Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1149, 1150, 1151, 1152, 1153, 1154, 1155 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
LucG schreef:
Bier en keta ja? Ik heb in m'n leven 1x overgegeven door alcohol/drugs, en dat was na een puntje keta na aardig wat speciaalbiertjes. Samen met 3 vrienden hadden we allemaal dezelfde biertjes op en eenzelfde puntje, waarbij er dus 3 moesten kotsen waaronder ik. Hierna nooit meer keta genuttigd na alcohol. Meer mensen die hier last van hebben of mensen met een verklaring/tip?


Indy schreef:
Veel alcohol i.c.m. een punt keta is een hele slechte combi ja. Denk dat (bijna) iedereen het hier wel over eens is en al eens heeft meegemaakt haha.


De combinatie kan erg verkeerd uitpakken inderdaad. Zelf ook een aantal keer gehad. Echter zit er een flink verschil in het pakken van keta na 20 bier, of al vroeg beginnen na een biertje of 3, dan kun je het de hele avond goed hebben ;)


Dit. Daarnaast kan bijvoorbeeld een upper als coke/3-mmc het alcoholgevoel ook wel weghalen. Hierdoor is het risico op misselijkheid ook wel een stukje kleiner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier is dat ook wel eens goed misgegaan, ja. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Wanneer er genoeg bier in zit kan ook ik nog wel eens overmoedig worden en mezelf wijs maken dat een puntje ket (of meerdere) geen kwaad kan.
De resultaten zijn wisselend; kotsen, als een blok in slaap vallen, relaxed worden of regelrecht naar het 7e daluniversum vliegen. Het blijft in ieder geval wel spannend welke van de 4 het wordt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2022 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben opzoek naar wat advies. Als ik snuif (pep/4mmc/sos of wat dan ook) heb ik weken lang last van mijn neus, ook al hou ik de doseringen altijd onder de halve gram. Verder ben ik wel klaar met de korte rushes omdat ik dan na iedere rush weer het gevoel heb dat ik toegeef aan de cravings(iets mentaals dus). Verder heb ik met mdma vaak dat ik op het moment zelf denk dat ik niet hard ga terwijl ik achteraf denk dat ik te veel heb bijgenomen omdat m'n hele mond stuk is. Het fijnste wat ik ooit gebruikt heb is 4-fa bij een dosis van 180mg (tintelingen, euforisch en energiek maar geen cravings). Wat komt hier het dichtst bij in de buurt?(aangezien ik het niet meer aan kan komen) Ik heb 1x 200mg 6-apb geprobeerd, dit was iets te subtiel naar mijn idee maar ik twijfel om het nog een kans te geven. Iemand verdere aanbevelingen? Ben benieuwd naar ervaringen met de 2/3/4-fma/fea/fa familie, een andere optie zou misschien 3mmc capsules zijn? 4mmc heb ik 3 jaar geleden eens oraal tot me genomen, hier werd ik knetter vaag van, daarna nasaal genomen, werd ik weer wat scherper. Een aantal maanden terug nog eens oraal tot me genomen, voelde ik vrij weinig van dus toch weer op nasaal overgegaan :/ . Ohja, inb4 geen gemekker, pep is lekker: het niet slapen/eten is voor mij echt een killer voor de rest van de week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2022 10:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou ja, dat is er niet. Zo simpel is het.

Vooral bij die laatste eis. Bij bijna alle drugs kan je je slaap en eetlust vergeten. zeker oraal gebruik waarbij je vaak relatief grotere dosissen neemt. Mocht je wel kunnen slapen, dan zijn dit geisoleerde gevallen. Ik kan bijvoorbeeld goed slapen na 4m, maar dat is geen gegeven voor iedereen. Ligt er vaak net aan of er drank bij is genomen of hoe lang ik al wakker ben. Either way ben je verrot in de week er op.

Dus als je niet verrot wilt zijn de week er op, neem geen drugs. De enige drug die ik neem (oraal) waarna ik de week (en dag er op) goed kan functioneren is 2cb.

Daarnaast, als je een intense rush wilt, dan is snuiven vaak hetgeen wat je dat geeft. Bij de meeste drugs krijg je bij bommetjes/oraal juist een meer subtiele rush. Zeker als je dat zoekt zou ik niet bommetjes gaan doen omdat je anders te veel er in gaat gooien om net zo'n intense rush te krijgen.

Ook, als je het te vaak doet, neemt die rush af. Dus het vergroten van de pauzes er tussen, of een enorm lange pauze nemen, is belangrijk.

Wat je zegt verder, de enige drugs die mij oraal ook een behoorlijke rush gaven waren met stipt op 1 pep en op 2 3mmc. Maar zelfs 3mmc krijg je een meer subtiele rush bij wat meer richting xtc gaat, niet de heftige die je normaal nasaal krijgt.

Pep is imo de enige drug die je bij een bommetje echt een enorm lekkere rush geeft, maar ja dan mag je je nachtrust op die dag wel meteen opgeven. Je kan natuurlijk bij belangrijke afspraken iets als etizolam gebruiken om te slapen maar dit is op zichzelf enorm verslavend, werkt elke keer minder en is vooral bij uppers echt een aanslag op je hart. Dus dat is op zichzelf ook enorm gevaarlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2022 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij de meeste drugs kan ik na enige moeite gewoon slapen met een normale dosering: mdma, 4f, 4mmc, 6apb. Als ik 2 punten pep neem kan ik 12 uur later nog steeds niet slapen. Daarom vind ik er nog wel een verschil in zitten. Dat je even wat minder slaapt na een nacht feesten is begrijpelijk en ook de bijkomende verrotheid. Maar bij pep heb ik hier veruit het meeste last van de hele week.
Ik heb pas 9mg 2cb op tijdens een thuisfeestje, ik was echt behoorlijk aan het trippen dus die valt af voor mij als partydrug. Toch maar eens goed gaan zoeken of er nog ergens 4fa te vinden is denk ik dan maar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2022 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Toch maar eens goed gaan zoeken of er nog ergens 4fa te vinden is denk ik dan maar :whistle:

Daar wens ik je veel succes mee. Het enige wat je nu nog hier en daar kan vinden is 4fma, tenzij iemand nog oude 4fa heeft liggen. Heb op de grotere online marktplaatsen wel een paar keer gezocht maar kon niets vinden, terwijl je daar normaal vrij eenvoudig iedere drug onder de zon kunt halen. Ik ga er zelf in ieder geval vanuit dat het voor mij voorgoed voorbij is met de 4f als ik mijn laatste paar gram op heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande. Er bestaat niet zoiets als de 'ultieme partydrug'. Het is en blijft drugs en alles heeft zijn + en - .

In mijn geval heb ik ook niet 1 favoriete drug. Het is afhankelijk van type feest / setting / muziek, daar pas ik het op aan. Maar ik weet wél dat het slecht is en ik er sowieso een paar dagen last van ga hebben. Dat neem ik op de koop toe. Ik vind ook dat je zoiets moet accepteren. Wil je het niet? Simpel, dan gebruik je niks.

Wat ik je wel kan aanraden: reinig je neus na gebruik (zacht snuiten, neusdouche / goed spoelen en een hydraterende neusspray). Dat scheelt al een hoop. Ooit eens niet gedaan na 3 dagen fulltime snuiven op Defqon en had allemaal nare wondjes en dergelijke, was geen pretje. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tuurlijk moet je ook de nadelen op de koop toenemen. Maar 4-fa vind ik tot nu toe de fijnste werking tijdens hardstyle evenementen en vind de nadelen goed te behappen. Ik heb toch weer een aantal capsules 6-apb/benzofury besteld om het nog een kans te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 13:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat je hetgeen wat 4-fa biedt uit 6-apb kan halen. 6-apb is veel subtieler, complexer en meer gevarieerd dan 4-fa. Je krijgt nooit de "pep rush" die je krijgt bij 4-fa. Je kan er zeker energie uit halen, maar niet op het niveau van 4-fa. Van 6 kan je de energie om te dansen krijgen, je kan vaag worden, trippen of een lekkere rush krijgen (als je zelf goed in staat bent dit te sturen, want het gebeurt niet vanzelf) maar echt tegelijk die harde xtc rush en pep rush ga je niet krijgen, ook niet bij hogere dosissen waarbij je vaak alleen maar vager wordt.

De drug die er het dichtst in de buurt komt is denk ik nasaal 3mmc en als je alleen naar oraal kijkt is het een pepbom van goede gewassen pep.

Dus op zo'n punt moet je ook gewoon eerlijk naar jezelf zijn en over gaan op iets anders of het gewoon niet of minder doen om per keer wel de effecten maximaal te kunnen benutten.

Verder compleet eens met wat Remi zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
(als je zelf goed in staat bent dit te sturen, want het gebeurt niet vanzelf)

Over het algemeen ben ik daar dus wel goed in, ik heb sowieso altijd sterk het idee dat bij bepaalde drugs echt een hele grote factor is hoe je zelf stuurt welke kant het op gaat. De vorige keer heb ik 200mg 6-apb genomen en dat toen had de bodyload iets wat de overhand, nu dus 150mg capsules besteld om te kijken hoe dat bevalt. Hierna ga ik denk ik weer een keer pep de kans geven, eventueel via een bommetje. Ik wissel namelijk graag per feest weer naar wat ik op dat moment wil proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hey en als je nog wel ergens een paar kilo verse 4FA kan vinden dan bel je maar he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 22:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Broken Balance schreef:
(als je zelf goed in staat bent dit te sturen, want het gebeurt niet vanzelf)

Over het algemeen ben ik daar dus wel goed in, ik heb sowieso altijd sterk het idee dat bij bepaalde drugs echt een hele grote factor is hoe je zelf stuurt welke kant het op gaat. De vorige keer heb ik 200mg 6-apb genomen en dat toen had de bodyload iets wat de overhand, nu dus 150mg capsules besteld om te kijken hoe dat bevalt. Hierna ga ik denk ik weer een keer pep de kans geven, eventueel via een bommetje. Ik wissel namelijk graag per feest weer naar wat ik op dat moment wil proberen.


200mg is ook wel behoorlijk veel man. 150 is al wel een beetje de limiet en voor veel mensen al over. Ik zou wel oppassen met die aantallen als je dat nodig hebt om het leuk te hebben, dan kan je oprecht voor je eigen bestwil beter een pauze nemen.

Want als je die aantallen nodig hebt, dan heb je daar al voor het grote deel de reden dat je niet aan je oude fix kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Want als je die aantallen nodig hebt, dan heb je daar al voor het grote deel de reden dat je niet aan je oude fix kan komen.

Dan wil ik daar toch even een kanttekening bij maken. Ik heb het zeker niet nodig om het leuk te hebben, ik hou me vaak gewoon aan de 2-3 maanden regel, andere feesten ga ik gewoon nuchter of drink een paar biertjes. Verder ben ik ook zeker geen grootgebruiker als ik wel iets neem, 200mg 4mmc, 180mg 4-fa, 200mg pep zijn dan maximale hoeveelheden op een hele dag zonder te combineren. Ik heb eens 100mg 6-apb genomen en merkte helemaal 0 effect, vandaar de 2e keer 200mg geprobeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 23:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het was ook niet zo bedoeld. Meer van als je dat soort aantallen (dus mg per keer) nodig hebt om wat te voelen is het een teken om een pauze te nemen :P.

Van 100 naar 200 gaan is ook niet heel slim haha, dat is wel een extreme sprong. Je kan online vaak wel vinden wat voor dosissen geschikt zijn voor je. Eerste keer 6-apb had ik 110 geloof ik, toen voelde ik ook niet veel maar kon wel m'n energie wat sturen. Voelde me verder wel nuchter. 2e keer geloof ik 140 gedaan en toen een geniale dag gehad met uiteenlopende effecten.

Ik heb ook wel gemerkt dat ik soms te veel nam, al was het niet extreem over de limiet en ook niet tot het punt dat ik vdk was/out ging. Daarom heb ik zelf bepaalde dingen permanent weggedaan (3m en sos compleet en tegenwoordig ook liever niks meer nasaal). Ik neem meestal ook maar een gebruikershoeveelheid mee, bijvoorbeeld een pil of een bommetje pep, en daar doe ik dan een hele dag mee. Ik merk echt dat dat herstel ten goede komt, het dan nooit uit de hand loopt en het er voor zorgt dat het de volgende keer weer net zo leuk is en dat ik ook die aantallen kan blijven gebruiken.

Dus als je ondanks de lange termijn er tussen toch klachten houdt en hogere dosissen lijkt te willen hebben, dan zou ik toch wat limieten nog bij jezelf instellen op het gebied van hoe veel en hoe lang je iets op een dag gebruikt. Op de lange termijn is dat in alle opzichten beter voor je eigen gezondheid en voor je volgende drugservaringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2022 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
gebruikershoeveelheid


Hallo, we hebben hier een kleine speler gevonden! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2022 14:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
gebruikershoeveelheid


Hallo, we hebben hier een kleine speler gevonden! :surrender:


Op Hardclassics On The Beach had ik dat ook :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien tijd voor een nieuwe poll?

Als je nog maar één soort drugs mag gebruiken in je leven, welke zou dat dan zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Misschien tijd voor een nieuwe poll?

Als je nog maar één soort drugs mag gebruiken in je leven, welke zou dat dan zijn?


Morfine, of eventueel ibuprofin lijkt me op de lange termijn wel het meest handig.

edit: na kort onderzoek (lees: 1 google search) verander ik mijn antwoord naar Diclofenac
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 16:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
mitch0162 schreef:
Misschien tijd voor een nieuwe poll?

Als je nog maar één soort drugs mag gebruiken in je leven, welke zou dat dan zijn?


Morfine, of eventueel ibuprofin lijkt me op de lange termijn wel het meest handig.

edit: na kort onderzoek (lees: 1 google search) verander ik mijn antwoord naar Diclofenac


Weer kort slaap gehad en koppijn? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
mitch0162 schreef:
Misschien tijd voor een nieuwe poll?

Als je nog maar één soort drugs mag gebruiken in je leven, welke zou dat dan zijn?


Morfine, of eventueel ibuprofin lijkt me op de lange termijn wel het meest handig.

edit: na kort onderzoek (lees: 1 google search) verander ik mijn antwoord naar Diclofenac


Alle medicijnen buiten gelaten. Maar dan ga ik denk ik voor XTC, haal daar vooral thuis met een clubje of op een after wel veel lol uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
mitch0162 schreef:
Misschien tijd voor een nieuwe poll?

Als je nog maar één soort drugs mag gebruiken in je leven, welke zou dat dan zijn?


Morfine, of eventueel ibuprofin lijkt me op de lange termijn wel het meest handig.

edit: na kort onderzoek (lees: 1 google search) verander ik mijn antwoord naar Diclofenac


Weer kort slaap gehad en koppijn? :P


Haha slaap als een os, maar zat meer te denken aan, welk medicijn heb ik de rest van m'n leven het hardst nodig. Erop gokken dat je hartkwaaltje/longkwaaltjes/darmkwaaltjes hebt is natuurlijk niet te doen, dus ik google "meest gebruikt medicijn" en dat was diclofenac.

Je wil iets pakken waarmee je zoveel mogelijk dingen kunt aanpakken, dus pijnstillend, onstekingsremmend in één is al lekker. Vandaar m'n keuze. :lol:

Dit is nou echt een vraag waar ik wél de mening van onze huisapotheker ROYAPO zou willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roooooooy kom terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 17:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha slaap als een os, maar zat meer te denken aan, welk medicijn heb ik de rest van m'n leven het hardst nodig. Erop gokken dat je hartkwaaltje/longkwaaltjes/darmkwaaltjes hebt is natuurlijk niet te doen, dus ik google "meest gebruikt medicijn" en dat was diclofenac.

Je wil iets pakken waarmee je zoveel mogelijk dingen kunt aanpakken, dus pijnstillend, onstekingsremmend in één is al lekker. Vandaar m'n keuze. :lol:

Dit is nou echt een vraag waar ik wél de mening van onze huisapotheker ROYAPO zou willen.


Zeg gewoon pep, je weet dat je pep wilt zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pep, het antwoord is pep.

edit: godver staat nou net dit op de nieuwe pagina.
Vorige  1 ... 1149, 1150, 1151, 1152, 1153, 1154, 1155 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic