Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1153, 1154, 1155, 1156, 1157, 1158, 1159 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op Supersized binnenkort na bijna een jaar weer eens peppen :love:
Iemand al eens ket gehad na pep? Werkt dit überhaupt, want kan me voorstellen dat het effect van pep de ket redelijk onderdrukt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lompekoe schreef:
Op Supersized binnenkort na bijna een jaar weer eens peppen :love:
Iemand al eens ket gehad na pep? Werkt dit überhaupt, want kan me voorstellen dat het effect van pep de ket redelijk onderdrukt...


Werkt zeker wel, alleen zal het wat minder zijn dan zonder pep :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Betekent dat je extra veel kunt scheppen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, waren weer 2 prima dagen. En verrassend fit aan het werk vandaag. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Lompekoe schreef:
Op Supersized binnenkort na bijna een jaar weer eens peppen :love:
Iemand al eens ket gehad na pep? Werkt dit überhaupt, want kan me voorstellen dat het effect van pep de ket redelijk onderdrukt...


Werkt zeker wel, alleen zal het wat minder zijn dan zonder pep :)


Dit inderdaad. Mijn ervaring is dat je ook na pep nog zo vaag als een toeter kan worden, maar dat je daar de neusgaten toch wat meer voor moet dichtplamuren dan normaal.

Heb af en toe ook wel eens het gevoel dat als ik op een after een punt keta pak er ergens nog een paar achtergebleven korrels pep verschuiven en de plafonddienst nog wat erger dan normaal wordt, maar ik weet niet of dat tussen m'n oren zit. Probeer ook altijd m'n neus flink te snuiten voor die eerste punt ket, maar dat lijkt vaak toch tevergeefs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ neusspray / neusdouche gebruiken om even grondig door te spoelen is mijn tactiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 10:14 
 
Hardtraxx Elite

Eerste keer 4FMA gedaan op Rebirth.
Gelijk 150mg genomen ondanks dat er staat dat het 2x zo zwaar is als 4FMP, waar dat vandaan komt geen idee maar dit is imo totaal niet waar.
Voelde als een erg natuurlijke energie die je er van kreeg, je zou bijna kunnen zeggen tegen het saaie aan.
Maar je loopt er niet als een zombie bij en 't enige wat ik zocht in deze drug is dat ik er energie van kreeg zonder buikpijn en snuiven van pep en miauw / cravings. Dat is dus gelukt.
Gaat vaker gedaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 10:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Eerste keer 4FMA gedaan op Rebirth.
Gelijk 150mg genomen ondanks dat er staat dat het 2x zo zwaar is als 4FMP, waar dat vandaan komt geen idee maar dit is imo totaal niet waar.
Voelde als een erg natuurlijke energie die je er van kreeg, je zou bijna kunnen zeggen tegen het saaie aan.
Maar je loopt er niet als een zombie bij en 't enige wat ik zocht in deze drug is dat ik er energie van kreeg zonder buikpijn en snuiven van pep en miauw / cravings. Dat is dus gelukt.
Gaat vaker gedaan worden.


Ook nog 6-apb gedaan? En zo ja, hoe vond je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Ook nog 6-apb gedaan?

Ik zaterdag nog, en Fantazoo ook. Was weer goeie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 10:59 
 
Hardtraxx Elite

Mitch schreef:
Hard4Us schreef:
Eerste keer 4FMA gedaan op Rebirth.
Gelijk 150mg genomen ondanks dat er staat dat het 2x zo zwaar is als 4FMP, waar dat vandaan komt geen idee maar dit is imo totaal niet waar.
Voelde als een erg natuurlijke energie die je er van kreeg, je zou bijna kunnen zeggen tegen het saaie aan.
Maar je loopt er niet als een zombie bij en 't enige wat ik zocht in deze drug is dat ik er energie van kreeg zonder buikpijn en snuiven van pep en miauw / cravings. Dat is dus gelukt.
Gaat vaker gedaan worden.


Ook nog 6-apb gedaan? En zo ja, hoe vond je dat?


Nee dat vond ik 'n beetje te veel van het goeie.
Wel eerder gedaan en vond dat toen top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
Ook nog 6-apb gedaan?

Ik zaterdag nog, en Fantazoo ook. Was weer goeie.


Dat was aan de heldere, telefonische communicatie te merken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 11:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Nee dat vond ik 'n beetje te veel van het goeie.


Toch wel uiteindelijk? Of was de kater van de zaterdag niet of wel dusdanig dat je er geen zin in had.

Mitch schreef:
Remi schreef:
Mitch schreef:
Ook nog 6-apb gedaan?

Ik zaterdag nog, en Fantazoo ook. Was weer goeie.


Dat was aan de heldere, telefonische communicatie te merken :P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Remi schreef:
Mitch schreef:
Ook nog 6-apb gedaan?

Ik zaterdag nog, en Fantazoo ook. Was weer goeie.


Dat was aan de heldere, telefonische communicatie te merken :P


Haha, lul niet. Want ik heb 1 goed voorstel gedaan. Maar dat was misschien het probleem, dat ik vanaf 18:00 ofzo amper op m'n telefoon heb gekeken.
Zondag heb ik jou niet meer gehoord. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 11:48 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Toch wel uiteindelijk? Of was de kater van de zaterdag niet of wel dusdanig dat je er geen zin in had.




Nee door ons gesprek toch maar besloten niet de ene dag 6apb te nemen en de dag er na 4fma. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Haha, lul niet. Want ik heb 1 goed voorstel gedaan. Maar dat was misschien het probleem, dat ik vanaf 18:00 ofzo amper op m'n telefoon heb gekeken.
Zondag heb ik jou niet meer gehoord. :whistle:


[15:37, 16-10-2021] Mitch: Waar sta je amigo?
[18:41, 16-10-2021] Mitch: ?
[18:49, 16-10-2021] Remi: Yo maestrp
[18:49, 16-10-2021] Remi: Tering druk, sorry
[18:50, 16-10-2021] Remi: Waar ben je?
[18:56, 16-10-2021] Mitch: Paal 3 midden
[19:32, 16-10-2021] Mitch: En jij?
[03:30, 17-10-2021] Remi: :lol: was weer niks he

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, waar was dat? VWAB ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Haha, waar was dat? VWAB ofzo?


Oh kut xd

[15:25, 09-04-2022] Mitch: Waar meeten we vandaag maat?
[16:08, 09-04-2022] Remi: Zeg het maar, maat
[16:08, 09-04-2022] Remi: Classics?
[16:09, 09-04-2022] Mitch: Prima
[16:09, 09-04-2022] Mitch: Ben je dr nu?
[19:02, 09-04-2022] Mitch: The purge
[00:52, 10-04-2022] Remi :lol: was weer gezellig he
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 00:28 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Wat ik je wel kan aanraden: reinig je neus na gebruik (zacht snuiten, neusdouche / goed spoelen en een hydraterende neusspray). Dat scheelt al een hoop. Ooit eens niet gedaan na 3 dagen fulltime snuiven op Defqon en had allemaal nare wondjes en dergelijke, was geen pretje. :lol:


Dit is de meest smerige en best werkende tip die ik hier heb gehad. Na een gezellig weekend doordeweeks een volle neus, daarna verkouden en sinds vorige week hooikoorts er overheen. Had dit hier al gelezen en online wat tips gevonden en wow! Oren sprongen er van open dus voor mensen met een stevige neus op DQ of na een feest doe dit!

Zelf gedaan: half liter flesje AA schoon gespoeld met kokend water, af laten koelen, halve theelepel tafelzout (hele afgestreken op 1L daarom halve). Tuit op linker neusgat, rechter dicht en knijpen tot je water voelt in mond. Leeg laten lopen en hetzelfde bij de ander. Dit moet top zijn na een feest en je neus vol met (vul het in)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 09:20 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Remi schreef:
Wat ik je wel kan aanraden: reinig je neus na gebruik (zacht snuiten, neusdouche / goed spoelen en een hydraterende neusspray). Dat scheelt al een hoop. Ooit eens niet gedaan na 3 dagen fulltime snuiven op Defqon en had allemaal nare wondjes en dergelijke, was geen pretje. :lol:


Dit is de meest smerige en best werkende tip die ik hier heb gehad. Na een gezellig weekend doordeweeks een volle neus, daarna verkouden en sinds vorige week hooikoorts er overheen. Had dit hier al gelezen en online wat tips gevonden en wow! Oren sprongen er van open dus voor mensen met een stevige neus op DQ of na een feest doe dit!

Zelf gedaan: half liter flesje AA schoon gespoeld met kokend water, af laten koelen, halve theelepel tafelzout (hele afgestreken op 1L daarom halve). Tuit op linker neusgat, rechter dicht en knijpen tot je water voelt in mond. Leeg laten lopen en hetzelfde bij de ander. Dit moet top zijn na een feest en je neus vol met (vul het in)


Klinkt goed alleen voor mezelf, die nog al veel problemen heeft met oren (lees 1x per jaar m'n trommelvliezen door prikken met buisjes door al het vocht) lijkt me dit een beetje riskant. Ik denk dat er bij mij veel vocht achter m'n trommelvliezen blijft zitten waardoor ik er alleen maar meer last van krijg.
Merk al als ik neusspray gebruik na een avondje snats dat ik "ploppende" oren krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top, Erik! Ben ook min of meer door schade en schande wijs geworden (tot aan soort ontstekinkjes van haarzakjes aan toe, wat je zelf ruikt) en dit werkt prima! Aanrader dus, voor iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 10:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dit is de meest smerige en best werkende tip die ik hier heb gehad. Na een gezellig weekend doordeweeks een volle neus, daarna verkouden en sinds vorige week hooikoorts er overheen. Had dit hier al gelezen en online wat tips gevonden en wow! Oren sprongen er van open dus voor mensen met een stevige neus op DQ of na een feest doe dit!

Zelf gedaan: half liter flesje AA schoon gespoeld met kokend water, af laten koelen, halve theelepel tafelzout (hele afgestreken op 1L daarom halve). Tuit op linker neusgat, rechter dicht en knijpen tot je water voelt in mond. Leeg laten lopen en hetzelfde bij de ander. Dit moet top zijn na een feest en je neus vol met (vul het in)


Neusspray en een zalfje doe ik zelf altijd, maar ga dit eens proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 13:42 
 
Hardtraxx Elite

Voor een weekendfestival ben ik altijd aan het twijfelen wat te nemen op welke dag.
Natuurlijk is 2 á 3 dagen drugs gebruiken achter elkaar tering slecht voor je.

Ik ben benieuwd wat jullie nemen om toch de kater de volgende dag te beperken en je gezondheid niet te veel te schaden.

Zelf zit ik te denken aan:
- Vrijdag wat biertjes en een beetje coke
- Zaterdag op tijd een 6APB
- Zondag 4FMA

Sowieso voor dat ik dit neem heb ik een goede 1,5 maand pauze gehouden van alle middelen.

Als ik bovenstaande vergelijk met wat vrienden nemen, 3 á 4gr 3MMC en 3gr keta over een heel weekend dan denk ik dat bovenstaande me wat "gezonder" lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ik ben benieuwd wat jullie nemen om toch de kater de volgende dag te beperken en je gezondheid niet te veel te schaden.


Het eerste biertje na een festivaldag flink uit je dak te zijn gegaan helpt mij altijd het beste ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ik ben benieuwd wat jullie nemen om toch de kater de volgende dag te beperken en je gezondheid niet te veel te schaden.


Een paar druppels Xanax voor het slapen doen wonderen, heb je helemaal geen kater en enorm veel zin om weer te feesten. Gezond zal het zeker niet zijn, wel lekker.

Overigens heb ik van GHB, keta of bier met niet al te veel coke geen kater :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net toevallig een strip dexamfetamine bemachtigd. Zijn pillen van 5 mg. Iemand ervaring hiermee qua effecten, setting om het te gebruiken, werkingsduur etc etc. Ik hoor het graag!
Vorige  1 ... 1153, 1154, 1155, 1156, 1157, 1158, 1159 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic