Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1154, 1155, 1156, 1157, 1158, 1159, 1160 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitamines, gezond eten, van te voren goed slapen en op de dag zelf niet zo janken en gewoon doorgaan werkt bij mij altijd wel prima. Inderdaad een paar druppeltjes Xanax er bij werkt voor mij prima: heb het gevoel daar geen (alcohol)kater aan over te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
op de dag zelf niet zo janken


Dit vooral ik zorg dat ik elke nacht een beetje slaap pak. En de kater werk je weg met een koud biertje. Nie mauwe, biertjes stouwe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 09:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Vitamines, gezond eten


Douchen, goed ontbijtje en een biertje knap je ook goed van op inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 12:22 
 
Hardtraxx Elite

Vaak wel de oplossing op weekend festivals.
's ochtends beroerd wakker worden of nog beroerd in de stoel zitten van de hele nacht, dan een sixpackje pils leeg tanken en je weer prima voelen. Bijzonder blijft het menselijk lichaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2022 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Remi schreef:
op de dag zelf niet zo janken


Dit vooral ik zorg dat ik elke nacht een beetje slaap pak. En de kater werk je weg met een koud biertje. Nie mauwe, biertjes stouwe.

Heel sterk. Katers doen we sowieso niet aan op Defqon trouwens. Alleen een beetje spierpijn/vermoeidheid (wat je niet tegen kunt gaan) en doorrrrr..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2022 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kater komt laterrrrr en dat is bij die weekenden overigens wel zo. De dagen zelf kun je alles aan en ben je een machine echter maandag / dinsdag / woensdag ben ik echt he-le-maal dood. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2022 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
De kater komt laterrrrr en dat is bij die weekenden overigens wel zo. De dagen zelf kun je alles aan en ben je een machine echter maandag / dinsdag / woensdag ben ik echt he-le-maal dood. :surrender:

Vooral na die vette zondag van de 2017 editie ja pffff. Strompelend door de gang voor een herkansing op maandagochtend 9:00. Ook nog eens met vlag en wimpel een 6je scoren
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2022 17:24 
 
Hardtraxxer

Fucking irritant dat er momenteel nergens (fatsoenlijke) pep te krijgen is (in mijn omgeving). Verplicht afkicken dan maar :lol:

Blijkbaar is de a olie niet tot nauwelijks beschikbaar vanwege oorlog in Oekraïne
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(L) pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Fucking irritant dat er momenteel nergens (fatsoenlijke) pep te krijgen is (in mijn omgeving). Verplicht afkicken dan maar :lol:

Blijkbaar is de a olie niet tot nauwelijks beschikbaar vanwege oorlog in Oekraïne


Godver wat moet je nu op de dinsdagavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 09:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoor van veel mensen dat het lastig te verkrijgen is inderdaad, gelukkig maar weinig nodig en een (gewassen) zak op voorraad voor de zomer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Gewassen zak altijd beter helemaal met deze warmte
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat zo ruiken, inderdaad.
Ik kan ook nog wel even vooruit. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 20:27 
 
Hardtraxxer

Indy schreef:
Huisapotheker schreef:
Fucking irritant dat er momenteel nergens (fatsoenlijke) pep te krijgen is (in mijn omgeving). Verplicht afkicken dan maar :lol:

Blijkbaar is de a olie niet tot nauwelijks beschikbaar vanwege oorlog in Oekraïne


Godver wat moet je nu op de dinsdagavond

Zaterdag feestje ;). Was ff pep crisis. Maar gelukkig heb ik nog wat redelijks op de kop weten te tikken. Nadat ik voor 50 euro al afgezet ben bij 2 Rachids. Beetje racistisch, maar dit is ook de laatste keer geweest dat ik bij dat soort figuren haal :lol:. De tering wat een bende. En nog 20 euro per gram vragen ook (als het helemaal puur is, een prima prijs though in deze tijden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

20 euro :lol: :aww:
Daar haal ik 10 gram nat voor, getest op maximale kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 22:32 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
20 euro :lol: :aww:
Daar haal ik 10 gram nat voor, getest op maximale kwaliteit.

Nice! Misschien dat het buiten de stad wat makkelijker en goedkoper te verkrijgen is. In Zeeland volgens mij sowieso

Normaal gesproken ook tussen de 2 en 3.50 per gram nat trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 23:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hier omgerekend 5 de gram droog, in een grote stad. Je moet altijd in grote hoeveelheden halen voor je een beetje kwaliteit voor een degelijke prijs krijgt maar dat is bijna overal zo.

Ook een kwestie van niet bij de basic dealers halen, dus ik weet niet waarom je daar wat had verwacht. Dat is net als wagyu verwachten bij de McDonalds en dan zeggen dat je opgelicht bent. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 08:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Remi schreef:
20 euro :lol: :aww:
Daar haal ik 10 gram nat voor, getest op maximale kwaliteit.

Nice! Misschien dat het buiten de stad wat makkelijker en goedkoper te verkrijgen is. In Zeeland volgens mij sowieso

Normaal gesproken ook tussen de 2 en 3.50 per gram nat trouwens


Buiten de stad sowieso beter te verkrijgen ja. Prijzen zijn wel wat omhoog gegaan, variërend van €1,- tot €5,- bij grote en kleine afname.

Overigens zijn (op coke en keta na) alle prijzen wel flink gestegen de afgelopen tijd, zonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 13:21 
 
Hardtraxx Elite

Mitch schreef:
Huisapotheker schreef:
Remi schreef:
20 euro :lol: :aww:
Daar haal ik 10 gram nat voor, getest op maximale kwaliteit.

Nice! Misschien dat het buiten de stad wat makkelijker en goedkoper te verkrijgen is. In Zeeland volgens mij sowieso

Normaal gesproken ook tussen de 2 en 3.50 per gram nat trouwens


Buiten de stad sowieso beter te verkrijgen ja. Prijzen zijn wel wat omhoog gegaan, variërend van €1,- tot €5,- bij grote en kleine afname.

Overigens zijn (op coke en keta na) alle prijzen wel flink gestegen de afgelopen tijd, zonde!


Merk niets van een prijs stijging gelukkig hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gelukkig blijft de prijs van een los grammetje hetzelfde inderdaad, maar een wat groter voorraadje inslaan voor de zomer is wat duurder dan voorheen helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn jullie plannen voor dit weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2022 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag voetballen en een baby-borrel, zondag Intents. Jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2022 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Heb 3mmc, pep, keta, X en M mee....
Een strijdplan ontbreekt nog, zie het tzt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2022 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pep, keta, x, restje sos en diazepam gaan mee naar het weekend Intents. Was niet direct van plan de x of de diazepam aan te raken, maar we zien wel weer hoe het allemaal gaat lopen straks
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2022 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[quote="
Vorige  1 ... 1154, 1155, 1156, 1157, 1158, 1159, 1160 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic