Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Rickzel wrote: Je wil iets pakken waarmee je zoveel mogelijk dingen kunt aanpakken, dus pijnstillend, onstekingsremmend in één is al lekker. Vandaar m'n keuze. :lol:
Klinkt als ketamine
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 18 minutes ago
Chroman wrote:
Rickzel wrote: Je wil iets pakken waarmee je zoveel mogelijk dingen kunt aanpakken, dus pijnstillend, onstekingsremmend in één is al lekker. Vandaar m'n keuze. :lol:
Klinkt als ketamine
Dan dit*
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Wat is er met Roy zn account gebeurd?

OT: zou dan ook pep kiezen, of coke :x
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Pohh, goeie. Denk dat een kleine, lichte hoeveelheid LSD voor de rest van je leven ook wel chill is. Als in een soort micro-dosis maar altijd in een parate staat van mentale aanwezigheid.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Daarover gesproken: iemand ervaring met micro-doseringen? Heb dat wel eens met truffels gedaan en dat beviel me wel. Behalve 1 dag, toen 2 capsules open waren gegaan en ik ze op het blote oog evenredig had verdeeld. Dacht ik. Één capsule bleek iets te sterk waardoor ik wel inimini tripverschijnselen had maar dat was wel een mooie werkdag. (L)
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Remi wrote:Daarover gesproken: iemand ervaring met micro-doseringen? Heb dat wel eens met truffels gedaan en dat beviel me wel. Behalve 1 dag, toen 2 capsules open waren gegaan en ik ze op het blote oog evenredig had verdeeld. Dacht ik. Één capsule bleek iets te sterk waardoor ik wel inimini tripverschijnselen had maar dat was wel een mooie werkdag. (L)
:lol:

Wat was de reden waarom je micro-dosering deed? Heb het zelf nog nooit gedaan
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Ik vind dat soort dingen gewoon interessant. En als ik dan dingen lees over verhoogde productiviteit, creativiteit etc., dan ben ik wel triggered.

Ik heb zoiets gedaan:
https://www.magic-truffels.nl/magic-tru ... -6x-1-gram en dan een cyclus van een aantal sessies / weken.
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Oke, nice! Interessant wel ja. Wat waren de voordelen bij jou? Veel verhoogde productiviteit, creativiteit etc? :)
Hardtraxxer
832 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Kwam er gisteren achter dat mij zo geliefde etizolam inmiddels ook op de verboden lijst is gezet en dus niet meer bij de bekende online vendors te krijgen is.

Ruk omdat het bij mij ervoor zorgt dat ik na (niet al teveel pep) toch nog wel kan slapen. Iemand een idee welke RC het dichtste hierbij in de buurt komt?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Alle andere troep wat op -lam of -pam eindigd.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Alm1ghty wrote:Alle andere troep wat op -lam of -pam eindigd.
Nou ja, niet helemaal want van sommige pammetjes of lammetjes lig je wel 12 uur onder zeil. Ik vind zelf alprazolam wel relaxed.
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Temazepam als je niet al te veel pep op hebt, en anders:
Remi wrote:alprazolam
:cool:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 23 hours ago
Benvanmezelfallam
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Delt-A wrote:Benvanmezelfallam
hahaha stuk!
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Pommerlam
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 5 minutes ago
Scotty018 wrote:Kwam er gisteren achter dat mij zo geliefde etizolam inmiddels ook op de verboden lijst is gezet en dus niet meer bij de bekende online vendors te krijgen is.

Ruk omdat het bij mij ervoor zorgt dat ik na (niet al teveel pep) toch nog wel kan slapen. Iemand een idee welke RC het dichtste hierbij in de buurt komt?
Ik heb zelf Flualprazolam thuis liggen. Aardig hetzelfde effect. Je slaapt goed door en wordt goed uitgerust wakker. Wel een beetje duf eerste kwartiertje, maar daarna nergens meer last van.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Kickje.
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Remi wrote:Kickje.
Men nog wilde plannen voor het aankomend seizoen?
Eerste feestje rustig aan doen of compleet met gestrekt been erin?
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Iemand nog wilde plannen deze carnaval? :beer:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
mitch0162 wrote:Iemand nog wilde plannen deze carnaval? :beer:
Dit is toch Godslastering? Bier en alleen bier dacht ik
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Zak (Hollandse) M getjapt tijdens Full Moon in Thailand. Was geen kattenpis kan ik je vertellen. :lol:
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
ErikZ wrote:
Met carnaval wordt er flink wat gesnoven, 's middags tot in de nacht bier drinken is niet voor iedereen weggelegd zonder hulpmiddelen
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 20 hours ago
mitch0162 wrote:
ErikZ wrote:
Met carnaval wordt er flink wat gesnoven, 's middags tot in de nacht bier drinken is niet voor iedereen weggelegd zonder hulpmiddelen
Image
Hardtraxxer
161 posts member since 2011
last seen Dec 2025
Hi iedereen,

Wat is jullie huidige mening over 4-FMP en de risico's daarvan. Ik gebruikte het voorheen vaker maar ben er mee gestopt mede door dit onderzoek van het Trimbos Instituut in 2016 (https://www.trimbos.nl/actueel/nieuws/r ... oe-bekend/)

Nu snap ik dat er aan drugs altijd risico's gebonden zijn dus voor mij is het moeilijk inschatten hoeveel gevaarlijker 4-FMP is dan bijv pep.

Hoe staan jullie erin? Ik ben nog niet heel bekend met online risico's van drugs onderzoeken dus links naar relevante stukken zijn welkom.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Mee gestopt omdat het bijna niet meer te verkrijgen is, alleen spul wat erop lijkt dat ze dan ook 4F noemen.