Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 11:14 
 
Hardtraxx Veteran

Wel werkt het bij mij altijd onwijs op mijn darmen, nadat ik de eerste signalen voel na 45-60 min kan ik vast naar het toilet lopen want geheid dat ik zsm moet gaan zitten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, hier overigens ook. Dan weet je dat 't de goede kant op gaat. En als je dan toch zit, kun je er nog even een puntje keta bij nemen om de come-up wat te verzachten. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
chas1n schreef:
Zijn er hier mensen die van online vendors kopen? Zo ja, heeft iemand goede suggesties in mijn DM?


DM staat open voor opties!


Anybody :cry: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik gebruik het normaliter met (tech) house en techno, zo ook op Awakenings a.s. zaterdag.


Dit beviel weer meer dan prima. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gebruik 6apb op techno en op hardstyle feesten. Ik vind het fijn dat het zo lang effect heeft en je het zelf behoorlijk goed kunt sturen. Het komt ook steeds weer terug als je denkt dat de werking afzwakt. Het kan wel echt ruim een uur duren voordat ik iets merk idd. Ik neem een capsule van 150mg en soms neem ik na een paar uur 75mg bij. Hierdoor ga je wel echt een stuk harder en wegen de nadelen ook wat zwaarder natuurlijk. Bijpakken is niet per se nodig maar soms toch te verleidelijk. Aanbeveling: probeer eerst zonder bij te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 13:12 
 
Hardtraxx Elite

Wat zijn de plannen voor een weekendje decibel voor jullie?

Zelf zit ik sterk te twijfelen om weer eens X te gebruiken na 'n jaar of 7/8 genezen te zijn van xtc gebruik.
In combinatie met wat pep.

Vrijdag zijn m'n drugsmaatje Tom & ik van plan nuchter te blijven.
Zaterdag X + Beetjes pep.
Zondag 4FMA
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Vrijdag zijn m'n drugsmaatje Tom & ik van plan nuchter te blijven.

Hahahahahahahahaahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gebruik nooit 4fma maar met de gedachte dat het een afgeleide is van 4fa zou ik de xtc daarmee combineren en zondag peppen.

Vrijdag bier, zaterdag echte 4fa en methylone, zondag pep en G. Moet te doen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag bier + 2cb.
Zaterdag + zondag 6APB.
Hele weekend: Ket
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 08:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja, bij Decibel maak ik vaak een planning waar dan uiteindelijk helemaal niks van terecht komt.
Vrijdag wat speciaalbiertjes en wat coke, zaterdag G en speed, zondag blue69.

Oja en:
chas1n schreef:
Hele weekend: Ket
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 08:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ik gebruik nooit 4fma maar met de gedachte dat het een afgeleide is van 4fa zou ik de xtc daarmee combineren en zondag peppen.


Ik zou eerder zaterdag de 4FMA doen, ervaring leert bij ons dat je geen serotoninemiddelen moet nemen voor je 4FMA neemt, om het echt goed te laten werken. Op zichzelf werkt het zodoende ook prima. Je hebt geen X er bij nodig omdat het je eerder vdk maakt dan dat extra stukje euforie geeft.

Als je plan aanhoudt dan gaat je 4FMA waarschijnlijk niet goed werken op zondag en ga je alleen maar meer pep en x bijvreten terwijl dat meer dweilen met de kraan open is en je eerder ergens weer languit vdk ligt dan dat je het gewenste effect van 4FMA krijgt.

4FMA en X (en in mindere mate pep & X) zijn ook van die combi's waar je brein naar maximaal standje frituur gaat. Vooral van eerst genoemde raak je meestal behoorlijk vdk. Dus als ik jou was zou ik de X laten en gewoon zondag pep doen of zaterdag pep bijnemen als je extra energie nodig bent bij je 4FMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 09:08 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Vrijdag bier, zaterdag echte 4fa en methylone, zondag pep en G. Moet te doen zijn!


Doe jij hier niet elke weekend festival gewoon CTRL C en CTRL V van een vorig festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 09:13 
 
Hardtraxx Elite

Bedankt voor de tips, heb toch besloten om de pep te laten voor wat het is en miauw (3mmc) te pakken.
Ook geen X te nemen maar een beetje M.

Op intents ging ik heel lekker op 4FMA + 3MMC.
Dus de planning gaat zijn zaterdag 3MMC en tegen het einde van de dag wat likjes M.
Zondag 4FMA + 3MMC.

Wel ben ik benieuwd wat 3MMC nu eigenlijk van je "brein" verbruikt, is dat dopamine, serotonine of wat anders nog?
Voor mij voelt het vaak wat milder dan bijv. pep en vallen de katers ook mee, maar dat hoeft niet te betekenen dat het minder schadelijk is natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 09:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

In combinatie met de dingen die je noemt is het vrij slecht voor je brein. Je hebt het misschien niet direct door maar het verhoogt kans op hersenbloedingen en herseninfarcten. Naast het algehele afsterven van breincellen wat dan al gebeurt. Zeker met 4FMA/4FMP combineren.

Ik geloof dat de og 4FMP toen ook is verbannen door het hoge risico er op. Dat was nogal misplaatst omdat het op zichzelf bij normaal gebruik dat risico niet extreem verhoogt. Maar vooral in combinatie met andere seretoninemiddelen is schiet dat risico wel omhoog. En mensen deden dat natuurlijk omdat het heerlijk was, maar met de resultaten van dien dat je veel slachtoffers kreeg en dat kreeg media aandacht.

Pep schijnt dan ook de enigste drugs te zijn die je nog kan combineren met 4FMP/4FMA zonder dat het meteen standje frituur wordt in je hoofd.

3MMC slaat op beiden aan, dopamine en seretonine. Vooral vrij heftig op je seretonine (snelle hoge piek en snel dal en bijpakken voor het zelfde effect). 4MMC is dan geleidelijker en subtieler waardoor het een "gezonder" alternatief is voor 3MMC. 3MMC is op zichzelf al een vrij slechte drug voor je, relatief gezien in het drugsspectrum dan.

4FMA + 3MMC is dan ook een vrij nutteloze combi omdat je met een van beiden (oraal dan) zo goed als het zelfde resultaat krijgt. De 4FMA ga je dan gewoon niet voelen en het enigste wat je doet is je lichaam/brein onnodig optaters geven.

En zoals ik zei, als je 3MMC en MDMA gaat doen op zaterdag, wat haast een betere combi is dan 4FMA en 3MMC, dan ga je uberhaupt niks voelen van de 4FMA op zondag. 4FMA is een vrij heftige serotonine slurper en is voor goed effect ook afhankelijk van een goede voorraad in je lichaam. Als je al M en 3MMC gaat doen zaterdag, is dat gewoon niet aanwezig om een effect te krijgen.

Dus ik zou dan de 4FMA mooi thuis laten en een weekend 3MMC doen. Als je dan wat meer een 4FMA effect wilt op de zondag, moet je de 3MMC in een bommetje doen. Dan krijg je ook nog wel wat energie maar vooral meer een euforisch gevoel.

Maar wat ik in jouw geval zou doen is gewoon zaterdag 4FMA + pep als het nodig is en zondag 3MMC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ook geen X te nemen maar een beetje M.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: . Zoek eens op wat de werkzame stof in een pil is. Juist... Dat gaat voor de effecten / kater enzovoorts echt geen verschil maken.

@BB: ik heb overigens niet echt het idee dat de berichten bij Nick aankomen want zulke adviezen zijn bij hem volgens mij altijd aan dovemansoren gericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 10:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hard4Us schreef:
Ook geen X te nemen maar een beetje M.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: . Zoek eens op wat de werkzame stof in een pil is. Juist... Dat gaat voor de effecten / kater enzovoorts echt geen verschil maken.

@BB: ik heb overigens niet echt het idee dat de berichten bij Nick aankomen want zulke adviezen zijn bij hem volgens mij altijd aan dovemansoren gericht.


Hij heeft me wel eens eerder gevraagd naar dit soort dingen, dus compleet aan dovemans oren is het niet :P.

Plus, elk goed bedoeld plan gaat de deur uit op een feest. Het enige wat je kan doen dan is zorgen dat je iig de domste shit niet doet of dat als je iets combineert je weet dat je moet oppassen en voorzichtig doet ipv laveloos de grammetjes wegwerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 10:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het enige wat je kan doen dan is zorgen dat je iig de domste shit niet doet of dat als je iets combineert je weet dat je moet oppassen.


Moet opeens aan een verhaal denken.

Een paar edities van Defqon gelden hadden wij buren op de camping waarvan eentje vol trots vertelde dat hij wel eens een pammetjes (vgm diaze) had gecombineerd met grote hoeveelheden g. Vol trots vertelde hij dat hij hierdoor enorm lag te spartelen en te zweten met als gevolg een bijna dood ervaring (volgens hem). 10/10 zou hij het overdoen, maar wel met zn 'maten' er bij. Die konden hem zien strijden en spartelen.

Sommige mensen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drugs zijn leuk enzovoorts maar zulke gevallen komen negatief in het nieuws. Net zoals de verhalen die ik hier soms van de 'jeugd' hoor, over een feestje waar ze zijn geweest. Trots vertellen wat ze allemaal hebben weggewerkt en hoe van de kaart ze waren en "dat ze niks meer weten", maar wel dat het een tof feestje was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hij heeft me wel eens eerder gevraagd naar dit soort dingen, dus compleet aan dovemans oren is het niet :P.


Of wel, want dan had hij het antwoord al geweten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Drugs zijn leuk enzovoorts maar zulke gevallen komen negatief in het nieuws. Net zoals de verhalen die ik hier soms van de 'jeugd' hoor, over een feestje waar ze zijn geweest. Trots vertellen wat ze allemaal hebben weggewerkt en hoe van de kaart ze waren en "dat ze niks meer weten", maar wel dat het een tof feestje was.


Ja jeugd is wel bijzonder op dit moment (lekker generaliserend, maar toch) . Wederom een anekdote afkomstig van Defqon, maar dan dit jaar.

Een jongen van +- 19-20 waarbij wij in de bus zaten op de vrijdag richting het festival joekelde op de heenweg al de eerste hele x pil naar binnen. aan het einde van de dag sprak ik hem weer en vertelde hij vol trots 10 pillen te hebben weggewerkt. Raap mij maar op hoor..

Ik kan het makkelijk redden met 1 hele verspreid over de dag. Alles boven de 2 voor een hele dag vind ik echt absurd klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 11:01 
 
Hardtraxx Elite

Delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Remi schreef:
Hard4Us schreef:
Ook geen X te nemen maar een beetje M.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: . Zoek eens op wat de werkzame stof in een pil is. Juist... Dat gaat voor de effecten / kater enzovoorts echt geen verschil maken.

@BB: ik heb overigens niet echt het idee dat de berichten bij Nick aankomen want zulke adviezen zijn bij hem volgens mij altijd aan dovemansoren gericht.


Tuurlijk weet ik dat X en M qua stof anders is



Beide hebben als werkzame stof MDMA...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 11:13 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Beide hebben als werkzame stof MDMA...


Foutje haha, aan de tekst die ik daarna typ zie je dat ik "hetzelfde" bedoelde ipv anders.
Waarschijnlijk omdat ik 100 dingen tegelijk aan het doen ben dat ik er naast typ.

dropt kwartje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag denk ik mooi wat speciaalbier drinken, misschien een puntje 3mmc en sowieso bij terugkomst op de camping ket. Zaterdag beetje pep, 's nachts weer ketten, zondag pep en G en 's nachts weer ketten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 11:40 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Dus ik zou dan de 4FMA mooi thuis laten en een weekend 3MMC doen. Als je dan wat meer een 4FMA effect wilt op de zondag, moet je de 3MMC in een bommetje doen. Dan krijg je ook nog wel wat energie maar vooral meer een euforisch gevoel.

Maar wat ik in jouw geval zou doen is gewoon zaterdag 4FMA + pep als het nodig is en zondag 3MMC.


Ik zal zaterdag alleen een 4FMA nemen en zondag 3MMC!
De pep ga ik achterwegen laten want wil nog wel een beetje kunnen slapen zaterdag haha.
Vorige  1 ... 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic