Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1145, 1146, 1147, 1148, 1149, 1150, 1151 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Mensen ervaring met 6-APB? Wil dit graag op Reverze proberen. Zou graag meer willen weten over het effect, de duur en de dosering.

Vroeg pakken want het duurt teeeeeering lang voor het inslaat. Heb wel eens 3 uur moeten wachten. Maar dan heb je er ook wel een hele tijd plezier van. Wat Remi zegt, bijpakken met M (of een halve pil) en je gaat urenlang als een kanon. Op zichzelf vind ik het een beetje 'te relaxed' voor op een feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 07:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat verschilt dan heel erg per persoon want bij mij werkt het meestal al binnen een uurtje. Vind het zelf ook chiller op Techno. Aantal keren op een Hardstyle feest gedaan maar dat ervaarde ik als te chaotisch ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 09:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vond MDMA bijpakken wel heftig. als je bijpakt zou ik het sowieso niet in de eerste 3-4 uur na inname doen. En geduld hebben inderdaad. Bij mij begon het pas te werken na 90 minuten. Ik ben dan wel wat lichter dan sommige hier en had aan 125mg echt genoeg voor 12 uur, (75kg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 08:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iedereen zijn voorraad alweer ingekocht? De prijzen schieten wat omhoog na de versoepelingen voor evenementen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 01:36 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.nu.nl/buitenland/6157825/be ... tival.html

Phillip Plein pillen met dubbele dosis MDMA in omloop. In de gemiddelde PP zit 160-180mg MDMA (volgens https://partyflock.nl/topic/searchresul ... te#results )


Aangezien er hier heel veel varianten van in omloop zijn zou ik ze laten testen of weggooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
https://www.nu.nl/buitenland/6157825/belgisch-om-waarschuwt-voor-gevaarlijke-xtc-pil-na-dood-nederlander-op-festival.html

Phillip Plein pillen met dubbele dosis MDMA in omloop. In de gemiddelde PP zit 160-180mg MDMA (volgens https://partyflock.nl/topic/searchresul ... te#results )


Aangezien er hier heel veel varianten van in omloop zijn zou ik ze laten testen of weggooien.

Ik snap niet helemaal waarom men verbaasd is dat er 160-180 mg in een pil zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Ik snap niet helemaal waarom men verbaasd is dat er 160-180 mg in een pil zit


Er staat toch dat er nu dubbele dosis in zit? Dus 320-360 mg waar men verwacht de reguliere 160-180
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RoyAPO schreef:
Ik snap niet helemaal waarom men verbaasd is dat er 160-180 mg in een pil zit


Er staat toch dat er nu dubbele dosis in zit? Dus 320-360 mg waar men verwacht de reguliere 160-180

Volgens mij ging het om 160-180 mg (gelezen op feesboek in changing perspective en verscheidene nieuwsartikelen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
ErikZ schreef:
RoyAPO schreef:
Ik snap niet helemaal waarom men verbaasd is dat er 160-180 mg in een pil zit


Er staat toch dat er nu dubbele dosis in zit? Dus 320-360 mg waar men verwacht de reguliere 160-180

Volgens mij ging het om 160-180 mg (gelezen op feesboek in changing perspective en verscheidene nieuwsartikelen)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het was inderdaad een pil van rond de 175 mg. Redelijk standaard tegenwoordig in Nederland volgens mij. We laten onze pillen altijd testen en kwamen afgelopen 5 jaar met verschillende pillen altijd rond de 200 mg uit.

Vroegah zat er meestal 80 mg in een pil, dus in vergelijking met toen is het wel het dubbele ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet wel zeggen dat ik blij ben dat het steeds sterker worden van pillen inmiddels redelijk gestagneerd is of zelfs wat terugloopt. Heb thuis nog een stuk of 10 pillen liggen die qua sterkte uit kunnen schieten naar 300mg. Niet zo'n ramp als je dat van tevoren weet, maar als je niet op de hoogte bent van de sterkte kun je echt flink uit de bocht vliegen (moet toegeven dat me dat zelf ook wel eens gebeurd is). Wat ik nu langs zie komen is toch grotendeels weer de 'normale' 180-200 mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 00:05 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.tubantia.nl/buitenland/nede ... ~a02c7b29/

In alle artikelen rond zijn dood werd gesproken over pillen met dubbele dosis mdma en na een test bleken de pillen 3mmc en methylone te bevatten (da's 4mmc? Of was dat mephedrone) anyway, wat bedoelen ze nu. Zaten er 3 verschillende drugs in de pil ofzo? 3mmc,, mety en mdma? Want dan snap ik zo'n hartfalen wel natuurlijk.

Blijft wel een merkwaardig verhaal dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 09:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Methylone (bk-MDMA) is een analogon van MDMA, dus een synthetisch MDMA alternatief. Hoewel de naam er op lijkt zit het niet in 3mmc of 4mmc. Mephedrone is 4-MMC.

Beide 3 en 4-MMC vallen onder Methylmethcathinon, echter wel met compleet verschillende structuren.

Maar ik kan me voorstellen dat MDMA + een MDMA alternatief + 3mmc nogal schadelijk is voor je. Zeker gezien je jezelf theoretisch gezien met 3mmc al aan het frituren bent (dopamine + serotonineafgifte) en het je hartslag ook nog veel meer verhoogt t.o.v. XTC, dan zijn nog twee verschillende serotonine toevoegingen samen behoorlijk schadelijk.

Dan maakt het niet per sé uit hoe veel mg MDMA er in zit en wat normaal is, als er zo veel conflicterend spul door elkaar zit dan is het hoe dan ook schadelijk en risicovol. Als er namelijk gewoon een hogere dosis MDMA in zat (200 voor het gemak, niet weinig maar ook niet dodelijk) werd hij (bij normaal gebruik) waarschijnlijk gewoon extreem lijp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 09:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm, dat er naast MDMA ook andere stoffen inzaten maakt het verhaal wel anders inderdaad. Eigenlijk dus gewoon vervuilde pillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht hier daadwerkelijk methylone in zitten dan vind ik dat heel frappant. Naar mijn weten is hier al jaren niet meer aan te komen. I.c.m. 4-fa was dit echt goud. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 12:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mocht hier daadwerkelijk methylone in zitten dan vind ik dat heel frappant. Naar mijn weten is hier al jaren niet meer aan te komen. I.c.m. 4-fa was dit echt goud. :worship:


Lijkt er wel op dat het er daadwerkelijk in zit.

Citaat:
In de pillen die de overleden vijftiger in zijn bezit had zijn de relatief onbekende gevaarlijke stoffen methylone en 3-MMC gevonden, bevestigt toxicoloog Jan Tytgat van de KU Leuven.


Is geen gok dus, is al onderzocht in het lab en het resultaat is dus inderdaad 3-MMC en Methylone in. Dan zijn het gewoon vervuilde pillen die daadwerkelijk schadelijk zijn. Zou opzich handig zijn als men dat ook meteen bovenaan zet ipv weggezet in het artikel. Er zit nogal een verschil tussen vervuilde pillen en te sterke pillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan ga ik eens lekker 100 van die dingen kopen en alle methylone er uit zeven, want dat moet ik hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Bedankt voor de verduidelijking BB ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor zaterdag maar weer eens speed wassen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Voor zaterdag maar weer eens speed wassen :)

Hoef tegenwoordig niet meer te wassen, testte 2 weken terug op 73%. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
mitch0162 schreef:
Voor zaterdag maar weer eens speed wassen :)

Hoef tegenwoordig niet meer te wassen, testte 2 weken terug op 73%. :bomb:


Eerst proeven, dan geloven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fixen we zaterdag wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

6-APB voor VWAB :thumbsup: Kom er net wel achter dat ik geen capsules meer heb en daardoor een doseer methode mis. Een vloetje vullen is geen probleem natuurlijk maar moet wel weten hoeveel er in gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Fixen we zaterdag wel ;)


Ruilen we wel wat! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
6-APB voor VWAB :thumbsup: Kom er net wel achter dat ik geen capsules meer heb en daardoor een doseer methode mis. Een vloetje vullen is geen probleem natuurlijk maar moet wel weten hoeveel er in gaat xd


Als je een weegschaaltje hebt op de mg nauwkeurig dan is dat geen probleem, toch?
En anders zorg je dat er rond 13:30 uur bent, dan gebruik je die van mij maar in ruil voor een biertje. :cool:

mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Fixen we zaterdag wel ;)


Ruilen we wel wat! :cool:

Coolio, maat. Zie jullie zaterdag wel!
Vorige  1 ... 1145, 1146, 1147, 1148, 1149, 1150, 1151 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic