Klinkt als ketamineRickzel wrote: Je wil iets pakken waarmee je zoveel mogelijk dingen kunt aanpakken, dus pijnstillend, onstekingsremmend in één is al lekker. Vandaar m'n keuze.![]()
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dan dit*Chroman wrote:Klinkt als ketamineRickzel wrote: Je wil iets pakken waarmee je zoveel mogelijk dingen kunt aanpakken, dus pijnstillend, onstekingsremmend in één is al lekker. Vandaar m'n keuze.![]()
Wat is er met Roy zn account gebeurd?
OT: zou dan ook pep kiezen, of coke
OT: zou dan ook pep kiezen, of coke
Pohh, goeie. Denk dat een kleine, lichte hoeveelheid LSD voor de rest van je leven ook wel chill is. Als in een soort micro-dosis maar altijd in een parate staat van mentale aanwezigheid.
Daarover gesproken: iemand ervaring met micro-doseringen? Heb dat wel eens met truffels gedaan en dat beviel me wel. Behalve 1 dag, toen 2 capsules open waren gegaan en ik ze op het blote oog evenredig had verdeeld. Dacht ik. Één capsule bleek iets te sterk waardoor ik wel inimini tripverschijnselen had maar dat was wel een mooie werkdag. 
Remi wrote:Daarover gesproken: iemand ervaring met micro-doseringen? Heb dat wel eens met truffels gedaan en dat beviel me wel. Behalve 1 dag, toen 2 capsules open waren gegaan en ik ze op het blote oog evenredig had verdeeld. Dacht ik. Één capsule bleek iets te sterk waardoor ik wel inimini tripverschijnselen had maar dat was wel een mooie werkdag.
Wat was de reden waarom je micro-dosering deed? Heb het zelf nog nooit gedaan
Ik vind dat soort dingen gewoon interessant. En als ik dan dingen lees over verhoogde productiviteit, creativiteit etc., dan ben ik wel triggered.
Ik heb zoiets gedaan:
https://www.magic-truffels.nl/magic-tru ... -6x-1-gram en dan een cyclus van een aantal sessies / weken.
Ik heb zoiets gedaan:
https://www.magic-truffels.nl/magic-tru ... -6x-1-gram en dan een cyclus van een aantal sessies / weken.
Oke, nice! Interessant wel ja. Wat waren de voordelen bij jou? Veel verhoogde productiviteit, creativiteit etc? 
Kwam er gisteren achter dat mij zo geliefde etizolam inmiddels ook op de verboden lijst is gezet en dus niet meer bij de bekende online vendors te krijgen is.
Ruk omdat het bij mij ervoor zorgt dat ik na (niet al teveel pep) toch nog wel kan slapen. Iemand een idee welke RC het dichtste hierbij in de buurt komt?
Ruk omdat het bij mij ervoor zorgt dat ik na (niet al teveel pep) toch nog wel kan slapen. Iemand een idee welke RC het dichtste hierbij in de buurt komt?
Alle andere troep wat op -lam of -pam eindigd.
Nou ja, niet helemaal want van sommige pammetjes of lammetjes lig je wel 12 uur onder zeil. Ik vind zelf alprazolam wel relaxed.Alm1ghty wrote:Alle andere troep wat op -lam of -pam eindigd.
Temazepam als je niet al te veel pep op hebt, en anders:

Remi wrote:alprazolam
hahaha stuk!Delt-A wrote:Benvanmezelfallam
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 9 days ago
Pommerlam
Ik heb zelf Flualprazolam thuis liggen. Aardig hetzelfde effect. Je slaapt goed door en wordt goed uitgerust wakker. Wel een beetje duf eerste kwartiertje, maar daarna nergens meer last van.Scotty018 wrote:Kwam er gisteren achter dat mij zo geliefde etizolam inmiddels ook op de verboden lijst is gezet en dus niet meer bij de bekende online vendors te krijgen is.
Men nog wilde plannen voor het aankomend seizoen?Remi wrote:Kickje.
Eerste feestje rustig aan doen of compleet met gestrekt been erin?
Iemand nog wilde plannen deze carnaval? 
Dit is toch Godslastering? Bier en alleen bier dacht ikmitch0162 wrote:Iemand nog wilde plannen deze carnaval?
Zak (Hollandse) M getjapt tijdens Full Moon in Thailand. Was geen kattenpis kan ik je vertellen. 
Met carnaval wordt er flink wat gesnoven, 's middags tot in de nacht bier drinken is niet voor iedereen weggelegd zonder hulpmiddelenErikZ wrote:Dit is toch Godslastering? Bier en alleen bier dacht ikmitch0162 wrote:Iemand nog wilde plannen deze carnaval?
mitch0162 wrote:Met carnaval wordt er flink wat gesnoven, 's middags tot in de nacht bier drinken is niet voor iedereen weggelegd zonder hulpmiddelenErikZ wrote:Dit is toch Godslastering? Bier en alleen bier dacht ikmitch0162 wrote:Iemand nog wilde plannen deze carnaval?

Hi iedereen,
Wat is jullie huidige mening over 4-FMP en de risico's daarvan. Ik gebruikte het voorheen vaker maar ben er mee gestopt mede door dit onderzoek van het Trimbos Instituut in 2016 (https://www.trimbos.nl/actueel/nieuws/r ... oe-bekend/)
Nu snap ik dat er aan drugs altijd risico's gebonden zijn dus voor mij is het moeilijk inschatten hoeveel gevaarlijker 4-FMP is dan bijv pep.
Hoe staan jullie erin? Ik ben nog niet heel bekend met online risico's van drugs onderzoeken dus links naar relevante stukken zijn welkom.
Wat is jullie huidige mening over 4-FMP en de risico's daarvan. Ik gebruikte het voorheen vaker maar ben er mee gestopt mede door dit onderzoek van het Trimbos Instituut in 2016 (https://www.trimbos.nl/actueel/nieuws/r ... oe-bekend/)
Nu snap ik dat er aan drugs altijd risico's gebonden zijn dus voor mij is het moeilijk inschatten hoeveel gevaarlijker 4-FMP is dan bijv pep.
Hoe staan jullie erin? Ik ben nog niet heel bekend met online risico's van drugs onderzoeken dus links naar relevante stukken zijn welkom.