Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1151, 1152, 1153, 1154, 1155, 1156, 1157 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar een keer gebruikt, capsule van 180mg. Vind het veel te overrated, en nu is het inderdaad vrijwel niet meer te verkrijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit er aan te denken om de oude batch 4fa nog eens te gebruiken op Rebirth, i.c.m. methylone. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Velocity schreef:
Hi iedereen,

Wat is jullie huidige mening over 4-FMP en de risico's daarvan. Ik gebruikte het voorheen vaker maar ben er mee gestopt mede door dit onderzoek van het Trimbos Instituut in 2016 (https://www.trimbos.nl/actueel/nieuws/r ... oe-bekend/)

Nu snap ik dat er aan drugs altijd risico's gebonden zijn dus voor mij is het moeilijk inschatten hoeveel gevaarlijker 4-FMP is dan bijv pep.

Hoe staan jullie erin? Ik ben nog niet heel bekend met online risico's van drugs onderzoeken dus links naar relevante stukken zijn welkom.

Als je er vanaf wil... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2022 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Velocity schreef:
Hi iedereen,

Wat is jullie huidige mening over 4-FMP


Fantastisch. Alleen ben ik ook bij mijn laatste 1 - 2 gram aanbeland dus het wordt nu echt speciale momentjes uitkiezen om het te gebruiken, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
i.c.m. methylone. :bomb:


vuile vieze teringhond





geniet ervan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zit er aan te denken om de oude batch 4fa nog eens te gebruiken op Rebirth, i.c.m. methylone. :bomb:


Een keer gedaan, maar dat was echt grandioos! Wel echt een serotonine slurper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja not sure want een 6apb met mdma is ook wel lekker, natuurlijk. Zondag zal normaliter wel pep-dag worden, dus even kijken wat de zaterdag brengt. Hoe dan ook, vast veel goeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 09:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor Rebirth en de aankomende festivals maar weer eens pep wassen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ja not sure want een 6apb met mdma is ook wel lekker, natuurlijk. Zondag zal normaliter wel pep-dag worden, dus even kijken wat de zaterdag brengt. Hoe dan ook, vast veel goeds.


Hier ook optioneel voor Rebirth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2022 12:21 
 
Hardtraxx Elite

Mitch schreef:
Voor Rebirth en de aankomende festivals maar weer eens pep wassen :)


Hoe en waarom was je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2022 12:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoe: met een koffiefilter, een mok of beker die je kwijt wilt of een andere opvangbak en een flesje aceton.

Koffiefilter in beker zetten, pep in koffiefilter, aceton er door gooien, laten uitlekken, er af schrapen en drogen.

Waarom: Schone pep geeft je een veel cleanere rush, je hebt minder nodig en je voelt je minder gejaagd en opgefokt omdat je de meeste troep en cafeïne hierdoor er uit wast. Je kan vaak ook sneller slapen. Vaak gaat je pep dan ook van geel(ig) naar wit.

Let wel dat je totale hoeveelheid wss wel iets slinkt n.a.v. hoeveel troep er door zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2022 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hoe: met een koffiefilter, een mok of beker die je kwijt wilt of een andere opvangbak en een flesje aceton.

Koffiefilter in beker zetten, pep in koffiefilter, aceton er door gooien, laten uitlekken, er af schrapen en drogen.

Waarom: Schone pep geeft je een veel cleanere rush, je hebt minder nodig en je voelt je minder gejaagd en opgefokt omdat je de meeste troep en cafeïne hierdoor er uit wast. Je kan vaak ook sneller slapen. Vaak gaat je pep dan ook van geel(ig) naar wit.

Let wel dat je totale hoeveelheid wss wel iets slinkt n.a.v. hoeveel troep er door zit.



Remi schreef:
Speed wassen is echt easy. Ik volg altijd deze link:
http://drugsforum.info/speed/speed-wassen-t2098.html


^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2022 12:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maakt je aceton opwarmen zo'n verschil? Heb mensen er wel over gehoord die dat deden, maar onderhand niet meer. Het artikel is ook al 11 jaar oud.

Wij doen dat nooit en het komt er alsnog goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2022 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gebruikte vorige keer deze video:



Over speed gesproken, ik had het vlak voor de corona periode gewassen en toen een keer gebruikt. Vervolgens 1,5 jaar niks mee gedaan en op Reverze in september 2021 weer gedaan. Voor m'n gevoel had ik toen een stuk meer punten nodig dan voor de corona periode, waardoor ik ging denken dat de speed wellicht iets in kracht was afgenomen. Meer mensen die hier ervaring mee hebben? Lees overal op internet dat speed in principe jaren goed blijft, dus misschien zat het gewoon tussen m'n oren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2022 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lucht- en lichtdicht bewaren en in principe is het dan gewoon lang houdbaar. Of je hebt in de verschillende lockdowns aardig wat tolerantie opgebouwd. :cool:

Voor Rebirth hoef ik niet te wassen denk ik. Heb volgens mij niks meer droog liggen maar alles nog nat in de vriezer dus ik pak dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2022 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaan we het op de zondag van Rebirth nog maar eens een kans geven. :thumbup:

De zaterdag wordt het 3-MMC met MDMA. Pas 1x eerder deze combi gedaan, toen op WiSH. Dat beviel uitstekend :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2022 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Lucht- en lichtdicht bewaren en in principe is het dan gewoon lang houdbaar. Of je hebt in de verschillende lockdowns aardig wat tolerantie opgebouwd. :cool:

Voor Rebirth hoef ik niet te wassen denk ik. Heb volgens mij niks meer droog liggen maar alles nog nat in de vriezer dus ik pak dat wel.


Heb nog een punt tegoed van jou, en jij van mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2022 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maakt je aceton opwarmen zo'n verschil? Heb mensen er wel over gehoord die dat deden, maar onderhand niet meer. Het artikel is ook al 11 jaar oud.

Wij doen dat nooit en het komt er alsnog goed uit.


Ook nog nooit gedaan, werkt altijd prima zonder het te verwarmen, maar altijd benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2022 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga dit weekend ook de pep maar weer eens wassen, ben het volgens mij vergeten de laatste keer dat ik het kocht. Heb zelf ooit een keer dit linkje opgeslagen, volg dat meestal: https://www.reddit.com/r/Drugs/comments ... for_speed/. Inderdaad gewoon de boel oplossen met aceton en filteren met een koffiefilter. Het stapje met het onttrekken van water door eerst magnesiumsulfaat/epsomzout toe te voegen wat in die link staat sla ik overigens eigenlijk altijd over. Volgens mij zou er in de aceton die je van de Kruidvat/Etos haalt toch al geen of bijna geen water moeten zitten, dus het lijkt me de moeite niet.

Voor zover ik weet is het doel van het opwarmen van de aceton gewoon dat de boel sneller oplost. Net als hoe suiker sneller oplost in warm dan in koud water. Dat lijkt me persoonlijk niet erg nuttig, tenzij je erg grote hoeveelheden pep in één keer wil wassen. Ook even gezocht en ik kan er niet héél veel over vinden, maar deze gast zegt bijvoorbeeld hetzelfde: https://www.reddit.com/r/Slowdeine/comm ... phetamine/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 05:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Heb nog een punt tegoed van jou, en jij van mij :thumbup:

Die zondag doen, dan. :thumbup:

Je aceton verwarmen heeft inderdaad te maken met het (beter) laten oplossen van de pep. Ik doe het zelf overigens ook niet. Volgens mij adem je dan ook vlugger dampen in. Dat is overigens te voorkomen met een mondkapje, heeft iedereen vast nog wel liggen. :lol:
Ik gooi het altijd in aceton (inderdaad die van de Kruidvat, die is zo goed als puur), beetje roeren en hakken in je kopje, laten staan, nog een beetje roeren en hakken en gieten maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik gooi het altijd in aceton (inderdaad die van de Kruidvat, die is zo goed als puur), beetje roeren en hakken in je kopje, laten staan, nog een beetje roeren en hakken en gieten maar.


Heb je dan nog een specifiek nummer om tussendoor op te hakken of maakt dat niet zo veel uit? Alles voor de beste wash.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
Heb nog een punt tegoed van jou, en jij van mij :thumbup:

Die zondag doen, dan. :thumbup:


Prima, staat de combi voor de zaterdag al vast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
Heb nog een punt tegoed van jou, en jij van mij :thumbup:

Die zondag doen, dan. :thumbup:

Je aceton verwarmen heeft inderdaad te maken met het (beter) laten oplossen van de pep. Ik doe het zelf overigens ook niet. Volgens mij adem je dan ook vlugger dampen in. Dat is overigens te voorkomen met een mondkapje, heeft iedereen vast nog wel liggen. :lol:
Ik gooi het altijd in aceton (inderdaad die van de Kruidvat, die is zo goed als puur), beetje roeren en hakken in je kopje, laten staan, nog een beetje roeren en hakken en gieten maar.


Een stofmasker of mondkapje helpt niet tegen de dampen, dan moet je echt een gelaatsmasker met gasfilters hebben! :) Ik zou (als het kan) het buiten doen! Doe het op dezelfde wijze als dat Remi dat doet, maar dan buiten! :)

Tip, doe het wel een tijd van te voren! :)

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Ik gooi het altijd in aceton (inderdaad die van de Kruidvat, die is zo goed als puur), beetje roeren en hakken in je kopje, laten staan, nog een beetje roeren en hakken en gieten maar.


Heb je dan nog een specifiek nummer om tussendoor op te hakken of maakt dat niet zo veel uit? Alles voor de beste wash.


hahahaha stuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Ik gooi het altijd in aceton (inderdaad die van de Kruidvat, die is zo goed als puur), beetje roeren en hakken in je kopje, laten staan, nog een beetje roeren en hakken en gieten maar.


Heb je dan nog een specifiek nummer om tussendoor op te hakken of maakt dat niet zo veel uit? Alles voor de beste wash.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Ik gooi het altijd in aceton (inderdaad die van de Kruidvat, die is zo goed als puur), beetje roeren en hakken in je kopje, laten staan, nog een beetje roeren en hakken en gieten maar.


Heb je dan nog een specifiek nummer om tussendoor op te hakken of maakt dat niet zo veel uit? Alles voor de beste wash.


Gebroeders Anthonise op hun best :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 1151, 1152, 1153, 1154, 1155, 1156, 1157 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic