Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1155, 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2022 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Pep, keta, x, restje sos en diazepam gaan mee naar het weekend Intents. Was niet direct van plan de x of de diazepam aan te raken, maar we zien wel weer hoe het allemaal gaat lopen straks

Dan weet je dus dat alles op gaat. :lol:

Zondag beginnen met pilsen, dan pep en G, kom maar op. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2022 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Morgen beginnen met pilsen, dan pep en G, kom maar op. (L)


Zondag Blue69 en later op de dag wat ket
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 22:47 
 
Hardtraxxer

kunnen ze oxycodon zien op de speekseltest van de politie ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 22:57 
 
Hardtraxxer

thunder schreef:
kunnen ze oxycodon zien op de speekseltest van de politie ??

Volgens mij wel.. ben je/iemand anders van plan om daarmee te gaan rijden dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Pannenkoek schreef:
Pep, keta, x, restje sos en diazepam gaan mee naar het weekend Intents. Was niet direct van plan de x of de diazepam aan te raken, maar we zien wel weer hoe het allemaal gaat lopen straks

Dan weet je dus dat alles op gaat. :lol:

Was er ook bang voor, maar heb zowel de x als diazepam niet aangeraakt afgelopen weekend! Trots op mezelf. Daar dan helaas wel weer voor gecompenseerd met onnodig veel pep en keta -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
onnodig veel pep

Bestaat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Met DQ om de hoek en het nu 3 volle dagen (sommige zelfs 4) hoe is de planning van mensen hier?
Elke dag gestrekt been erin of langzaam opbouwen?

Heb zelf echt nog geen flauw idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Donderdag veel drinken vooral. Vrijdag één ding kiezen. Zaterdag voluit. Dan zondag kijken of ik nog leef en mijn sleutel kan vinden.

Hoewel vrijdag mij qua line up meer ligt, is het voor mij denk ik verstandiger om de zaterdag all out te gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 14:21 
 
Hardtraxx Elite

Niet dat ik naar DQ ga maar ik merk wel dat 4FMA voor mij de basis is geworden.
Misschien hier en daar met een klein nakkie 3MMC maar niet te veel.

Het is in ieder geval genot voor de hele dag bakken met energie en vervolgens de dag er na niet echt een hele zware kater.

Om dit 4 dagen achter elkaar te doen lijkt me dan weer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze planning ideaal, waarbij ik de zaterdag bewust zo plan omdat ik dit i.v.m. vrijdag en zondag de minste dag vind.

Donderdag paar uurtjes naar het terrein voor de opening, wat biertjes doen en op tijd naar het huisje.
Vrijdag is qua line-up wellicht de tofste dag. 4-fa & methylone gaan we dan voor maar verwacht het nachtprogramma wel te skippen.
Zaterdag vind ik mwah, behalve de UV. Ik denk dat ik die dag een beetje uitslaap, bij mooi weer even naar het strand op het park ga, op het terrein wat randactiviteiten ga checken en gewoon wat biertjes drink.
Zondag weer fit, sunday funday dus pep & g. Dan wil ik er om 11:00 al wel zijn.

Dit is m'n goede voornemen, nu kijken hoe het in de praktijk uitpakt. Jordi en Job Noodlekop hebben me al uitgelachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Hoewel vrijdag mij qua line up meer ligt, is het voor mij denk ik verstandiger om de zaterdag all out te gaan. :P

Omdat ik de vrijdag inderdaad veel toffer vind, ga ik er dan liever voor. Zaterdag zal toch overal mokerdruk zijn dus ga ik dan juist dingen doen waar ik op andere dagen niet aan toekom omdat de line-up dan leuker is. Feestcafé, beetje vage shit overal, big chill, reuzenrad, jwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Jordi en Job Noodlekop hebben me al uitgelachen.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Donderdag alleen drinken, en vooral proberen daar niet te bont te maken. Vrijdag 3MMC en M, zaterdag is een beetje afhankelijk van hoe ik me voel en zondag waarschijnlijk pep. Qua line up zou ik me bijna elke seconde op het terrein wil kunnen vermaken maar ga proberen zo veel mogelijk te spreiden, vaker nekt alcohol me harder dan drugs. Blijft wel een voornemen... :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas alleen de zaterdag aanwezig, maar dan wordt het pep & G (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De line-up van vrijdag maakt de planning voor het weekend wat lastiger.. Wilde niet direct te hard van stapel lopen, zaterdag pieken en zondag bier met misschien hier en daar een puntje van het een of ander. Maar eens kijken hier dit in de praktijk uitpakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dit is m'n goede voornemen, nu kijken hoe het in de praktijk uitpakt.


Snoeien schreef:
Blijft wel een voornemen... :beer:


paperclip schreef:
Maar eens kijken hier dit in de praktijk uitpakt.


Het is ook overal hetzelfde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, jij hebt makkelijk praten met je ene dag, maat. En dan ben je onze date ook nog steeds aan het afzeggen. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2022 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Achja zolang ik mezelf in de hand kan houden maak ik me geen zorgen over mijn drugsgebruik, en dat kan ik wel :)


Goed gelukt maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 08:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Haha, jij hebt makkelijk praten met je ene dag, maat. En dan ben je onze date ook nog steeds aan het afzeggen. (L)


Niet mijn keuze om maar een dag te gaan, en onze date gaat uiteraard gewoon door :P

Gebruiken jullie de dagen na een (weekend)festival nog supplementen of iets dergelijks voor het herstel/de kater? Ik pak zelf wel 5-HTP na een (weekend)festival waar serotonine slurpers gebruikt worden. Ben benieuwd of er nog andere supplementen gebruikt worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik slik zelf altijd deze tegen een dip:
https://www.lucovitaal.nl/melatonine-5h ... ofaan.html nu zelfs 1+1 gratisch. 5-htp, melatonine en l-tryptofaan in 1 tablet. Heb eigenlijk nooit echt last van een dip maar het kan maar helpen, haha.

Verder zorg ik tijdens zo'n weekend dat ik gezond eet (gezonde vetten, veel groente en fruit, antioxidanten maar ook genoeg koolhydraten omdat je veel beweegt en wat minder eet) en wat aanvullende supplementen neem.
Maaaarrrrr.... De beste tip blijft eigenlijk wel gewoon slaap. Hoe saai 't ook is. Nu de jaartjes beginnen te tellen heb ik er ook wel meer behoefte aan. Mijn eerste Defqon-weekend begon al met een nachtje overslaan op de vrijdag, daar moet ik nu niet meer aan denken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 08:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mijn eerste Defqon-weekend begon al met een nachtje overslaan op de vrijdag, daar moet ik nu niet meer aan denken. :lol:


Ja, dat herken ik.. gelijk met gestrekt been erin en dan 1 of 2 dagen niet slapen. Wordt het voor niemand leuker op.
Een uur of 5 slaap per dag en je haalt er zoveel voordelen uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Met DQ om de hoek en het nu 3 volle dagen (sommige zelfs 4) hoe is de planning van mensen hier?
Elke dag gestrekt been erin of langzaam opbouwen?

Heb zelf echt nog geen flauw idee

Ik denk donderdag bier, vrijdag 4FMP (so Remco), zaterdag 3MMC (capsule) en zondag 4FMA of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 14:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pfff, veel plezier met je seretonine na dat weekend. Het zal mij verbazen als die 4FMA nog werkt op de zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pfff, veel plezier met je seretonine na dat weekend. Het zal mij verbazen als die 4FMA nog werkt op de zondag.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pfff, veel plezier met je seretonine na dat weekend. Het zal mij verbazen als die 4FMA nog werkt op de zondag.


Het is maar 1 keer Defqon maatje.
Vorige  1 ... 1155, 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic