Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1144, 1145, 1146, 1147, 1148, 1149, 1150 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 08:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag Blue69 op, hele slechte combinatie maar wel erg lekker :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat een beetje tricky, eerlijk gezegd. Gooi ik liever zelf pep, M en G naar binnen, mocht ik zo'n combi zoeken. Weet ik wel wat / hoeveel ik binnen krijg. Dan ga ik er wel vanuit dat die groene en blauwe buisjes nog hetzelfde zijn als vroegahh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 10:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik vind dat een beetje tricky, eerlijk gezegd. Gooi ik liever zelf pep, M en G naar binnen, mocht ik zo'n combi zoeken. Weet ik wel wat / hoeveel ik binnen krijg. Dan ga ik er wel vanuit dat die groene en blauwe buisjes nog hetzelfde zijn als vroegahh.


Ja zeker mee eens, kwam onverwachts. Vroeger ook eens op en volgens mij is er niks aan veranderd.
Hoe is t met jou? Kreeg zondag nog een foto doorgestuurd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha o ja, Binus en Mitchel :lol: . Was mooi! Ouderwets pep en G, was dikke prima. Ga je voor Decibel nog ergens heen? Zondag Reawake?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Haha o ja, Binus en Mitchel :lol: . Was mooi! Ouderwets pep en G, was dikke prima. Ga je voor Decibel nog ergens heen? Zondag Reawake?


Juist ja, haha. Oude vertrouwde pep en G combi blijft de beste combi :thumbup:
Zondag Reawake is de planning en daarna pas Decibel weekend. Jij nog meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top, zie ik je zondag! We gaan o.a. nog naar Headhunterz voor Decibel dus nog wel wat toffe dingen op de planning.
We nemen er zondag wel ééntje op. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2021 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of toch niet.

Serieuze vraag: heeft iemand een idee hoe lang GHB te bewaren is in een (rubberen? latex?) ballon? Kan dat materiaal door de zuurgraad van dat spul aangetast worden?
Normaliter bewaar ik het in een hdpe fles in de vriezer. Kan het in een ballon ook in de vriezer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Of toch niet.

Serieuze vraag: heeft iemand een idee hoe lang GHB te bewaren is in een (rubberen? latex?) ballon? Kan dat materiaal door de zuurgraad van dat spul aangetast worden?
Normaliter bewaar ik het in een hdpe fles in de vriezer. Kan het in een ballon ook in de vriezer?


Lijkt mij niet. Door de koude lucht wordt ook de ballon/latex aangetast. Waardoor het kan scheuren. Ik zou het dan ook zeker niet in een ballon bewaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En buitenom de vriezer, in een ballon? Geen idee of dat spul zuur / basisch genoeg is om dat materiaal aan te tasten.

Misschien beter maar weer gewoon leeg kiepen in die hdpe fles. Was nog over van Harmony / lag al klaar voor Reawake. :'-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 08:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
En buitenom de vriezer, in een ballon? Geen idee of dat spul zuur / basisch genoeg is om dat materiaal aan te tasten.

Misschien beter maar weer gewoon leeg kiepen in die hdpe fles. Was nog over van Harmony / lag al klaar voor Reawake. :'-)


Waarom zou je het in de vriezer doen? Ik weet dat een vriend eens een oude ballon heeft gebruikt (lees een maand of 4 oud) en dit ging prima. Werd wel in een donkere ruimte op kamertemperatuur bewaard.

Overigens zou ik geen risico nemen en het gewoon wegflikkeren, wat kost dat spul nou ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Waarom zou je het in de vriezer doen? Ik weet dat een vriend eens een oude ballon heeft gebruikt (lees een maand of 4 oud) en dit ging prima. Werd wel in een donkere ruimte op kamertemperatuur bewaard.

Overigens zou ik geen risico nemen en het gewoon wegflikkeren, wat kost dat spul nou ;)

Ik bewaar dat soort spul altijd in de vriezer, vanwege de houdbaarheid. Dat doe ik eigenlijk al sinds ik het gekocht heb alhoewel ik nu ook wel tegenstrijdige berichten lees online.
Ik gooi die ballonnen inderdaad maar weg. Geen idee wanneer we überhaupt weer mogen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 10:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje aanhakend hierop, wat zijn een beetje de houdbaarheid data van bepaalde drugs.
Heb zelf nog MDMA krystallen liggen van december 2019, vorige week wat geprobeerd maar voelde er vrij weinig van.
Terwijl de speed van rond dezelfde datum prima was. Alles luchtdicht en donker bewaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toevallig gisteren ook wat over opgezocht omdat ik een beetje met dezelfde vragen zat.
Over pep werd geschreven dat het, indien licht- en luchtdicht bewaard, makkelijk jaren mee moet gaan, mits goede / schone pep. De meeste synthetische drugs zijn goed lang te bewaren en zo ook mdma / amfetamine wat stabiele moleculen zijn.

Edit: kan natuurlijk ook zijn dat je door de pep weinig voelde van de mdma. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan inderdaad lang bewaard worden, zit niet echt een houdbaarheidsdatum op haha. Wel op een droge/koele plek bewaren inderdaad :)
Vaak zit het ook een beetje tussen de oren dat het minder/niet werkt als het wat ouder is
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Edit: kan natuurlijk ook zijn dat je door de pep weinig voelde van de mdma. :cool:


Ja dit zou er ook mee te maken hebben hoor!

mitch0162 schreef:
Kan inderdaad lang bewaard worden, zit niet echt een houdbaarheidsdatum op haha. Wel op een droge/koele plek bewaren inderdaad :)
Vaak zit het ook een beetje tussen de oren dat het minder/niet werkt als het wat ouder is


Dan gewoon nog maar een keer proberen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb wat 3-MMC besteld bij Research Chemicals Nederland en wilde het eigenlijk laten testen maar ik zie dat ik nu net te laat ben en dat de uitslag wss binnenkomt op dinsdag na het feestje. Hebben jullie ervaring met deze winkel en de kwaliteit van het spul? Zou ik het prima kunnen gebruiken of toch maar even de lokale coke boer bellen omdat ik weet wat ik daar krijg? Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2021 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelf altijd via een andere vendor besteld maar ik weet wel van mensen dat ze bij deze partij gewoon 'goed' spul hebben gehad. Dat zijn dan wel mensen die hun eigen testcase opzetten i.p.v. via een bureau dus heel veel zegt het niet. Maar soit, ze leven nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2021 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruim 1.5 jaar niks gebruikt inmiddels. Is mij makkelijk afgegaan, maar toch wel weer enorme zin om eens flink uit m'n stekkerdoos te gaan op een festival/feestje. De eerste die ik weer kan pakken ga ik weer eens aan de 6APB...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Ruim 1.5 jaar niks gebruikt inmiddels. Is mij makkelijk afgegaan, maar toch wel weer enorme zin om eens flink uit m'n stekkerdoos te gaan op een festival/feestje. De eerste die ik weer kan pakken ga ik weer eens aan de 6APB...

Netjes man :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook wel weer zin om er na 1,5 jaar compleet van af te gaan. De hoop is gevestigd op Reverze. Hoe streng zijn ze hier over het algemeen? Risico om het mee naar binnen te nemen loop je natuurlijk altijd. Hier mensen ervaringen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2021 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Ook wel weer zin om er na 1,5 jaar compleet van af te gaan. De hoop is gevestigd op Reverze. Hoe streng zijn ze hier over het algemeen? Risico om het mee naar binnen te nemen loop je natuurlijk altijd. Hier mensen ervaringen?


In principe gewoon hetzelfde als in Nederland, qua zero tolerance beleid. En qua drugs mee naar binnen nemen, ik werd vorige editie niet eens gefouilleerd. Lukt altijd gewoon als je voorzichtig bent :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2021 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fouillering stelt niet zoveel voor maar er wil incidenteel nog wel eens een aantal honden staan, en da's geen grap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met Atlantis truffels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen ervaring met 6-APB? Wil dit graag op Reverze proberen. Zou graag meer willen weten over het effect, de duur en de dosering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Mensen ervaring met 6-APB? Wil dit graag op Reverze proberen. Zou graag meer willen weten over het effect, de duur en de dosering.


Met 180mg red je het wel een uur of 5 a 6. Daarna een kleine redose of verder op M en je hebt een topavondje. Effecten staan uitgebreid op internet. Ik vind het zelf chiller voor techno en dergelijke, sta er soms wel een beetje geparkeerd van maar ik ken ook jongens die er bij zweren op hardstyle (en harder).
Vorige  1 ... 1144, 1145, 1146, 1147, 1148, 1149, 1150 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic