Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164, 1165 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 12:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat gaat je aan 4FMA niet lukken haha. Of ja, liggende aan wanneer je een redose doet (met bommetjes) lukt je dat meestal niet. 3mmc oraal lukt nog wel eens om te slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Een jongen van +- 19-20 waarbij wij in de bus zaten op de vrijdag richting het festival joekelde op de heenweg al de eerste hele x pil naar binnen. aan het einde van de dag sprak ik hem weer en vertelde hij vol trots 10 pillen te hebben weggewerkt. Raap mij maar op hoor...

10?! Dat kan toch haast niet. Gemiddeld zit er tegenwoordig zo’n 180mg in een pil. Dan heb je bijna 2 gram mdma weggewerkt.

Heb ooit 2 pillen gehad over een hele dag in mijn r00kie tijd (toevallig mijn eerste Decibel) want was zo jaloers op vriendinnen die zogezegd “heerlijk hard gingen”. Ik dacht: dat wil ik ook. Nou, nooit meer. Alles er aan is gewoon een verschrikkelijk slecht idee.

Maarja, denk ook dat je over de tijd wel inziet dat less toch meestal more is.


Wat betreft Sjeesibel.

Zaterdag: 3 of 4-mmc capsules
Zondag: 3 of 4-mmc capsules of dexamfetamine met bier
Of andersom. Moet nog ff beslissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Herkenbaar inderdaad. Op het eerste grote festival wel eens 2,5 pil op een dag weg gewerkt, dat vind ik nu extreem veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft er iemand ervaring met de 4-fma van homechemistry?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een maat van me uit de VS komt volgende week langs in NL. Hij ziet het als een mooie kans eens drugs te proberen.

Hij had het erover dat hij graag MDMA en Adderall will proberen. MDMA, prima, maar Adderal ken ik niet. Iemand ervaring met Adderal? Vraag me ook af ofdat het niet gewoon beter is om een andere drug te doen. Niet heel erg fan van amfetamines.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 12:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het lijkt me niet heel anders dan Ritalin of Dex.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adderall is daar nogal een dingetje geloof ik, net zoals xanax en dergelijke. Het ligt er aan wat hij zoekt, maar iets anders dan mdma / amfetamine, dan kom je al in de hoek van de psychedelica / 2cb enzo. Wellicht is dat iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het lijkt me niet heel anders dan Ritalin of Dex.


Ritalin is de betere optie tegenover Adderal want harder pieken = beter
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het lijkt me niet heel anders dan Ritalin of Dex.


Dacht het ook nav wat Google werk. Zelf alleen ooit Ritalin gedaan.

Remi schreef:
Adderall is daar nogal een dingetje geloof ik, net zoals xanax en dergelijke. Het ligt er aan wat hij zoekt, maar iets anders dan mdma / amfetamine, dan kom je al in de hoek van de psychedelica / 2cb enzo. Wellicht is dat iets.


Lijkt me iets typisch uit de VS prescription drug cultuur. Heb het gevoel dat het niet heel interessant is als tripmiddel. Ik denk dat ik hem een 'We don't do that here' opgooi en wat goeie zandloperket regel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Lijkt me iets typisch uit de VS prescription drug cultuur. Heb het gevoel dat het niet heel interessant is als tripmiddel. Ik denk dat ik hem een 'We don't do that here' opgooi en wat goeie zandloperket regel.


Deze term is mij totaal onbekend, wat moet ik mij hierbij voorstellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Broken Balance schreef:
Het lijkt me niet heel anders dan Ritalin of Dex.


Dacht het ook nav wat Google werk. Zelf alleen ooit Ritalin gedaan.

Remi schreef:
Adderall is daar nogal een dingetje geloof ik, net zoals xanax en dergelijke. Het ligt er aan wat hij zoekt, maar iets anders dan mdma / amfetamine, dan kom je al in de hoek van de psychedelica / 2cb enzo. Wellicht is dat iets.


Lijkt me iets typisch uit de VS prescription drug cultuur. Heb het gevoel dat het niet heel interessant is als tripmiddel. Ik denk dat ik hem een 'We don't do that here' opgooi en wat goeie zandloperket regel.


Deze term is mij totaal onbekend, wat moet ik mij hierbij voorstellen?

Denk dat hij R-Ketamine bedoelt, de 'suikerket.' S-Keta is staafjes. R-Keta is wat minder sterk en imo wel leuker daardoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Lijkt me iets typisch uit de VS prescription drug cultuur. Heb het gevoel dat het niet heel interessant is als tripmiddel. Ik denk dat ik hem een 'We don't do that here' opgooi en wat goeie zandloperket regel.


Deze term is mij totaal onbekend, wat moet ik mij hierbij voorstellen?


Ket waar geen troep in zit, wat als het zand in een zandloper vloeit. Kan R- of S- ketamine zijn naar mijn ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
ErikZ schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
zandloperket regel.


Deze term is mij totaal onbekend, wat moet ik mij hierbij voorstellen?

Denk dat hij R-Ketamine bedoelt, de 'suikerket.' S-Keta is staafjes. R-Keta is wat minder sterk en imo wel leuker daardoor.

Dit klopt niet. Beide isomeren kun je in zowel staafjes als suiker krijgen. Als je online kijkt zie je zelfs dat de S variant vaker als suiker wordt verkocht, en staafjes voor R gangbaarder zijn. Al met al is het maar net hoe de boel uitgekristalliseerd wordt.

Wat betreft de effecten, bij R moet de nadruk wat meer liggen op de mentale effecten, waar je bij S de verdovende effecten wat meer moeten overheersen. Dat gezegd hebbende is veruit de meeste ketamine die je op straat en online vindt gewoon een combinatie van de twee, dit is namelijk makkelijker en goedkoper om te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen nog gek gedaan met Decibel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor het eerst sinds 3 jaar weer eens een serotoninestofje gedaan (3-mmc): zondag 60mg in een capsule en die kwam echt behoorlijk hard binnen eigenlijk. Best wel heel vaag.

Niks meer gewend.


Verder niet zo bond gemaakt als sommige mensen op de camping als ik de verhalen moet geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna hele weekend aan de benzo gezeten op het terrein en 1 pil.

Verder op de camping voor het eerst staafjes Ket gedaan, weer enorm leuke belevingen door de Ket, op zowel de afters bij eigen tent, maar vooral ook in de blokhut op de zaterdagnacht (tenminste geen mierennest) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilde zaterdag 4fa en methylone doen maar uiteindelijk de dag gestart met een puntje pep en toen besloten op die koers verder te gaan. Mede omdat het mijn laatste methylone is. Zaterdag en zondag pep, G en wat keta gedaan. Overigens 's nachts wel best behoorlijk geslapen dus dat viel niet tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 16:19 
 
Hardtraxx Newbie

Binnenkort 2 firsts: Samen met mijn vriendin naar een festival en voor het eerst ook echt samen drugs gebruiken.
We zijn van plan om gewoon X te pakken, eventueel combineren met een jointje oid.

Iemand nog tips om deze 1e keer zo samen nog beter te maken? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kamagra voor de afterparty thuis en knallen maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het bij pillen houden, evt tijdens de comedown die pief roken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Mensen nog gek gedaan met Decibel?

Heb me ouderwets misdragen, was wel leuk voor een keertje weer maar ik ben al de hele week zo depressief dat dit voorlopig ook weer de laatste keer gaat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaah de klassieker
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Kamagra voor de afterparty thuis en knallen maar.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

deze man weet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Het bij pillen houden, evt tijdens de comedown die pief roken.


gewoon tijdens maatje je bent toch geen mietje?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 11:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raaverok schreef:
Binnenkort 2 firsts: Samen met mijn vriendin naar een festival en voor het eerst ook echt samen drugs gebruiken.
We zijn van plan om gewoon X te pakken, eventueel combineren met een jointje oid.

Iemand nog tips om deze 1e keer zo samen nog beter te maken? :)


Wat Almighty zegt, ik zou het wellicht na de tijd doen, als het al bijna compleet is uitgewerkt. Een joint + x staat garant voor full retard gaan.

Je krijgt wss gaten in je geheugen de dag er na, maakt bepaalde dingen niet heel bewust mee, kan zinnen niet normaal afmaken en je gaat heel weinig snappen van alles. Zonde van je x, want een joint maakt het niet per sé veel beter oid.

Fuzzylogic schreef:
chas1n schreef:
Mensen nog gek gedaan met Decibel?

Heb me ouderwets misdragen, was wel leuk voor een keertje weer maar ik ben al de hele week zo depressief dat dit voorlopig ook weer de laatste keer gaat zijn.


Mooi om te zien dat na lange tijd uit de whatsapp groep te zijn Tom nog steeds in zn eigen utopie leeft.
Vorige  1 ... 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164, 1165 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic