Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1143, 1144, 1145, 1146, 1147, 1148, 1149 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah yeah, mate. Good ol' pepperoni's, pilskes, zonnetje en dikke beats. Zin in. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag op een thuisfestival 6-APB en een aantal capsules mdma gedropt en was begin van de week ook wel naar de haaien, ja. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Afgelopen zaterdag op een thuisfestival 6-APB en een aantal capsules mdma gedropt en was begin van de week ook wel naar de haaien, ja. :lol:


Was gezellig hihi xx

Tijdje terug ook ineens weer benieuwd naar of iemand op deze aardbol al heeft besloten succesvol 4fa in zijn schuur te maken. Iemand enig idee of er iets over te vinden is of men daar überhaupt mee bezig is? Hoop echt van harte dat dat weer terug komt. Ligt al sinds laatste Qlimax een laatste beetje naar me te kijken, maar dan is het ook echt op. En dat zou kut zijn want betere partydrugs bestaat er wat mij betreft niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ah yeah, mate. Good ol' pepperoni's, pilskes, zonnetje en dikke beats. Zin in. (L)


Ah yeah, I like that :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Afgelopen zaterdag op een thuisfestival 6-APB en een aantal capsules mdma gedropt en was begin van de week ook wel naar de haaien, ja. :lol:


Was gezellig hihi xx

Tijdje terug ook ineens weer benieuwd naar of iemand op deze aardbol al heeft besloten succesvol 4fa in zijn schuur te maken. Iemand enig idee of er iets over te vinden is of men daar überhaupt mee bezig is? Hoop echt van harte dat dat weer terug komt. Ligt al sinds laatste Qlimax een laatste beetje naar me te kijken, maar dan is het ook echt op. En dat zou kut zijn want betere partydrugs bestaat er wat mij betreft niet.


Amen! Wel de poedervorm voor in capsules imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2021 01:12 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Afgelopen zaterdag op een thuisfestival 6-APB en een aantal capsules mdma gedropt en was begin van de week ook wel naar de haaien, ja. :lol:


Was gezellig hihi xx

Tijdje terug ook ineens weer benieuwd naar of iemand op deze aardbol al heeft besloten succesvol 4fa in zijn schuur te maken. Iemand enig idee of er iets over te vinden is of men daar überhaupt mee bezig is? Hoop echt van harte dat dat weer terug komt. Ligt al sinds laatste Qlimax een laatste beetje naar me te kijken, maar dan is het ook echt op. En dat zou kut zijn want betere partydrugs bestaat er wat mij betreft niet.

Wordt niet gemaakt momenteel. Als het wel zo is komt dat echt wel naar buiten, het zij via darkweb. Hou ook het partyflock 4fa topic in de gaten op nieuwtjes
https://partyflock.nl/topic/1003202:4-fluor-amfetamine
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Postbode heeft vandaag 20 gram 3-mmc door de bus gegooid. Twijfel of ik niet nog meer wil bestellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Postbode heeft vandaag 20 gram 3-mmc door de bus gegooid. Twijfel of ik niet nog meer wil bestellen :lol:


Ook aan gedacht te doen, echter maar 1x 3mmc besteld en vond het mwah. Weet dus niet of het goeie was of niet dus ook niet of ik moet bestellen of niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor je het weet is zo’n grote massa aankoop op xd. Dat spul is geen ruk aan, maar toch werkt het best verslavend.. ik koop het iedergeval niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 23:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik blijf er ook vanaf, te verslavend en volgens mij verneukt het je echt keihard. Er zijn geen concrete onderzoeken en daarom vertrouw ik het ook niet. Maar iets wat en je serotonine en je dopamine aantast, tegelijkertijd, kan nooit goed voor je hersencellen zijn, zeker niet in de hoeveelheden die er doorgaan door die verslavende factor en het snel bijpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

Zo slecht zag Boaz er niet uit .... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Key is slikken en niet snuiven ;) Oraal is het helemaal niet zo verslavend qua cravings en heb je ook geen kater dat je weer wil gebruiken. Gewoon dosering laag houden. Denk inderdaad wel dat het niet al te best voor je is namelijk, zeker als je hoog doseert.

Maar ik gebruikte mijn laatste feestjes eigenlijk alleen nog maar dexamfetamine met bier/alchohol. Dus ik heb de 3-mmc gekocht voor feestjes waar ik net wat meer euforie wil, dus als mdma vervanger eigenlijk (ik word van xtc/mdma namelijk heel sloom en van 3-mmc niet). Met 20 gram kan ik de komende 10 jaar wel vooruit, zo niet langer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Met 20 gram kan ik de komende 10 jaar wel vooruit, zo niet langer.

Sarabande schreef:
Twijfel of ik niet nog meer wil bestellen :lol:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tsja, als mijn vriend of andere vrienden ook mee gaan gebruiken dan gaat het wel sneller op natuurlijk. En als het net zoiets wordt als met 4-fa en je het na 5 jaar nog altijd nauwelijks kan krijgen... Zou willen dat ik daar toen van had ingeslagen. Vandaar de twijfels. Vind 3-mmc naast dex wel leukste festivaldrug dus zou het kut vinden als ik het wil gebruiken en je het nergens meer kan krijgen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 21:14 
 
Hardtraxxer

Die MMC-type drugs muteren nog sneller dan het corona virus, dus lijkt mij niet dat het compleet zal verdwijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Key is slikken en niet snuiven ;) Oraal is het helemaal niet zo verslavend qua cravings en heb je ook geen kater dat je weer wil gebruiken. Gewoon dosering laag houden. Denk inderdaad wel dat het niet al te best voor je is namelijk, zeker als je hoog doseert.

Maar ik gebruikte mijn laatste feestjes eigenlijk alleen nog maar dexamfetamine met bier/alchohol. Dus ik heb de 3-mmc gekocht voor feestjes waar ik net wat meer euforie wil, dus als mdma vervanger eigenlijk (ik word van xtc/mdma namelijk heel sloom en van 3-mmc niet). Met 20 gram kan ik de komende 10 jaar wel vooruit, zo niet langer.


Jaloers, deed ik ook maar 10 jaar met 20 gram. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met 3mmc bommetjes? Voorheen alleen nasaal gebruikt maar wil het graag eens als bommetje proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Iemand ervaring met 3mmc bommetjes? Voorheen alleen nasaal gebruikt maar wil het graag eens als bommetje proberen.

off-topic/drugs-offtopic-t16216-28650.html#p1965252

En de rest van de pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 09:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Iemand ervaring met 3mmc bommetjes? Voorheen alleen nasaal gebruikt maar wil het graag eens als bommetje proberen.


Effect komt langzamer op en duurt langer. Vind nasaal zelf wel fijner qua effect, maar het brandt enorm, dus voor je neus is dit echt niet goed. Waar wil je het gaan gebruiken? Voor een festival zou ik meerdere capsules maken en starten met een hogere dosis (afhankelijk van je lengte/gewicht) en de andere capsule(s) op een lagere dosis pakken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Iemand ervaring met 3mmc bommetjes? Voorheen alleen nasaal gebruikt maar wil het graag eens als bommetje proberen.


Zelf doe ik het altijd in capsules. Vind persoonlijk het effect van slikken veel fijner. Toch wat euforischer, iets harder gaan en het duurt langer. Nassaal werd ik er eigenlijk vooral onrustig van en liet ik me verleiden om telkens meer te nemen om het gevoel van slikken te bereiken.

Heb het tot nu toe alleen nog maar thuis gebruikt (uiteraard). Wil het ook wel op een festival gaan gebruiken binnenkort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Waar wil je het gaan gebruiken?


Ik ben van plan om het op een privé feestje te gebruiken. Ik merk nauwelijks iets van euforie als ik het snuif. Is er een merkbaar verschil met een bommetje (ik snap dat het ook per persoon verschillend is)? Ik denk dat ik er twee van 125mg maak en twee van +- 75 mg, en deze dan (zoals Sarabande al aangaf) afwisselend inneem.

mitch0162 schreef:
Effect komt langzamer op en duurt langer. Vind nasaal zelf wel fijner qua effect,


Wat ervaar jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Badge aan 4FA besteld, gebracht naar het testcentrum, wat FMA blijkt te zijn. Had het op zich wel verwacht, gezien de 4FA schaarste, maar toch jammer.

Iemand hier ervaring mee? Kent iemand het spul? Tips, Tricks, Do's, Dont's en Effecten? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het zelf nooit gebruikt, maar hoor uit mijn omgeving dat het ‘gewoon’ 4FMA is zonder de euforie, dus gewoon alleen heel energiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 05:27 
 
Hardtraxx Veteran

het is inderdaad net als pep.


Zaterdag ga ik weer eens een capsule 4-fa nemen. (de echte ja). Heel veel zin in. Eigenlijk bizar hoe lang geleden de laatste keer was. 8 maanden geleden alweer en daarvoor was het een pauze van 6 maanden. het wordt dus de derde keer in 14 maand tijd, dat zijn nog eens pauzes , het zij gedwongen door de huidige situatie.


De laatste keer was trouwens lang niet zo geweldig qua gevoel als toen in het begin... de batch is dan ook nog van 2016 en dat is gewoon best oud.. Ik denk dat ik een ouderwetse 200mg knaller ga maken en in combinatie met de euforie van het eerste festival in 23 maand denk ik dat ik wel een topdag ga beleven.
Vorige  1 ... 1143, 1144, 1145, 1146, 1147, 1148, 1149 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic