen.


Ja dat dus :P. Een oud collega van me had dus ook door de verhalen in een keer 1,5 genomen en ging dusdanig bad dat hij nooit meer een tripmiddel wou doen.

Dus ja, testen en je daarop aanpassen en je hebt een goede avond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Vroeger', toen ik begon met 2C-B, waren de pillen volgens mij ook een stuk sterker. Lees: 20 - 25mg. Tegenwoordig zit alles rond de 12mg, meen ik. Dat is nogal een significant verschil en kan wel e.e.a. verklaren.

Ik ben niet zo groot / weeg niet zoveel maar kan wel redelijk wat hebben. Ik pak er inderdaad ook 2,5 van de huidige batches met wat alcohol vooraf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Zijn jullie ook wel eens tevergeefs opzoek naar jullie perfecte drug om te gebruiken op festivals?


IMO is er niks fijners dan GEWASSEN speed. Brand niet, jeukt niet en voor mij de meest 'natuurlijke rush' die er bestaat. Die tjak versneden met caffeïne hoef ik oprecht niet meer. Voor mij echt dag en nacht verschil qua effect :thumbup:

Ik kan bijv. op een fissa als defqon een dikke capsule van 150MG maken en daar gerust de hele dag mee doen. Sta ik beetje te auwhoeren/loop ik van stage naar stage heb ik wel eens het idee gehad van 'goh zo ff puntje bij vatte' begin je vervolgens aangekomen bij de stage weer los te gaan OH FUCK OH SHEIT ik heb OPRECHT NOG GEEN PUNTJE NODIG en dan heb je gewoon nog bakken energie.

Ik was mijn speed overigens met pure aceton, kende hendig bij elke drogist halen. Dat en een koffiefilter is alles wat je nodig hebt. Zo de moeite waard :D

Daarnaast sinds deze zomer voor het eerst 4-HO-MET gebruikt, is wat mij betreft het beste tripmiddel wat ik ooit heb gebruikt op een fissa. Je hebt echt 0 (!!!) bodyload, hele fijne visuals (vergelijkbaar met LSD, alles krijgt een filter. In tegenstelling tot 2CB waar je ook soms dingen ziet die er niet zijn). Enorm in de muziek gezogen maar alsnog heb je wel behoefte aan gezelligheid. Ik was met lui die alleen maar het zuipen waren en alsnog mee lopen auwhoeren. Tijdens ADE in de gashouder gedaan marietje mijn brein ontplofte wat ik daar allemaal meemaakte. Zo. Fucking. Vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 12:37 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb nog nooit trip middelen op een festival/feest gebruikt.
Lijkt me eigenlijk ook niet heel chill omdat ik vaak voor de muziek en de gezelligheid kom en tijdens een trip ben ik toch vaak aan het praten, lachen en "avonturen" beleven.
Het avonturen beleven kan dan wel mooi zijn op een festival.

Jaren geleden ooit een keer een truffel trip bij iemand gedaan die alleen thuis was. Toen kreeg hij het in zijn hoofd dat zijn ouders ieder moment thuis kwamen. We kregen het NIET uit zijn kop gepraat, vervolgens zijn we in volle vaart naar het dorp gefietst (15km fietsen in een trip is niet fijn).
Vervolgens de partybus naar de time-out in Gemert gepakt die daar toen ieder weekend reed. Het voelde echt als een soort teleportatie toen we ineens binnen in de Time-Out stonden :lol:
Gelukkig was de trip wel ten einde na een uur en hebben we ons weer op laten halen door een nuchtere kameraad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
GHB +
Jordi schreef:
GEWASSEN speed.
is de perfecte combo voor een hardstyle feest :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Agree, mate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me daar ook wel behoorlijk in vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 16:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ik heb nog nooit trip middelen op een festival/feest gebruikt.
Lijkt me eigenlijk ook niet heel chill omdat ik vaak voor de muziek en de gezelligheid kom en tijdens een trip ben ik toch vaak aan het praten, lachen en "avonturen" beleven.
Het avonturen beleven kan dan wel mooi zijn op een festival.


Heb 5x tripmiddelen gehad op een feest (alle 5x 2cb) en elke keer was het echt heel vet. Dit waren verder wel twee technofeesten, een keer The Funky Cat, een keer Hardclassics On The Beach (het laatste deel) en vlak voor de eindshow op Defqon.1. Als je doseert naar hoe je je wilt voelen op een feest kan het echt heel tof zijn, ook voor de muziek.

Al leent zich dit wel veel meer voor dingen als techno of zweverige muziek imo. Je kan jezelf echt helemaal verliezen in de muziek en de show en gewoon het besef van tijd kwijt raken. Ik doe vaak ook niet meer dan een halve om wel je op de muziek te kunnen verliezen en op de show maar niet de weg kwijt bent. Zeker bij 2cb dat net bij mij dat stukje euforie ook geeft, is het heel tof op feesten.

Als je het voor de gezelligheid wilt doen, moet je het misschien met een groep op een feest willen doen. De avonturen komen dan ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
groep op een feest


uurtje voor de eindshow van defqon maat. Kom trippe kom trippe. We zijn met velen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, eindshow Defqon op zondag was bij mij ook een aantal jaren vaste prik. Heb ik nog een keer een poncho aan proberen te trekken omdat ik er stellig van overtuigd was dat het regende, met een strakblauwe lucht en 25*. Mooie dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Heb ik nog een keer een poncho aan proberen te trekken omdat ik er stellig van overtuigd was dat het regende, met een strakblauwe lucht en 25*.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Daarnaast sinds deze zomer voor het eerst 4-HO-MET gebruikt, is wat mij betreft het beste tripmiddel wat ik ooit heb gebruikt op een fissa. Je hebt echt 0 (!!!) bodyload, hele fijne visuals (vergelijkbaar met LSD, alles krijgt een filter. In tegenstelling tot 2CB waar je ook soms dingen ziet die er niet zijn). Enorm in de muziek gezogen maar alsnog heb je wel behoefte aan gezelligheid. Ik was met lui die alleen maar het zuipen waren en alsnog mee lopen auwhoeren. Tijdens ADE in de gashouder gedaan marietje mijn brein ontplofte wat ik daar allemaal meemaakte. Zo. Fucking. Vet.


En de dip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 11:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi dipt nooit :P
Is in een pot met seretonine gevallen als kind geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
En mijn perfecte drug was echt 100% 3MMC, in capsules. Qua gevoel en energie echt precies wat ik zoek. De vervanger 3CMC is opzich wel een goeie, die gebruik ik nu eigenlijk altijd.


Ben hier ook wel mee eens, echt top voor op een feest! Wel duur geworden nu! 3CMC goede vervanging ja?
Lees dat je weel meer wilt bij nemen? Moeite waard om eens te proberen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2022 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Broken Balance schreef:
groep op een feest


uurtje voor de eindshow van defqon maat. Kom trippe kom trippe. We zijn met velen :woot:

Bij deze beloof ik dat ik mee doe. Lijkt me goud. (Verder totaal geen ervaring met tripspul)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2022 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem een poncho mee.
Vorige  1 ... 1164, 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic