Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1152, 1153, 1154, 1155, 1156, 1157, 1158 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2022 09:21 
 
Hardtraxx Elite

Dit weekend ook weer eens peppen!
Bij Rebirth een 6-apbtje droppen of ook wat pep.
Ben echt even klaar met 3-mmc, daar blijf ik maar grammen van wegscheppen als ik eenmaal ben begonnen.
Week er na is ook niet zo prettig, heb dan liever 1 dag een zware kater van pep en bier dan me de hele week vermoeid en kut voelen :cry: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2022 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Bij Rebirth een 6-apbtje droppen


Nog nooit 6-apb gebruikt, hier en daar wel wat over gelezen, maar hoe is dit op een festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2022 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over 6apb is hier al veel geschreven, dus als je veel verschillende ervaringen wilt lezen dan raad ik je aan om ff te zoeken in dit topic! Heb het zelf 2x gedaan op een Hardstyle festival en kreeg er weinig energie van, maar wel heel euforisch. Ik bleef ook continue op een zelfde plateau, al had ik wel dat ik een paar keer flink door het dak ging hoor haha. Ook wel eens 5mapb op een Techno feest genomen (vond dit vergelijkbaar met 6apb) en dat vond ik veel chiller.

6apb ervaart iedereen wel anders geloof ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2022 11:15 
 
Hardtraxx Elite

Mitch schreef:
Hard4Us schreef:
Bij Rebirth een 6-apbtje droppen


Nog nooit 6-apb gebruikt, hier en daar wel wat over gelezen, maar hoe is dit op een festival?


In totaal denk ik 2 of 3 keer gebruikt.
Op Defqon ooit, was toen heel fijn, kon goed energie sturen en werd niet helemaal wappie.
Ook de wind enzo voelde chill haha.

De laatste VWAB ook eentje gedaan, had toen pieken met energie maar had niet het gevoel dat ik het echt kon sturen. Misschien ook omdat ik er wat 3mmc bij gedaan had van te voren. Ook was ik hele stukken van het festival kwijt.

Dus een hele chille ervaring en een mindere, maar denk dat die mindere vooral door het combi gebruik kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2022 11:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuk.

Heel stuurbaar van trippen tot euforie tot mooi doordansen.

Voor hardstyle vind ik het soms net te timide omdat je zeg maar die echte energie die je van pep krijgt wel mist. Maar het is heerlijk subtiel en toch voelt het heel chill. Misschien beter voor (euforische) hardstyle en classics e.d.

Indy schreef:
Ook wel eens 5mapb op een Techno feest genomen (vond dit vergelijkbaar met 6apb) en dat vond ik veel chiller.

6apb ervaart iedereen wel anders geloof ik!


Ik vond 5mapb dus juist een stuk minder dan 6apb, kreeg er veel meer een bodyload van en werd er voor mijn gevoel net iets te vaag van.

Maar wat je zegt, de APB groep drugs zijn zo veelzijdig en stuurbaar dat veel mensen het ook net anders ervaren. Omgeving en gezelschap kunnen al veel invloed er op hebben. Als je het met nog iemand doet is het bijvoorbeeld chill om even van elkaar af te ketsen qua wat je beleeft. Dit omdat 6-apb ook wel een tripgehalte kan hebben (zeker als je het zelf toelaat).

Dus je moet jezelf ook wel echt zetten naar wat je er van wilt en van te voren weten wat je wilt, de drug duurt ook namelijk best lang voor dat het uitwerkt. Als je een dag wilt beuken en rammen dan zou ik 6-apb skippen, ook (stevige) techno in een of ander donker hol lijkt me minder ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2022 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is jullie ervaring met keta na XTC? Laatst voor het eerst geprobeerd terwijl de X nog werkt (ipv pas op de after)

Twee weekenden terug op Rampage om 23:30 begonnen met de X, anderhalve pil in totaal - hierna vanaf 04:30 om het halfuur/uur een flinke punt keta. In de trein terug nog de laatste punt ket gepakt en daarna waren we er ook wel weer klaar genoeg mee om direct naar huis te gaan.

Grandioos was het, we hadden geen idee meer waar we waren en je hebt de rush nog van de X terwijl je zo vaag als een kanarie wordt van de ket. Ik had ook het idee dat ik door de keta weer kon pissen, helderder was en fatsoenlijk 3-4u heb kunnen slapen thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

CptCareless schreef:
Wat is jullie ervaring met keta na XTC?


K-hole.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 07:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een must.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 08:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere combi inderdaad, valt dan toch heel anders (beter) dan alleen keta. Doe alleen geen XTC meer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Betere trips van wanneer er alleen keta of alleen xtc gedaan wordt. Niet heel vatbaar voor hallucinaties, maar met een combi van die twee zie ik absoluut dingen die niet kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 09:44 
 
Hardtraxx Elite

Wat is jullie ervaring met een 6-apb kater? Ik heb het volgens mij nog nooit het stofje alleen gebruikt, altijd gecombineerd.

Ik wil graag de zaterdag of de zondag van Rebirth een 6-apb droppen, twijfel alleen welke dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Wat is jullie ervaring met een 6-apb kater? Ik heb het volgens mij nog nooit het stofje alleen gebruikt, altijd gecombineerd.

Ik wil graag de zaterdag of de zondag van Rebirth een 6-apb droppen, twijfel alleen welke dag.


Op Rebirth ben je nooit alleen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hard4Us schreef:
Wat is jullie ervaring met een 6-apb kater? Ik heb het volgens mij nog nooit het stofje alleen gebruikt, altijd gecombineerd.

Ik wil graag de zaterdag of de zondag van Rebirth een 6-apb droppen, twijfel alleen welke dag.


Op Rebirth ben je nooit alleen (L)

Pas bij shockerz nog 150mg gepakt, na 3 uurtjes nog 60mg bijgenomen. Het laatste uurtje nog wel wat keta op maar maakt de kater niet veel erger denk ik zo. Ik heb prima geslapen alleen het was beter geweest als ik wat had gegeten bij thuiskomst :x
De dag erna eigenlijk nergens last van gehad, behalve een droge keel bij het wakker worden.
Verder de rest van de week nog wel wat eerder moe en tot ongeveer donderdag moeilijk gelopen door spierpijn in m'n kuiten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat staat er voor drugs op de planning voor Rebirth dit weekend? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had het bij twee of drie puntjes pep willen houden komende zondag. Afgelopen weekend ook al Qapital gehad en de twee weekenden hierop ook nog feesten gepland, maak het dan liever niet ieder weekend heel bont. Met het (techno) festival tijdens pasen misschien de pep maar helemaal links laten liggen en kijken hoe een zegeltje LSD bevalt op een festival. 2-CB op feesten wel een aantal keer gedaan, maar LSD alleen nog maar in een thuissetting. Dan de week erop tijdens XQ PN waarschijnlijk de laatste paar gram 4-fa weer eens afstoffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
De zaterdag wordt het 3-MMC met MDMA. Pas 1x eerder deze combi gedaan, toen op WiSH. Dat beviel uitstekend :loving:


Ik heb 4F kunnen krijgen (ja, de 4F waar iedereen zo lyrisch over is) en ga dat ipv 3-MMC doen. Heb het zelf nog nooit gedaan, haha. Dus ben heel benieuwd. En dan later op de avond MDMA bijpakken. Op de zondag denk ik dus die pre corona pep proberen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
En dan later op de avond MDMA bijpakken.


Dit moet je niet doen, is echt extreem slecht voor je hersenpan. (combi 4F + MDMA)

1 keer gedaan, en nog nooit zulke extreme hoofdpijn gehad als toen (en de dag daarna). Zijn in dit topic genoeg mensen die dit haarfijn kunnen uitleggen, maar neem maar van mij aan, hou het bij één van de twee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 14:36 
 
Hardtraxx Elite

Mitch schreef:
Wat staat er voor drugs op de planning voor Rebirth dit weekend? :)


Zaterdag Rebirth eerste keer 4FMA. Heb schijven van 150mg maar ik denk dat ik eerst 'n halve ga doen om te kijken hoe ik daar op ga. Daarna evt. bij pakken, heeft dat zin? Bij 4FMP had dat volgens mij nooit veel effect.
Heb ook niet zin in een flinke kater de zondag.
Zondag misschien een 6-APB droppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Denkeleda schreef:
En dan later op de avond MDMA bijpakken.


Dit moet je niet doen, is echt extreem slecht voor je hersenpan. (combi 4F + MDMA)

1 keer gedaan, en nog nooit zulke extreme hoofdpijn gehad als toen (en de dag daarna). Zijn in dit topic genoeg mensen die dit haarfijn kunnen uitleggen, maar neem maar van mij aan, hou het bij één van de twee!


Het is zeker slecht voor je hersenpan, maar het is wel echt een lijpe combi. Je gaat gegarandeerd door het dak en het is aan jou waar je voorkeur naar uit gaat haha. Zelf 1 keer gedaan en hoef het niet meer te doen, maar leuk was het wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha oh shit, nu begin ik weer te twijfelen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Wat is jullie ervaring met een 6-apb kater? Ik heb het volgens mij nog nooit het stofje alleen gebruikt, altijd gecombineerd.

Ik wil graag de zaterdag of de zondag van Rebirth een 6-apb droppen, twijfel alleen welke dag.

Niks, nada, noppes, nul last de dag erna en de dagen erna eigenlijk ook niet. Fijn spul. (Slechts twee keer gebruikt hoor :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2022 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook altijd weinig last van 6-APB. Ga daar zaterdag voor, met capsules M.
Zondag pep en G.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2022 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
pep en G.


:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2022 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#fav
Vorige  1 ... 1152, 1153, 1154, 1155, 1156, 1157, 1158 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic