Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Hekzitter wrote:
Justinhafc wrote:4,5 gram per dag is ook wel onbehoorlijk scheppen
Vooral voor keta... Ik vind 0,1 gram al genoeg en ben er dan daarna wel een half jaar klaar mee haha
Ik heb ook precies dit, met qlimax thuis twee hele kleine puntjes genomen en weer genoeg voor een jaar!

4,5 is toch echt gekke werk!
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
4,5 gram is anderhalf suikerklont. Das een flinke berg wel ja :P
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
hurricane wrote:4,5 gram is anderhalf suikerklont. Das een flinke berg wel ja :P
Leuke dinsdag middag heet dat hier
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Op Drugsforum staan verhalen van mensen die 6 gram per dag opsnoven. Kan me echt niet voorstellen dat je dan nog kan functioneren :oh:

Ben wel benieuwd in hoever het schadelijk is voor je blaas als je bijvoorbeeld wekelijks/maandelijks gebruikt (1< gram)
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Volgens mij begin je dan aardig geluid te ruiken, kleuren te horen en reuk te zien.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Nuracore wrote:Volgens mij begin je dan aardig geluid te ruiken, kleuren te horen en reuk te zien.
Dit heb ik een paar keer met LSD meegemaakt en dat is echt tering leip.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Had ik ook ja, echt gruwelijk is dat idd :lol:
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 23 hours ago
Heb een paar jaar geleden wel een periode van een paar weken gehad waar ik bijna dagelijks een snuifje keta nam (was een beetje depri en had een hele stash liggen). Maar dat was ver van dit soort hoeveelheden af. Ik heb toen wel wat effecten op mijn blaas gevoelt, maar dat was ook snel weer over.
mitch0162 wrote:Op Drugsforum staan verhalen van mensen die 6 gram per dag opsnoven. Kan me echt niet voorstellen dat je dan nog kan functioneren :oh:

Ben wel benieuwd in hoever het schadelijk is voor je blaas als je bijvoorbeeld wekelijks/maandelijks gebruikt (1< gram)
Benieuwd mij ook. Ik heb meegekregen dat het iets te maken heeft met een verzuring van je urine wat dan weer de blaaswand aantast. Lijkt me dat dat incidenteel niet zo'n probleem is, maar hoe incidenteel is wekelijks / maandelijks?

Urologen slaan alarm: gebruikers ketamine riskeren stoma
Vind zo'n uitspraak dan ook ver weg staan bij het gebruik van recreatieve gebruikers. Mooie clickbait weer.
Nuracore wrote:Volgens mij begin je dan aardig geluid te ruiken, kleuren te horen en reuk te zien.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Synesthesie_(zintuig)
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ben ik ook heel benieuwd naar wat voor invloed wekelijks gewoonte gebruik heeft op de blaas. Je zou misschien verwachten dat de aangerichte schade, weer kan herstellen doordat er een periode tussen zit waarin er niet gebruikt wordt. Maar misschien is de schade ook wel vrij irreversibel en stapelt zich dus langzaam op. Ook wel benieuwd naar invloed op de nieren.

Interindividuele variaties spelen natuurlijk ook een grote rol. De een zal sneller last hebben van de nieren/blaas dan de ander
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Plaatje uit de reportage. Links een gezonde blaas, rechts een blaas met bloedingen en die deels verschrompeld

Image

https://nos.nl/nieuwsuur/video/2408485- ... -een-stoma

Het woord stoma wordt wellicht wel wat te snel gebruikt ja :P Maar goed, ik snap de artsen ook wel om te waarschuwen is een doemscenario sneller effectief om af te schrikken
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Iemand hier die wel eens heeft gehoord van 'Pink Cocaine'? Of het wel eens heeft gebruikt?
Twee vrienden die aan het reizen zijn stuurde het naar me.

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/ ... k-cocaine/
https://www.arkbh.com/blog/pink-cocaine/

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3816 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
https://twitter.com/nigel_vs/status/147 ... 67905?s=24

In de Tweede Kamer ging er ook weer eentje mokerhard
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
mitch0162 wrote:Iemand hier die wel eens heeft gehoord van 'Pink Cocaine'? Of het wel eens heeft gebruikt?

View on YouTube
Ah, dus alle restjes uit je zakjes in één grote zak gooien en je hebt 'pink cocaine'? :cool:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Remi wrote:
mitch0162 wrote:Iemand hier die wel eens heeft gehoord van 'Pink Cocaine'? Of het wel eens heeft gebruikt?

View on YouTube
Ah, dus alle restjes uit je zakjes in één grote zak gooien en je hebt 'pink cocaine'? :cool:
De drugs versie van Cara Pils dus :beer:
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Iedereen rustig aan gedaan met oud&nieuw?
Hardtraxxer
240 posts member since 2018
last seen 18 hours ago
mitch0162 wrote:Iedereen rustig aan gedaan met oud&nieuw?
Voor de eerste keer 2cb geprobeerd, iets na 12e 1 pil van 9mg gepakt. Hiervoor wel wat biertjes weggetikt maar ook weer niet extreem veel. Van 1 uur tot ik ging slapen (rond 5u) heb ik echt zwaar getript. Ik zag ieder gezicht helemaal vervormen en naar het licht toe trekken. Iedereen had grote handen, 2 paar ogen, grote neus, soortgelijk ervaar ik altijd na truffels te hebben genomen. Ik had niet meer echt het besef dat ik zelf in de ruimte stond, ik was alles aan het observeren, een soort van film aan het kijken en over ieders 'personage' aan het filosoferen. Het was een dansfeestje dus vond het eigenlijk wel jammer dat ik iets te hard tripte, had ik namelijk echt niet verwacht dit effect, ik ging meer voor de beweerde mdma-achtige effecten die bij een lage dosering vooral aangehaald worden. De volgende keer toch maar in een rustigere setting proberen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Best braaf gedaan, ja. Uurtje of 6 thuis, in de avond 1 punt pep gedaan en door de nacht heen nog geen halfje sos gedaan en dat was het. Was 1 januari ook best fit dus mocht niks klagen.

Is er iemand die het wél bont gemaakt heeft?
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Remi wrote:
Best braaf gedaan, ja. Uurtje of 6 thuis, in de avond 1 punt pep gedaan en door de nacht heen nog geen halfje sos gedaan en dat was het. Was 1 januari ook best fit dus mocht niks klagen.

Is er iemand die het wél bont gemaakt heeft?
Twee puntjes sos en voor de rest heel veel champagne en baco's!
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
Veel bier, wat coke en keta. 06:30 thuis en verrassend fit op 1 januari :)
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
mitch0162 wrote:Veel bier, wat 3-mmc en keta. 08:00 in bed en verrassend brak op 1 januari :)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Fantazoo wrote:
mitch0162 wrote:Veel bier en wat puntjes keta. 09:15 in bed en verrassend fit op 1 januari :)
Hardtraxxer
last seen 18 hours ago
Bier en keta ja? Ik heb in m'n leven 1x overgegeven door alcohol/drugs, en dat was na een puntje keta na aardig wat speciaalbiertjes. Samen met 3 vrienden hadden we allemaal dezelfde biertjes op en eenzelfde puntje, waarbij er dus 3 moesten kotsen waaronder ik. Hierna nooit meer keta genuttigd na alcohol. Meer mensen die hier last van hebben of mensen met een verklaring/tip?
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Veel alcohol i.c.m. een punt keta is een hele slechte combi ja. Denk dat (bijna) iedereen het hier wel over eens is en al eens heeft meegemaakt haha.
Hardtraxxer
last seen 18 hours ago
Indy wrote:Veel alcohol i.c.m. een punt keta is een hele slechte combi ja. Denk dat (bijna) iedereen het hier wel over eens is en al eens heeft meegemaakt haha.
Oke ben ik gelukkig niet de enige haha :lol:
Dan blijf ik de combi achterwege laten :sick:
Hardtraxx Elite
last seen 24 days ago
LucG wrote:Bier en keta ja? Ik heb in m'n leven 1x overgegeven door alcohol/drugs, en dat was na een puntje keta na aardig wat speciaalbiertjes. Samen met 3 vrienden hadden we allemaal dezelfde biertjes op en eenzelfde puntje, waarbij er dus 3 moesten kotsen waaronder ik. Hierna nooit meer keta genuttigd na alcohol. Meer mensen die hier last van hebben of mensen met een verklaring/tip?
Indy wrote:Veel alcohol i.c.m. een punt keta is een hele slechte combi ja. Denk dat (bijna) iedereen het hier wel over eens is en al eens heeft meegemaakt haha.
De combinatie kan erg verkeerd uitpakken inderdaad. Zelf ook een aantal keer gehad. Echter zit er een flink verschil in het pakken van keta na 20 bier, of al vroeg beginnen na een biertje of 3, dan kun je het de hele avond goed hebben ;)