Die jongeren in het item op tv waren ook wel extreem. 20x per nacht uit je bed moeten om te plassen en dan ook gewoon doorgaan met gebruikenPannenkoek wrote:Ja, als je op je veertiende al begint met ketamine en het vervolgens anderhalf jaar lang elke dag de godsganze tijd gebruikt, maakt het inderdaad je lichaam wel kapot. Net als dat dit zou gebeuren met alcohol of welke andere drug dan ook. Weer zo'n typisch einde voor een artikel omtrent 'enge illegale drugs' dit. We moeten met z'n allen maar in z'n geheel stoppen, omdat chronisch overmatig gebruik tot lichamelijke problemen leidt. Zit nog steeds te wachten op de nieuwsartikelen die me moeten aansporen om geen bier meer te drinken, omdat een alcoholverslaving toch best wel slecht voor je is.artikel wrote:Het is niet leuk, het is niet grappig. Ketamine is rommel, het maakt heel je lichaam kapot, van top tot teen
Vind het eigenlijk wel geruststellend om te lezen dat je blaas vaak weer helemaal herstelt als je stopt met gebruiken. Dat impliceert voor mij dat het risico dat je loopt bij incidenteel recreatief gebruik relatief beperkt zal zijn. Voor mij nog geen reden om de puntjes die ik één tot twee keer per maand na een feestje pak te laten staan, in ieder geval.
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2015
- last seen Oct 2025
Binnenkort met een groepje van 5 vrienden een thuis sessie doen met Xtc.
We hebben voor de steer al een aantal projectie lampen gekocht.
Hebben jullie nog tips voor attributen, to do's die niet mogen ontbreken bij een thuis xtc avondje?
Hebben jullie nog tips voor attributen, to do's die niet mogen ontbreken bij een thuis xtc avondje?
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 11 days ago
HangtafelsRaaverok wrote:Binnenkort met een groepje van 5 vrienden een thuis sessie doen met Xtc.
Morgen op Spectrum weer eens aan de bak. 
Met gestrekt been dr in gegaan?Remi wrote:Morgen op Spectrum weer eens aan de bak.
Viel nog wel mee, eerlijk gezegd. Maar ga nu even mijn krachten sparen en de komende weken even onder een steen leven.
Die komen vanzelfjoostmakaay wrote:HangtafelsRaaverok wrote:Binnenkort met een groepje van 5 vrienden een thuis sessie doen met Xtc.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ik kruip met je onder de steen.Remi wrote:Viel nog wel mee, eerlijk gezegd. Maar ga nu even mijn krachten sparen en de komende weken even onder een steen leven.
14 januari óf met Rebirth pas weer van plan er onder uit te komen.
Ik moest hier vannacht in bed over denken (gek moment, I know) echter is dit meer een tip voor 2c-b. Ik sneed vorige week een rode kool door de helft en die patronen aan de binnenkant zijn echt sick. Voor een 2c-b avond is dat echt gruwelijk. Hoe mooi is het dat je een hele avond kunt trippen met een rode kool.Raaverok wrote:Binnenkort met een groepje van 5 vrienden een thuis sessie doen met Xtc.

En aan de andere kant heb je dan weer de studies die laten zien dat ketamine de grootste doorbraak is in depressie medicatie in de afgelopen in 30 jaar :p.Pannenkoek wrote:Ja, als je op je veertiende al begint met ketamine en het vervolgens anderhalf jaar lang elke dag de godsganze tijd gebruikt, maakt het inderdaad je lichaam wel kapot.artikel wrote:Het is niet leuk, het is niet grappig. Ketamine is rommel, het maakt heel je lichaam kapot, van top tot teen
Sinds het pre-corona jaar is 6-apb eigenlijk de standaard go-to drug op feestjes geworden bij ons in de groep. Merk alleen wel dat er nu flinke verschillen gaan zitten in de gewenste doseringen t.o.v. de eerst keren. Dit zal deels met tolerantie te maken hebben, maar nu kwam ik onlangs ook een item tegen dat er twee verschillende 6-apb's in omloop zijn. Zogenaamde Succinate variant en HCl, waarvan eentje potenter zou zijn dan de ander.
https://drugsforum.nl/threads/ophelderi ... apb.69522/
Zelf heb ik de laatste paar keren 1 cap met 150mg gepakt om al na 2/3 uur 1cap met 75mg bij te nemen. Puur om de werking ook een beetje te verlengen, want het kan sowieso 2uur duren bij 6-apb voordat je hem voelt. Een maat van me zit echter op 200mg + 150mg
Hoe doseren jullie dit?
https://drugsforum.nl/threads/ophelderi ... apb.69522/
Zelf heb ik de laatste paar keren 1 cap met 150mg gepakt om al na 2/3 uur 1cap met 75mg bij te nemen. Puur om de werking ook een beetje te verlengen, want het kan sowieso 2uur duren bij 6-apb voordat je hem voelt. Een maat van me zit echter op 200mg + 150mg
Hoe doseren jullie dit?
Ongeveer 180mg met de eerste dosis, daarna neem ik altijd capsules met kristallen mdma bij en nooit 6-apb. Dus van een redose heb ik geen idee.
Niet heel vaak op, maar ik vond 160mg prima te doen, aftoppen met wat MDMA inderdaad 
ja 6-apb tweede dosis nooit lekker gevonden, aftoppen met mdma raad ik ook aan. Hou het bij 100-150 mg.
Nemen jullie nog wel is xtc?
Of zijn jullie daar op uit gekeken of iets?
Valt me op dat dit niet echt benoemd wordt naast M.
Hoor termen voorbijkomen waarvan ik nog nooit gehoord heb
Of zijn jullie daar op uit gekeken of iets?
Valt me op dat dit niet echt benoemd wordt naast M.
Hoor termen voorbijkomen waarvan ik nog nooit gehoord heb
Er zijn gewoon alternatieven waar je je veel minder verrot door voelt de dag erna 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Zijn jullie ook wel eens tevergeefs opzoek naar jullie perfecte drug om te gebruiken op festivals?
En als je deze gevonden hebt, wat is de perfecte drug voor jou of komt heel dicht in de buurt van perfectie.
Imo is deze er niet of ik moet het nog ontdekken.
En als je deze gevonden hebt, wat is de perfecte drug voor jou of komt heel dicht in de buurt van perfectie.
Imo is deze er niet of ik moet het nog ontdekken.
4FA is/was voor mij wel de perfecte drug voor op een feestje, jammer dat het nog maar nauwelijks tot niet verkrijgbaar is.
2C-B vind ik op sommige feesten ook geweldig, maar dan moet het bij voorkeur wat rustigere muziek zijn. Op Lowlands is het bijvoorbeeld vaste prik voor één van de dagen, en ook bij wat mildere techno vind ik het bijvoorbeeld super.
2C-B vind ik op sommige feesten ook geweldig, maar dan moet het bij voorkeur wat rustigere muziek zijn. Op Lowlands is het bijvoorbeeld vaste prik voor één van de dagen, en ook bij wat mildere techno vind ik het bijvoorbeeld super.
Nemen jullie ook tolerance-breaks met nemen van drugs voor feessies om het wow-factor hoog te houden?
Er bestaat voor mij niet één perfecte drug, het is voor mij afhankelijk van het feest, de muziek etc.
2C-B of een andere variant doe ik ook wel eens op festivals maar dat vind ik leuker op iets waar ik kan rondstruinen, zoals bijvoorbeeld een Tomorrowland om maar iets te noemen. Op house, techno e.d. vind ik pep weer niet zo passend, terwijl ik dat júist wel bij hardstyle wil. Enzovoorts.
2C-B of een andere variant doe ik ook wel eens op festivals maar dat vind ik leuker op iets waar ik kan rondstruinen, zoals bijvoorbeeld een Tomorrowland om maar iets te noemen. Op house, techno e.d. vind ik pep weer niet zo passend, terwijl ik dat júist wel bij hardstyle wil. Enzovoorts.
Afgelopen vrijdag voor het eerst 2CB gedaan. Waren 2 pillen van 16 mg werd gezegd en heb ze allebei genomen, maar helaas helemaal niks van gevoeld. In februari nog eens proberen, ben er erg benieuwd naar. (Dan met andere pillen uiteraard)
En mijn perfecte drug was echt 100% 3MMC, in capsules. Qua gevoel en energie echt precies wat ik zoek. De vervanger 3CMC is opzich wel een goeie, die gebruik ik nu eigenlijk altijd.
En mijn perfecte drug was echt 100% 3MMC, in capsules. Qua gevoel en energie echt precies wat ik zoek. De vervanger 3CMC is opzich wel een goeie, die gebruik ik nu eigenlijk altijd.