Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147, 1148 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig even niet... Heb het afgelopen weekend onverwachts te bont gemaakt. Uiteindelijk was het 10 uur 's ochtends toen ik op bed lag. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Gelukkig even niet... Heb het afgelopen weekend onverwachts te bont gemaakt. Uiteindelijk was het 10 uur 's ochtends toen ik op bed lag. :huh:


Vertel. Een en al oor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Sarabande schreef:
aangezien 4-mmc erg moeilijk te verkrijgen zijn, zelfs als je weet waar je moet zoeken ;)
.

Not anymore :yay: Labtested op 4mmc, eindelijk een vendor gevonden weer.

Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom nog niemand het molecuul 4-fa heeft kunnen maken in zijn schuur. Deze markt lijkt mij toch gigantisch.


Dat snap ik dus ook niet. 4-fa lijkt wel van de aardbodem verdwenen, terwijl nagenoeg iedereen die ik ken dit als favoriet had. Producties als xtc zijn toch ook (illegaal) te verkrijgen, is dit productietechnisch zoveel lastiger? Of is de markt toch ontzettend veel kleiner? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over 4FA gesproken. Mensen die ervaring hebben met 4-FMA? Heb dat besteld en zag 1 review die heel positief pas en echt de perfecte vervanger voor 4FMP zou zijn. Iemand die er wat meer evaring mee heeft? Wil het met een weekendje weg eens uitproberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Over 4FA gesproken. Mensen die ervaring hebben met 4-FMA? Heb dat besteld en zag 1 review die heel positief pas en echt de perfecte vervanger voor 4FMP zou zijn. Iemand die er wat meer evaring mee heeft? Wil het met een weekendje weg eens uitproberen.


Zelf niet geprobeerd, maar van meerdere mensen gehoord dat het eigenlijk niet in de buurt komt en dat het eigenlijk meer een pepwerking heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Hekzitter schreef:
Over 4FA gesproken. Mensen die ervaring hebben met 4-FMA? Heb dat besteld en zag 1 review die heel positief pas en echt de perfecte vervanger voor 4FMP zou zijn. Iemand die er wat meer evaring mee heeft? Wil het met een weekendje weg eens uitproberen.


Zelf niet geprobeerd, maar van meerdere mensen gehoord dat het eigenlijk niet in de buurt komt en dat het eigenlijk meer een pepwerking heeft.


Nasaal of oraal? Want wil het zelf met een 150mg capsule doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oraal. Volgens mij heeft er niemand die wij kennen het nasaal gedaan. Jaren geleden hebben ze hier inderdaad al 4-FMA geprobeerd maar de verhalen waren niet laaiend enthousiast dus ik heb het nooit besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets met een brandende spijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen 4-AcO-DMT uitproberen, ben benieuwd. Misschien na de piek mijn net gefabriceerde 2C-B spray proberen. 2mg per spray wat neer komt op zo'n +/-5mg oraal.
Hekzitter schreef:
Over 4FA gesproken. Mensen die ervaring hebben met 4-FMA? Heb dat besteld en zag 1 review die heel positief pas en echt de perfecte vervanger voor 4FMP zou zijn. Iemand die er wat meer evaring mee heeft? Wil het met een weekendje weg eens uitproberen.

Ik heb het laatst op 150mg gedaan. Oraal, want het leent zich niet voor nasaal gebruik door de fluor verbinding. Het is wel een oke goedje, maar lang niet zo spectaculair als 4-FA. Duurt een stuk langer en iets meer serotonine achtig zoals XTC.
mitch0162 schreef:
Zijn er hier mensen die al ervaring hebben met a-PiHP / α-PHP? ^^

Alleen α-PHP. Nasaal stelt het geen donder voor en gerookt haalt het de duivel in je naar boven. Je blijft maar eindeloos redosen opzoek naar een rush, die er wel is maar extreem kort. Lekker bij weg blijven.

PHiP zijn velen nasaal wel van over enthousiast. Soort van coke rush, maar zelf nog niet geprobeerd.
ErikZ schreef:
mitch0162 schreef:
https://youtu.be/7rrveq5vbSg


Heb zelf 3mmc besteld en getest een maand terug maar als ik dit zo hoor ben ik onwijs genept, vond het namelijk hele milde pep eigenlijk (had poeder, geen kristallen wat blijkbaar normaler is)

Dit is het zoveelste ''artikel'' over 3m, tot nu toe wel de 'beste' maar het is vooral regio Zwolle wat het probleem lijkt. Ik zeg hek erom!

3-MMC is een beetje hit or miss wat dat betreft. Ik heb al heel wat batches geprobeerd en ik blijf het een niet zo spectaculair middel vinden. Je hebt ook aardig wat nodig om een lekkere rush te krijgen. De structuur, kleur of geur maakt verder niet echt uit. Poeder zijn gewoon kristallen die gecrusht zijn. Kristallen zijn doorgaans puur esthetisch en een marketing tool. Ziet er cool uit dus mensen willen het.

4-MMC vond ik ook geen ruk aan, terwijl Kevin dezelfde batch als ik heeft en laaiend enthousiast is. Gewoon stukje hersen chemistery wat verschilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je nog eens van je voorraad 4-MMC af moet dan zou ik het niet door de wc spoelen. hint hint
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet goed voor de fauna van het riool en rivieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies. Dan ken ik wel een zeker persoon, SWIM, die daar wel interesse in heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2021 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

1 maand lang geen berichten hier.
Iedereen in rehab?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2021 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je gewacht tot het precies 12-4 was, een maand na 12-3? Haha.
Jij was wel positief over je ervaringen met die 3-MMC, he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2021 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
1 maand lang geen berichten hier.
Iedereen in rehab?


Hemelvaart mogen we weer, tot die tijd rustig aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2021 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Redelijk rustig, alleen een uitschieter met alcohol + ketamine gehad >.<
Komende tijd ook weinig op de planning staan, wellicht onverwachts wat doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2021 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al weer 2 jaar niets gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2021 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

14,5 maand geleden afgesproken om minimaal 1 jaar geen x te gebruiken.. dat is gelukt, de 24e van deze maand gaan we de de count stoppen

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2021 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 of 2 gekke avonden gehad, maar niet echt noemenswaardig eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
1 maand lang geen berichten hier.
Iedereen in rehab?


Wegens verschillende omstandigheden al sinds oud en nieuw niets gebruikt. Lekker om ff mn koppie er bij te houden. Eind mei heb ik in ieder geval iets gepland staan om weer eens gek te doen. Tegen die tijd zie ik het ook wel zitten om weer eens een keertje 2cb te knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 13:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Heb je gewacht tot het precies 12-4 was, een maand na 12-3? Haha.
Jij was wel positief over je ervaringen met die 3-MMC, he?


Jup, en lekker goedkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 09:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://nos.nl/artikel/2382487-designer ... n-middelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien t.z.t. nog even wat aanschaffen maar ik gebruik het zelden, eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het ook niet zo erg. Merk om mij heen dat het al een goede driekwart jaar stevig gebruikt wordt (soms wel te stevig naar mijn mening, maar enfin), maar zelf eigenlijk geen behoefte aan. Denk dat ik het 2 of 3 keer in kleine mate heb gedaan. Afgelopen weekend is er nog een zak van 2 gram van me kwijtgeraakt (terwijl ik het ook toen niet aan het gebruiken was) en eigenlijk vind ik het niet eens erg.

Afgelopen weekend overigens wel flink aan de 4 variant gezeten (4-mmc dus) en moet zeggen dat ik daar mentaal wel flink verrot van ben (geweest) deze week haha. Voor een speciale gelegenheid vond ik het prima, maar het trekt me ook niet perse voor op een feest. Geef me dan maar lekker good ol' pepperoni's.
Vorige  1 ... 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147, 1148 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic