Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toen wij vroeger nog op de camping zelf zaten, deden we het altijd in een zak krentenbollen: zak openmaken, kleine sneetje maken aan de binnenkant en daar je zakjes in proppen. Vervolgens weer dichtmaken, alsof er niks gebeurd was. En dan op de maandagochtend maar hopen dat er niks uit de zakjes was gemorst als je de laatste krentenbollen op at.

Drank altijd in flesjes meegenomen (bacardi in waterflesjes etc) met de welbekende truc dat je het dopje er in zijn volledigheid af kon pulken en de inhoud kon verwisselen, zodat het ook hier net leek of die nooit open was geweest.

Leuke tijden. Nu met die huisjes in de buurt is het gewoon dagelijks in den boxer meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
En dan op de maandagochtend maar hopen dat er niks uit de zakjes was gemorst als je de laatste krentenbollen op at.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was voor Rebirth m'n campinglampje kwijt, nieuwe gekocht, bleek die gewoon nog in de opgevouwen Quecha tent te zitten, in zo'n vakje, niks van te merken. Zou ook een goede verstopplek zijn want ik neem aan dat ze je niet heel die tent gaan laten outvouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 09:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iedereen zich gedragen op Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mijn voornemen is weinig terecht gekomen. Het goede nieuws is wel dat ik de afters 's nachts redelijk heb overgeslagen dus heb m'n slaap wel gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Van mijn voornemen is weinig terecht gekomen.


Goh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 12:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zelf op donderdag en vrijdag op de pepstep gezeten, die crashte ongeveer bij Tfc after. zaterdag voor het eerst Xtc op een feest gedaan en dat was genieten :love: 220mg eerst halfje erin vlak voor Dither vs N-vitral en toen viel die een beetje zwaar (pil was lastig te doseren), later kwartje erin waar ik niet veel van voelde maar het laatste kwartje vlak voor Ophidian en Trasher :loving: ik ging zo lekker erop. Zondag maar beetje herstellen met pep. Nu voorlopig rust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een waarschuwing aan iedereen om goed uit te kijken met 3MMC. Zaterdag helaas vervuilde gehad wat me de rest van mijn Defqon weekend heeft gekost. Indien mogelijk, laat het testen. Deze kwam uit regio Nijmegen. Ik zou deze wel herkennen als ik hem weer tegen zou komen; hij verpoederde erg makkelijk en werd een stuk fijner dan de 3MMC die ik normaal heb. Tevens voelt hij wat anders in de neus, niet per se scherper of minder scherp maar wel gewoon anders. Ik zag vandaag toevallig ook een nieuwsbericht voorbij komen dat er steeds meer 3MMC vergiftigingen gemeld worden. Ik ben er zelf voorlopig in ieder geval helemaal klaar mee, maar wil jullie graag even waarschuwen om te voorkomen dat je hetzelfde overkomt als mij, want dat gun je echt niemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Een waarschuwing aan iedereen om goed uit te kijken met 3MMC. Zaterdag helaas vervuilde gehad wat me de rest van mijn Defqon weekend heeft gekost. Indien mogelijk, laat het testen. Deze kwam uit regio Nijmegen. Ik zou deze wel herkennen als ik hem weer tegen zou komen; hij verpoederde erg makkelijk en werd een stuk fijner dan de 3MMC die ik normaal heb. Tevens voelt hij wat anders in de neus, niet per se scherper of minder scherp maar wel gewoon anders. Ik zag vandaag toevallig ook een nieuwsbericht voorbij komen dat er steeds meer 3MMC vergiftigingen gemeld worden. Ik ben er zelf voorlopig in ieder geval helemaal klaar mee, maar wil jullie graag even waarschuwen om te voorkomen dat je hetzelfde overkomt als mij, want dat gun je echt niemand.


Heftig man, hoe merkte je dat het vervuilde 3MMC was en wat waren de effecten er van op jou zelf?
Sterkte ermee in ieder geval :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Fuzzylogic schreef:
Een waarschuwing aan iedereen om goed uit te kijken met 3MMC. Zaterdag helaas vervuilde gehad wat me de rest van mijn Defqon weekend heeft gekost. Indien mogelijk, laat het testen. Deze kwam uit regio Nijmegen. Ik zou deze wel herkennen als ik hem weer tegen zou komen; hij verpoederde erg makkelijk en werd een stuk fijner dan de 3MMC die ik normaal heb. Tevens voelt hij wat anders in de neus, niet per se scherper of minder scherp maar wel gewoon anders. Ik zag vandaag toevallig ook een nieuwsbericht voorbij komen dat er steeds meer 3MMC vergiftigingen gemeld worden. Ik ben er zelf voorlopig in ieder geval helemaal klaar mee, maar wil jullie graag even waarschuwen om te voorkomen dat je hetzelfde overkomt als mij, want dat gun je echt niemand.


Heftig man, hoe merkte je dat het vervuilde 3MMC was en wat waren de effecten er van op jou zelf?
Sterkte ermee in ieder geval :thumbup:

De zakjes zijn verwisseld geraakt. Ik had eerst een aantal punten van het andere zakje met wel goede 3MMC, dit viel helemaal prima, zin om weer richting terrein te gaan en te gaan feesten. Half uurtje voor Power Hour wouden we richting het terrein gaan om de dag te beginnen, ik dacht nog even 3 punten te pakken voor vertrek, vervolgens liepen we richting terrein en terwijl ik in gesprek was met een maat viel mijn ademhaling weg voor een 10-15 seconde, gelijk rechtsomkeert gemaakt met een maat naar de camping en hij EHBO erbij gaan halen. Die hebben uiteindelijk een uur bij me gezeten, hartslag e.d. in de gaten gehouden en vooral geprobeerd om me gerust te stellen. Supergezellige EHBO'ers die al snel ontdekten dat ik lichamelijk niet in gevaar was, maar ik kreeg door alle stress wel een zieke paniekaanval dus ze zijn gewoon bij ons gebleven en een beetje zitten ouwehoeren om me af te leiden tot ik weer rustiger was geworden. In dat uur wel nog een aantal keer last gehad van een gestokte ademhaling en ging ook een paar keer bijna out.

Uiteindelijk mentaal zo'n klap hiervan gehad dat ik de overige twee dagen niet meer het terrein op kon, op de camping was alles prima maar zodra ik in de drukte het terrein op kwam voelde ik gelijk weer een paniekaanval op komen en zwarte vlekken voor mijn ogen. Gelukkig voel ik me nu weer helemaal de oude, onwijs balen dat het zo gelopen is maar helaas niks aan te veranderen, Decibel weekend maar even dubbel inhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aahw kut dat je dat heb moeten meemaken man! Wel fijn om te horen dat het nu weer lekker gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Decibel weekend maar even dubbel inhalen.


Of gewoon even kalm an doen misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Of gewoon even kalm an doen misschien.


Je beseft wel dat we het over Tom hebben hier he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fuzzylogic schreef:
Decibel weekend maar even dubbel inhalen.


Of gewoon even kalm an doen misschien.


Niks jonge vol aan de 6MMC!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha ja als je per ongeluk rommel binnen krijgt is natuurlijk super kut, maar volgende feest maar dubbel zo hard gestrekt been gaan lijkt me dan weer een ander uiterste :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 11:57 
 
Hardtraxxer

Lompekoe schreef:
Pff ja.. 4 dagen Defqon. Het plan is om donderdag alleen te pilzen, vrijdag chillen met wat dexamfetamine, zaterdag xtc en zondag zien we dan wel. Ik denk dat er nog een klein beetje sos meegaat als back up voor de zondag. 2-cb ook mee, al zal daar denk ik niks van gebruikt worden..

En oh ja, natuurlijk ket voor tijdens de nachtelijke avonturen :clap:


Over dexamfetamine gesproken, iemand een idee waar ik dit op de kop kan tikken? niet echt iets waar de gemiddelde huis tuin en keuken dealer hier z'n geld mee verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fuzzylogic schreef:
Decibel weekend maar even dubbel inhalen.


Of gewoon even kalm an doen misschien.

PFf het feest, niet het gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er hier mensen die van online vendors kopen? Zo ja, heeft iemand goede suggesties in mijn DM?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2022 14:48 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Zijn er hier mensen die van online vendors kopen? Zo ja, heeft iemand goede suggesties in mijn DM?


Same here ben hier niet zo in thuis en opzoek naar iets waar dexamfetamine te krijgen is voor de vrouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trekdroppie schreef:
chas1n schreef:
Zijn er hier mensen die van online vendors kopen? Zo ja, heeft iemand goede suggesties in mijn DM?


Same here ben hier niet zo in thuis en opzoek naar iets waar dexamfetamine te krijgen is voor de vrouw.

Dexamfetamine kun je niet krijgen bij online vendors. Alleen op recept, dus dan zou je (via via) iemand met ADHD/ADD moeten kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Zijn er hier mensen die van online vendors kopen? Zo ja, heeft iemand goede suggesties in mijn DM?


DM staat open voor opties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 08:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twijfel om 6-APB te proberen op Lowlands over een paar weken. Lees er wel echt veel verschillende dingen over online, ook in dit topic. Heeft iemand een site met goed kwaliteit waar je dit kan kopen? En is het aan te raden om bij te nemen? Wil nog wel het nachtprogramma goed meemaken, maar slapen rond een uurtje of 4 's nachts zou ook wel fijn zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijpakken met 6-APB zou niet nodig moeten zijn, met 1 tactisch gedropte capsule kun je je wel een avond/nacht vermaken. Zeker voor de eerste keer. Het kan wel lang duren voor die inslaat ook, hou daar rekening mee. Lowlands lijkt me trouwens wel perfect, af en toe chillen, af en toe feest. Voor hardere muziekevenementen vind ik het net te soft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gebruik het normaliter met (tech) house en techno, zo ook op Awakenings a.s. zaterdag. Ik heb zelf nog nooit bijgenomen, neem daarna altijd 1 of meerdere capsules met mdma. Reken inderdaad wel op 1 uur of langer voordat het begint te werken. Zo'n 5,5 / 6 uur na inname vind ik het zelf over het algemeen wel tijd om iets bij te nemen.

Ik was in de veronderstelling dat er niet meer aan te komen was en nu het eind van mijn voorraadje nadert ben ik van de week toch eens online gaan zoeken en daar kwam ik gewoon nog opties tegen om te bestellen. Ik zou niet meer weten waar mijn bestelling vandaan kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind 6-APB geweldig op zowel Techno en hardere stijlen. Zelf vind ik de combinatie van 6-APB bijnemen wel chill om er een hele dag op te gaan, maar ik maak dan wel 2 lichte (!) capsules i.c.m. wat bier vooraf is altijd een ideale combi voor mij. Als je er 2 pakt is dosering belangrijk natuurlijk. Effecten: Energie/opwekkende van Pep, scherpte van sos en je kan de space heel makkelijk sturen.
Vorige  1 ... 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic