Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1160, 1161, 1162, 1163, 1164, 1165, 1166 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Mensen nog gek gedaan met Decibel?


Heb het vrijdag bij bier kunnen houden. Zaterdag 150mg 6-apb en 3/4 puntjes 3mmc bijgenomen. Op de zondag aan de pep, zo'n 6 punten tussen 17 en 20:30 maar nog steeds maar een uurtje slaap kunnen pakken helaas. Gaan we volgende keer toch anders doen. Was ook een beetje misselijk in de nacht van het niet eten, durfde dus niet aan de keta te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mooi om te zien dat na lange tijd uit de whatsapp groep te zijn Tom nog steeds in zn eigen utopie leeft.

Dit was de eerste keer in jaren maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Op de zondag aan de pep, zo'n 6 punten tussen 17 en 20:30 maar nog steeds maar een uurtje slaap kunnen pakken helaas. Gaan we volgende keer toch anders doen. Was ook een beetje misselijk in de nacht van het niet eten, durfde dus niet aan de keta te gaan.


Denk dat ik zondagochtend voor 11:30 die 6 punten al wel bereikt had. Ik pep juist aardig veel aan het begin van de dag, stop wel bijtijds (geen idee meer hoe laat), en dan trek ik hem door op G en dat gaat prima. Gebruik wel wat druppels xanax om te slapen en daarmee zaterdag en zondag zo'n 4 a 5 uur geslapen, op vrijdag 7 a 8 uur.
Ik heb zelf nooit moeite met eten, echt 0,0. Heb rond 20:00 uur een Turkse pizza met döner naar binnen gewerkt en 's nachts in het huisje nog wat broodjes. Tip voor de volgende keer: zoek iets van (eiwit)shakes, krijg je in ieder geval nog iets binnen. Niet eten nekt je echt enorm in je herstel omdat je al je reserves uitput.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
LucG schreef:
Op de zondag aan de pep, zo'n 6 punten tussen 17 en 20:30 maar nog steeds maar een uurtje slaap kunnen pakken helaas. Gaan we volgende keer toch anders doen. Was ook een beetje misselijk in de nacht van het niet eten, durfde dus niet aan de keta te gaan.


Denk dat ik zondagochtend voor 11:30 die 6 punten al wel bereikt had. Ik pep juist aardig veel aan het begin van de dag, stop wel bijtijds (geen idee meer hoe laat), en dan trek ik hem door op G en dat gaat prima. Gebruik wel wat druppels xanax om te slapen en daarmee zaterdag en zondag zo'n 4 a 5 uur geslapen, op vrijdag 7 a 8 uur.
Ik heb zelf nooit moeite met eten, echt 0,0. Heb rond 20:00 uur een Turkse pizza met döner naar binnen gewerkt en 's nachts in het huisje nog wat broodjes. Tip voor de volgende keer: zoek iets van (eiwit)shakes, krijg je in ieder geval nog iets binnen. Niet eten nekt je echt enorm in je herstel omdat je al je reserves uitput.


Zondagochtend op de camping een uitgebreid ontbijt gehad en bij terugkomst snachts een knijpkwarkje op met extra proteïne. Ook wat noodle soep naar binnen proberen te werken maar het bleef bij een paar happen. Overdag had ik echt geen trek om wat te eten, anderen van onze groep met hetzelfde in hun lijf dan weer wel. Volgende keer toch mezelf verplichten wat te eten overdag.

Daarbij heeft de rest van de groep nog prima slaap gepakt behalve ik, ben ook niet de beste slaper. Misschien de volgende keer toch ook maar wat xanax gaan proberen, had melatonine gepakt maar daar merkte ik echt 0,0 van.

En de volgende keer maar wat eerder beginnen en dan ook eerder stoppen. M'n kuiten wilden gewoon echt niet meer op de zondag :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lees overal dat het echt zo'n spookstad was op Decibel wbt openlijk totaal bekankerstraalde mensen op de camping, wat hebben jullie hiervan mee gemaakt, of viel het wel mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, het was wel erg grimmig, ja. Zag mensen op vrijdagmiddag in de rij voor de camping al waus, op zaterdag haalde iemand de ingang van het festivalterrein nét niet en op de afters was het helemaal dolle boel. Maar eerlijk: dat vind ik ook wel weer mooi, zolang ik er geen last van heb. Ik lag zelf lekker in een huisje maar als ik op de camping naast een groep lig die 24/7 tering waus (op een vervelende manier) zou zijn dan was ik er wel snel klaar mee.

De ingang van ons afgesloten deel met bungalows lag iets achter de Central Plaza en daarvoor moest je langs een hoekje waar een grimmige groep zat die flink aan de G zaten en nogal opgepompt waren. Kan me wel voorstellen dat men dat onprettig vindt.
Overigens werd er daar maandagochtend rond half 11 nog één opgehaald door een ambulance en 2 politiewagens. Volgens een beveiliger was diegene nogal doorgedraaid. Heb ook van meerdere mensen op maandagochtend gehoord dat ze nog wakker waren sinds vrijdag. Dan raak je vanzelf wel een keer het pad kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over het algemeen goed aan de planning gehouden, alleen is de zak keta iets te vaak op het feest al voorbij gekomen, wat achteraf gezien zonde is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Over het algemeen goed aan de planning gehouden, alleen is de zak keta iets te vaak op het feest al voorbij gekomen, wat achteraf gezien zonde is >.<

Ik (we?) had het nadat we wegliepen bij Element en Kruelty richting Chris One wel even zwaar nadat ik net een goede punt keta had genomen toen die set klaar was, haha. Toen we nog stonden te ouwehoeren achterin moest ik wel even landen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 15:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

LucG schreef:
chas1n schreef:
Mensen nog gek gedaan met Decibel?


Heb het vrijdag bij bier kunnen houden. Zaterdag 150mg 6-apb en 3/4 puntjes 3mmc bijgenomen. Op de zondag aan de pep, zo'n 6 punten tussen 17 en 20:30 maar nog steeds maar een uurtje slaap kunnen pakken helaas. Gaan we volgende keer toch anders doen. Was ook een beetje misselijk in de nacht van het niet eten, durfde dus niet aan de keta te gaan.


Gek ja, dat je niet kan slapen als je s'avonds aan de pep gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Heb ook van meerdere mensen op maandagochtend gehoord dat ze nog wakker waren sinds vrijdag. Dan raak je vanzelf wel een keer het pad kwijt.

Poh, hele weekend geen slaap is echt een slecht plan ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
Over het algemeen goed aan de planning gehouden, alleen is de zak keta iets te vaak op het feest al voorbij gekomen, wat achteraf gezien zonde is >.<

Ik (we?) had het nadat we wegliepen bij Element en Kruelty richting Chris One wel even zwaar nadat ik net een goede punt keta had genomen toen die set klaar was, haha. Toen we nog stonden te ouwehoeren achterin moest ik wel even landen. :lol:


Ja dat klopt haha, ik had het een half uur voor Element en Kruelty al, lees je app maar eens terug :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja het wausgehalte als je 's nachts even liep was niet normaal, in de blokhut zat de sfeer er juist wel op de goede manier in.

Zelf vrijdag flink wat despo en een halve 2cb op. Echt nog nooit zo'n aparte 2cb trip gehad, als in het was gewoon net een XTC rush. Ik had totaal geen 2cb 'vervormingen', maar wel een bak aan energie. Was wel prima. Op de after flink wat ket + lachgas

Zaterdag benzo overdag en 's avonds en op de after ket. Rond 4 naar de blokhut gegaan tot 07:00 en daar weer heerlijk gelachen om het volk daar.

Vervolgens 09:00 wakker geworden en even een cocktail gehaald bij die cocktailbar (stonden maatjes achter) en vervolgens Spoontechnicians meegepakt.

Overdag nog 1 benzo geklapt en in de avond een halve yallie. Merkte wel dat ik er wat minder lekker in kwam uitgezonderd de set van Element..

Toen op de after weer ketten + lachgas en rond half 4 was het wel welletjes.

Overigens wel grappig hoeveel heftiger lachgas is als je flink uit je kanarie bent. Met m'n ogen dicht zag ik soms een soort andere wereld in soort lego blokjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 20:17 
 
Hardtraxx Elite

Paar puntjes sos op en wat bier. Meer niet, goed gedragen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Overigens wel grappig hoeveel heftiger lachgas is als je flink uit je kanarie bent. Met m'n ogen dicht zag ik soms een soort andere wereld in soort lego blokjes :lol:


Ik zie (/zag, inmiddels jaren geleden voor het laatst gedaan) bij lachgas eigenlijk altijd wel alles in blokjes veranderen, zelfs zonder combinatie met andere drugs en met open ogen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
tot 07:00

Vervolgens 09:00 wakker geworden en even een cocktail gehaald bij die cocktailbar (stonden maatjes achter) en vervolgens Spoontechnicians meegepakt.

Keurig, op karakter. Dan hebben we daar samen nog gestaan. Zo druk was het niet om half 11, haha.
Sprak op vrijdag en zaterdag die gasten achter de cocktailbar nog even. Weet niet of dat die maten van je waren maar die waren ook lekker uit hun bol, haha. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
chas1n schreef:
tot 07:00

Vervolgens 09:00 wakker geworden en even een cocktail gehaald bij die cocktailbar (stonden maatjes achter) en vervolgens Spoontechnicians meegepakt.

Keurig, op karakter. Dan hebben we daar samen nog gestaan. Zo druk was het niet om half 11, haha.
Sprak op vrijdag en zaterdag die gasten achter de cocktailbar nog even. Weet niet of dat die maten van je waren maar die waren ook lekker uit hun bol, haha. :lol:


Ja ongetwijfeld inderdaad, select groepje.

Ja zij hebben ook aardig doorgehaald inderdaad :lol: . Ze waren hun sleutels nog kwijt zaterdagnacht en dus bang dat ze die cocktailwagen daar niet weg konden krijgen, blijkbaar had z'n vriendin uit voorzorg de sleutels in haar tas meegenomen. Keurig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Lees overal dat het echt zo'n spookstad was op Decibel wbt openlijk totaal bekankerstraalde mensen op de camping, wat hebben jullie hiervan mee gemaakt, of viel het wel mee?


Het was voor mij de eerste keer decibel camping dus ik weet niet hoe het de jaren hiervoor was maar veel mensen waar vrij hard aan het gaan xD. We zaten op camping 1 en de buren hebben eigenlijk echt non stop gebruikt (sommige zoveel dat ze eigenlijk niks meer konden) en op de parkeerplaats zaten ook al meerdere te snuiven. Je had ook een groep bij het looppad die maandagochtend vooral nog wel vrij hard gingen en ook tegen mensen die langsliepen aan het ouwehoeren waren. Ergens was het een beetje grimmig maar ik kan er wel om lachen. Ik denk wel dat ik het een stuk minder grappig had gevonden als mijn vriendin erbij was geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 15:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Mensen nog gek gedaan met Decibel?


zaterdag 2,5 pil x en zondag 150 mg 3fa. Stevig weekendje dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oeioeioei, al ruim anderhalve maand geen posts over drugs meer! Is iedereen ineens een brave voorbeeldburger geworden, of gaat er met ADE en VWAB in het verschiet nog wat gesnatst worden binnenkort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Behoorlijk stil hier inderdaad :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/416 ... -zijn-werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
gaat er met VWAB in het verschiet nog wat gesnatst worden binnenkort?

Si patron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Is iedereen ineens een brave voorbeeldburger geworden


Haha, inmiddels 3 weken niks gebruikt. Oprecht wel blij mee, want merkte dat het bij ieder avondje drinken weer veel te makkelijk ging.

Heel misschien dat ik iets met ADE doe, maar nog even kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 14:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4165312/duizend-agenten-ingezet-bij-enorme-drugsactie-zo-gaat-dat-in-zijn-werk

Damn, was gisteren naar het bos gegaan om te smoken en ben ze daar tegen gekomen. Was inderdaad tering veel politie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 14:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4165312/duizend-agenten-ingezet-bij-enorme-drugsactie-zo-gaat-dat-in-zijn-werk

Damn, was gisteren naar het bos gegaan om te smoken en ben ze daar tegen gekomen. Was inderdaad tering veel politie, denk dat ik ongeveer 50 man gezien heb daar.
Vorige  1 ... 1160, 1161, 1162, 1163, 1164, 1165, 1166 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic