Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1163, 1164, 1165, 1166, 1167, 1168, 1169 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
artikel schreef:
Het is niet leuk, het is niet grappig. Ketamine is rommel, het maakt heel je lichaam kapot, van top tot teen

Ja, als je op je veertiende al begint met ketamine en het vervolgens anderhalf jaar lang elke dag de godsganze tijd gebruikt, maakt het inderdaad je lichaam wel kapot. Net als dat dit zou gebeuren met alcohol of welke andere drug dan ook. Weer zo'n typisch einde voor een artikel omtrent 'enge illegale drugs' dit. We moeten met z'n allen maar in z'n geheel stoppen, omdat chronisch overmatig gebruik tot lichamelijke problemen leidt. Zit nog steeds te wachten op de nieuwsartikelen die me moeten aansporen om geen bier meer te drinken, omdat een alcoholverslaving toch best wel slecht voor je is.

Vind het eigenlijk wel geruststellend om te lezen dat je blaas vaak weer helemaal herstelt als je stopt met gebruiken. Dat impliceert voor mij dat het risico dat je loopt bij incidenteel recreatief gebruik relatief beperkt zal zijn. Voor mij nog geen reden om de puntjes die ik één tot twee keer per maand na een feestje pak te laten staan, in ieder geval.

Die jongeren in het item op tv waren ook wel extreem. 20x per nacht uit je bed moeten om te plassen en dan ook gewoon doorgaan met gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 21:01 
 
Hardtraxx Newbie

Binnenkort met een groepje van 5 vrienden een thuis sessie doen met Xtc.
We hebben voor de steer al een aantal projectie lampen gekocht.
Hebben jullie nog tips voor attributen, to do's die niet mogen ontbreken bij een thuis xtc avondje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 23:37 
 
Hardtraxxer

Raaverok schreef:
Binnenkort met een groepje van 5 vrienden een thuis sessie doen met Xtc.
We hebben voor de steer al een aantal projectie lampen gekocht.
Hebben jullie nog tips voor attributen, to do's die niet mogen ontbreken bij een thuis xtc avondje?


Hangtafels
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen op Spectrum weer eens aan de bak. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 09:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Morgen op Spectrum weer eens aan de bak. :bomb:


Met gestrekt been dr in gegaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Viel nog wel mee, eerlijk gezegd. Maar ga nu even mijn krachten sparen en de komende weken even onder een steen leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Raaverok schreef:
Binnenkort met een groepje van 5 vrienden een thuis sessie doen met Xtc.
We hebben voor de steer al een aantal projectie lampen gekocht.
Hebben jullie nog tips voor attributen, to do's die niet mogen ontbreken bij een thuis xtc avondje?


Hangtafels


Die komen vanzelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 11:50 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Viel nog wel mee, eerlijk gezegd. Maar ga nu even mijn krachten sparen en de komende weken even onder een steen leven.


Ik kruip met je onder de steen.
14 januari óf met Rebirth pas weer van plan er onder uit te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raaverok schreef:
Binnenkort met een groepje van 5 vrienden een thuis sessie doen met Xtc.
We hebben voor de steer al een aantal projectie lampen gekocht.
Hebben jullie nog tips voor attributen, to do's die niet mogen ontbreken bij een thuis xtc avondje?

Ik moest hier vannacht in bed over denken (gek moment, I know) echter is dit meer een tip voor 2c-b. Ik sneed vorige week een rode kool door de helft en die patronen aan de binnenkant zijn echt sick. Voor een 2c-b avond is dat echt gruwelijk. Hoe mooi is het dat je een hele avond kunt trippen met een rode kool. :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 00:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
artikel schreef:
Het is niet leuk, het is niet grappig. Ketamine is rommel, het maakt heel je lichaam kapot, van top tot teen

Ja, als je op je veertiende al begint met ketamine en het vervolgens anderhalf jaar lang elke dag de godsganze tijd gebruikt, maakt het inderdaad je lichaam wel kapot.


En aan de andere kant heb je dan weer de studies die laten zien dat ketamine de grootste doorbraak is in depressie medicatie in de afgelopen in 30 jaar :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles met mate dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sinds het pre-corona jaar is 6-apb eigenlijk de standaard go-to drug op feestjes geworden bij ons in de groep. Merk alleen wel dat er nu flinke verschillen gaan zitten in de gewenste doseringen t.o.v. de eerst keren. Dit zal deels met tolerantie te maken hebben, maar nu kwam ik onlangs ook een item tegen dat er twee verschillende 6-apb's in omloop zijn. Zogenaamde Succinate variant en HCl, waarvan eentje potenter zou zijn dan de ander.

https://drugsforum.nl/threads/ophelderi ... apb.69522/

Zelf heb ik de laatste paar keren 1 cap met 150mg gepakt om al na 2/3 uur 1cap met 75mg bij te nemen. Puur om de werking ook een beetje te verlengen, want het kan sowieso 2uur duren bij 6-apb voordat je hem voelt. Een maat van me zit echter op 200mg + 150mg xd

Hoe doseren jullie dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeveer 180mg met de eerste dosis, daarna neem ik altijd capsules met kristallen mdma bij en nooit 6-apb. Dus van een redose heb ik geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet heel vaak op, maar ik vond 160mg prima te doen, aftoppen met wat MDMA inderdaad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 17:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ja 6-apb tweede dosis nooit lekker gevonden, aftoppen met mdma raad ik ook aan. Hou het bij 100-150 mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 17:35 
 
Hardtraxxer

Nemen jullie nog wel is xtc?
Of zijn jullie daar op uit gekeken of iets?
Valt me op dat dit niet echt benoemd wordt naast M.
Hoor termen voorbijkomen waarvan ik nog nooit gehoord heb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn gewoon alternatieven waar je je veel minder verrot door voelt de dag erna :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 10:59 
 
Hardtraxx Elite

Zijn jullie ook wel eens tevergeefs opzoek naar jullie perfecte drug om te gebruiken op festivals?

En als je deze gevonden hebt, wat is de perfecte drug voor jou of komt heel dicht in de buurt van perfectie.

Imo is deze er niet of ik moet het nog ontdekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

4FA is/was voor mij wel de perfecte drug voor op een feestje, jammer dat het nog maar nauwelijks tot niet verkrijgbaar is.

2C-B vind ik op sommige feesten ook geweldig, maar dan moet het bij voorkeur wat rustigere muziek zijn. Op Lowlands is het bijvoorbeeld vaste prik voor één van de dagen, en ook bij wat mildere techno vind ik het bijvoorbeeld super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 12:22 
 
Hardtraxxer

Nemen jullie ook tolerance-breaks met nemen van drugs voor feessies om het wow-factor hoog te houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er bestaat voor mij niet één perfecte drug, het is voor mij afhankelijk van het feest, de muziek etc.
2C-B of een andere variant doe ik ook wel eens op festivals maar dat vind ik leuker op iets waar ik kan rondstruinen, zoals bijvoorbeeld een Tomorrowland om maar iets te noemen. Op house, techno e.d. vind ik pep weer niet zo passend, terwijl ik dat júist wel bij hardstyle wil. Enzovoorts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen vrijdag voor het eerst 2CB gedaan. Waren 2 pillen van 16 mg werd gezegd en heb ze allebei genomen, maar helaas helemaal niks van gevoeld. In februari nog eens proberen, ben er erg benieuwd naar. (Dan met andere pillen uiteraard)

En mijn perfecte drug was echt 100% 3MMC, in capsules. Qua gevoel en energie echt precies wat ik zoek. De vervanger 3CMC is opzich wel een goeie, die gebruik ik nu eigenlijk altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Niets van gevoeld of heel licht wat gemerkt? Was je misschien ''zenuwachtig'' ervoor?
Vorige  1 ... 1163, 1164, 1165, 1166, 1167, 1168, 1169 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic