Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1161, 1162, 1163, 1164, 1165, 1166, 1167 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Mogelijk dat je net zo dubbel zag als je post, zo ja dan hoor ik graag wat je smoked
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 16:02 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Is iedereen ineens een brave voorbeeldburger geworden


Wel flink geminderd, de 3mmc kwam letterlijk mijn neus uit.
Dat spul is te verleidelijk geworden en ik kan er ook niet mee stoppen eenmaal bezig.
In ieder geval blijf ik nuchter van de drugs tot aan 26 november.
Daarna even kijken waar ik zin in heb.
Wellicht dat ik tegen die tijd wel denk dat ik gewoon de auto pak om een stok achter de deur te hebben (inb4 15 bier auto grappen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf sinds Decibel, op éénmalig een paar puntjes pep na, niks meer gedaan. Mijn voornemen was om dat tot VWAB te doen dus eigenlijk wel content mee dat het even wat rustiger was.
Was, inderdaad. Na VWAB zitten er wel wat weekenden aan te komen waarbij het weer wél bal gaat zijn. Als ik even zo snel de agenda er op na sla, is dat eerder regel dan uitzondering voor de rest van het jaar. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 09:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En hoe is iedereen gevaren op ADE?
Zelf prima aan de pep gegaan, wij hebben nu een batch waar men wat kaneel door heen heeft versneden, was niet perse een hele fijne ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was vorige week donderdag bij Roughstate x ADE, daar voor het eerst 3CMC gedaan. Lijkt in principe gewoon op 3MMC, maar vind de vergelijking maken nog lastig. Zaterdag weer proberen, maar dan in thuissetting. Benieuwd of ik het dan wat beter kan vergelijken.

Haha kaneel in pep? Klinkt een beetje als Jesse Pinkman met chilipoeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 10:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
En hoe is iedereen gevaren op ADE?
Zelf prima aan de pep gegaan, wij hebben nu een batch waar men wat kaneel door heen heeft versneden, was niet perse een hele fijne ervaring.


Wassen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaneelkoekjes bakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zulke onzin he, kaneel door je pep of vanille door je keta. Gewoon harken en als je het niks vindt, moet je het niet doen. Anders niet zeuren.
Voor zaterdag ligt er ook weer een beetje pep te drogen, al zo schoon dat die niet meer gewassen hoeft te worden. Is al weer even geleden dus kijk er wel naar uit. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 08:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
En hoe is iedereen gevaren op ADE?
Zelf prima aan de pep gegaan, wij hebben nu een batch waar men wat kaneel door heen heeft versneden, was niet perse een hele fijne ervaring.

Zelf donderdag en vrijdag geweest. Donderdagnacht alleen een paar puntjes ket tussendoor bij Anjunadeep, vrijdagnacht één puntje pep om de vermoeidheid eruit te krijg en verder x (en wederom iets ket richting het einde)

Zaterdag op VWAB nog even kijken hoe en wat. Heb me in ieder geval voorgenomen om nog maar één keer per maand pep te doen, dus zou eigenlijk nuchter willen gaan. Ben benieuwd of ik de rug recht kan houden. Zie mezelf na een paar biertjes wel weer van gedachten veranderen 'omdat ik vorige week maar één puntje deed en dat was alleen voor de vermoeidheid, dus dat telt eigenlijk niet', of zoiets stoms :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 08:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
TkTT schreef:
En hoe is iedereen gevaren op ADE?
Zelf prima aan de pep gegaan, wij hebben nu een batch waar men wat kaneel door heen heeft versneden, was niet perse een hele fijne ervaring.

Zelf donderdag en vrijdag geweest. Donderdagnacht alleen een paar puntjes ket tussendoor bij Anjunadeep, vrijdagnacht één puntje pep om de vermoeidheid eruit te krijg en verder x (en wederom iets ket richting het einde)

Zaterdag op VWAB nog even kijken hoe en wat. Heb me in ieder geval voorgenomen om nog maar één keer per maand pep te doen, dus zou eigenlijk nuchter willen gaan. Ben benieuwd of ik de rug recht kan houden. Zie mezelf na een paar biertjes wel weer van gedachten veranderen 'omdat ik vorige week maar één puntje deed en dat was alleen voor de vermoeidheid, dus dat telt eigenlijk niet', of zoiets stoms :lol:


We weten allebei heel goed hoe dit gaat aflopen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom zaterdag maar even langs, dan hebben we 't er wel over. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 09:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Ben benieuwd of ik de rug recht kan houden. Zie mezelf na een paar biertjes wel weer van gedachten veranderen 'omdat ik vorige week maar één puntje deed en dat was alleen voor de vermoeidheid, dus dat telt eigenlijk niet', of zoiets stoms :lol:


Als je ook maar enigszins kans wilt houden op een goede afloop, dan

Remi schreef:
Kom zaterdag maar even langs, dan hebben we 't er wel over. ;)


zou ik dit niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Pannenkoek schreef:
Ben benieuwd of ik de rug recht kan houden. Zie mezelf na een paar biertjes wel weer van gedachten veranderen 'omdat ik vorige week maar één puntje deed en dat was alleen voor de vermoeidheid, dus dat telt eigenlijk niet', of zoiets stoms :lol:


Als je ook maar enigszins kans wilt houden op een goede afloop, dan

Remi schreef:
Kom zaterdag maar even langs, dan hebben we 't er wel over. ;)


zou ik dit niet doen.


Jij wilt gewoon alle pep voor jezelf :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
We weten allebei heel goed hoe dit gaat aflopen.. :P

Het zou inderdaad zomaar kunnen dat dit ijdele hoop is, haha

Remi schreef:
Kom zaterdag maar even langs, dan hebben we 't er wel over. ;)

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het dan wel heel snel klaar is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt! Slide maar in de DM, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 23:16 
 
Hardtraxxer

Iemand ervaring met edibles?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jot. Brownies, snoepjes, pannenkoeken, koekjes. Allemaal erg lekker, soms te lekker waardoor je blijft vreten. Met de gevolgen dat je niet alles meer scherp ziet haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
koekjes. Erg lekker, soms te lekker waardoor je blijft vreten. Met de gevolgen dat je niet alles meer scherp ziet haha.


Dit, en vooral flink lachen. Ideaal voor een leuke vrijdagavond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Indy schreef:
koekjes. Erg lekker, soms te lekker waardoor je blijft vreten. Met de gevolgen dat je niet alles meer scherp ziet haha.


Dit, en vooral flink lachen. Ideaal voor een leuke vrijdagavond :)


Ja ideaal voor een leuke lach avond! Lekker spacemarmer cakeje is altijd top, maak wel eerst spaceboter als je wat gaat bakken anders zit alles in de bodem van de cake en zit je op bladeren te kauwen haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2022 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Zaterdag op VWAB nog even kijken hoe en wat. Heb me in ieder geval voorgenomen om nog maar één keer per maand pep te doen, dus zou eigenlijk nuchter willen gaan. Ben benieuwd of ik de rug recht kan houden. Zie mezelf na een paar biertjes wel weer van gedachten veranderen 'omdat ik vorige week maar één puntje deed en dat was alleen voor de vermoeidheid, dus dat telt eigenlijk niet', of zoiets stoms :lol:

Nou dit was natuurlijk weer tering naïef. Maar het ging in ieder geval een biertje langer goed dan ik had gedacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2022 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Pannenkoek schreef:
Zaterdag op VWAB nog even kijken hoe en wat. Heb me in ieder geval voorgenomen om nog maar één keer per maand pep te doen, dus zou eigenlijk nuchter willen gaan. Ben benieuwd of ik de rug recht kan houden. Zie mezelf na een paar biertjes wel weer van gedachten veranderen 'omdat ik vorige week maar één puntje deed en dat was alleen voor de vermoeidheid, dus dat telt eigenlijk niet', of zoiets stoms :lol:

Nou dit was natuurlijk weer tering naïef. Maar het ging in ieder geval een biertje langer goed dan ik had gedacht!


En jouw eerste impuls als je bent gesneuveld: "Laat ik dit de jongens van het dooie forum even melden"

Klasse :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 00:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
En jouw eerste impuls als je bent gesneuveld: "Laat ik dit de jongens van het dooie forum even melden"

Klasse :lol:

Ik dacht dat iedereen wel op het puntje van hun stoel zou zitten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha absoluut! Daarom was ik zo blij verrast
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat niet op het puntje van m'n stoel, maar heb ze wel genuttigd. ;) ;) ;) ;) ;)

Maar vertel? Na 4 biertjes toch zin om te nakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vijf om precies te zijn! Al was het een half uur na binnenkomst al wel weer duidelijk welke kant het op zou gaan :whistle: Sfeer was te goed, muziek te fijn en de zin te groot. Nog even gewacht tot Davide Sonar ermee ophield, maar daarna was het weer alle hens aan dek.
Vorige  1 ... 1161, 1162, 1163, 1164, 1165, 1166, 1167 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic