Mitch wrote: We weten allebei heel goed hoe dit gaat aflopen..
Dit wisten we natuurlijk al ruim van te vorenPannenkoek wrote:Al was het een half uur na binnenkomst al wel weer duidelijk welke kant het op zou gaan![]()
Mitch wrote: We weten allebei heel goed hoe dit gaat aflopen..
Dit wisten we natuurlijk al ruim van te vorenPannenkoek wrote:Al was het een half uur na binnenkomst al wel weer duidelijk welke kant het op zou gaan![]()
Ik had dit een jaar of 5-10 geleden ook vaak, het hele feest niet kunnen plassen en dan pas 's nachts of 's ochtends voor de eerste keer kunnen thuis. Was altijd na XTC gebruik, blij dat ik daar vanaf benRemi wrote: Ik vraag me altijd wel af hoeveel water men dan drinkt om daar aan te overlijden. Een vriend van mij kon vroeger absoluut nooit plassen tijdens drugsgebruik. Die heeft eens na een nachtfeest van zaterdag op zondag pas op maandagochtend weer kunnen plaatsen. Met de kennis van nu eigenlijk ook onwijs gevaarlijk.
Mitch wrote:Ik had dit een jaar of 5-10 geleden ook vaak, het hele feest niet kunnen plassen en dan pas 's nachts of 's ochtends voor de eerste keer kunnen thuis. Was altijd na XTC gebruik, blij dat ik daar vanaf benRemi wrote: Ik vraag me altijd wel af hoeveel water men dan drinkt om daar aan te overlijden. Een vriend van mij kon vroeger absoluut nooit plassen tijdens drugsgebruik. Die heeft eens na een nachtfeest van zaterdag op zondag pas op maandagochtend weer kunnen plaatsen. Met de kennis van nu eigenlijk ook onwijs gevaarlijk.
Dat durf ik niet te zeggen, rustig gaan zitten helpt (bij mij) wel. Maar ik gebruik nu al een lange tijd geen XTC meerSTBM wrote:Mitch wrote:Ik had dit een jaar of 5-10 geleden ook vaak, het hele feest niet kunnen plassen en dan pas 's nachts of 's ochtends voor de eerste keer kunnen thuis. Was altijd na XTC gebruik, blij dat ik daar vanaf benRemi wrote: Ik vraag me altijd wel af hoeveel water men dan drinkt om daar aan te overlijden. Een vriend van mij kon vroeger absoluut nooit plassen tijdens drugsgebruik. Die heeft eens na een nachtfeest van zaterdag op zondag pas op maandagochtend weer kunnen plaatsen. Met de kennis van nu eigenlijk ook onwijs gevaarlijk.
Heb hier zelf erg last van, dacht altijd dat het tussen de oren zat aangezien m'n vrienden er nooit last van lijken te hebben. Zou het verschil maken als je vóór gebruik meer zout tot je neemt?
Het is heel triest inderdaad! Maar vind hoe de ouders dit nu gebruiken als leermoment ook voor andere echt heel knap en ook echt een pluim naar hun!MaartenV wrote:Heel triest dat juist met de kennis van tegenwoordig zulke dingen nog gebeuren. Naar mijn idee is men tegenwoordiger een stuk voorzichtiger of iig beter geinformeerd dan ca. 15 jr geleden. Wel beter dat er gewoon benoemd wordt dat t om watervergiftiging gaat ipv meteen overleden door xtc na festival.
Hele bank naar de gallemiezen.TkTT wrote:Het is heel triest inderdaad! Maar vind hoe de ouders dit nu gebruiken als leermoment ook voor andere echt heel knap en ook echt een pluim naar hun!MaartenV wrote:Heel triest dat juist met de kennis van tegenwoordig zulke dingen nog gebeuren. Naar mijn idee is men tegenwoordiger een stuk voorzichtiger of iig beter geinformeerd dan ca. 15 jr geleden. Wel beter dat er gewoon benoemd wordt dat t om watervergiftiging gaat ipv meteen overleden door xtc na festival.
Zelf ook altijd moeite gehad met plassen! Maar ging dan thuis op de after lekker op mijn telefoon scrollen en op een geven moment kwam het er wel uit!
Rickzel wrote:Hele bank naar de gallemiezen.TkTT wrote:Het is heel triest inderdaad! Maar vind hoe de ouders dit nu gebruiken als leermoment ook voor andere echt heel knap en ook echt een pluim naar hun!MaartenV wrote:Heel triest dat juist met de kennis van tegenwoordig zulke dingen nog gebeuren. Naar mijn idee is men tegenwoordiger een stuk voorzichtiger of iig beter geinformeerd dan ca. 15 jr geleden. Wel beter dat er gewoon benoemd wordt dat t om watervergiftiging gaat ipv meteen overleden door xtc na festival.
Zelf ook altijd moeite gehad met plassen! Maar ging dan thuis op de after lekker op mijn telefoon scrollen en op een geven moment kwam het er wel uit!
Hahahah! Op het toilet natuurlijkRickzel wrote:Hele bank naar de gallemiezen.TkTT wrote:Het is heel triest inderdaad! Maar vind hoe de ouders dit nu gebruiken als leermoment ook voor andere echt heel knap en ook echt een pluim naar hun!MaartenV wrote:Heel triest dat juist met de kennis van tegenwoordig zulke dingen nog gebeuren. Naar mijn idee is men tegenwoordiger een stuk voorzichtiger of iig beter geinformeerd dan ca. 15 jr geleden. Wel beter dat er gewoon benoemd wordt dat t om watervergiftiging gaat ipv meteen overleden door xtc na festival.
Huisje op beekse bergen toevallig?Mitch wrote:Zijn met 7-8 vrienden, dus zal het voorstellen
Haha, nee gewoon bij mij thuisJordi wrote:Huisje op beekse bergen toevallig?Mitch wrote:Zijn met 7-8 vrienden, dus zal het voorstellen
Bedankt maat!RomanAnthony wrote:Mijn Bertus (codenaam voor 2cb) lijst op shuffle zetten doet het altijd goed vind ik.
View on Spotify
Al is dat meer lekkere tripmuziek waar je lekker in kunt verdwalen. Als je met een mannetje of 8 bent zal het denk ik toch wat minder trippen worden en wat meer actief zijn denk ik (kippenhokje).
Ja, als je op je veertiende al begint met ketamine en het vervolgens anderhalf jaar lang elke dag de godsganze tijd gebruikt, maakt het inderdaad je lichaam wel kapot. Net als dat dit zou gebeuren met alcohol of welke andere drug dan ook. Weer zo'n typisch einde voor een artikel omtrent 'enge illegale drugs' dit. We moeten met z'n allen maar in z'n geheel stoppen, omdat chronisch overmatig gebruik tot lichamelijke problemen leidt. Zit nog steeds te wachten op de nieuwsartikelen die me moeten aansporen om geen bier meer te drinken, omdat een alcoholverslaving toch best wel slecht voor je is.artikel wrote:Het is niet leuk, het is niet grappig. Ketamine is rommel, het maakt heel je lichaam kapot, van top tot teen