Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2022 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Jordi schreef:
Broken Balance schreef:
groep op een feest


uurtje voor de eindshow van defqon maat. Kom trippe kom trippe. We zijn met velen :woot:

Bij deze beloof ik dat ik mee doe. Lijkt me goud. (Verder totaal geen ervaring met tripspul)

Als je geen ervaring met trippen hebt lijkt de Defqon endshow me niet de perfecte setting eerlijk gezegd. Zou eerst eens thuis gewoon 2CB proberen met wat maten. Als het je ding niet blijkt te zijn sta je in ieder geval niet tussen 60k mensen op een intens feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2022 19:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er gaat ook niet meteen een hele in, doen altijd maar een halfje of zelfs minder dan een halfje, uurtje a 1,5 uurtje voor de eindshow begint.

Gaat er om dat de lichten, show e.d. gewoon veel intenser zijn, niet dat je daar uit je dop staat te spacen en er niks meer van snapt.

Maar wel eens, als je nog nooit 2cb of een tripmiddel hebt gedaan is het wel aan te raden eerst in een bekende en vertrouwde setting het uit te proberen. Even testen en aan de hand een niet al te hoge dosis zodat je de effecten wel krijgt maar wel de controle houdt en niet meteen uit het veld bent geslagen naar het 6e daluniversum.

Als je het namelijk niks vindt en je staat dan op een feest en weet niet wat je met jezelf aan moet, dan gaat het niet leuk worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2022 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Neem een poncho mee.


Sowieso de beste tip voor welk drugsgebruik dan ook. Je weet maar nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2022 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2cb’en op een feest lijkt me toch wel eens vet. Op 1 januari naar Ratherlost in Lofi en muziek van Freddy K en DVS1 lijkt me best wreed om op te trippen. Wat zouden jullie aanraden qua dosering op zo’n feest? Het is best een donkere zaal met imo fijne lichten. Als ik ‘normaal’ ga trippen moet ik meestal wel 1,5 nemen om echt te trippen. Nu moet ik wel rekening houden met een drukkere omgeving en eventueel wat slaaptekort van de avond ervoor. Daarnaast hoef ik hem niet echt de pan uit te trippen, want wil ook niet zo’n bodyload ervaren dat ik niet meer kan dansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2022 00:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
2cb’en op een feest lijkt me toch wel eens vet. Op 1 januari naar Ratherlost in Lofi en muziek van Freddy K en DVS1 lijkt me best wreed om op te trippen. Wat zouden jullie aanraden qua dosering op zo’n feest? Het is best een donkere zaal met imo fijne lichten. Als ik ‘normaal’ ga trippen moet ik meestal wel 1,5 nemen om echt te trippen. Nu moet ik wel rekening houden met een drukkere omgeving en eventueel wat slaaptekort van de avond ervoor. Daarnaast hoef ik hem niet echt de pan uit te trippen, want wil ook niet zo’n bodyload ervaren dat ik niet meer kan dansen.


Ik heb zelf bij The Funky Cat en twee Awakenings niet een volledige dosis gepakt om echt goed te trippen.
Ik merk dat je bij te veel het toch te veel met je ruimtelijk inzicht gaat fucken en dan kun je niet echt in de muziek komen omdat je de hele tijd het idee hebt dat je ergens overheen gaat struikelen of dat mensen veel dichterbij/verder weg staan dan ze daadwerkelijk staan. Hoe minder je er van snapt, hoe meer het met je muzikale ervaring gaat fucken.

Als ik zelf echt zou willen gaan trippen neem ik een hele of net geen hele. Voor bij de feesten heb ik een halve tot driekwart gehad. Dit zorgde er voor dat ik nog wel redelijk bij de les was maar alle lichten e.d. waren geweldig en ik verloor mezelf helemaal op de muziek, tot het punt dat de 3 uur naar piek en afdalen echt voor mijn gevoel binnen no time over waren. Heerlijke ervaring was het, alle keren.

Mocht je toch nog een beste bodyload krijgen van de 2cb, dan raad ik Dex aan er bij. Het hindert je trip totaal niet en geeft je net die extra natuurlijke energie waardoor je wel door blijft dansen of de zin om te dansen wel krijgt.

Als je het samen met iemand of een paar mensen gaat doen maakt het het ook alleen maar leuker en de ervaring beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2022 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aight thanks man! Klinkt wel goed haha. Beslis de komende dagen wel even wat het wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2022 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beslis dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2022 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Beslis dan

wou zegge boss
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2022 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou vooruit, een halve lijkt me opzich wel wat. Timetable ziet er chill uit met DVS1, Quelza en Peter van Hoesen na elkaar, dus icm met muziek van deze artiesten lijkt me een prima setting!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand al ervaring met 2-MMC? Heb nu vooral 3-CMC als vervanger van 3-MMC, maar lees dat 2-MMC een meer stimulerende werking heeft. Ben er wel benieuwd naar, dus binnenkort sowieso ff proberen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Iemand al ervaring met 2-MMC? Heb nu vooral 3-CMC als vervanger van 3-MMC, maar lees dat 2-MMC een meer stimulerende werking heeft. Ben er wel benieuwd naar, dus binnenkort sowieso ff proberen denk ik.


Yes, afgelopen zaterdag op. Vond het wat minder dan 3-mmc, iets minder 'vaag' maar ook niet veel stimulerender
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2023 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.netflix.com/nl/title/80229847

Ik ga deze zaterdag eens kijken. Hoop binnenkort weer eens te trippen want het is (te) lang geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 10:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
https://www.netflix.com/nl/title/80229847

Ik ga deze zaterdag eens kijken. Hoop binnenkort weer eens te trippen want het is (te) lang geleden.


Nice, ga ik ook kijken. Thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Denkeleda schreef:
Iemand al ervaring met 2-MMC? Heb nu vooral 3-CMC als vervanger van 3-MMC, maar lees dat 2-MMC een meer stimulerende werking heeft. Ben er wel benieuwd naar, dus binnenkort sowieso ff proberen denk ik.


Yes, afgelopen zaterdag op. Vond het wat minder dan 3-mmc, iets minder 'vaag' maar ook niet veel stimulerender


Qua vergelijking 3CMC en 2MMC wat zou dan de voorkeur hebben volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
https://www.netflix.com/nl/title/80229847

Ik ga deze zaterdag eens kijken. Hoop binnenkort weer eens te trippen want het is (te) lang geleden.

Zal deze ook eens gaan kijken binnenkort! Vind Michael Pollan sowieso altijd erg interessant om naar te luisteren, dus volgens mij moet dit wel boeiend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Zal deze ook eens gaan kijken binnenkort! Vind Michael Pollan sowieso altijd erg interessant om naar te luisteren, dus volgens mij moet dit wel boeiend zijn.


Idd, hij en Roel van Grijnsven, Bart Oskaam, Marco Sprink en Bobb van der Stokken zijn toch wel de helden van de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Mitch schreef:
Denkeleda schreef:
Iemand al ervaring met 2-MMC? Heb nu vooral 3-CMC als vervanger van 3-MMC, maar lees dat 2-MMC een meer stimulerende werking heeft. Ben er wel benieuwd naar, dus binnenkort sowieso ff proberen denk ik.


Yes, afgelopen zaterdag op. Vond het wat minder dan 3-mmc, iets minder 'vaag' maar ook niet veel stimulerender


Qua vergelijking 3CMC en 2MMC wat zou dan de voorkeur hebben volgens jou?


Voor op een feest 3-MMC/3-CMC :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 09:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
https://www.netflix.com/nl/title/80229847

Ik ga deze zaterdag eens kijken. Hoop binnenkort weer eens te trippen want het is (te) lang geleden.


En, de moeite waard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er niet meer aan begonnen :lol: . Staat nog wel op de lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

is 4F-Methylfenidaat qua effect hetzelfde als gewone methylfenidaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iedereen nog bezig met de goede voornemens voor 2023?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 12:52 
 
Hardtraxxer

en dat is? Minder of meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aangezien dit topic ongeveer net zo dood is als de rest van het forum, gok ik op minder.

Dit weekend weer eens een avondje blowen en bij Rebirth de stimulanten uit de kast trekken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 16:16 
 
Hardtraxxer

ja bij Rebirth ff volle puup

Blowen jullie wel is i.c.m. xtc of iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Aangezien dit topic ongeveer net zo dood is als de rest van het forum, gok ik op minder.


Komkommertijd zo in de winter he. Zonde. Zelf wegens omstandigheden sinds Decibel niks meer gedaan en weet ook niet of het er voorlopig wel in zit, dus ik heb de verhalen van mijn mede junkies van het forum wel nodig om me er doorheen te slepen.
Vorige  1 ... 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic