Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1156, 1157, 1158, 1159, 1160

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 42 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 23%  23%  [ 30 ]
Cocaine 19%  19%  [ 25 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 9 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 133
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 10:13 

Hardtraxx Elite

Toen wij vroeger nog op de camping zelf zaten, deden we het altijd in een zak krentenbollen: zak openmaken, kleine sneetje maken aan de binnenkant en daar je zakjes in proppen. Vervolgens weer dichtmaken, alsof er niks gebeurd was. En dan op de maandagochtend maar hopen dat er niks uit de zakjes was gemorst als je de laatste krentenbollen op at.

Drank altijd in flesjes meegenomen (bacardi in waterflesjes etc) met de welbekende truc dat je het dopje er in zijn volledigheid af kon pulken en de inhoud kon verwisselen, zodat het ook hier net leek of die nooit open was geweest.

Leuke tijden. Nu met die huisjes in de buurt is het gewoon dagelijks in den boxer meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 10:18 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
En dan op de maandagochtend maar hopen dat er niks uit de zakjes was gemorst als je de laatste krentenbollen op at.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 10:54 

Hardtraxx Veteran

Ik was voor Rebirth m'n campinglampje kwijt, nieuwe gekocht, bleek die gewoon nog in de opgevouwen Quecha tent te zitten, in zo'n vakje, niks van te merken. Zou ook een goede verstopplek zijn want ik neem aan dat ze je niet heel die tent gaan laten outvouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 09:03 

Hardtraxxer

Iedereen zich gedragen op Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 11:08 

Hardtraxx Veteran

Van mijn voornemen is weinig terecht gekomen. Het goede nieuws is wel dat ik de afters 's nachts redelijk heb overgeslagen dus heb m'n slaap wel gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 11:28 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Van mijn voornemen is weinig terecht gekomen.

Goh...
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 12:32 

Hardtraxx Elite

Zelf op donderdag en vrijdag op de pepstep gezeten, die crashte ongeveer bij Tfc after. zaterdag voor het eerst Xtc op een feest gedaan en dat was genieten :love: 220mg eerst halfje erin vlak voor Dither vs N-vitral en toen viel die een beetje zwaar (pil was lastig te doseren), later kwartje erin waar ik niet veel van voelde maar het laatste kwartje vlak voor Ophidian en Trasher :loving: ik ging zo lekker erop. Zondag maar beetje herstellen met pep. Nu voorlopig rust.
Vorige  1 ... 1156, 1157, 1158, 1159, 1160
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic