Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1162, 1163, 1164, 1165, 1166, 1167, 1168 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 09:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
We weten allebei heel goed hoe dit gaat aflopen.. :P


Pannenkoek schreef:
Al was het een half uur na binnenkomst al wel weer duidelijk welke kant het op zou gaan :whistle:


Dit wisten we natuurlijk al ruim van te voren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 10:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is ook heftig, te veel water drinken i.c.m. drugsgebruik op Elektrum en dan dit;

https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... aarschuwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou er dan niks zijn wat een ziekenhuis op dat moment nog zou kunnen doen voor zo iemand? Ik verwacht dat als er iemand na xtc-gebruik in het ziekenhuis terecht komt dit 9 van de 10 keer door watervergiftiging komt. Er moet toch wel iets zijn dat tegen watervergiftiging helpt, ik lees dat je zelf in ieder geval al flink veel zout tot je kan nemen, dat moet in het ziekenhuis toch ook geen hogere wiskunde zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ook mijn eerste gedachte, ja. Moet zeggen dat ik zelf op VWAB tegen het einde aan ook even een paar keer goed verkrampte, o.a. in mijn rug / ribben. Snel even wat eten en dat helpt altijd direct want: zout.

Ik vraag me altijd wel af hoeveel water men dan drinkt om daar aan te overlijden. Een vriend van mij kon vroeger absoluut nooit plassen tijdens drugsgebruik. Die heeft eens na een nachtfeest van zaterdag op zondag pas op maandagochtend weer kunnen plaatsen. Met de kennis van nu eigenlijk ook onwijs gevaarlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik vraag me altijd wel af hoeveel water men dan drinkt om daar aan te overlijden. Een vriend van mij kon vroeger absoluut nooit plassen tijdens drugsgebruik. Die heeft eens na een nachtfeest van zaterdag op zondag pas op maandagochtend weer kunnen plaatsen. Met de kennis van nu eigenlijk ook onwijs gevaarlijk.


Ik had dit een jaar of 5-10 geleden ook vaak, het hele feest niet kunnen plassen en dan pas 's nachts of 's ochtends voor de eerste keer kunnen thuis. Was altijd na XTC gebruik, blij dat ik daar vanaf ben :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Remi schreef:
Ik vraag me altijd wel af hoeveel water men dan drinkt om daar aan te overlijden. Een vriend van mij kon vroeger absoluut nooit plassen tijdens drugsgebruik. Die heeft eens na een nachtfeest van zaterdag op zondag pas op maandagochtend weer kunnen plaatsen. Met de kennis van nu eigenlijk ook onwijs gevaarlijk.


Ik had dit een jaar of 5-10 geleden ook vaak, het hele feest niet kunnen plassen en dan pas 's nachts of 's ochtends voor de eerste keer kunnen thuis. Was altijd na XTC gebruik, blij dat ik daar vanaf ben :x


Heb hier zelf erg last van, dacht altijd dat het tussen de oren zat aangezien m'n vrienden er nooit last van lijken te hebben. Zou het verschil maken als je vóór gebruik meer zout tot je neemt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STBM schreef:
Mitch schreef:
Remi schreef:
Ik vraag me altijd wel af hoeveel water men dan drinkt om daar aan te overlijden. Een vriend van mij kon vroeger absoluut nooit plassen tijdens drugsgebruik. Die heeft eens na een nachtfeest van zaterdag op zondag pas op maandagochtend weer kunnen plaatsen. Met de kennis van nu eigenlijk ook onwijs gevaarlijk.


Ik had dit een jaar of 5-10 geleden ook vaak, het hele feest niet kunnen plassen en dan pas 's nachts of 's ochtends voor de eerste keer kunnen thuis. Was altijd na XTC gebruik, blij dat ik daar vanaf ben :x


Heb hier zelf erg last van, dacht altijd dat het tussen de oren zat aangezien m'n vrienden er nooit last van lijken te hebben. Zou het verschil maken als je vóór gebruik meer zout tot je neemt?


Dat durf ik niet te zeggen, rustig gaan zitten helpt (bij mij) wel. Maar ik gebruik nu al een lange tijd geen XTC meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zout houdt vocht vast maar kan me niet voorstellen dat je er beter door gaat plassen. Magnesium helpt tegen spierspanning. Ik heb er zelf geen last van, ongeacht de hoeveelheid M die ik naar binnen jaag. Pissen en eten gaat prima, slapen wat minder. Kater is 0,0 bij mij, alleen vermoeidheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 20:15 
 
Hardtraxxer

Je moet jezelf dan echt gewoon dwingen te ontspannen en proberen te plassen. Ik had t vroeger ook hoor, het pas op de zondag kunnen plassen. En je zegt het precies goed, met de kennis van nu.. Wij dachten vroeger ook dat het goed was om water te drinken. En als je een droge mond hebt drink je al sneller veel meer dan je normaal doet. Een half liter flesje en soms meer per uur ging er bij ons makkelijk doorheen. Maar wat is teveel inderdaad? Een glas per uur is genoeg. Tegenwoordig geen of nauwelijks last van niet kunnen plassen, of niet kunnen slapen. Eten gaat ook wel, nu zijn mijn dosissen ook wel een stuk lager tegenwoordig.

Heel triest dat juist met de kennis van tegenwoordig zulke dingen nog gebeuren. Naar mijn idee is men tegenwoordiger een stuk voorzichtiger of iig beter geinformeerd dan ca. 15 jr geleden. Wel beter dat er gewoon benoemd wordt dat t om watervergiftiging gaat ipv meteen overleden door xtc na festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 10:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
Heel triest dat juist met de kennis van tegenwoordig zulke dingen nog gebeuren. Naar mijn idee is men tegenwoordiger een stuk voorzichtiger of iig beter geinformeerd dan ca. 15 jr geleden. Wel beter dat er gewoon benoemd wordt dat t om watervergiftiging gaat ipv meteen overleden door xtc na festival.


Het is heel triest inderdaad! Maar vind hoe de ouders dit nu gebruiken als leermoment ook voor andere echt heel knap en ook echt een pluim naar hun!

Zelf ook altijd moeite gehad met plassen! Maar ging dan thuis op de after lekker op mijn telefoon scrollen en op een geven moment kwam het er wel uit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
MaartenV schreef:
Heel triest dat juist met de kennis van tegenwoordig zulke dingen nog gebeuren. Naar mijn idee is men tegenwoordiger een stuk voorzichtiger of iig beter geinformeerd dan ca. 15 jr geleden. Wel beter dat er gewoon benoemd wordt dat t om watervergiftiging gaat ipv meteen overleden door xtc na festival.


Het is heel triest inderdaad! Maar vind hoe de ouders dit nu gebruiken als leermoment ook voor andere echt heel knap en ook echt een pluim naar hun!

Zelf ook altijd moeite gehad met plassen! Maar ging dan thuis op de after lekker op mijn telefoon scrollen en op een geven moment kwam het er wel uit! :)


Hele bank naar de gallemiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 22:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
TkTT schreef:
MaartenV schreef:
Heel triest dat juist met de kennis van tegenwoordig zulke dingen nog gebeuren. Naar mijn idee is men tegenwoordiger een stuk voorzichtiger of iig beter geinformeerd dan ca. 15 jr geleden. Wel beter dat er gewoon benoemd wordt dat t om watervergiftiging gaat ipv meteen overleden door xtc na festival.


Het is heel triest inderdaad! Maar vind hoe de ouders dit nu gebruiken als leermoment ook voor andere echt heel knap en ook echt een pluim naar hun!

Zelf ook altijd moeite gehad met plassen! Maar ging dan thuis op de after lekker op mijn telefoon scrollen en op een geven moment kwam het er wel uit! :)


Hele bank naar de gallemiezen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
TkTT schreef:
MaartenV schreef:
Heel triest dat juist met de kennis van tegenwoordig zulke dingen nog gebeuren. Naar mijn idee is men tegenwoordiger een stuk voorzichtiger of iig beter geinformeerd dan ca. 15 jr geleden. Wel beter dat er gewoon benoemd wordt dat t om watervergiftiging gaat ipv meteen overleden door xtc na festival.


Het is heel triest inderdaad! Maar vind hoe de ouders dit nu gebruiken als leermoment ook voor andere echt heel knap en ook echt een pluim naar hun!

Zelf ook altijd moeite gehad met plassen! Maar ging dan thuis op de after lekker op mijn telefoon scrollen en op een geven moment kwam het er wel uit! :)


Hele bank naar de gallemiezen.


Hahahah! Op het toilet natuurlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2022 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen weer eens 2-cb doen! In een thuissetting met wat keta erbij op het einde.
Aantal keer eerder gedaan, hebben jullie nog tips? Discolampje, muziek en wat vage beelden op de tv hebben we, verder nog aanraders? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2022 15:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ligt eraan met wie je het neemt, sex is top op 2-cb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2022 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn met 7-8 vrienden, dus zal het voorstellen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2022 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2022 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Zijn met 7-8 vrienden, dus zal het voorstellen :cool:


Huisje op beekse bergen toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2022 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Mitch schreef:
Zijn met 7-8 vrienden, dus zal het voorstellen :cool:


Huisje op beekse bergen toevallig?


Haha, nee gewoon bij mij thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2022 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn Bertus (codenaam voor 2cb) lijst op shuffle zetten doet het altijd goed vind ik.

https://open.spotify.com/playlist/5hOET ... 742bd64f1a

Al is dat meer lekkere tripmuziek waar je lekker in kunt verdwalen. Als je met een mannetje of 8 bent zal het denk ik toch wat minder trippen worden en wat meer actief zijn denk ik (kippenhokje).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2022 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Mijn Bertus (codenaam voor 2cb) lijst op shuffle zetten doet het altijd goed vind ik.

https://open.spotify.com/playlist/5hOET ... 742bd64f1a

Al is dat meer lekkere tripmuziek waar je lekker in kunt verdwalen. Als je met een mannetje of 8 bent zal het denk ik toch wat minder trippen worden en wat meer actief zijn denk ik (kippenhokje).


Bedankt maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2022 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd goede avondjes en hier ook al weer te lang geleden, helaas...
Ik vind de setting zelf inderdaad niet ideaal: veeeel te druk voor mij want ik wil vaak gewoon trippen. Als je er meer in gaat zitten als 'een leuke avond' is dat inderdaad dikke prima en een garantie op een leuke avond, haha. Mocht je nog lachgas hebben: altijd een goede optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een item op tv over blaasproblemen bij keta gebruikers

https://eenvandaag.avrotros.nl/item/gro ... uit-halen/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

artikel schreef:
Het is niet leuk, het is niet grappig. Ketamine is rommel, het maakt heel je lichaam kapot, van top tot teen

Ja, als je op je veertiende al begint met ketamine en het vervolgens anderhalf jaar lang elke dag de godsganze tijd gebruikt, maakt het inderdaad je lichaam wel kapot. Net als dat dit zou gebeuren met alcohol of welke andere drug dan ook. Weer zo'n typisch einde voor een artikel omtrent 'enge illegale drugs' dit. We moeten met z'n allen maar in z'n geheel stoppen, omdat chronisch overmatig gebruik tot lichamelijke problemen leidt. Zit nog steeds te wachten op de nieuwsartikelen die me moeten aansporen om geen bier meer te drinken, omdat een alcoholverslaving toch best wel slecht voor je is.

Vind het eigenlijk wel geruststellend om te lezen dat je blaas vaak weer helemaal herstelt als je stopt met gebruiken. Dat impliceert voor mij dat het risico dat je loopt bij incidenteel recreatief gebruik relatief beperkt zal zijn. Voor mij nog geen reden om de puntjes die ik één tot twee keer per maand na een feestje pak te laten staan, in ieder geval.
Vorige  1 ... 1162, 1163, 1164, 1165, 1166, 1167, 1168 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic